وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

اولین دموی (پیش نمایش) بازی رایانه ای حماسه عقاب ها«حمله به اچ3» در روز یکشنبه 22 شهریورماه منتشر شد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=f803ca9f-9a49-46ee-93f5-856d0d5a6c47

به گزارش روابط عمومی نهاجا، این دمو از محیط و گیم پلی (روند بازی) تهیه شده، نمایش دهنده کیفیت گرافیک، محیط های طبیعی بازی، هوش مصنوعی، حرکت های هواپیمای بازیکن و هواپیماهای خودی است که در عملیات شرکت داشته اند. این بازی که شامل مراحل مختلفی همچون سوختگیری هوایی، بمباران پایگاه های سه گانه الولید موسوم به اچ3 ، بمباران پالایشگاه کرکوک و ... است، برای اولین بار در معاونت تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش و با بهره گیری از گروهی از کارکنان وظیفه این نیرو در حال ساخت است که تا پایان سال جاری تکمیل و آماده توزیع و انتشار خواهد شد. بنابراین گزارش، بازی رایانه ای حماسه عقاب ها «حمله به اچ3» روایتگر بزرگترین و بی سابقه ترین عملیات هوایی در تاریخ جنگ های مدرن جهان یعنی حمله به مجموعه پایگاه های الولید در منتهی الیه غرب عراق است که چگونگی انجام این عملیات اعجاب انگیز را در قالب یک بازی رایانه ای به تصویر می کشد. در عملیات حمله به اچ3 بیش از 50 فروند از انواع هواپیمای شکاری، سوخت رسان و دیگر پرنده های پشتیبانی رزمی دشمن بعثی نابود و یا بطور کلی غیر قابل استفاده شد.

 

برچسب‌ها: بازی رایانه ای حماسه عقاب ها نهاجا حمله به اچ3
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 21:6 ] [ نصر ]
البته بنا نداشتم تا ملبس شدن رسمى عکسى و يا مطلبى در اين مورد از خودم انتشار دهم ولى امروز با ديدن عکس خودم که چندين جا پخش شده، خودم رو موظف به دادن توضيحات در اين خصوص دانستم ..
به گزارش شیعه آنلاین، سید احمد خمینی، فرزند حجة الإسلام و المسلمین سید حسن خمینی لباس روحانیت بر تن کرد. وی در حال حاضر 18 سال سن دارد و اخیرا در امتحان کنکور شرکت کرده است.سید احمد خمینی از فعالان شبکه های اجتماعی است و صفحه شخصی وی در اینستاگرام نزدیک به 114 هزار دنبال کننده دارد. او با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، نوشت: تبليغ يکى از سنت هاى رايج در حوزه هاى علميه هست و معمولا طلاب از سال هاى اوليه ى تحصيل پس از آنکه مقدارى با معارف اسلامى آشنا شدند در ايام ماه رمضان و روزهاى ماه محرم و صفر براى تبليغ به شهرها و روستاها مى روند. امسال توفيق شد من هم براى چند شبى به اين مهم اقدام کنم و براى اين کار بطور غيررسمى ملبس شوم و مهمان اهالى خونگرم يکى از روستاهاى شمالى کشور باشم. البته بنا نداشتم تا ملبس شدن رسمى عکسى و يا مطلبى در اين مورد از خودم انتشار دهم ولى امروز با ديدن عکس خودم که چندين جا پخش شده، خودم رو موظف به دادن توضيحات در اين خصوص دانستم .

خدايا چنان کن سرانجام کار          تو خشنود باشى و ما رستگار

برچسب‌ها: سید احمد خمینی ملبس شدن به لباس روحانی
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 21:1 ] [ نصر ]
راهکارهایی برای حل مشکل اتلاف وقت در زندگی امروزی ما
از همان روزی که خدای رحمان انسان را خلق کرد تا به امروز وسعتی به اندازه 24 ساعت را در اختیار ما گذاشته تا در طی آن بخوریم و بخوابیم و کار کنیم و زندگی خود را در قالب شبانه روز سپری کنیم. از قدیم اما هرچه که جلوتر می آییم این 24 ساعت در اختیار ما انگار ذره ذره با گذشتن ...
ثانیه هایی از جنس طلا/ چگونه زمان را مدیریت کنیم؟

از همان روزی که خدای رحمان انسان را خلق کرد تا به امروز وسعتی به اندازه 24 ساعت را در اختیار ما گذاشته تا در طی آن بخوریم و بخوابیم و کار کنیم و زندگی خود را در قالب شبانه روز سپری کنیم. از قدیم اما هرچه که جلوتر می آییم این 24 ساعت در اختیار ما انگار ذره ذره با گذشتن سال ها آب می رود و چیزی که به ما رسیده 24 ساعت بی برکتی است که در چشم بر هم زدنی تمام می شود و ما می مانیم و کارهایی که انجام نداده ایم .

 زندگانی به اصطلاح مدرن امروزی ما را به جایی رسانده که نه به درستی می خوابیم، نه به درستی کار می کنیم، نه استراحتی، نه مطالعه ای ، نه دور هم نشستن و گفتن و شنفتنی و در یک کلام از هیچ چیز زندگی نه بهره کافی می بریم و نه لذت کافی. از بالا اگر به زندگی هایمان نگاه کنیم شبیه مورچه های کارگری که تند تند راه می روند و دانه می برند تند راه می رویم، تند رانندگی می کنیم، تند غذا می خوریم و ... و با این وجود باز هم به هیچ کارمان نمی رسیم. در این نوشته سعی کرده ایم تا بررسی کنیم و ببینیم چرا در زندگی هایمان وقت کم می آوریم و راهکارهایی پیشنهاد کنیم تا زمان محدود 24 ساعته مان را که از قضا مثل برق و باد هم می گذرد بهتر مدیریت کنیم. با ما همراه باشید.

برچسب‌ها: مدیریت زمان ثانیه هایی از جنس طلا
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 20:59 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 20:54 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 20:50 ] [ نصر ]

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم پیش از ظهر امروز، با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. 

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با هشدار درباره تلاش های فریب کارانه آمریکا برای نفوذ از برخی روزنه ها، «اقتصاد قوی و مقاوم»، «توسعه روزافزون علم» و «حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری بخصوص در جوانان» را سه عامل مقابله مقتدرانه با دشمنی های پایان ناپذیر شیطان بزرگ اعلام کردند و با بیان برخی نکات درباره انتخابات اسفند 94، افزودند: نتیجه هر انتخابات نیز مانند تک تک آرای مردم، حق الناس است و با همه وجود، از این حق ملت، دفاع خواهد شد.
رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید/ در عرصه‌های دیگر اجازه‌ مذاکره با آمریکا ندادیم
 
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ایام پربرکت ماه ذیقعده و لزوم بهره مندی از این فرصتهای گرانبها، ماه شهریور را نیز حاوی خاطراتی پرمعنا خواندند و خاطرنشان کردند: در همه حوادث این ماه از جمله کشتار مردم بیگناه به دست رژیم پهلوی در 17 شهریور 57، شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر کشور در 8 شهریور 60، ترور شهید آیت الله قدوسی و شهید آیت الله مدنی در همین ماه و حمله صدام به ایران در 29 شهریور 59، ردپای مستقیم یا غیرمستقیم امریکا مشاهده می شود.
 

برچسب‌ها: امام خامنه ای آمریکا توصیه به مسئولین ایران سیاسی مذاکره در عرصه هسته ای
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 20:46 ] [ نصر ]

یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان بعد از شهر ونیز ایتالیاست. همین دو ویژگی کافی است تا ایرانیان بدانند کشوری به وسعت تاریخ جهان دارند و شهری کویری که می توانند خشت به خشت، ریگ به ریگ و لحظه به لحظه تاریخ آن را به رخ جهانیان بکشند. 

یزد


برچسب‌ها: اولین شهر خشتی دومین شهر تاریخی جهان ایران یزد
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 20:40 ] [ نصر ]
شاید حکمت تکرار نماز ــ علاوه بر تثبیت ــ سیر باشد؛ به این نحو که هر نمازی از نماز قبلی بهتر، و نماز قبلی زمینه‎ساز نماز بعدی باشد. 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله بهجت به نکته دقیقی اشاره می‌کنند که ممکن است این نکته پرسش و شبهه بسیاری از آدمها باشد، این که چه حکمتی در تکرار نماز نهفته است؟ چرا ما هر روز این آیه‌ها و سجده‌ها و رکوع‌ها را تکرار می‌کنیم؟ هر روز این سلام‌های ثابت را می‌فرستیم؟ اما پاسخ این گونه است: "شاید حکمت تکرار نماز ــ علاوه بر تثبیت ــ سیر باشد؛ به این نحو که هر نمازی از نماز  قبلی بهتر، و نماز قبلی زمینه‎ساز نماز بعدی باشد".

برچسب‌ها: حکمت تکرار نماز آیت اله بهجت مذهبی بصیرت
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 20:37 ] [ نصر ]

هر رابطه ای منحصر به فرد است و موقعیت ها و شرایط خاص خودش را دارد؛ اما زنان در روابط زناشویی گاهی کارهایی انجام می دهند که اغلب بدون اینکه متوجه شوند، خدشه ای به حس مشترک شان وارد می کند. 

9 اشتباه زنان در روابط زناشویی

 به گزارش خبرنگار  باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،زهره منوچهری، روان شناس: هر رابطه ای منحصر به فرد است و موقعیت ها و شرایط خاص خودش را دارد؛ اما زنان در روابط زناشویی گاهی کارهایی انجام می دهند که اغلب بدون اینکه متوجه شوند، خدشه ای به حس مشترک شان وارد می کند. در این نوشتار چندین نکته آمده که باید در این خصوص به آنها توجه داشت تا کم ترین آسیب های ناخواسته وارد زندگی عاطفی شود.

برچسب‌ها: روابط زناشویی 9 اشتباه زنان اجتماعی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 20:33 ] [ نصر ]

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) وظایف خود را کامل انجام می‌دهد و به همین دلیل ایران امن‌ترین آسمان غرب آسیا را دارد. امیر سرتیپ  "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره توانمندی و آمادگی قرارگاه برای مقابله با تهدیدات اظهار داشت:  قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) وظایف خود را کامل انجام می دهد و به همین دلیل ایران امن‌ترین آسمان غرب آسیا را دارد. وی ادامه داد: پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) یگانی است که در نقاط "صعب المعیشتی" فعالیت می‌کند و ماموریت خود را با اقتدار انجام می‌دهد. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) درباره فعالیت‌های معنوی و قرآنی  قرارگاه خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) فعالیت‌های معنوی و انس با قرآن کریم مجدانه پیگیری شده و تمام پرسنل در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی گام برمی‌دارند.


برچسب‌ها: ایران پدافند هوایی امن ترین آسمان غرب آسیانظامی
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 20:30 ] [ نصر ]

یکی از مجله های بلغارستان ادعا کرده است، این ماده مخدر در آزمایشگاه‌های مخصوص ناتو در کشور بلغارستان تولید می‌شود . به گزارش مشرق، این ماده مخدر که در سال 1986 مورد تحریم بین‌المللی قرار گرفته بود توسط نیروهای داعش استفاده می شود که پس از مصرف، آنها را بی رحم تر و جری تر از قبل می نماید. 

 

ماده ای که داعشی ها را وحشی تر می‌ کند +عکس
ماده ای که داعشی ها را وحشی تر می‌ کند +عکس

 یکی از مجله های بلغارستان ادعا کرده است، این ماده مخدر در آزمایشگاه‌های مخصوص ناتو در کشور بلغارستان تولید می‌شود.


برچسب‌ها: داعش مواد مخدر وحشی شدن داعش
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 20:27 ] [ نصر ]

امیر سرتیپ خلبان سید علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: طب رزمی و جنگ های الکترونیکی از ویژگی های رزمایش فداییان حریم ولایت است.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=4782524e-397f-4595-b8d4-b6c328047667


برچسب‌ها: رزمایش اقتدار هوایی آجا نظامی
ادامه مطلب
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 22:20 ] [ نصر ]

طی مراسمی که با حضور امیر سرلشکر عطاءالله صالحی ، فرمانده کل ارتش حمهوری اسلامی ایران و نیز فرمانده و جمعی از فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد، سامانه پیامبر اعظم(ص)، این قرارگاه رونمایی شد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=15f4d4db-ff48-40e8-8ee8-ed83cb8ad80e

 

 


برچسب‌ها: سامانه پیامبر اعظم رونمایی آجا نظامی فرمنده کل آجا
ادامه مطلب
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 22:17 ] [ نصر ]
 
نباید فریب لبخند دشمن یا مساعدت کوتاه‌مدت او را خورد/ مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته نشود/ مسئولان به اظهارات بسیار بد مقامات امریکا رسماً پاسخ دهند/ تحریمهای اقتصادی باید برداشته شود/ مسئولان مطلقاً اجازه فرصت‌طلبی را در داخل به امریکا ندهند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، این مجلس را مظهر کامل مردم سالاری اسلامی و مایه سکینه و آرامش در جامعه خواندند و با توصیه مؤکد به همه مسئولان برای حرکت و تلاش در چارچوب منظومه فکری اسلامی و مراقبت برای همرنگ نشدن با ادبیات و کلیشه های نظام سلطه، تأکید کردند:امروز مهمترین وظیفه علمای دینی، روشنفکران دانشگاهی، و مسئولان حساسیت نسبت به طراحی دشمن و شناخت آن و تشریح آینده امیدبخش و رو به پیشرفت کشور در چارچوب شاخص های منظومه فکری اسلام و با استفاده از قابلیت ها و توانایی های جوانان و ظرفیت های گسترده کشور است.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین نکات مهمی را درخصوص برجام و شرایط بعد از برجام بیان کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای سخنان خود با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم درخصوص انزال سکینه الهی در قلب های مؤمنین، بواسطه تسلیم بودن در برابر خدا و داشتن حسن ظن به وعده های الهی، مجلس خبرگان را زمینه ساز سکینه و آرامش در جامعه خواندند و در تبیین علت این موضوع افزودند: مجلس خبرگان تنها مجلسی است که دو انتخاب در آن انجام می گیرد. یکی انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان که بوسیله مردم انجام می شود و دیگری انتخاب رهبری که بوسیله مجلس خبرگان انجام می گیرد.


برچسب‌ها: امام خامنه ای دیدار مجلس خبرگان رهبری لبخند دشمن توصیه به مسئولین
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 22:12 ] [ نصر ]

در دنیا اگر خودت را مهمان حساب کنی و حق تعالی را میزبان، همه غصّه ها می رود.

چون هزار غصّه به دل میزبان است که دل میهمان از یکی از آنها خبر ندارد.

هزار غم به دل صاحبخانه است که یکی به دل مهمان راه ندارد

در زندگی خودت را میهمان خدا بدان تا راحت شوی.

اگـــر در میهمانی یک شب بلایی به تو رسید شلوغ نکن و آبــروی صاحبخـانه را حفظ کن.

ما در دنیا و آخرت میهمان خدا هستیم. آداب میهمانی را باید رعایت کرد.


برچسب‌ها: آبروی صاحبخانه مهمان اجتماعی بصیرت
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 22:8 ] [ نصر ]

رسانه‌های مردمی و شبکه‌های اجتماعی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. طرح‌هایی برای او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. 

باشگاه خبرنگاران - واکنش هنرمندان و مسئولین به مرگ دلخراش کودک سوری+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم «ایلان کردی» اسم کودک 3 ساله سوری است که با والدین و برادرش از جنگ در کوبانی فرار کرده بودند و قصد داشتند از طریق دریا به جزیره «کوس» یونان بروند که قایق آنها در سواحل ترکیه غرق شد و جسدش بر روی شن‌های سواحل ترکیه آرام گرفت.


برچسب‌ها: کودک سوری مرگ بصیرت تصاویر
ادامه مطلب
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 22:3 ] [ نصر ]

تصاویر «فضل جهاد عاشور» کودک زیبای لبنانی که لباس رزمندگان حزب الله را بر تن دارد و با شعار «لبیک یا زینب» برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) آماده می شود، توجه بینندگان سایتهای اینترنتی را به خود جلب کرده است.  


برچسب‌ها: حزب الله لبنان عضو جدید حزب الله کودک
ادامه مطلب
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 22:2 ] [ نصر ]
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجلس خبرگان:
  نباید بواسطه لبخند دشمن و یا احیاناً مساعدت کوتاه مدت او در موضوعی خاص، فریب دشمن را خورد بلکه همواره باید متوجه این موضوع باشیم که طراحی و نقشه او چیست؟

گروه سیاسی مشرق - حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، این مجلس را مظهر کامل مردم سالاری اسلامی و مایه سکینه و آرامش در جامعه خواندند و با توصیه مؤکد به همه مسئولان برای حرکت و تلاش در چارچوب منظومه فکری اسلامی و مراقبت برای همرنگ نشدن با ادبیات و کلیشه های نظام سلطه، تأکید کردند: امروز مهمترین وظیفه علمای دینی، روشنفکران دانشگاهی، و مسئولان حساسیت نسبت به طراحی دشمن و شناخت آن و تشریح آینده امیدبخش و رو به پیشرفت کشور در چارچوب شاخص های منظومه فکری اسلام و با استفاده از قابلیت ها و توانایی های جوانان و ظرفیت های گسترده کشور است.


برچسب‌ها: امام خامنه ای آمریکا توصیه به مسئولین ایران سیاسی
ادامه مطلب
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 21:58 ] [ نصر ]

تبادل شهدا شلمچه 

 پیکرهای شهدا در مرز شلمچه پس از طی مراحل اداری توسط مسئولان عراقی با تشریفات ویژه تحویل مقامات کشورمان شدند. آئین ورود 80 شهید سرافراز دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی، نظامی و انتظامی و همچنین اقشار مختلف مردم در مرز شلمچه در حال برگزاری است. این پیکرها بعداز ظهر امروز در مراسم ویژه‌ای وارد شهرستان هویزه و در این شهرستان تشییع می‌شود. حضور گسترده مردم در آئین استقبال از لاله‌های گلگون کفن در شلمچه در حالی است که موج شدید گردوخاک از صبح امروز منطقه را در برگرفته و اوضاع جوی به شدت نامساعد است. به گزارش تسنیم، از ابتدای امسال تا کنون در6 مرحله تبادل شهدا در مرز شلمچه انجام شده که در این تبادل‌ها پیکرهای مطهر بیش از 500 شهید دوران دفاع مقدس به کشور اسلامی بازگشتند.


برچسب‌ها: شهداء80 شهید دفاع مقدس ایران عراق حضور با شکوه مردم
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 21:56 ] [ نصر ]
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 21:55 ] [ نصر ]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تأکید کردند: آمادگی‌ها و گزینه‌های خود را برای مقابله با انواع تهدیدات به‌‌طور دائم ارتقا دهید. 

به‌گزارش صد خبر   به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اهمیت مأموریت و وظایف این قرارگاه در دفاع از کشور، تأکید کردند: آمادگی‌ها و گزینه‌های خود را برای مقابله با انواع تهدیدات، به‌طور دائم ارتقا دهید.

در این دیدار که به‌مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد، فرمانده معظم کل قوا با تقدیر از تلاش‌های فرماندهان و کارکنان این قرارگاه، افزودند: حساسیت‌ها و دغدغه‌های مهم مأموریت‌های پدافندی گویای این واقعیت است که باید نقاط آسیب‌پذیر و همه راهکارهای ممکن دشمن را شناسایی کنید و برای مواجهه با تمام آنها راه حل و برنامه مشخص داشته باشید.

ایشان تأکید کردند: در ارتباط و تبادل با محافل علمی و نظامی، از آگاهی‌ها و امکانات موجود نهایت استفاده را ببرید و گزینه‌های خود را در مقابل انواع تهدیدات افزایش دهید و متنوع سازید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعتماد مردم به مسئولان را امانتی مهم خواندند و افزودند: مسئولان در بخش‌های مختلف و در نیروهای مسلح باید این اعتماد را به‌درستی قدر بدانند و با عمل به وظایف، به آن پاسخ دهند.

پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، آمادگی کامل این قرارگاه را برای اجرای تدابیر فرماندهی کل قوا اعلام کرد.

در ابتدای این دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی نماز ظهر و عصر را به‌امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه کردند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفترمقام معظم رهبری


برچسب‌ها: امام خامنه ای دیدار با فرماندهان پدافند هوایی آجا نظامی
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 21:53 ] [ نصر ]

رادار "بینا و نذیر" در حالی از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) به نمایش گذاشته شده است که می‌تواند چشم بینای جمهوری اسلامی ایران در فراسوی مرزها باشد. به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) نقش مهمی در امنیت آسمان جمهوری اسلامی ایران دارد و به همین دلیل "ایکائو" آسمان ایران را امن‌ترین آسمان منطقه غرب آسیا دانسته است. این به دلیل تلاش‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء  (ص) در ایجاد یک سامانه مدیریت و فرماندهی یکپارچه و تولید محصولات به روز شده توسط متخصصین این قرارگاه و دانشجویان و نخبگان کشور است.




رادارهای "نذیر" و "بینا" در حالی از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء به نمایش گذاشته شد که دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای است


برچسب‌ها: رادار بینا رادار نذیر پدافند هوایی آجا نظامی
ادامه مطلب
[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 21:49 ] [ نصر ]

سید علی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی متولد ۱۳۶۲ می باشد. پدر وی سید کمال طباطبایی از تهیه کنندگان سینما و تلویزون می باشد. در اکثر تیتراژها نام او را "علی طباطبایی" معرفی می‌کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سید علی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی متولد  ۱۳۶۲ می باشد. پدر وی سید کمال طباطبایی از تهیه کنندگان سینما و تلویزون می باشد.  در اکثر تیتراژها نام او را "علی طباطبایی" معرفی می‌کنند. اولین کار او بازی در "سالاد فصل" محصول سال ۱۳۸۳ به تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی، نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی بود.  علی طباطبایی در سریال های از جمله : آشپز باشی,ترانه مادری,قلب یخی و  در سریال بچه های نسبتا بد به ایفای نفش پرداخته است.

زندگینامه سید علی طباطبایی به همراه مجموعه تصاویر

 



ادامه مطلب...


برچسب‌ها: زندگی نامه سید علی طباطبایی بازیگر صداو سیما تصاویر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 شهريور 1394 ] [ 14:23 ] [ نصر ]

 حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، عصر روز دوشنبه (9شهریور 94)  در بیمارستان سینا از آقای سید محمدحسن حسینی خبرنگار صدا و سیما عیادت کرد. سید محمدحسن حسینی خبرنگار صدا و سیما درهنگام پوشش خبری عملیات ارتش سوریه در ارتفاعات شمال لاذقیه سوریه با ترکش خمپاره گروه های تروریستی و تکفیری از ناحیه صورت و چشم مجروح شده بود.

برچسب‌ها: عیادت وزیر اطلاعات از خبرنگار صدا و سیما سیدمحمدحسن حسینی سیاسی
[ سه شنبه 10 شهريور 1394 ] [ 14:20 ] [ نصر ]
با نگاهی به اندازه مشخصات موشک فاتح 313 متوجه می شویم که تفاوت آنچنانی در طول و یا قطر این موشک نسبت به سایر اعضای خانواده فاتح 110 رخ نداده است، پس می توان اینگونه نتیجه گرفت که موشک جدید، از یک سیستم پیشران خاص در همان اندازه های قبلی اما با توان تولید نیروی بیشتر استفاده می کند.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، در روز صنعت دفاعی و با حضور رییس جمهور کشورمان، از جدیدترین موشک بالستیک ایرانی به اسم "فاتح 313" رونمایی شد. این موشک بالستیک تاکتیکی جدیدترین عضو از خانواده موشک های سری فاتح محسوب می شود، اما ارزش این گونه از موشک ها چیست و با ورود به خدمت موشکی مثل فاتح 313 چه مزایایی نصیب نیروی های مسلح ایران می شود؟
موشک های بالستیک تاکتیکی را می توان به نوعی حد فاصل میان یگان های توپخانه صحرایی و موشک های برد بلند دانست که برد آنها از حدود 300 الی 1000 کیلومتر است؛ موشکهایی مثل سری فراگ و اسکاد ساخت شوروی سابق، اسکندر ساخت روسیه، موشک لنس ساخت آمریکا و یا موشک پاکستانی هاتف از جمله این موشک ها به حساب می آیند.

ایران با «فاتح 313» صاحب «اسکندر ایرانی» شد+عکس
موشک فراگ


ایران با «فاتح 313» صاحب «اسکندر ایرانی» شد+عکس
موشک لنس


برچسب‌ها: سامانه موشکی فاتح 313 نیروی هوایی آجانظامی
ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 شهريور 1394 ] [ 14:17 ] [ نصر ]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در نیمه دوم سال جاری نزدیک به ۲۰ رزمایش از سوی مجموعه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد. 

سرلشکر جعفری

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در قرارگاه ثارالله برگزار شد.

 


برچسب‌ها: برگزاری رزمایش نیروهای مسلح فرمانده سپاه نظامی
ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 شهريور 1394 ] [ 14:11 ] [ نصر ]

ادار بردبلند نذیر و رادار ۳ بعدی بینا دقایقی پیش رسما در شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور عملیاتی شد.

رادار

به گزارش رهیاب: مراسم رونمایی و استقرار عملیاتی از سامانه‌های راداری نذیر و بینا با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رادار بردبلند و کاملا بومی نذیر یک سامانه راداری با دقت بسیار بالا در تفکیک است که توانایی آشکارسازی و شناسایی اهداف با سطح مقطع راداری پایین را داشته و مقاوم در برابر موشک‌های ضد رادار است و می‌تواند اهداف را در برد بیش از 800 کیلومتر و با ارتفاع 100 هزار پا کشف کند.

همچنین سامانه راداری بینا که یک رادار کنترلی سه بعدی است، دقت بسیار بالایی در تفکیک دارد و از قابلیت آشکارسازی و شناسایی اهداف با سطح مقطع راداری پایین برخوردار است و می‌تواند اهداف رادار گریز را کشف کند. این رادار توانایی مقابله با جنگ الکترونیک را دارد.

گفتنی است، تولید نمونه مشابه این دو رادار تاکنون در جهان گزارش نشده و به صورت 100 درصد بومی توسط متخصصان کشورمان طراحی، ساخته و به بهره‌برداری رسیده است. 

این دو رادار پیش از این در روز شنبه هفته جاری توسط امیر اسماعیلی رونمایی شده بود و حالا از طریق ویدئو کنفرانس در 2 نقطه کشور استقرار عملیاتی یافته و به شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور پیوست.


برچسب‌ها: جدیدترین سامانه راداری پدافند هوایی آجا نظامی
[ سه شنبه 10 شهريور 1394 ] [ 14:4 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 10 شهريور 1394 ] [ 14:3 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 10 شهريور 1394 ] [ 14:2 ] [ نصر ]

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir با انتخاب این تیتر، 39 توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت را منتشر کرد.

مشکلی که خواب را از چشمان رهبرمان می‌برد +عکس 

برچسب‌ها: مشکلات فرهنگی امام خامنه ای بصیرت اجتماعی
ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 شهريور 1394 ] [ 14:0 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب