وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روشنایی: امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از گروه صنایع زرهی بنی هاشم دورود با بیان اینکه بحمدالله این صنعت یکی از مجموعه‌هایی است که در شکافتن علم و فناوری بر مدار ایمان و عمل خالصانه حرکت می‌کند، اظهار داشت: عبور از مرزهای دانش، ابتکار و خلاقیت مبتنی بر دانش بومی، نشانگر وجود ظرفیتی عظیم از جوانان نخبه و متعهد کشور در این صنعت است.

وی با قدردانی از متخصصین افتخارآفرین صنایع زرهی بنی هاشم در طراحی و ساخت انواع پیشرفته تانک افزود: وزارت دفاع مصمم است با کار و مدیریت جهادی و تکیه بر توان داخلی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا و دستورات رئیس جمهوری اسلامی در پشتیبانی از نیروهای مسلح را به بهترین نحو اجرایی کند و بسیار خرسندم که این مهم در صنایع دفاعی به ویژه صنایع زرهی به نحو احسن در حال اجرایی شدن است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراز و نشیب‌های مباحث رزم زرهی تصریح کرد: بعد از دوران پر افتخار دفاع مقدس برخی کارشناسان گمان می‌کردند دیگر بعید است جنگ زمینی رخ دهد اما با ظهور و تجاوز داعش به کشورهای عراق و سوریه اهمیت توجه به رزم زمینی بیش از پیش نمایان شد.

امیر حاتمی با اشاره به تولیدات صنایع زرهی بنی هاشم دورود خاطرنشان کرد: این مجموعه با ظرفیت نیروی انسانی خوبی که دارد زمینه بسیار مساعدی برای ارتقاء و بهبود محصولات این صنعت را فراهم کرده است و باید با تغییر نگاه جدی برای پیشبرد اهداف وزارت دفاع و نیروهای مسلح در این صنعت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم، تاکید کرد: سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی که در کشور تولید می‌شوند دارای قابلیت‌های بومی متناسب با شرایط جغرافیایی کشور و براساس اقتضائات مورد نیاز نیروهای مسلح هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح با دارا بودن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های عملیاتی فراوان و راهبردهای مناسب و تجهیزات مدرن و پیشرفته آمادگی کاملی برای پاسخ دندان شکن به هر متجاوز بدخواهی را دارند، تصریح کرد: به دشمنان نظام اسلامی نصیحت می‌کنیم که به حاکمیت ملی، عزت و اراده ایرانیان احترام بگذارند، چرا که ملت سرافراز ما در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که ملتی متجاوز نیستند، اما متجاوزان و گستاخان را به شدت تنبیه خواهند کرد.

امیر حاتمی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمن در زمینه اقتصادی علیه کشورمان گفت: با حمایت و پشتیبانی مردم و تلاش دولت بخش بزرگی از توطئه‌های دشمن خنثی شده و ان‌شاالله با سربلندی از این برهه حساس عبور خواهیم کرد و مانند همیشه روسیاهی به دشمن خواهد ماند.


برچسب‌ها: امیر حاتمی تجهیزات مدرن وزیر دفاع نظامی
[ جمعه 29 تير 1397 ] [ 16:29 ] [ نصر ]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روشنایی: امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در اردوگاه کویر دانشجویان سال یک دانشگاه شهید ستاری، از روند برگزاری این اردوگاه بازدید کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از فعالیت‌های روزانه آموزش نظامی، نمایشگاهی و فرهنگی در اردوگاه کویر دانشجویان، ضمن ابراز خرسندی از روند آموزش‌های انجام شده، از فرماندهان و اساتید تقدیر و تشکر کرد.

دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در مدت آموزش به سه اردوگاه کویر (کوشک نصرت)، کوهستان (امامزاده هاشم (ع)) و جنگل (کلاردشت) اعزام می‌شوند.


برچسب‌ها: بازدید امیر شاه‌صفی از اردوگاه کویر دانشجویان دانشگاه هوایی ارتش نهاجا نظامی
[ جمعه 29 تير 1397 ] [ 16:27 ] [ نصر ]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روشنایی: نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات تانک‌های مختلفی را تمهید کرده و متناسب با شرایط در رزمایش‌ها و مناطق مرزی مورد استفاده قرار داده است.

تانک فوق سبک «فلاق» یکی از دستاوردهای این نیرو است که همزمان با ۲۹ فروردین سال ۹۴ با حضور فرمانده وقت نیروی زمینی در سازمان جهاد خودکفایی نزاجا رونمایی شد و یک سال بعد در رزمایش بیت‌المقدس ۲۸ برای نخستین بار تست عملیاتی شد و سپس در اختیار یگان‌ها قرار گرفت.

سبک بودن تانک «فلاق» و بهره‌گیری از شنی به این تانک امکان حضور در مناطق برفی و ناهمواره را می‌دهد و همچنین سبب مانورپذیری این تانک در میدان نبرد شده است.  تانک فوق سبک نزاجا قادر است در مسیرهای معمولی بیش از ۱۳۰ کیلومتر در ساعت‎ حرکت کند.

“ارتش جمهوری اسلامی ایران در روشنایی”

بر روی انتهای سقف «فلاق» تیربار (تیربار ۱۲.۷ م.م) نصب شده و همچنین به سامانه اتوماسیون و استاپ لایزر بر روی پلتفرم مجهز است.

تانک «فلاق» با وزن ۴ تن قادر به اجرای ماموریت تا شعاع ۴۰۰ کیلومتری است و به گفته رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی این تانک مجهز به اتوماسیون استابلایزر، دوشکا و سلاح ۱۲.۷ است؛ که توسط یک خدمه قابلیت هدف گیری و تیراندازی را دارد.

این تانک فوق سبک از چالاکی و نسبت توان به وزن فوق‌العاده‌ای برخوردار است و قابلیت این را دارد که در مناطق ذوعارضه با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

تانک «فلاق» به واسطه سرعت، تحرک و مانورپذیری در حوزه شناسایی منطقه نبرد نیز کاربرد دارد و به همین منظور بیشتر در مناطق مرزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


برچسب‌ها: آشنایی با کوچکترین تانک ایرانی تانک «فلاق» نزاجا نظامی
[ جمعه 29 تير 1397 ] [ 16:25 ] [ نصر ]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روشنایی: امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در روز  ۳۱ مرداد که روز صنعت دفاعی است، خبرهای خوب و خوشی را درباره دستاوردهای دفاعی خواهیم داشت که خاص نیروهای مسلح است.وی افزود: یکی از خبرهای خوب در حوزه هوایی است که روز ۳۱ مرداد ر‌ونمایی خواهد شد.


برچسب‌ها: دستاورد مهم وزارت دفاع حوزه هوایی وزیر دفاع
[ جمعه 29 تير 1397 ] [ 16:23 ] [ نصر ]
 

سکته قلبی

ساعت 24- سکته قلبی عامل مرگ و میر عده زیادی از مردم است، اما می توان با دقت در نشانه های هشداری قبل از سکته از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کرد.

 سکته قلبی این روزها عامل مرگ و میر بسیاری از افراد به ویژه جوانان است . از آنجا که اکثر این مرگ و میرها بدلیل بیماری های کروناری قلبی می باشند، آگاهی در مورد حمله قلبی مهم است . هیچگاه مشکلات قلبی را فراموش نکنید چرا که موضوع آنها چیزی غیراز مرگ و زندگی نمی باشد .سکته قلبی


برچسب‌ها: هشدارهای قبل از سکته قلبی پزشکی سلامت
ادامه مطلب
[ جمعه 29 تير 1397 ] [ 16:21 ] [ نصر ]

عینک حسادت و تکبر

 

قاعده این است: زمانی که من نمی توانم دوست داشتنی ها را دوست داشته باشم، نشان دهنده ی این است که در درون، دچار یک گرفتگی هستم. یعنی یک عینک وحشتناکی از خودخواهی، حسادت، عجب و تکبر بر چشم من وجود دارد که مانع دوست داشتن من می شود.


برچسب‌ها: عینک حسادت و تکبر یاد خدا بصیرت
[ جمعه 29 تير 1397 ] [ 16:18 ] [ نصر ]

شلمچه لبریز از عطر دل انگیز شهدا

 مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر 75 شهید دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی محرم، رمضان، کربلای چهار و تک پشتیبانی عملیات والفجر 8 تفحص شده ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه از دروازه شملچه به میهن اسلامی باز می گردد.
سردار باقر زاده افزود: پیکرها برای وداع به بندر امام خمینی در خوزستان انتقال داده می شوند و پس از آن برای شناسایی و تشییع و تدفین به تهران منتقل خواهند شد.

اقشار مختلف مردم برای استقبال از فرزندان شهید میهن در مرز شلمچه منتظر ایستاده اند. 


برچسب‌ها: شلمچه لبریز از عطر دل انگیز شهدا شلمچه شهداء
[ جمعه 29 تير 1397 ] [ 16:14 ] [ نصر ]

احتمال ادغام 5 بانک نظامی در بانک سپه

بیش از دو هفته است که بحث ادغام بانک های نظامی شکل جدیدی به خود گرفته و مدیران عامل بانک های منتسب به نهادهای نظامی در جلساتی ادغام با یکدیگر را بررسی می کنند.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، ماه های پایانی سال گذشته بود که موسسه اعتباری ثامن به بانک انصار ملحق شد و برخلاف نظر بانک مهر اقتصاد، صحبت از الحاق این بانک به این مجموعه نیز مطرح شد.

همان زمان گفته می شد سایر بانک های نظامی نیز در مجموعه ای دیگر ادغام می شوند تا اینکه در دو هفته گذشته ورق برگشت و طرح جدیدی مبنی بر ادغام همه بانک های نظامی و بانک سپه مطرح شد و در حال بررسی مدیران این بانک هاست.

گفته می شود برخی از این بانک ها با این ادغام موافقت کرده اند. اگر این اتفاق عملی شود پنج بانک انصار، مهر اقتصاد؛ حکمت ایرانیان؛ قوامین وکوثر به بانک سپه ملحق می شوند تا نقش قدیمی بانک سپه مجدد احیا شود.


برچسب‌ها: احتمال ادغام 5 بانک نظامی در بانک سپه بانک اقتصاد
[ جمعه 29 تير 1397 ] [ 16:9 ] [ نصر ]

فغانی داور دیدار رده بندی جام جهانی شد

 تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی که به همراه رضا سخندان و محمد منصوری در جام جهانی 2018 روسیه حضور دارند و دو بازی مرحله گروهی این رقابت‌ها بین تیم‌های آلمان- مکزیک و برزیل- صربستان و همچنین دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی بین فرانسه- آرژانتین را سوت زدند.

در همین راستا دقایقی پیش طبق اعلام شد تیم داوری ایران دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه بین بلژیک و انگلیس را سوت بزنند.

نستور پیتانا هم با اعلام رسمی FIFA دیدار فینال جام جهانی 2018 بین دو تیم فرانسه و کرواسی را قضاوت خواهد کرد.


برچسب‌ها: فغانی داور دیدار رده بندی جام جهانی فغانی داور جام جهانی 2018 ورزشی
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:54 ] [ نصر ]

فرماندهان نیروهای دریایی ارتش و سپاه با یکدیگردیدار کردند

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با یکدیگر در خصوص تعاملات بین این دو نیرو گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، توسعه تعاملات فی‌مابین در فضای پیچیده امنیتی پیرامون محیط دریایی جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر هم‌افزایی نیروهای مسلح، بر توسعه تعاملات برای افزایش سطح آمادگی و توان رزمی در راستای ظرفیت سازی و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های مشترک نیروهای دریایی ارتش و سپاه تأکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: دیدار فرماندهان نیروهای دریایی ارتش و سپاه ارتش سپاه نداجا
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:52 ] [ نصر ]

منابع آگاه از نامه مهم رهبر معظم انقلاب به حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص مسائل بوجود آمده در بازار سکه و ارز خبر دادند.

دستور مهم رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره بازار سکه و ارز

براساس این گزارش رهبر معظم انقلاب در این نامه که خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است، ضمن ابراز نگرانی از اخبار منتشر شده درخصوص واگذاری ارز و سکه در ماههای اخیر و ابهاماتی که در افکار عمومی ایجاد کرده است دستور فرمودند؛ ضمن رسیدگی به موضوع گزارش دقیقی تهیه و به محضر ایشان ارسال شود.

گزرش از تسنیم.


برچسب‌ها: دستور مهم رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره بازار سکه و ارز اقتصاد بازار
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:50 ] [ نصر ]

تاکید سردار سلیمانی به تقویت مسائل اقتصادی برای خدمت به مردم

 صفحه توئیتر منتسب به سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، جمله‌ای از وی که در هجدهمین نشست عمومی «بصیرت؛ یادبود سومین سالگرد عروج آسمانی شهید مدافع حرم مهدی نوروزی» در بیست و سوم دیماه سال گذشته مطرح شد را بازنشر کرد.

سرلشکر سلیمانی در بخشی از آن سخنرانی که در صفحه توئیتر منتسب به وی باز نشر شده، تاکید می‌کند: «چنانچه قدرت نظام ما در خدمت به مردم در ابعاد قضایی و اقتصادی تقویت شود اگر هم همه دنیا علیه ما توطئه کند نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند چرا که آنگاه ایران ۸۰ میلیون سرباز خواهد داشت».

انتهای پیام/


برچسب‌ها: سردار سلیمانی تقویت مسائل اقتصادی برای خدمت به مردم سیاسی نظامی
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:47 ] [ نصر ]

لایحه تشکیل سازمان دریایی نیروهای مسلح در دستور کار مجلس استسیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به ناامنی‌های چند روز گذشته در مرزهای شرقی کشور و تلاش تروریست‌ها و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به کشور اظهار کرد: یکی از مسائلی که جمهوری اسلامی طی دهه‌های گذشته بابت آن متحمل هزینه‌های سنگین شده است، قاچاق موادمخدر از کریدور ایران به کشورهای غربی است که برای جلوگیری از این انتقال دچار هزینه‌های مالی زیادی هم شدیم، در حالی که کشورهایی که مورد تهدید هستند، به ویژه کشورهای اروپایی هیچ مشارکتی در جهت مبارزه با این پدیده شوم انجام نمی‌دهند و ایران اسلامی هرسال با تقدیم ده ها شهید و هزینه چند میلیاردی به دلیل اهمیت مرزهای شرقی برای کشور در طول این سال‌ها در مسیر مبارزه با قاچاق مواد مخدر حضوری قدرتمند و مستمر داشته است.


برچسب‌ها: تشکیل سازمان دریایی نیروهای مسلح دستور کار مجلس سیاسی نظامی
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:44 ] [ نصر ]

پیام رهبر انقلاب خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال: پیروز و سرافراز برگشتید؛ آفرین

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به ملی‌پوشان فوتبال کشورمان، از سوی دفتر مقام رهبری به وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شد.

دفتر مقام معظم رهبری در تماس با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در روسیه، پیام رهبر معظم انقلاب به ملی‌پوشان فوتبال ایران را ابلاغ کردند.

متن پیام به این شرح است:

«به تیم ملی ایران بگویید : شما پیروز و سرافراز برگشتید. آفرین. انشاالله موفق باشید».

انتهای پیام/


برچسب‌ها: پیام رهبر انقلاب خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال آفرین ورزش جام جهانی 2018
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:40 ] [ نصر ]

امیر سرتیپ صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور بازدید کرد

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 4 تیرماه  طی بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور در بخش های مختلف این منطقه پدافند هوایی، عملکرد و میزان آمادگی کارکنان و تجهیزات منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور را ارزیابی و از توان رزمی و عملیاتی این یکان ابراز رضایت کرد.

صباحی فرد در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: حفاظت از مرزهای هوایی کشور وظیفه ای است که همه یگان ها و گروه های پدافند هوایی در سطح کشور مشغول به انجام آن هستند و تمامی مناطق پدافندی به صورت مداوم و بدون تعطیلی، آسمان کشور را رصد می کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: دو مولفه نیروی انسانی آموزش دیده و تجهیزات بومی باعث شده تا پدافند هوایی بتواند مأموریت خود را به شکل مناسبی انجام دهد.


برچسب‌ها: امیر سرتیپ صباحی‌فرد بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق پداجا نظامی
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:39 ] [ نصر ]

فرماندهان هوانیروز ارتش و سپاه پاسداران دیدار کرد

  به دعوت رسمی امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعضای هیئت رئیسه، فرماند‏هان گروه‏‌های بالگردی فتح و سیدالشهداء و فرمانده مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه پاسداران امروز شنبه 2 تیر در ستاد فرماندهی هوانیروز ارتش حضور یافته و به تبادل نظر و همفکری برای هم افزایی و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌ها و آمادگی بیشتر با مسئولین آن فرماندهی پرداختند.

سردار رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص هم افزایی هرچه بیشتر نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به خصوص ارتش و سپاه با یک اتحاد مثال زدنی نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را نقش برآب خواهند کرد.  

وی ادامه داد: امید است در سایه لطف و توجهات مقام معظم رهبری هوانیروز ارتش و سپاه با قدرت بتوانند در کنار یکدیگر و با محبت و همدلی مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و به خصوص استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای اش بکوبند.


برچسب‌ها: دیدار فرماندهان هوانیروز ارتش و سپاه پاسداران نظامی ارتش سپاه
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:35 ] [ نصر ]

آمادگی نیروی زمینی هراس در دل دشمن انداخته است

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از تیپ 40 متحرک هجومی که امروز جمعه 1 تیر انجام شد، در جمع فرماندهان و کارکنان این تیپ گفت: آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی هراس در دل دشمن انداخته و آن ها را در عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

حیدری تاکید کرد: امروز روند آمادگی دفاعی و رزمی نیروی زمینی ارتش در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و کارکنان این نیرو با تمام وجود در ماموریت ها حضور پیدا می کنند و حضور ولایت مدارانه و آمادگی رزمی و توان دفاعی  کارکنان، هراسی در دل دشمن انداخته و آن ها را عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع از تحرک بسیار بالایی برخوردار شده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجهیزات و آموزش های متناسب با نوع تهدیدات دشمن  در اختیار یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع  قرار گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرار گرفت و دستورات لازم را جهت ارتقاء هرچه بیشتر آمادگی رزمی صادر کرد .


برچسب‌ها: آمادگی نیروی زمینی هراس در دل دشمن امیر حیدری نزاجا
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:33 ] [ نصر ]

وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع با تولید موتور دیزل ملی، در حوزه دفاعی به ویژه دریایی و زرهی یک گام بلند در خودکفایی برخواهد داشت.

تولید موتور دیزل ملی گامی بلند برای خودکفایی در حوزه زرهی و دریایی است در حاشیه مراسم افتتاح ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که امروز سه شنبه 29 خرداد با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، طی مراسمی خط تولید موتور دیزل ملی  ۱۳۰۰ اسب بخار در دو نوع گازوئیلی و دوگانه سوز افتتاح شد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تبریک و تقدیر از تلاش متخصصان شرکت دیزل سنگین ایران برای تولید این دستاورد مهم ملی اظهار کرد: خداوند متعال را بابت خوداتکایی کشورمان در تولید این موتور ملی شاکریم و امیدواریم فرزندان برومند این مرز و بوم روز به روز به دستاوردهای نوین علمی و صنعتی دست یابند.


برچسب‌ها: تولید دیزل ملی خودکفایی در حوزه زرهی و دریایی وزیر دفاع
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:31 ] [ نصر ]

عملیات بازآماد (اورهال) یک فروند هواپیمایF-۴ نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید لشکری به پایان رسید.

یک فروند جنگنده F-۴ در پایگاه هوایی تهران اورهال شدمتخصصان پیشکسوت و جوان نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صرف 18 هزار و 500 نفر ساعت کار، توانستند با تکیه بر توان داخلی پس از ماه‌ها تلاش یک فروند هواپیمای اف- 4 نیروی هوایی ارتش را بازآماد کنند.

گفتنی است این هواپیما پس از پروازهای آزمایشی و تست ‌نهایی نهایی صبح امروز به ناوگان عملیاتی نیرو هوایی ارتش پیوست.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: اورهال یک فروند جنگنده F-۴ پایگاه هوایی تهران نظامی نهاجا
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:30 ] [ نصر ]

رهبر معظم انقلاب فرمودند: نباید نگاه مجلس به توانایی‌ها و ظرفیت‌های ملی مأیوسانه باشد.

لزومی ندارد معاهداتی که میدانیم مشکل دارد به‌خاطر جهات مثبت تصویب کنیم/مجلس خودش قانون مبارزه با پول‌شویی و تروریسم تصویب کند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان و جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی، مجلس را رکن رکین نظام و به فرموده امام راحل، عصاره فضائل یعنی جوهره برترین خصوصیات ملت خواندند و افزودند: نمایندگان در قانونگذاری و عمل به وظایف اساسی خود مسائل مهمی همچون «اولویت‌های کشور، رفع مشکلات مردم بویژه طبقات ضعیف و متوسط، تأثیرناپذیری از دیدگاه‌های غربی، انقلابی‌گری و پرهیز از اشرافی‌گری» را مورد توجه کامل قرار دهند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در ابتدای سخنانشان خدمت خالصانه به مردم را برترین عبادات دانستند و گفتند: همه اقدامات، رفتار و گفتار نمایندگان اگر برای خدا و در راه رضای او باشد، خدمت واقعی و موجب تقرب به پروردگار است.


برچسب‌ها: دیدار رهبر انقلاب با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بصیرت
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:29 ] [ نصر ]

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تاسیسات شرکت آرامکو را در استان عسیر عربستان با موشک بالستیک هدف قرار داد.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، انصارالله یمن یک موشک به تاسیسات آرامکو در جنوب عربستان شلیک کرد.

شبکه تلویزیونی المسیره نیز در خبری اعلام کرد یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تاسیسات شرکت آرامکو را در منطقه ابها در استان عسیر عربستان با موشک بالستیک هدف قرار داد.

المسیره افزود تاسیسات نفتی آرامکو با یک موشک بالستیک از نوع بدر ۱ هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: یمن عربستان
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:28 ] [ نصر ]

فغانی نفر اول داوران جام جهانی 2018

به نقل از سایتratetheref ؛علیرضا فغانی داور ایرانی دیدار تیم های ملی آلمان و برزیل در جام جهانی 2018 روسیه توانست با قضاوت زیبای خود در این دیدار با رای گیری عموم مردم در صدر جدول بهترین قضاوت کنندگان جام جهانی 2018 روسیه قرار گیرد.

فغانی نفر اول داوران جام جهانی 2018

امتیاز فغانی در این قضاوت 4.84 بوده و با این امتیاز توانسته است،صدر جدول را از داورانی همچون بیورن کوئیپرس و نستور پیتانا بگیرد.


برچسب‌ها: جام جهانی 2018 فغانی داور ایرانی ورزشی
[ جمعه 22 تير 1397 ] [ 14:26 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب