وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت نظامی متدین و متعهد، امیر سرلشکر محمد سلیمی را تسلیت گفتند.

 

متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف و تأثر اطلاع یافتم که دوست و همکار دیرین اینجانب در فعالیت های نظامی، امیر سرلشکر محمد سلیمی رحمت الله علیه پس از مدتی بیماری دشوار، دارفانی را وداع گفته و به لقاءالله پیوسته است. این نظامی متدین و متعهد از جمله ی معدود یاران ارتشی است که از آغازین هفته های پیروزی انقلاب، وسیله ی ارتباط فعال ارتش با دستگاه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و عنصر مؤثر در جذب بدنه ی متعهد ارتش به خدمات انقلاب بود و در طول دهها سال در مراکز حساس نظامی همچون وزارت دفاع و فرماندهی ارتش و سرپرستی دفتر مشاورت امام در نیروهای مسلح و ریاست ستاد مرکز جنگهای نامنظم در سالهای اول دفاع مقدس، خدمات ارزنده ای به جای آورد. اینجانب مصیبت درگذشت این همکار صَدیق را به خاندان محترم و بازماندگان و همکاران ایشان در نیروهای مسلح تسلیت می گویم و علوّ درجات او را از خداوند متعال مسألت می کنم.

                                                                                                                               سید علی خامنه ای

                                                                                                            11 بهمن 94


برچسب‌ها: تسلیت درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی از زبان رهبری تسلیت نظامی آجا
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 20:5 ] [ نصر ]

سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش

 سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران : در اختتامیه رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94، در عرشه ناو جماران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت شهید پرور ایران اسلامی، گفت: قدرت‌نمایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت پیوسته از خلیج‌فارس، دریای عمان، سواحل مکران، شمال اقیانوس هند و آب‌های آزاد و بین‌المللی برای حفظ سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریاها ادامه دارد.

برچسب‌ها: قدرت‌نمایی نیروی دریایی ارتش سرلشکر صالحی نظامی آجا
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:58 ] [ نصر ]
اخیرا فرمانده سابق کل ارتش به دیار باقی شتافت.
 ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد رشادت ها و پایمردی های بسیاری در دوران دفاع مقدس است و فرماندهان بسیاری از این نهاد نظامی در دوران دفاع مقدس از خود ایثار و فداکاری نشان دادند. 
یکی فرماندهان آجا امیر سرلشکر ستاد "محمد سلیمی" فرمانده سابق کل ارتش و از رزمندگان و  فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن نقش مهمی در توسعه فرهنگ مقاومت و شهادت داشت. 

سرلشکر  "محمد سلیمی"  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی بوده و دومین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که از خرداد ۱۳۷۹ و پس از امیر سرلشکر ستاد "علی شهبازی"  با ارتقاء درجه‌اش از سرتیپی به سرلشکری به فرماندهی ارتش رسید.
سرلشکر ستاد
وی که در زمان جنگ ایران و عراق مسئول دفتر مشاوره امام  خمینی  (ره ) در امور نظامی و مسئول ستاد جنگ‌های نامنظم بوده‌است یک روز پس از انتصاب به فرماندهی کل ارتش، نشان درجه یک  "نصر" را دریافت نمود. در شهریور ۱۳۸۴  امیر سرلشکر "عطاءالله صالحی"   جانشین وی گردید.
سرلشکر سلیمی در دهم بهمن ماه 94 به دیار باقی شتافت 
درگذشت رزمنده دفاع مقدس سرلشکرسلیمی به خدمت فرمانده معظم کل قوا و همه ارتشیان عزیز و ایثارگر وخانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم

برچسب‌ها: سرلشکر ستاد "محمد سلیمی" تسلیت درگذشت رزمنده دفاع مقدس نظامی آجا
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:56 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:53 ] [ نصر ]

در مجموع اینکه آیا آجا از ناوهواپیمابر فرانسوی "شارل دوگل" عکسبرداری کرده ، اظهارات رسمی منتشر نشده اما موضوعی که مشخص بوده اینکه پهپاد شناسایی و زیر دریایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران به خوبی توانستند از ناو آمریکایی فیلمبرداری کنند که این نشان دهنده "پتک سنگین" آجاست که بر سر "پنتاگون" و "ارتش آمریکا" فرود آمده و اقتدار جمهوری اسلامی را نمایش می‌دهد. 

ایالات متحده آمریکا و مقامات نظامی آن تلاش می‌کنند تا این شکست را مخفی کنند ؛ حال آنکه این موضوع در خروجی ده ها خبرگزاری قرار گرفته و حتی رسانه های وابسته به غرب از جمله  "بی بی سی"  نیز در خبری مجزا به آن پرداخته اند.


برچسب‌ها: پتک سنگین آجا بر سر "پنتاگون" و "ارتش آمریکا" نداجا نظامی رزمایش ولایت 94
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:52 ] [ نصر ]
روزنامه وطن امروز: نگرانی‌ها نسبت به باز کردن در مراکز نظامی ایران به روی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اثبات شد.  روز گذشته اعلام شد 2 نفر از بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که براساس توافق میان علی‌اکبر صالحی و یوکیا آمانو موسوم به «نقشه راه»، از سایت نظامی پارچین بازرسی کرده بودند؛ عضو سرویس‌های جاسوسی آمریکا و فرانسه بودند.
پیش از این بارها نسبت به سوءاستفاده سرویس‌های جاسوسی از موضوع بازرسی‌های هسته‌ای ایران هشدارهایی داده شده بود. این سوءاستفاده‌ها در ماجرای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران علنی شد.  عوامل سرویس‌های خارجی در پوشش بازرسان آژانس اقدام به شناسایی دانشمندان هسته‌ای (بویژه شهید احمدی‌روشن و شهید رضایی‌نژاد) کردند.
 ایران بارها به خاطر این سوءاستفاده‌ها و نیز نشت اطلاعات از آژانس انتقاد کرده بود. به همین دلیل در دوره جدید که دامنه بازرسی‌ها به مراکز نظامی نیز رسیده است؛ این نگرانی بیشتر از قبل احساس شده است. حالا پس از بازرسی 12 بازرس آژانس از پارچین مشخص شد 2 نفر از این بازرسان جاسوس بوده‌اند!  
این خبر را روز گذشته محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و یکی از نمایندگان فعال درباره مذاکرات هسته‌ای گفت. وی با اشاره به بازدید چند ماه پیش آمانو و 12 مامور آژانس از پارچین تصریح کرد: یکی از معاونان وزارت اطلاعات بیان داشته در بررسی بین این 12 نفر مامور متوجه شدیم دو نفر از آنها جاسوس هستند؛ یکی جاسوس سازمان سیا و دیگری نیز جاسوس سازمان اطلاعاتی فرانسه بود. 

برچسب‌ها: تایید حضور دو جاسوس در بازرسان پارچین جاسوسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سیاسی
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:50 ] [ نصر ]

پرواز پهپاد مسلح ایرانی بر فراز ناو هواپیمابر+فیلم

در جریان برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش یک فروند زیردریایی غدیر و یک فروند پهپاد مسلح نیروی دریایی ارتش با شناسایی ناوهواپیمابر آمریکا، دقایقی از این ناو فیلم برداری کردند و تصاویر پهباد به صورت مستقیم برای فرماندهان ارسال شده است و به گفته ی فرماندهان این نیرو ، این پهباد دارای قابلیت های رزمی نیز بوده است . 

دلاور مردان ارتشی خدا قوت که بار دیگر ابهت پوشالی امریکا را شکستید . 

 


برچسب‌ها: پرواز پهباد مسلح ایرانی بر روی ناو امریکایی رزمایش ولایت 94 ارتش آجا نظامی
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:49 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:47 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:46 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:42 ] [ نصر ]

در نخستین روز از مرحله اصلی رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۴، به یک فروند ناوشکن آمریکایی و یگان پروازی همراه آن که در نزدیکی محدوده تاکتیکی رزمایش در حال تردد بودند اخطار داده شد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=19618110-f141-493a-8a5e-a7b8982e2c3d 

به گزارش قرارگاه رسانه ای رزمایش ولایت ۹۴ ٬ امیر دریادار حبیب الله سیاری٬ در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق گفت: از آنجایی که در محدوده رزمایش با توجه به تعداد و تنوع یگان ها و تمرینات پیش بینی شده از سلاح ها و مهمات جنگی استفاده میشود و انواعی از موشک ها و اژدرهای بهینه و جدید در این رزمایش مورد استفاده قرار می گیرد٬ برابر عرف بین المللی، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می بایست محدوده تمرینات را پاکسازی نموده تا خطری متوجه شناور های تجاری و نظامی حاظر در  منطقه رزمایش نشود. وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شد ناو آمریکایی در راستای جمع آوری اخبار و اطلاعات مرتبط با عملیات های رزمی، نزدیک محدوده تاکتیکی رزمایش شود٬ بامداد امروز ابتدا یک بار به وسیله هواپیمای گشت دریایی و یک بار دیگر نیز توسط ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «البرز» تذکراتی مبنی بر خودداری از ورود به محدوده تاکتیکی رزمایش و حفظ فاصله ایمن از محدوده پرتاب موشک ها و اژدرهای رزمی نداجا به یگان فوق داده شد. دریادار سیاری افزود: بلافاصله پس از تذکرات داده شده، ناو آمریکایی و یگان پروازی همراه آن با فاصله گرفتن از محدوده رزمایش نسبت به اجرای مقررات و عرف بین المللی قوانین دریایی در زمان اجرای رزمایش های نظامی اقدام کردند. دریادار سیاری در پایان خاطر نشان کرد: امنیت کلیه شناور های حاضر در منطقه٬ مورد توجه ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران می باشد و با لحاظ این اصل از ورود هرگونه شناور اعم از نظامی٬ تجاری و نفتکش به محدوده برگزاری تمرینات رزمایش ممانعت جدی به عمل خواهد آمد. گفتنی است، رزمایش دریایی ولایت ۹۴ در محدوده دریای عمان٬ شمال اقیانوس هند تا مدار ۱۰ درجه شمالی تا روز دوشنبه (۱۲بهمن) ادامه خواهد یافت.  

 


برچسب‌ها: رزمایش ولایت 94 آجا نداجا نظامی امیر سیاری اخطار جدی به ناوشکن آمریکایی
[ چهار شنبه 7 بهمن 1394 ] [ 19:44 ] [ نصر ]

صبح امروز با اعلام رمز «یا زهرا» توسط امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از روی عرشه ناوشکن جماران مرحله اصلی رزمایش دریایی ولایت 94 در گستره سه میلیون کیلومتر مربع از تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند آغاز شد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=b2d30f1b-3fce-485e-a66e-4054c5206962

در اجرا و برگزاری این مرحله از رزمایش بزرگ ولایت 94، یکان های شناور سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از احتمال نفوذ دشمن فرضی به محدوده آب های تحت کنترل عملیاتی با بهره گیری از تمامی امکانات نسبت به رهگیری آنها اقدام کرده و به مناطق مأموریتی از پیش تعیین شده اعزام شدند. همچنین یگان های موشکی ساحل به دریا، تیپ های تفنگداران و تکاوران دریایی اعم از ستون های خودروی تاکتیکی، راکت اندازها، توپخانه ساحلی، سایت های تاکتیکی جمع آوری اطلاعات الکترونیکی، سامانه های متحرک و تاکتیکی جنگ های الکترونیکی و یگان های پروازی به مناطق مورد نظر ساحلی در محدوده رزمایش گسترش یافته و در آنجا مستقر شدند.در روز نخست برگزاری مرحله تاکتیکی این رزمایش بزرگ دریایی به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن به آب های ساحلی، شناورهای سطحی، قایق های تندرو، یگان های پروازی، زیر دریایی سنگین کلاس طارق و نیز شناورهای بومی در محورهای از پیش تعیین شده مستقر شدند. بر همین اساس و با توجه به حملات محتمل دشمن فرضی به سواحل و مناطق مسکونی، یکان های سیار آمادی، پشتیبانی و امدادی نیروی دریایی راهبردی ارتش در جنوب استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان با آمادگی کامل جهت انجام امور مردم یاری مستقر شدند.
اجرای پدافند غیر عامل از سوی تیم های مهندسی رزمی نیروی دریایی ارتش و آمادگی این تیم ها به منظور دفاع از مناطق حیاتی ، حساس و مهم سواحل مکران و تنگه هرمز از دیگر اقدامات کارکنان این نیروی راهبردی در نخستین روز از اجرای این رزمایش بزرگ دریایی بود.


برچسب‌ها: استقرار یگان‌های سطحی و زیرسطحی نداجا تنگه هرمز اقیانوس هند رزمایش دریایی ولایت ۹۴ آجا نظامی
[ چهار شنبه 7 بهمن 1394 ] [ 19:41 ] [ نصر ]
شورای نگهبان جلوگیری می کند از دیکتاتوری های جناحی وحزبی وپولی وانحراف دستگاههای مختلف کشور...
افسران - شورای نگهبان جلوگیری می کند ازدیکتاتوری های جناحی وحزبی وپولی وانحراف دستگاههای مختلف کشور...

برچسب‌ها: شورای نگهبان نعمت شورای نگهبان سیاسی
[ چهار شنبه 7 بهمن 1394 ] [ 19:38 ] [ نصر ]
[ چهار شنبه 7 بهمن 1394 ] [ 19:37 ] [ نصر ]

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی پونل منطقه شمال گفت: ایجاد شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی و استفاده از ظرفیت های متعدد در نقاط مختلف کشور باعث شده است پدافند هوایی توان مناسبی در حراست از آسمان کشور داشته باشد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=70b03a32-82f8-4a92-8201-44d58a22263e

امیر اسماعیلی اظهار داشت: وسعت گستره سرزمینی ایران ایجاب می کند تا برای اِشراف کامل بر آسمان کشور برنامه ریزی دقیقی انجام شود و به همین خاطر بیش از 3600 نقطه پدافندی در سطح کشور گسترش داده شده است. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: کلیه اطلاعات دریافتی از جمله مشاهده های مردمی،اطلاعات دریافتی ازرادرها و سامانه های شنود الکترونیکی و گزارشهای دیده بانی به صورت کامل در شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی تجزیه و تحلیل شده و تصمیم های به موقع برای دفاع مناسب از فضای کشور اتخاذ می شود. سرتیپ اسماعیلی در پایان تصریح کرد: نمونه بارز این انسجام در شبکه یکپارچه و بومی قرارگاه پدافند هوایی در مواردی همچون شناسایی و فرود هواپیمای ایساف و فرود اجباری هواپیمای ریگی و دستگیری وی مشاهده شد.

 

 


برچسب‌ها: رنامه ریزی دقیق برای اِشراف کامل بر آسمان کشور امیر اسماعیلی پداجا نظامی
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:21 ] [ نصر ]

امیر سرلشکر عطاء الله صالحی و هیئت همراه با حضور در پایگاه شهید فکوری از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=6c73913d-ddb1-451a-bfa2-532c127d48b3

به گزارش روابط عمومی نهاجا، فرمانده کل ارتش  در این بازدید که امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین نیروی هوایی ارتش وی را همراهی می کرد در بدو ورود به پایگاه با حضور در مزار شهید فتح اله نظری، با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کرد. سرلشکر صالحی در ادامه با حضور در مرکز فنی سهند پایگاه ضمن بازدید از قطعات فنی ساخته شده، در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت. حضور در مجتمع بازآماد(اورهال) میگ 29 و اف 5 بخش دیگر برنامه بازدید فرمانده کل ارتش از پایگاه شهید فکوری بود که فرماندهان بخش‌های مربوطه به ارائه گزارش در باره روند بازآماد جنگنده ها و اقدامات انجام شده پرداختند. پس از بازدید سرلشکر صالحی از بخش آلرت(آماده)، دسته‌های  پروازی جنگنده‌های این پایگاه، با حرکت از مقابل فرمانده کل ارتش، آمادگی خود را جهت انجام ماموریت‌های محوله ابراز داشتند.

 

برچسب‌ها: بازدید فرمانده کل ارتش از پایگاه شهید فکوری نیروی هوایی نظامی آجا
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:19 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:17 ] [ نصر ]
افسران - جوانانی که سینه‌چاک انقلاب اند...
رهبر معظم انقلاب:
عقل و فهم همین جوانان انقلابی و حزب‌اللهی و تحلیل آنان در مورد مسائل در موارد زیادی، از برخی بزرگ‌ترها بهتر است و نباید این جوانانی که سینه‌چاک انقلاب و اسلام هستند به بهانه‌ی حمله به سفارت عربستان و یا قبل‌تر، حمله به سفارت انگلیس که هر دو به ضرر کشور و اسلام است و بنده هم بدم آمد، تضعیف شوند و مورد تهاجم قرار گیرند.

برچسب‌ها: امام خامنه ای جملات زیبا جوانان سینه چاک بصیرت
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:16 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:14 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:12 ] [ نصر ]
 
افسران - مرگ‌خاموش در سایه سکوت مجامع‌جهانی
 به دنبال پیروزی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین رژیم صهیونیستی که مدعی است حماس یک «گروه تروریستی» است به این بهانه محاصره تحمیلی بر غزه را آغاز کرد و اکنون این محاصره ۱۰ ساله شد .

برچسب‌ها: جنبش مقاومت اسلامی (حماس) انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین سیاسی
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:11 ] [ نصر ]
 افسران - شجاعت و فراست امام خامنه ای در سال 68 در سفر به چین (برخی ها یاد بگیرن)
شجاعت و فراست امام خامنه ای در سال 68 در سفر به چین (برخی ها یاد بگیرن)

برچسب‌ها: سفر به چین امام خامنه ای شجاعت و فراست امام خامنه ای سیاسی
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:9 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:7 ] [ نصر ]

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی با عنوان "کی زمان کودتاست؟" به جنگ قدرت داخل خاندان آل سعود پرداخت.
این روزنامه در گزارش خود نوشت: هر طرفی که گمان می کند عربستان منتظر فردائی درخشان و روشن است، به خود دروغ می گوید؛ در حالی که پادشاهی سعودی با سؤالات حیاتی زیادی در خصوص آینده سعودی و خاندان حاکم آن مواجه است.
روزنامه لبنانی الاخبار افزود: اکنون آل سعود به دسته ها و تیم های مختلف تقسیم شده و بارزترین آن تیمی است که به رهبری « محمد بن نایف،» ولیعهد و وزیر کشور در مقابل تیم « محمد بن سلمان،» جانشین ولیعهد و وزیر دفاع صف آرائی کرده است.

برچسب‌ها: آینده پادشاهی سعودی کودتا آل سعود عربستان سیاسی
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:6 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:4 ] [ نصر ]

 

افسران - تو منطق برخی کشور ها سفارت عربستان مهم تر از مسجد الاقصی استچرا سازمان همکاری اسلامی در خصوص حمله به سفارت عربستان در ایران فورا واکنش نشان می دهد اما در خصوص حمله به مسجد الاقصی هنوز نشستی برگزار نکرده است؟

برچسب‌ها: سفارت عربستان مسجد الاقصی عراقچی سیاسی سازمان همکاری اسلامی
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:2 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:1 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 17:59 ] [ نصر ]

افسران - ایران اینگونه امن است.....

دفاع شبانه روزیه دلاوران ایرانی برای جلو گیری از نفوذ دشمن


برچسب‌ها: ایران امن امنیت نفوذ
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 17:58 ] [ نصر ]

بي بي سي فارسي در تحليلي چهار پيشنهاد را به آقاي حسن روحاني برای مقابله رئیس‌جمهور با شورای‌ نگهبان ارايه كرده است:

1⃣ -  دیپلماسی داخلی با چاشنی سماجت و فشار

2⃣ -  استفاده از اهرم فشار نیروهای اجتماعی و مردم

3⃣ - برگزار نکردن انتخابات

4⃣ -  انصراف از نامزدی در مجلس خبرگان


برچسب‌ها: پیشنهادات بنگاه جاسوسی BBC به رئیس جمهور ایران برای فتنه گري سیاسی انتخابات
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 17:52 ] [ نصر ]
صفحه قبل 1 ... 25 26 27 28 29 ... 53 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب