وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

عدالت اجتماعی یعنی رسیدگی به جمع کثیری از جوانان و نوجوانان سرزمین ما که مانند این نوجوان با غیرت هم کار می کنند و هم درس می خوانند.

عدالت اجتماعی یعنی شناخت اولویت در هزینه کردن پول های آزاد شده .

عدالت اجتماعی یعنی سرمایه هایی که از برجام بدست می آید را خرج حل مشکلات جمعیت کثیر جوان کشور کردن

عدالت اجتماعی یعنی پولهای ۹۹ درصد مردم کوخ نشين را خرج یک درصد کاخ نشین نکردن.

عدالت اجتماعی یعنی پول این مردم ۹۹ درصدی را صرف خرید هواپیما برای جمعیت یک درصدی نکردن

عدالت اجتماعی یعنی پول این مردم را خرج انتخابات  و ارتباط  باشیطان یا کدخدا ی نکردن.

عدالت اجتماعی یعنی....


برچسب‌ها: عدالت اجتماعی مردم دولت سیاسی
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 17:49 ] [ نصر ]

اوباما در اولین نطق پسابرجام خود فاز اول نفوذ را با هدف دوقطبی سازی جامعه و ایجادتفرقه بين مردم ایران کلید زد.

وی گفت :


برچسب‌ها: مرحله اول نفوذ نفوذ ایران آمریکا

[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 17:47 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:29 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:25 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:24 ] [ نصر ]

امیر نادر نراقی ریاست اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو اختصاصی، ضمن اشاره به مرکز 600 دندان پزشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این مرکز جز سه مرکز برتر دندان پزشکی ایران است که کلیه خدمات دندان پزشکی تا ساعت انتهایی شب را انجام می‌دهد. این مرکز در خدمت مردم عادی و خانواده‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: این مرکز برای خانواده‌های نیروهای مسلح به صورت رایگان خدمات‌رسانی می‌کند. این مرکز و نیروهای مسلح در مواقع بحرانی پیشانی خدمات در کشور هستند.
امیر نراقی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است با تدبیر امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین مراکز درمانی و جراحی دندان پزشکی کشور ساخته شود.

برچسب‌ها: نیروهای مسلح مواقع بحرانی پیشانی خدمات در کشور نظامی
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:23 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:21 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:20 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:19 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:18 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:17 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:16 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:14 ] [ نصر ]

به گزارش صدخبر ؛  امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان ستاد این قرارگاه گفت: توان رزمی و عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی روز به روز در حال ارتقا است و ما توانمندی خود را متناسب با تهدیدات روز دنیا افزایش می دهیم.اسماعیلی اظهار داشت: در حوزه کشف و شناسایی با استقرار رادار هایی با فن آوری‌های به روز در مناطق مختلف کشور اشراف کاملی بر فضای کشور و حتی خارج از مرزها برای ارکان دفاع هوایی به وجود آمده است.فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: در بخش رهگیری و درگیری توان عملیاتی پدافند هوایی قادر است تا با هر نوع تهدیدی در هر ارتفاع پروازی مقابله کند و این توانایی با تکیه بر تجهیزات بومی و نیروی انسانی آموزش دیده داخلی به وجود آمده است.اسماعیلی در پایان تاکید کرد: شبکه یکپارچه و بومی قرارگاه پدافند هوایی به صورت مداوم و با استفاده از طیف های متنوعی از حساسه های بومی آسمان کشور را پایش می کند و توانایی خود را در دفاع کامل از مرز های هوایی کشور به اثبات رسانده است.


برچسب‌ها: استقرار رادارهایی با فن آوری‌های به‌روز برای اشراف کامل بر خارج از مرزها نظامی پداجا
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:13 ] [ نصر ]
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR طرح «نفوذ موریانه» را در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات منتشر کرد.
صراط: پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR طرح «نفوذ موریانه» را در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات منتشر کرد.

متن بیانات رهبر انقلاب که در این طرح استفاده شده است: «مردم در باب انتخابات باید خیلی متوجّه باشند: اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل میجَود و پایه‌ها را سست میکند و فرو میریزد.» ۱۳۹۴/۱۰/۱۴

طرح/ نفوذ موریانه
منبع: khamenei.ir

برچسب‌ها: نفوذ موریانه انتخابات احراز صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:10 ] [ نصر ]
هافینگتون‌پست گزارش داد:
روزنامه آمریکایی گزارش داده وزیر خارجه این کشور برای آزادی پنجمین تبعه آمریکایی زندانی در ایران، مستقیماً با همتای ایرانی‌اش وارد مذاکره شده بود. یک روزنامه آمریکایی بامداد پنجشنبه گزارش داده «ماتیو تریوتیک»، زندانی آمریکایی در ایران با مذاکرات مستقیم بین جان کری، وزیر خارجه آمریکا و محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران آزاد شده است. به نوشته «هافینگتون‌پست»، «تریوتیک»، ماه دسامبر سال گذشته در حالی دستگیر شده که دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی در آستانه رسیدن به توافقی برای مبادله چهار زندانی ظرف آمریکایی با هفت زندانی ایرانی بوده‌اند. در نتیجه اضافه شدن او به تلاش‌ها برای آزادسازی زندانیان می‌توانسته به طولانی‌تر شدن فرایند مذاکرات و توافق بر سر مبادله آنها منجر شود. به همین جهت، چنانکه جان کری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفته، آزادی او «در مسیری جداگانه و متفاوت بین من و ظریف» پیگیری شده است. مطابق آنچه کری می‌گوید ایرانی‌ها، زندانی پنجم را به عنوان «ژست بشردوستانه» و بدون هیچ توافقی یا وعده برای دریافت چیزی در مقابل، آزاد کرده‌اند. دلیل دستگیر «تریوتیک» در ایران معلوم نیست.

برچسب‌ها: آزادی پنجمین زندانی آمریکایی در ایران سیاسی
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:8 ] [ نصر ]
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دو شبکه ماهواره‌ای فعال غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد.  بنا بر اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره‌ای اصلی فعال در حوزه‌های غیراخلاقی و همچنین ده‌ها صفحه مرتبط با آنها در شبکه‌های اجتماعی تعطیل شد.دستگاه‌های امنیتی پس از ماه‌ها تمرکز و ایجاد اشراف اطلاعاتی روی عوامل اصلی شبکه تلویزیونی تریپل ای(AAA) در 3 کشور اروپایی، با طراحی و اجرای یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، مدیر ارشد آن را در داخل ایران دستگیر کردند.وی که اخیرا و با هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلستان درصدد فروش دو شبکه تلویزیونی در اختیار خود به بی بی سی فارسی بوده و همچنین ارتباطات کاری مهمی با شبکه جم تی وی داشته، اقدامات گسترده‌ای در حوزه مسائل غیراخلاقی و با هدف تخریب پایه‌های دینی و اخلاقی جوانان کشورمان را طراحی و اجرا می کرده است.از جمله این اقدامات می‌توان به ایجاد شبکه گسترده انتقال جوانان ایرانی به خارج از کشور و درگیر کردن آنها در مسائل غیراخلاقی و کسب درآمد از این طریق به ارزش بیش از 850 هزار دلار، اداره و راه‌اندازی 3 کمپانی فساد بزرگ در یکی از کشورهای منطقه با گردش مالی بیش از 500 هزار دلار، ایجاد شبکه جذب آگهی و استخدام مرتبطین در داخل کشور و همچنین اداره بیش از 40 صفحه و پروفایل ویژه در شبکه‌های اجتماعی مختلف با هدف شبکه‌سازی در زمینه فساد اشاره کرد.تحقیقات انجام شده نشان‌دهنده این است که همه این اقدامات با اشراف مستمر سرویس‌های اطلاعاتی غربی و همکاری برخی دولت‌های بزرگ اروپایی با هدف تخریب بنیان‌های ایدئولوژیک ایران اسلامی انجام می‌شده، غافل از اینکه تمامی این تحرکات تحت اشراف اطلاعاتی کامل چشمان تیزبین پاسداران گمنام امام زمان(ع) قرار دارد. توجه به این نکته لازم است که هرگونه همکاری به هر نحو با شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین از جمله تولید محصول، جذب و سفارش آگهی یا ارتباطات کاری ممنوع است و مورد پیگیری و برخورد جدی قرار خواهد گرفت.
منبع: تسنیم

برچسب‌ها: سپاه تعطیلی دو شبکه ماهواره‌ای اطلاعات سپاه نظامی
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:6 ] [ نصر ]
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو شهرهای موشکی را در جای جای کشور به‌عنوان مواضع دفاعی خود ایجاد و تجهیزات دفاعی خود را در آن‌ها مستقر کرده است. امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز در هشتمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح با اشاره به فعالیت‌های عمرانی نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش با استفاده از ظرفیت‌های پیشرفته مهندسی خود و با بهره‌گیری از متخصصان خود در حوزه مهندسی عمرانی، شهرهای موشکی را همچون همان شهرهایی که تصاویرشان در تلویزیون پخش شد، در جای جای کشور به‌عنوان مواضع دفاعی خود ایجاد کرده است و تجهیزات دفاعی خود را در آن‌ها نگاه می‌دارد. وی با بیان اینکه فقط خط قرمزهایی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا تعیین شده است در این رابطه مدنظر قرار می‌گیرد، افزود: قطعا نیروهای مسلح بدنبال تسلیحات میکروبی و هسته‌ای نخواهند رفت. فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: اگر دشمن بخواهد ضربه‌ای به ما وارد کند، مطمئنا ضربه متقابل از سوی نیروهای مسلح ما مهلک‌تر و سنگین‌تر خواهد بود. امیر پوردستان تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور با توجه به دکترین دفاعی خود که مبتنی بر بازدارندگی است، از هر فرصت و ظرفیتی برای ارتقای توان دفاعی خود استفاده می‌کنند، و در این رابطه توجهی به مسئله برجام و پسابرجام ندارند. وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح عنوان کرد: نیروهای مسلح موظفند که در کنار فعالیت‌های امنیت‌بخش، در حوزه‌های دیگر همچون خدمات پزشکی نیز در خدمت مردم باشند. فرمانده نزاجا با بیان اینکه امروز این نیرو با ایجاد ده‌ها مرکز درمانی در سطح کشور افتخار خدمت رسانی به مردم را دارد، گفت: امیدوایم این کنگره بستر مناسبی جهت ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم و خانواده نیروهای مسلح شود.
منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها: امیر پوردستان شهرهای موشکی ارتش نظامینزاجا
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 14:3 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:50 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:48 ] [ نصر ]

افسران - نفوذ انتخاباتی!!!

معادلات پسابرجام و باز شدن مجاری نفوذ آمریکایی ها در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، آمریکایی ها را آنقدر جسور و بی پروا کرده است که صراحتا از دخالت در انتخابات ایران سخن بر زبان می رانند.

برچسب‌ها: نفوذ انتخاباتی ایران آمریکا پسابرجام
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:46 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:44 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:43 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:41 ] [ نصر ]

امیر سیاری از نشستن کنار نماینده نیروی دریایی آمریکا خودداری کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به بنگلادش سفر کرده بود، در ضیافت شام نیروی دریایی بنگلادش شرکت کرد.  
اما در این مراسم نکته‌ای توجه همه را به خود جلب کرد و آن این بود که امیر سیاری هنگامی که متوجه شد میز محل استقرار وی با نماینده نیروی دریایی آمریکا یکی است، از نشستن دور میز شام خودداری کرد.  
پس از تذکر هیات ایرانی، میز شام فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و در کنار نماینده آلمان قرار گرفت.

برچسب‌ها: امیر شسیاری نداجا نظامی نماینده نیروی دریایی آمریکا
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:40 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:39 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:38 ] [ نصر ]
تجاوز شناورهای رزمی آمریکا به آب های سرزمینی ج.ا.ا را در یک بسته راهبردی و هدفمند باید بررسی و تحلیل کرد.  همزمانی تجاوز نظامی آمریکا با خارج شدن قلب نیروگاه هسته ای اراک که نشانه متوقف و معکوس شدن برنامه هسته ای ایران است، پیام کار آمدی راهبرد آمریکایی " تهدید، تحریم، تحقیر " را به طرف ایرانی و جهان منتقل می کند. از سوی دیگر این اقدام تجاوزکارانه آمریکا ناظر بر راهبرد " سخت گیری به ایران در پسا برجام " هم می باشد که مجله آمریکایی فارین افرز در 23 آدر 1394 از آن رو نمایی کرده است. در این چارچوب، طرف آمریکایی به دنبال ایجاد این ادراک و انتقال این پیام بود که حتی عمل به همه تکالیف از سوی ایران در برجام، باز هم با " سخت گیری، تجاوز و تحقیر " از سوی ایالات متحده در پسا برجام همراه خواهد شد.
آمریکایی ها از این طریق و به زعم خود، می خواستند پاسخ لازم به آز مایش موشک های ایرانی به ویژه موشک عماد را هم داده باشند.  حالا با دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی و توقیف شناورهای رزمی آمریکا، آن هم در آستانه سخنرانی سالیانه اوباما، این واشنگتن است که پیام لازم را از تهران دریافت می کند.
- آمادگی رزمی نیروهای مسلح ایران
- اقتدار ایران در برابر هر گونه اقدام آمریکا و متحدان آن
-هوشمندی ایران در جنگ ادراکی و عملیات روانی استراتژیک
با این شرایط اکنون آمریکا ضمن تحقیر شدن در برابر ایران، باید برای آزاد سازی نظامیان متجاوز خود، همانند انگلیسی ها مجبور به گدایی از ج.ا.ا بشود   بعبارتی شده است.


برچسب‌ها: جاوز شناورهای رزمی آمریکا به آب های سرزمینی جاا ایران آمریکا نظامی
[ پنج شنبه 1 بهمن 1394 ] [ 13:35 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:45 ] [ نصر ]

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت و کمک به کشتی ها در برابر دزدان دریایی در توسعه سیاست خارجی اثر مثبت دارد.

وی که در مراسم استقبال از ناوگروه سی و هفتم نداجا اعزامی به آب های بین المللی سخن می گفت، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب های بین المللی برای حفظ و برقراری امنیت خطوط کشتیرانی و همچنین حضور سایر کشورها منتقل کننده پیام صلح و دوستی ایران است. جانشین فرمانده نیروی دریایی اضافه کرد: همچنین حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش ها واجلاس های مهم بین المللی در توسعه روابط بین الملل موثر بوده و جایگاه رفیع ایران را نشان می دهد. وی با تقدیر از فعالیت های ناگروه 37 نداجا در مدت مأموریت خود در آب های آزاد، گفت: ناوگروه 37 به مانند سایر ناوگروه ها با اقتدار، افتخار، سربلند و با موفقیت مأموریت محوله را انجام داد و با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی توانمندی خود را نشان داد.

 

برچسب‌ها: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی توسعه سیاست خارجی نداجا آجا نظامی
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:42 ] [ نصر ]
صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 53 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب