وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
[ جمعه 27 آذر 1394 ] [ 11:13 ] [ نصر ]

 

ترکیه یک کشور ضعیف با ارتش فانتزی است/ زمینه‌های حضور روسیه در سوریه را ما فراهم کردیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه در دومین مجمع عالی بسیج که حسینیه امام خمینی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: همه قدرت‌های بشری تلاش کردند تا در مقابل انقلاب اسلامی بایستند و شما ملاحظه کردید که در 37 سال گذشته همه جنگ‌ها برای تغییر سرنوشت مسلمانان انجام شد و جنگ بالکان نمونه‌ای از آن بود. وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل در مدت اخیر به 14 کشور اسلامی حمله کرده و آن‌ها به اشغال درآورده است و غرب و شرق دو دهه است که بر روی جمهوری اسلامی ایران متمرکزند که این تمرکز را جمهوری اسلامی از خود رها کرده است. سردار سلامی با اشاره به این که فرزندان این ملت در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات میدانی هستند یادآور شد: دیگر عراق، دریای سرخ و مدیترانه امتداد ژئوپولوتیک آمریکا نیستند و امروز منطقه با شرایط و تحولات بسیار پیچیده‌ای مواجه است که برای مثال اگر آمریکا از داعش حمایت کند به عنوان تروریست شناخته می‌شود اگر از داعش حمایت نکند شرایط جدیدتری را نظاره گر خواهد بود. جانشین فرماندهی کل سپاه با بیان این که ترکیه دارای یک ارتش فانتزی و شیک بوده که با وجود تجهیزات پیشرفته حتی یک روز با کردها نجنگیده است گفت: ترکیه امروز در شرایط پیچیده در مرزهای خود مواجه است برای مثال اگر عراق تجزیه شود او آسیب خواهد دید و ما امروز ترکیه را یک ناتوان استراتژیک می‌دانیم. وی با بیان این که انقلاب اسلامی دارای جغرافیای وسیعی است و از فلسطین و لبنان و عراق و یمن آمریکا را وادار به کاهش تعهدات دفاعی نموده است، گفت: عربستان با یک حمله بدون استراتژیک و کور و پرهزینه به یمن هجوم برد و از برخی کشورها در قالب ائتلاف بهره برد حال آن که میلیاردها دلار از ذخایر نفتی خود را در یمن هزینه کرد. سردار سلامی با اشاره به این که عربستان در آسمان و زمین متوقف شده و موتور جهادی انصارالله یک شکل تصاعدی به خود گرفته است اظهار داشت: آن‌هایی که در قصر شیشه‌ای زندگی می‌کنند نمی‌توانند درگیر جنگ نیابتی کنند. وی تاکید کرد: تروریست‌ها و حامیان آنها بدانند فصل اینکه کسی بتواند به صورت مبارک حضرت زینب سیلی بزند، گذشته است. ما گردن‌های‌شان را به آسمان پرت می‌کنیم و انگشتان‌شان را قطع می‌کنیم و اجازه چنین جسارتی را نخواهیم داد. جانشین  فرماندهی کل سپاه با بیان این که آمریکا در حوزه‌های مختلف از جمله داعش در یک بن بست راهبردی قرار گرفته است گفت: آمریکایی‌ها برای سوریه هیچ طرح مشخصی ندارند و اگر بشار اسد از قدرت کنار برود نمی‌دانند که چه کاری باید انجام بدهند. وی  تصریح کرد: منطقه آن قدر بی‌نظم شده که کشورهای همچون ترکیه و عربستان که احساس قدرت می‌کنند به کشورهای دیگر هجوم می‌آورند. سردار سلامی در پایان خاطر نشان کرد: ما زمینه حضور روسیه را در عراق فراهم کردیم و باعث چهار شکست تلخ اسرائیل شدیم و موجب استحکام نظام سوریه نیز گردیدیم.
 

برچسب‌ها: ترکیه ارتش ضعیف و فانتزی سردار سلامی نظامی
[ جمعه 27 آذر 1394 ] [ 11:9 ] [ نصر ]
 
 
به گزارش صدخبر؛ احمدرضا پوردستان در همایش مسئولان نیروی انسانی نزاجا با بیان اینکه ما هیچ وقت آغازگر جنگ نخواهیم بود، اظهار کرد: دردوران دفاع مقدس نیز ما هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبودیم. وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی و برخی رژیم‌های منطقه حرف‌های گزافی می‌زنند اما ما هیچ جنگی را آغاز نخواهیم کرد. شاید در اطراف کشور ما کشورهای ضعیف از نظر دفاعی وجود داشته باشند اما هیچ گاه جمهوری اسلامی ایران به آنها حمله نمی‌کند چون سیاست ما دفاعی است. پوردستان با اشاره به توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: ما برای ارتقاء ظرفیت‌های دفاعی خود از همه امکانات استفاده می‌کنیم و در این مسیر نه به برجام و نه به پسابرجام کاری داریم؛ چرا که این صحبت‌ها به افراد سیاسی اختصاص دارد. فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: منهای خطوط قرمز مقام معظم رهبری یعنی سلاح‌های هسته‌ای، شیمیایی و میکروبی ما از همه ظرفیت‌ها بهره می‌بریم. پوردستان با تأکید بر لزوم حفظ توان بازدارندگی نیروهای مسلح، عنوان کرد: در صورت برخورداری ما از این ظرفیت اگر ضربه اول از سوی دشمن به ما وارد شد ضربه دوم از سوی ما به مراتب مهلک‌تر خواهد بود. امروز اگر دشمنان نمی‌توانند بر علیه ما کاری کنند به خاطر برخورداری از این ظرفیت‌هاست. وی خاطرنشان کرد: پس از حادثه 11 سپتامبر آمریکایی‌ها برای مقابله مستقیم با ما به منطقه آمدند اما به دلیل اینکه ظرفیت‌های بازدارندگی ما زیاد بود پس از چند سال از منطقه رفته و سیاست خود را تغییر دادند. فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سیاست‌های جدید دشمن در سطح منطقه یادآور شد: ما امروز با مسأله جنگ‌های نیابتی روبرر هستیم که تروریست‌ها به نیابت از مستکبرین اراده آنها را در منطقه پیاده می‌کنند. پوردستان تصریح کرد: امروز داعش به نیابت از رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه فعالیت دارد. بوکوحرام نیز به همین شکل در نیجریه جنایت می‌کند و متأسفانه ارتش نیجریه نیز با آنها همراه شده است. وی در ادامه سخنان خود از اهمیت نیروی زمینی در مقابله با جنگ‌های نیابتی یاد کرد و افزود: سایر نیروها پشتیبان ما هستند. خوشبختانه نیروی زمینی نشان داده که نیرویی باکفایت و بالیاقتی است. هنگامی که در خردادماه سال گذشته نیروهای تکفیری به سمت غرب کشور حرکت کرده بودند این نیروی زمینی بود که با اقتدار ایستادگی کرد. وی خطاب به کارکنان نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: دو ویژگی اصلی باید در نیروهای ما وجود داشته باشد که یکی تعهد و دیگری تخصص است. پوردستان تصریح کرد: شغل و مسئولیت ما یک امانت است و نیروها باید سعی کنند در مدتی که مسئولیت دارند اثرگذار باشند.

برچسب‌ها: دکترین نیروهای مسلح دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی نظامی پوردستان آجا
[ جمعه 27 آذر 1394 ] [ 11:6 ] [ نصر ]
از ميان اعضاي دفتر امام خميني و دفتر آيت‌الله خامنه‌اي فرد مشتركي وجود دارد كه دو داماد بنام دارد: حجت‌الاسلام رسولي محلاتي

ازدواج های سران نظام

مهدي و اميرحسين معتقدند كه ميان سال‌هاي 1368 تا 1384 در ايران دايي‌سالاري حاكم بوده است چرا كه آنان دو دايي دارند كه از سال 1368 تا سال 1384 بر ايران حكومت مي‌كردند. دايي پدري آنان اكبر هاشمي رفسنجاني بود كه از سال 1368 تا سال 1376 رئيس‌جمهور ايران بود و دايي مادري آنان سيدمحمد خاتمي بود كه از سال 1376 تا سال 1384 رياست‌جمهوري ايران را بر عهده داشت. پدر و مادر مهدي و اميرحسين هاشميان به ترتيب فرزندان حجت‌الاسلام محمد هاشميان امام جمعه رفسنجان و آيت‌الله صدوقي امام جمعه يزد بودند و اين يعني آنها فرزندان مشترك «يزد و رفسنجان» و «صدوقي و هاشميان» هستند؛ جايي كه «هاشمي‌ها» و «خاتمي‌ها» به هم مي‌رسند. مهدي و اميرحسين تنها كساني هستند كه در فاصله دو دهه خواهرزاده رئيس دولت ايران بوده‌اند اما پیونده خانواده و دولت در ايران محدود به ايشان نيست:

ازدواج های فامیلی میان سران نظام+تصاویر

•نسل اول: اسلام انقلابي و ازدواج انقلابي

با پيروزي انقلاب اسلامي ايران نسلي از جوانان مسلمان به قدرت رسيدند كه مبارزه سياسي و اسلام انقلابي براي آنها فرصتي باقي نگذاشته بود تا به ازدواج فكر كنند. ازدواج براي اين نسل در زمره اولويت‌هاي زندگي نبود و از سوي ديگر به دليل ديدگاه مذهبي و عقيدتي آنان امكان آشنايي گسترده جز از طريق خانواده با جنس مخالف را نداشتند يا اگر داشتند ديدگاه ايدئولوژيك اين جوانان به آنان اجازه نمي‌داد در دانشكده يا جامعه به انتخاب دست زنند. واقعيت آشكار ديگر اين بود كه نظام تازه‌تاسيس جمهوري اسلامي نياز به مديراني از جنس اين پيروان اسلام انقلابي داشت و آنان كه در فاصله سني 25 تا 35 سال قرار داشتند و روزگاري گمان نمي‌كردند كه به عنوان كارمند در اداره يا وزارتخانه‌اي استخدام شوند اكنون در معرض نهادهاي وزارت دولت و وكالت مجلس قرار گرفته بودند و شايد درست نبود كه در «تجرد» بمانند. اينگونه بود كه ازدواج انقلابي به ضرورت اسلام انقلابي تبديل شد؛ ازدواجي كه در درون مناسبات نظام تازه شكل مي‌گرفت و اخلاق و آداب خاص خود را داشت: با آشنايي خانوادگي آغاز مي‌شد و با مراسم ساده‌اي پايان مي‌يافت. گاه مسجد صورت مي‌گرفت و تعداد ميهمانان مراسم ازدواج بسيار اندك بود. ازدواج‌هايي كه در درون خانواده انقلاب صورت مي‌گرفت اين مزيت را داشت كه خانواده‌هاي عضو اين خانواده بزرگتر شناختي كافي از هم داشتند و نيازي به تحقيق بسيار وجود نداشت. سطح توقعات طرفين از يكديگر نيز اندك بود و به دليل جو اجتماعي موجود، خانواده‌ها به ساده‌ترين شكل ممكن مقدمات ازدواج را فراهم مي‌كردند.

 1- داماد سرخانه

يكي از اين ازدواج های مشهور ازدواج محمد محمدي‌نيك مشهور به ري‌شهري با دختر آيت‌الله مشكيني بود. ري‌شهري كه پس از انقلاب اسلامي ايران پس از مدتي حضور در دادستاني ارتش به وزارت اطلاعات، دادستاني ويژه روحانيت، دادستاني كل كشور و سرپرستي حجاج ايراني رسيد، حاج‌آقا مرتضي تهراني را معرف و مسبب اين ازدواج مي‌داند: «آقاي مشكيني پاسخ ايشان را موكول به استخاره كرد و پس از چند روز پاسخ داد كه استخاره كردم، خوب آمد پس از موافقت ايشان جريان را به خانواده‌ام در تهران نوشتم و از مادرم و عمه‌ام... خواستم كه به قم بروند و صبيه ايشان را ببينند. آنها رفتند و ديدند و پسنديدند و در پاسخ نامه من نوشتند خوب است ولي خيلي كوچك است. او در آن هنگام تقريبا 9 ساله بود.» (خاطره‌ها، ج 1، ص 52 – 51) مهريه اين ازدواج هزار تومان بود: «مهريه را مبلغ 5 هزار تومان نوشتم [اما آيت‌الله مشكيني] در اثر خطاي ديد پنج هزار تومان را پانصد تومان خوانده بود به ما پيغام داد من حرفي ندارم كه مهريه او پانصد تومان باشد ولي چون مهريه خواهر بزرگتر او هزار تومان است همين مبلغ را براي مهريه او بپذيريد. من تعهد مي‌كنم كاري كنم كه بيش از پانصد تومان شما بدهكار نشويد» (همان: 52) مراسم عقد در حرم امام رضا(ع) «بدون هيچ‌گونه تشريفات اجرا شد» از آن پس آقاي ري‌شهري «مانند يكي از اعضاي خانواده آقاي مشكيني در منزل ايشان و به قول معروف داماد سرخانه» بود. (همان: 53) يك سال و نيم بعد با انتقال به قم داماد ديد كه «به تدريج شرايطي پيش آمده كه احساس كردم ادامه اين وضع به مصلحت نيست با اينكه قرار بود جشن ازدواج ما چند سال بعد باشد، پيشنهاد كردم كه هرچه زودتر انجام شود تا بتوانيم زندگي مستقل تشكيل دهيم. آقاي مشكيني ابتدا با اين پيشنهاد موافق نبود دليل مخالفتش هم كوچك بودن همسرم از نظر سني بود. چون در آن هنگام يازده سال بيشتر نداشت اما من موضوع را با جديت پيگيري مي‌كردم كه همسر من است و شرعا حق دارم او را به خانه خود ببرم... سرانجام با اصرار من ايشان (مشكيني) راضي شد و جشن ازدواج‌مان در سال 1347 برگزار شد.» (همان: 53)

 

ازدواج های فامیلی میان سران نظام+تصاویر

2


برچسب‌ها: ازدواج های فامیلی میان سران نظام ازدواج فامیلی ازدواج
ادامه مطلب
[ جمعه 27 آذر 1394 ] [ 11:3 ] [ نصر ]


 برابر خبرگزاری فارس:

تلاش نیروهای ارتش نیجریه برای آتش زدن خانه شیخ زکزاکی و شهادت همه ی ساکنین بیت ایشان یکی از حاضران در شهر زاریا نیجریه به خبرنگار فارس گفت نیروهای ارتش در حال به آتش کشیدن بخشی از خانه‌ای هستند که شیخ زکزاکی و خانواده‌اش در آن حضور دارند.

گفته می‌شود نیروهای ارتش با تجمع در محل حادثه در حال خواندن آواز علیه شیعیان هستند.


برچسب‌ها: احتمال شهادت شیخ زکزاکی نیجریه کشتار شیعیان

[ جمعه 27 آذر 1394 ] [ 11:0 ] [ نصر ]

▪️زمان: ۱ مرداد ۱۳۵۹ / ۱۰ رمضان ۱۴۰۰
▪️مکان: تهران، جماران
▪️موضوع: پیشنهاد پست نخست وزیری به آقای سید احمد خمینی
▪️مخاطب: بنی صدر، ابوالحسن (رئیس جمهور)

نامه بنی صدر محضر حضرت امام خمینی (ره):

بسمه تعالی. حضور مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خمینی
 به عرض می‌رساند، در اوضاع و احوال فعلی و با توجه به اینکه جامعه ما جامعه جوانی است و هیجان مثبت کار برای قرار دادن کشور در خط تولید و فعالیت، جنبه معنوی و هیجان آفرین را جنبه اصلی می‌گرداند، "حاج احمد آقا" یکی از مناسبترین اشخاص برای تصدی نخست وزیری است. در صورتی که موافقت فرمایید عین صواب است.
ابوالحسن بنی صدر

پاسخ حضرت امام خمینی  (ره)
بسمه تعالی
بنا ندارم اشخاص منسوب به من متصدی این امور شود. احمد، خدمتگزار ملت است و در این مرحله با آزادی بهتر می‌تواند خدمت کند.
والسلام علیکم.
روح الله الموسوی الخمینی


برچسب‌ها: امام خمینی (ره) مسئولیت نام خمینی
[ جمعه 27 آذر 1394 ] [ 10:59 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 24 آذر 1394 ] [ 13:56 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 24 آذر 1394 ] [ 13:55 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 24 آذر 1394 ] [ 13:54 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 24 آذر 1394 ] [ 13:53 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 24 آذر 1394 ] [ 13:52 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 24 آذر 1394 ] [ 13:52 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 24 آذر 1394 ] [ 13:51 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 24 آذر 1394 ] [ 13:49 ] [ نصر ]


برچسب‌ها: ماه ربیع الاول
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:22 ] [ نصر ]
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:18 ] [ نصر ]
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:16 ] [ نصر ]
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:15 ] [ نصر ]
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:14 ] [ نصر ]
 با فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم (ع) سلفی عاشقانه کبوتر در جوار حرم امام غریب شیعیان بسی جای دیدن دارد.
 
سلفی کبوتر در جوار حرم امام رضا + عکس

برچسب‌ها: کبوتر حرم امام رضا (ع) عکس سلفی کبوتر حرم تسلیت شهادت امام رضا (ع)
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:12 ] [ نصر ]
 
فرار ابوبکر بغدادی به سرتِ لیبی
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از رأی الیوم، ابوبکر بغدادی – سرکرده گروه تروریستی داعش – در سرتِ لیبی مستقر شده بود.  
برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند ابوبکر بغدادی مجبور شده بود مکان اقامتش را تغییر دهد تا سازمانهای اطلاعاتی عراق او را تعقیب نکنند. برای مثال، برخی از خبرگزاری ها از فرار سرکرده داعش به ترکیه خبر داده بودند. این درحالیست که روزنامه الشروق فاش کرد بغدادی پنجشنبه گذشته به صورت ناگهانی به شهر سرت لیبی رسید. برخی منابع معتقدند از آنجایی که این منطقه در کنترل کامل تروریست های داعش است، ابوبکر بغدادی در آنجا مستقر خواهد شد. ساختمان "واغادوغو" که به شدت مقاوم سازی شده است در شهر سرت قرار دارد و بمباران نمی تواند به آن آسیبی بزند. زیرا بخش زیادی از این ساختمان در زیر زمین قرار دارد.  
نیروهای فجر لیبی که یکی از گروههای مسلح در این کشور هستند اعلام کرده اند بغدادی چند روز پیش به صورت سرّی وارد لیبی شد و "ابوبکر شیکاو" -- سرکرده بوکوحرام در نیجریه -- نیز او را همراهی می کرد؛ شیکاو به تازگی با داعش بیعت کرده است.

برچسب‌ها: فرار ابوبکر بغدادی به سرتِ لیبی داعش سرکرده گروه تروریستی داعش
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:11 ] [ نصر ]
 
منابع خبری از دستیابی نیروهای سوری به بقایای کمک‌های ترکی-سعودی به تروریست‌ها در ریف حلب خبر دادند.
 
به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "المیادین" در خبری فوری از دستیابی نیروهای سوری بر بقایای کمک ترکیه و عربستان به گروه تروریستی "جبهه النصره" که از منطقه "زیتان" در ریف حلب عقب‌نشینی کرده‌اند، خبر داد.
 
لازم بذکر است نوع این کمک‌ها هنوز مشخص و اعلام نشده است.

برچسب‌ها: کشف مدرک همکاری ترکیه و عربستان تروریست‌ سوریه
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:8 ] [ نصر ]

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفوان بن یحیى از امام صادق(ع) نقل مى‏ کند که فرمود:
ابلیس گفت: پنج چیز است که من در آنها حیله ‏اى ندارم ولى بقیه مردم در دست من هستند: 
کسى که از روى صدق نسبت به خدا پناه برد و در تمام کارهایش به او توکّل کند، 
و کسى که تسبیح گفتن او در شب و روز زیاد باشد، 
و کسى که به برادر مؤمن خود همان را بپسندد که بر خود مى‏ پسندد، 
و کسى که به هنگام رسیدن مصیبت خود را نبازد، 
و کسى که به آنچه خدا به او داده راضى باشد و غم روزى نخورد.
 منبع: الخصال / ترجمه جعفرى، ج‏1، ص:

برچسب‌ها: شیطان انسان توکل به خدا ذکر خدا خدا
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:5 ] [ نصر ]

ایران اسناد جریان فروش نفت داعش در ترکیه را در اختیار دارد

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  رضایی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که صبح امروز (جمعه) به عیادت عده‌ای از مجروحان جبهه سوریه رفته بود، با بیان این خبر افزود: «کشورهای درگیر تروریسم باید با خونسردی از چالش با یکدیگر بکاهند وتوان خود را برای انهدام داعش بکار گیرند». 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در حاشیه این عیادت در پاسخ به این موضوع که چرا مسئولان ترکیه هرگونه خرید نفت از داعش را تکذیب می‌کنند، گفت: اگر دولت ترکیه در جریان فروش نفت داعش در کشور خود نیست ما آمادگی داریم این اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار بدهیم. 
رضایی تصریح کرد: مستشاران ایران در سوریه از تمامی مسیرهای کامیون‌های نفت داعش به ترکیه عکس‌برداری و فیلم‌برداری کرده‌اند و این اسناد قابل ‌ارائه و انتشار است.

برچسب‌ها: ایران اسناد جریان فروش نفت داعش در ترکیه داعش ترکیه نظامی محسن رضایی
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:4 ] [ نصر ]

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید شبستری در حاشیه جلسه کمیته بیماری‌های خاص با اشاره به افزایش فست‌فود‌ها در سطح شهر اظهار داشت: متاسفانه باید گفت وضعیت فست‌فودها در سطح شهر رضایت بخش نیست و ما شاهد هستیم در قسمت‌های مختلف شهر فروشگاه‌های بزرگ برای عرضه فلافل نیز آغاز به کار کرده‌اند.وی افزود: متاسفانه باید گفت طی بررسی و نظارت‌های صورت گرفته 70 درصد این فلافل‌ها آلوده هستند و تمام مراکز فست‌فودها از روغن‌های فاسد و آلوده استفاده می‌کنند و از مردم می‌خواهیم از مصرف این فست‌فودها خودداری کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ما با جدیت این قضیه را پیگیری می‌کنیم و انتظار داریم سازمان تعزیرات حکومتی نیز پیگیر این ماجرا باشد.

برچسب‌ها: کمیته بیماری های خاص فست فودها فلافل سلامت پزشکی
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 14:2 ] [ نصر ]
جامانده از گزارش آمانو

 به طور خلاصه، آژانس ایران را در زمان مدیریت حسن روحانی بر پرونده هسته ای به تلاش برای ساخت سلاح اتمی متهم کرده و در مورد زمان سعید جلیلی چنین ادعایی ندارد.

 گزارش اخیر آمانو درباره ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای ایران، فارغ از انتقاداتی که در روزهای گذشته به آن شده، نکته قابل تامل دیگری در خود دارد که کمتر به آن توجه شده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، گزارش آمانو تصریح می کند که «ارزیابی آژانس این است که قبل از پایان سال 2003 طیفی از فعالیت‌های مرتبط با ساخت ابزار انفجار هسته‌ای در ایران به صورت تلاش‌های هماهنگ انجام شده است، و برخی از فعالیت‌ها قبل از سال 2003 انجام شده‌اند. ارزیابی آژانس این است که این فعالیت‌ها، از سطح مطالعات امکان‌سنجی و علمی، و کسب برخی صلاحیت‌ها و توانمندی‌های فنی مرتبط بالاتر نرفته‌اند. آژانس هیچ شواهد موثقی درباره فعالیت‌هایی در ارتباط با ساخت بمب انفجاری هسته‌ای بعد از سال 2009 در اختیار ندارد.»

نکته قابل تامل اینکه اتهامات آژانش به ایران دقیقا به زمان دبیری حسن روحانی در شورای عالی امنیت ملی و زمانی که او به طور مستقیم پرونده هسته ای کشورمان را زیر نظر داشت، باز می گردد.

روحانی تا مردادماه 84 یعنی سال 2003 دبیر شورای عالی امنیت ملی بود؛ یعنی همان سالی که آژانس ایران را متهم کرده قبل از آن مطالعاتی درباره ساخت سلاح هسته ای انجام داده بود.

بر اساس گزارش آژانس، این نهاد بین المللی از سال 2009 میلادی هیچ شواهد موثقی درباره فعالیت‌هایی در ارتباط با ساخت بمب انفجاری هسته‌ای در اختیار ندارد؛ به این ترتیب آژانس تایید کرده که  از سال 88 به این سو، که سعید جلیلی دو سال از آن، مسئول مستقیم پرونده هسته ای کشورمان شد، ادعایی درباره مطالعات ساخت سلاح هسته ای در ایران ندارد.

به طور خلاصه، آژانس ایران را در زمان مدیریت حسن روحانی بر پرونده هسته ای به تلاش برای ساخت سلاح اتمی متهم کرده و در زمان سعید جلیلی چنین ادعایی ندارد.

سوالی که مطرح می شود این است که آیا حسن روحانی که در همان زمان دبیری شورای عالی امنیت ملی هم بر سلامت برنامه هسته ای کشورمان تاکید داشت، اکنون پذیرفته است که برنامه هسته ای در زمان او دچار انحراف بوده؟ اگر پاسخ منفی است چرا دولت او به راحتی به تایید و حتی تعریف و تمچید از گزارش آژانس می پردازد؟


برچسب‌ها: گزارش آمانو فعالیت هسته ای حسن روحاتی جلیلی شورای عالی امنیت ملی سیاسی
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 13:58 ] [ نصر ]
[ شنبه 21 آذر 1394 ] [ 13:56 ] [ نصر ]

كنار قدم هاي جابر

سوي نينوا رهسپاريم

ستون هاي اين جاده را ما

به شوق حرم مي شماريم

شبيه رباب و سكينه

براي شما بي قراريم

از اين سختي و دوري راه

به شوق تو باكي نداريم

فدايي زينب پر از شور و عشقيم

اگه خدا خواست

به زودي دمشقيم

 

 


برچسب‌ها: مداحی اربعین 94 مطیعی کنار قدم های جابر آوا محرم و صفر
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:27 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:22 ] [ نصر ]

ترکیه به دنبال این است که با انتقال زره‌ پوش‌هایش به مرزها از عناصر تروریستی در شمال سوریه و در استان‌های "حلب" و "ادلب" استفاده کند. پروسه حضور عملیاتی نیروهای سطحی بسیار برای ارتش ترکیه لازم بوده تا بتوانند از تروریست‌های ارتش آزاد و جبهه النصره و داعش حمایت کنند. یک نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد  طمع ورزی ترکیه به خاک سوریه بوده که از گذشته وجود داشته و در آینده نیز ادامه دارد و همین طمع ورزی باعث شده تا ارتش ترکیه از جبهه النصره در استان  "ادلب" و منطقه "جسرالشغور" حمایت کند. دلیل دیگری که تانک‌های ارتش ترکیه به مرزهای سوریه اعزام شدند، حمایت از تروریست‌های داعش در مقابل نیروهای مبارز کرد بوده  که البته تجربه حمایت ترکیه از داعش در "کوبانی" کاملا برای کردهای منطقه شرق سوریه آشکار شده بود.


برچسب‌ها: ترکیه سوریه تانک عناصر تروریستی داعش
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:16 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:14 ] [ نصر ]

رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید.

 نامه مهم رهبر انقلاب به جوانان در کشورهای غربی 

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، حوادث تلخ تروریستی فرانسه را زمینه‌ای برای همفکری خواندند و با بر شمردن نمونه‌های دردناکی از «آثار تروریسم مورد حمایت برخی قدرتهای بزرگ در دنیای اسلام، پشتیبانی از تروریسم دولتی اسرائیل و لشکرکشی‌های خسارت‌آفرین سالهای اخیر به دنیای اسلام»، خطاب به جوانان خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید.

برچسب‌ها: نامه رهبری به عموم جوانان جهان امام خامنه ای معرفی اسلام ناب محمدی برملا ساختن پشت پرده حوادث پاریس
ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:11 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:10 ] [ نصر ]

مدیریت و نیروی انسانی خوب معجزه می‌کند/ دستیابی به جایگاه متناسب با شأن ایران اسلامی در امر دریا مسئولیت بزرگ نیروی دریایی است

مدیریت و نیروی انسانی خوب معجزه می‌کند/ دستیابی به جایگاه متناسب با شأن ایران اسلامی در امر دریا مسئولیت بزرگ نیروی دریایی است

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت دریا و پیشرفتهای بزرگ نیروی دریایی در بهره بردن از مزایا و فرصتهای دریا، بر تداوم پیشرفت‌ها و ساخت عمقی نیروی دریایی ارتش تأکید و خاطرنشان کردند: «نیروی انسانی صالح، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح» در کنار «ایستادگی، عزم راسخ، توکل به خدا و امید به آینده»، راهگشا‌ترین عناصر در رساندن ایران اسلامی به جایگاه بزرگ، تاریخی و متناسب با شأن آن هستند.

برچسب‌ها: روز نیروی دریایی نداجا آجا دیدار با رهبری نیروی انسانی صالح
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:8 ] [ نصر ]
 

نیروی دریایی ارتش به موشک کروز دریایی قدیر مجهز شد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، به مناسبت 7 آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، انبوهی از موشک های کروز دریایی قدیر به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل گردید.

برچسب‌ها: موشک دریایی کروز قدیر نداجا آجا نظامی
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:6 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:4 ] [ نصر ]
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:53 ] [ نصر ]

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رسانه های ترکیه اعلام کردند آنکارا کلیه پرواز های نیروی هوایی خود را بر فراز سوریه به تعلیق در آورده است. 
در پی سرنگونی یک فروند هواپیمای جت سوخوی روسی بر فراز سوریه، روزنامه حریت در شماره امروز جمعه با درج گزارشی در این باره به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: ترکیه کلیه پروازهای نیروی هوایی خود را بر فراز سوریه در چارچوب عملیات ائتلاف تحت رهبری آمریکا بر ضد داعش معلق کرده است.

برچسب‌ها: تعلیق پروازهای نیروی هوایی ترکیه بر فراز سوریه ترکیه سوریه ائتلاف ضد داعش
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:46 ] [ نصر ]
رسانه های روسی با عبارت" هیچ وقت سربه سر پوتین نگذارید" تصویری را منتشر کرده اند که در آن پوتین حق اردوغان را که سربه سر او گذاشته کف دستش می گذارد .
 اوج عصبانیت پوتین از اردوغان + عکس

 


برچسب‌ها: اوج عصبانیت پوتین از اردوغان تصویر دیدنی پوتین اردوغان
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:45 ] [ نصر ]

برای دیدن تصاویر فتوطنزی لازم است فقط با جنبه ها وارد شوند.

 

این هفته سری زدیم به خیابان سی تیر، ساختمان وزارت امور خارجه و کمی شوخی با وزیر امور خارجه لوکزامبرگ داشتیم بعد از اون هم راهی استادیوم شدیم تا نمک نمکدان فتو طنزی رو برسر ورزشکارن هم بریزیم، البته جهت رفت و آمد گفتیم از مترو استفاده کنیم تا دود خودروی شخصی مان به چشم طبیعت نرود که در ازای آن دود مصرف شیشه در مترو به چشم خودمان رفت.

برچسب‌ها: تصاویر فتوطنز طنز دیدنی
ادامه مطلب
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:40 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب