وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

 

 

سلاح ایرانی حیدر

 

در نبردهای جدید منطقه خصوصا در جریان مقابله با گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه، شاهد استفاده گسترده این تروریست‌ها، از خودروهای انتحاری هستیم که در بسیاری از موارد نیز خودروهای مذکور زره‌پوش هستند.


برچسب‌ها: «حیدر»؛ اولین تک‌تیرانداز سنگین و نیمه اتوماتیک ایرانی تک تیرانداز نظامی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 20:39 ] [ نصر ]

رژه ارتش

 رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

هر سال به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی، رژه نیروهای ارتش در تهران و استان های سراسر کشور با حضور مقام های کشوری و لشکری برگزار می شود. 29 فروردین سال 1367 نیروهای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس نیروهای پدافند سکوهای نفتی نصر و سلمان را تهدید به ترک سکوها کردند اما این نیروها با ایستادگی در مقابل متجاوزان، قهرمانانه به شهادت رسیدند.

 

29 فروردین ماه روز تکریم از دلاورمردی ها و رشادتهای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سایه حمایت های بی دریغ حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و پشتیبانی های ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور اعلام کردند.ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه انجام این وظیفه مقدس بیش از 48 هزار شهید و 2000 هزار جانباز و آزاده تقدیم کرد و نقش موثری را در کسب پیروزی های ملت ایران و همچنین شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.

 


برچسب‌ها: چهره آفندی ارتش در روز نمایش جدیدترین سامانه های پدافندی روز ارتش نظامی
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 20:37 ] [ نصر ]

سال 93 داعش در نزدیکی مرزهای ایران بود/ همه تهدیدات با همکاری دستگاه‌های امنیتی خنثی شده است

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: هر تهدیدی قبل از آنکه به مرزهای ما برسد با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه می‌شود.


برچسب‌ها: نابودی تهدیدها امیر پوردستان نظامی
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 20:34 ] [ نصر ]

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما به تشریح دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر پرداخت. وی درابتدای این برنامه درخصوص ویژگیهای شخصیتی شهیدصیادشیرازی اظهار داشت: زمانیکه روح،بزرگ ومتعالی شود،جسم در جهت خواسته های روح به زحمت می افتد و این ثمره یک روح بزرگ است که انسان دیگران را به خود ترجیح می دهد. امیر سرتیپ پوردستان در حوزه دستاوردهای ارتش در حوزه های مختلف نیز اظهار داشت: در حوزه رزم زمینی بر سلاح های تک تیرانداز کارهای زیادی انجام دادیم ‌ در حوزه نیروی دریایی نیز بازسازی و بهینه سازی ناوچه ها و زیرسطحی ها را دستور کار داریم .وی ادامه داد: همچنین در حوزه پدافند هوایی کارهای زیادی انجام شدن و انواع رادارها طراحی شده است ضمن اینکه رادار ویژه ای طراحی شده که اگر هواپیمایی خود را به سطح زمین و یا دریا بچسباند قابلیت رصد آن وجود خواهد داشت.
امیر سرتیپ پور دستان در پاسخ به سوال دیگری پیرامون بهبود وضعیت معیشت پرسنل ارتش اظهار داشت: سال گذشته کارهایی در مجموعه ارتش شروع شد، از سرلشکر باقری حقیقتا قدردانی می کنم زیرا بعد از انتصاب ایشان در خصوص ترمیم حقوق ها حرکت گسترده ای را شاهد بودیم.
برای سال 96 ارتقاء و ترمیم حقوق شاغلین و بازنشستگان ارتش را شاهد خواهیم بود. وی با اشاره به اینکه با تلاش مجموعه ستاد ارتش حقوق کارکنان وظیفه و پایه ترمیم شد افزود: برای سال 96 ارتقاء و ترمیم حقوق شاغلین و بازنشستگان ارتش را شاهد خواهیم بود. مشکل مسکن چند ده هزار نفر  در سال 96 حل خواهد شد. 
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه، مشکل مسکن چند ده هزار نفر در سال96 حل خواهد شد گفت: این در حالی است که 100 تعاونی مسکن فعال داریم که درگیر مشکلات مالی هستند اما برنامه ریزی های صورت گرفته مشکلات مالی و حقوقی آنها برطرف خواهد شد. وی با اشاره به پروژه های نیمه تمامی چون چیتگر، شهید بهشتی و غیره  افزود: پروژه های نیمه تمام از سال گذشته به اجرا در آمدند  و روز شمار معکوس را زده ایم تا کار به اتمام برسد. 
امیر سرتیپ پور دستان با اشاره به اینکه در حوزه مسکن مهر جلسات خوبی با وزیر مسکن داشتیم خاطرنشان کرد: به دانشجویان افسري مسکن مهر را با  مبالغ پایین واگذار کردیم. جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به برنامه های تعریف شده برای بانک حکمت ایرانیان گفت: مطالعات اولیه بر روی کارت اعتباری انجام شده تا این کارت در کنار  حقوق داده شود  و مبالغ این کارت3 و 5 میلیون خواهد بود. 
 ارتش در تمامی بلایای طبیعی یکی از اولین یگان هایی خواهد بود که به پای کار می آید.
امیر سرتیپ پوردستان تاکید کرد: برای ارتقاء ظرفیت های دفاعی از همه مولفه هایی که در دنیا وجود دارد و امکان دسترسی به آن ها را داریم استفاده خواهیم کرد ( نمونه آن سامانه اس ۳۰۰ است که تست گرم آن انجام شده و در مدار عملیاتی قرار گرفته است) اما استفاده از سلاح های هسته ای، شیمیایی و میکروبی خطوط قرمز ما هستند. 
 رزمایش در ارتش جمهوری اسلامی ایران از نان شب برای ما واجب تر است.
امیر سرتیپ پور دستان با اشاره به اینکه، در سال 93  داعش در زمان کوتاهی از استان الانبار به استان دیاله می آید و یک قدم به خانقین و نزدیک قصر شیرین و نفت شهر ما گفت:  بنای اینها این بود که ما را  درگیر کنند اما حضور نیروهای مسلح و اقتدار و توانشان سبب عقب نشینی داعش شد.
امیر سرتیپ پور دستان ادامه داد: آنها الان به افغانستان آمدند و خیلی تلاش می کنند که خودشان را به مرزهای ما نزدیک کنند و این یک خطر بالقوه است.

برچسب‌ها: سامانه اس ۳۰۰ در مدار عملیاتی امیر پوردستان مصاحبه تلویزیونی نظامی
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 20:27 ] [ نصر ]

در ایام گرامیداشت روز ارتش، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهار‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

http://aja.ir/Portal/picture/?1383415/12

 

 

 


برچسب‌ها: دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش با رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای نظامی روز ارتش
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 20:25 ] [ نصر ]

 ارتش یادآور نظم، ایمان و دفاع مشروع از کشور، قانون و منافع ملی است

http://aja.ir/Portal/picture/?1383143/jgbkjb

رئیس‌ جمهور، عشق، اعتماد و احساس تکلیف شرعی نیروهای مسلح در برابر فرماندهی کل قوا را از ویژگی های ممتاز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: قدرت ما تدافعی و بازدارنده و نه تهاجمی است اما نشان داده ایم که در برابر تجاوز متجاوزان تا چه حد سخت و قاطعانه از ملت و کشورمان دفاع می کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تبریک و تهنیت این روز خجسته، به همه پرسنل ارتش، افسران، درجه‌داران، کارمندان، خانواده‌های گرامی، ایثارگران ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، بسیج قهرمان و بویژه فرماندهی معظم کل قوا، گفت: روز ارتش یادآور ایثار و فداکاری، دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس و پاسداری آنها از مرز و بوم این کشور است.
رئیس‌ جمهور با تأکید بر اینکه از ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره با نیکی و عظمت یاد می‌شود، اظهار داشت: نام برخی از ارتش‌های دنیا یادآور دخالت در امور داخلی سایر کشورها، نسل‌کشی، حمایت از تروریسم، کودتا و بی‌اعتنایی به نظرات ملت و قانون اساسی است، اما ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور نظم، انضباط، ایمان و دفاع مشروع از سرزمین مقدس ایران و حرکت در چارچوب قانون و منافع و مصالح ملی است.
دکتر روحانی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آزمون خود را در هشت سال دفاع مقدس، پس داد، هیچ عملیات بزرگی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نمی‌یابید که از حرکت پرواز هواپیماهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای رساندن مهمات، تجهیزات و سلاح از مناطق دور دست جهان قرین نباشد.
رئیس‌ جمهور افزود: هیچ عملیات بزرگی در هشت سال دفاع مقدس نمی‌یابید مگر آنکه قبل از عملیات، پرواز آر.اف.4  را در  آن منطقه شاهد بودیم و با این نوع هواپیماها بود که طراحی عملیاتی و نظامی، تکمیل می‌شد و هیچ عملیاتی را در آن دوران نمی‌یابید مگر آنکه پشتیبانی هواپیماهای نیروی هوایی، توپخانه و زرهی نیروی زمینی و هوانیروز در کنار رزمندگان وجود نداشته باشد و همچنین در هشت سال دفاع مقدس، شاهد وحدت ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در کنار هم هستیم.
دکتر روحانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و ایثار به وظایف خود در قانون اساسی عمل کرد و طبق قانون اساسی، ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد، گفت: حفظ نظام، حراست از تمامیت ارضی ایران و اقتدار کشور به صراحت در قانون اساسی بر دوش ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس‌ جمهور تأکید کرد: امروز توانایی و قدرت نظامی هوشمند نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش و پدافند هوایی در کنار سپاه پاسداران قدرتمند، بسیج دلاور و نیروی انتظامی، با دوران 8 سال دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.
دکتر روحانی تصریح کرد: روزی نیست، مگر آنکه ابتکار نیروهای مسلح و صنعت دفاعی در شرایط و میدان جدید و همچنین تجهیزات و ابتکارهای نو، ما را قدرتمندتر از گذشته نکرده باشد.
رئیس‌ جمهور با تأکید بر اینکه مفتخریم یکی از اهداف بلند دولت یازدهم تقویت قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: آمار و ارقام نشان می‌دهد که در دولت تدبیر و امید، بودجه دفاعی نسبت به آغاز دولت، 145 درصد رشد داشته و این به معنای آن است که در شرایط سخت اقتصادی، اهتمام دولت به تقویت بیشتر نیروهای مسلح بوده است.
دکتر روحانی افزود: دولت یازدهم افتخار دارد که بعد از فراز و نشیب زیاد در سال‌های گذشته یکی از تجهیزات مهم دفاع هوایی کشور را در داخل کشور، تولید و در اختیار نیروهای مسلح کشور، قرار داد.
رئیس‌ جمهور اظهار داشت: دولت یازدهم افتخار دارد که از لحاظ تجهیزات و امکانات راهبردی نیروهای مسلح در 3.5 سال گذشته به اندازه ده سال پیش از آن، خدمات ارایه داده است.
دکتر روحانی با بیان اینکه امروز آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هر زمان دیگر بیشتر است، تأکید کرد: نیروهای مسلح ما هیچگاه تهدیدی برای دیگران نبوده‌اند و برخورد نظامی با کشورهای دیگر، هیچگاه در اولویت آنها نیست، اما در عین حال باید همواره هوشیاری خود را در برابر توطئه دیگران حفظ کرده و قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.
رئیس‌ جمهور خاطر نشان کرد: همسایگان ایران مطمئن باشند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت دفاعی برای همه کشورهای منطقه خاورمیانه هستند و اطمینان داشته باشند که قدرت دفاعی ایران، قدرتی بازدارنده بوده و تهاجمی نیست.
دکتر روحانی تأکید کرد: ما در عین حال بارها نشان داده‌ایم که در برابر تجاوز دشمن و متجاوزین سخت و قاطعانه ایستاده و از کشور و ملت دفاع می‌کنیم.
رئیس‌ جمهور با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دارای ویژگی‌هایی هستند که در کمتر کشوری سراغ داریم، گفت: ایمان و انگیزه الهی که در قلوب نیروهای مسلح است، ویژگی‌ای بوده که آنها را همواره برای ایثار و جانبازی آماده نشان داده است.
دکتر روحانی تصریح کرد: هیچ قدرت، تجهیزات و امکاناتی جای ایمان، انگیزه و نیروی انسانی نیروهای مسلح را نمی گیرد.
رئیس‌ جمهور گفت: ملت ایران در کنار نیروهای مسلح و نیروهای مسلح همواره در کنار ملت هستند و هر جا که صحبت از دفاع از منافع ملی به میان می‌آید، نیروهای مسلح در خط اول حراست از آن، هستند.
دکتر روحانی افزود: هر زمان که ملت ایران دچار رنج و سختی و آلام و مشکلات طبیعی باشند، نیروهای مسلح در کنار مردم هستند و این ارتباط میان ملت و نیروهای مسلح از ویژگی‌های متمایز نیروهای مسلح ایران، با دیگر کشورها است.
رئیس‌ جمهور، فرماندهی فرمانده کل قوا بر نیروهای مسلح را از دیگر ویژگی‌های متمایز نیروهای مسلح ایران، نسبت به ارتش‌های جهان برشمرد و گفت: فرماندهی کل قوا از اسلام، فقه، ولایت و عقل و اعتدال، نشأت دارد و این جایگاه به لحاظ دینی و قانونی دارای شأن و مرتبه است.
رئیس‌ جمهور با اشاره به اینکه، سلاح و سداد نیروهای مسلح ما، اجرای توصیه و وصیت امام راحل و تأکیدات مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید از بازی های سیاسی فاصله داشته باشد، است، گفت: هر چه فاصله نیروهای مسلح از سیاست و سیاست‌بازی‌ها دور باشند، با قدرت و اقتدار بیشتر می‌توانند از منافع مردم دفاع کنند که ارتش و نیروهای مسلح در طول 30 سال گذشته پس از دفاع مقدس به این تأکید امام و رهبری به خوبی عمل کرده‌ و این ارزشمند است.
دکتر روحانی افزود: البته براساس قانون، ارتش و نیروهای مسلح، باید در زمان صلح در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی و عمرانی در صورتی که به قدرت دفاعی آنها لطمه‌ای وارد نشود، به دولت کمک کنند، اما در عین حال ورود نیروهای مسلح در وسوسه‌های اقتصادی می‌تواند آنها را از هدف و وظیفه اصلی خود دور کند.
رئیس‌ جمهور اظهار امیدواری کرد: با وحدت نیروهای مسلح و اجرای دستورات مقام معظم رهبری، هر روز شاهد وحدت و اقتدار بیشتر نیروهای مسلح باشیم و در همه جا مردم در کنار نیروهای مسلح احساس امنیت و آرامش کنند.
 

 

 


برچسب‌ها: مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران 29 فروردین روز ارتش نظامی
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 20:23 ] [ نصر ]
سرلشکر صالحي: ارتش آماده مقابله با هرگونه ماجراجويي دشمنان است

 فرمانده کل ارتش گفت:ارتش جمهوري اسلامي از آمادگي لازم براي مقابله قاطع با هرگونه ماجراجويي‌هاي بدخواهان عليه ايران اسلامي برخوردار است


برچسب‌ها: ارتش آماده مقابله با هرگونه ماجراجويي دشمنان امیر صالحی
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 20:21 ] [ نصر ]

موشک کره شمالی

در سایه ارزیابی کارشناسان از احتمال اجرای ششمین آزمایش هسته‌ای کره شمالی در سالروز تولد بنیانگذار این کشور، پیونگ یانگ به خبرنگاران اعلام کرد: منتظر اعلام "رویداد بزرگ و مهمی" باشید.


برچسب‌ها: کره شمالی جنگ احتمالی کره شمالی با آمریکا
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 14:37 ] [ نصر ]
 

مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در ستاد ارتش برگزار شد

  مراسم بزرگداشت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» صبح امروز(چهارشنبه 23 فروردین) با حضور امیر سرلشکر «عطاالله صالحی» فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر «محمدحسین دادرس» معاون هماهنگ کننده آجا و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش در مسجد امام خمینی(ره) ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


 

برچسب‌ها: شهید صیاد شیرازی ، سالگرد شهادت نظامی
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 14:35 ] [ نصر ]
 

شهید صیاد شیرازی طلایه‌دار وحدت ارتش و سپاه در اوج توطئه‌های دشمن بودستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت 21 فروردین ماه سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و بزرگداشت 110 فرمانده انقلابی و ولایتمدار یاد و خاطره رزمندگان اسلام را گرامی داشت. 

در بخشی از این بیانیه آمده است: نقش آفرینی‌های فرماندهان نظامی کشورها به ویژه در دوران‌های سخت و سرنوشت ساز تاریخی برای جوامع و ملل آن سرزمین از جایگاه ویژه و مورد اعتنایی برخوردار است و چه بسا یکی از ملاک‌های قضاوت پیرامون حمیت و غیرت ملی و ایستادگی و پایبندی به هویت و آرمان‌ها و ارزش‌ها نزد ملت‌ها در واقع کارکردها و رویکردهای برجستگان آنان در صحنه نبردهای معطوف به جنگ دفاع برابر دشمنان بوده است.

برچسب‌ها: شهید صیاد شیرازی طلایه‌دار وحدت ارتش و سپاه اوج توطئه‌های دشمن نظامی بصیرت
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 14:31 ] [ نصر ]

برنامه دشمن القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان است

  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، با اشاره به برنامه دشمن برای تضعیف روحیه مردم، مسئولان و نیروهای مسلح و القای روحیه «نمی‌شود و نمی‌توانیم»، خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید با توکل بر خدا و اعتماد به‌نفس، روز به روز توانایی‌ها و ظرفیتهای خود را افزایش دهند و با ابتکار و همت بلند، کمبودها و خلأها را جبران کنند.

برچسب‌ها: برنامه دشمن القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان امام خامنه ای دیدار
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 14:30 ] [ نصر ]

 به نقل از العالم ؛ «ویکتور باندارف» فرمانده نیروی هوایی روسیه امروز شنبه اعلام کرد، نیروهای هوایی این کشور در آینده‌ای نزدیک سامانه موشکی «اس-500» را به بهره‌برداری می‌رسانند. 

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، سامانه «اس-500» نسل جدید سامانه‌های موشکی زمین به هوا است که برد آن حدود 400 تا 600 کیلومتر بوده و به منظور رهگیری و نابودی موشک‌های بالستیک بین قاره‌ای و همچنین جنگنده‌ها و موشک‌های کروز مافوق صوت طراحی شده است. 
بانداروف تأکید کرد: «هرسال قرار است ما 5 سامانه هوایی «اس-400» و ایستگاه‌های راداری جدید دریافت کنیم. این روند موجبات رضایت ما را فراهم آورده ضمن اینکه توسعه بیشتر نیز در جریان است. ما در وزارت دفاع و صنایع دفاعی روسیه دست روی دست نمی‌گذاریم و در حال توسعه سریع سامانه موشکی اس-500 هستیم و در آینده‌ای نزدیک قرار است این سامانه را به بهره‌برداری برسانیم».

برچسب‌ها: تجهیز ارتش روسیه به سامانه‌های "اس-500" اس 500 نظامی روسیه
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 14:29 ] [ نصر ]

شمخانی:حمله موشکی آمریکا به سوریه در مسیر تقویت توان روحی و نظامی جبهه تروریسم است علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اقدام غیرقانونی آمریکا در تجاوز موشکی به سوریه گفت: تجاوز نظامی به کشورهای دیگر به بهانه های واهی و مشکوک، تجربیات تلخی را برای ایالات متحده آمریکا در عراق و افغانستان به یادگار گذارده که امیدواریم دولت جدید این کشور به دنبال تکرار تلخکامیهای گذشته برای نیروهای مسلح و مردم آمریکا در سوریه نباشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی در سوریه را کاملا جهت دار و در مسیر تقویت توان روحی و نظامی جبهه تروریسم خواند.


برچسب‌ها: حمله موشکی آمریکا به سوریه توان روحی و نظامی جبهه تروریسم شمخانی نظامی امنیتی
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 14:27 ] [ نصر ]

اعلام کاندیداتوری رسمی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 96/ قالیباف هم نیامد/ محسن رضایی جایگزین جلیلی شد

دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه (17 فروردین ماه) با حضور سه هزار نفر از اعضای مجمع، رئیس و اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و برخی از شخصیت‌های برجسته سیاسی در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب در جوار مرقد مطهر حضرت امام(ره)در حال برگزارشد.
  

اعلام کاندیداتوری رسمی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 96 


برچسب‌ها: جمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 14:25 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 14 فروردين 1396 ] [ 17:37 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 14 فروردين 1396 ] [ 17:35 ] [ نصر ]
اس 300

اتفاق مهم دیگری که در سال 95 افتاد آن بود که برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی یک شناور نظامی از یکی از کشورهای اروپایی به آبهای سرزمینی ایران وارد و مهمان ارتش کشورمان شد.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، سال 1395 یکی از سالهای پربرکت و پرتحرک برای نیروهای مسلح کشورمان بود و ارکان مختلف این نیروها، آزمون های جدی و مهمی را در عمق و مرزهای کشورمان و در عین حال، در ماموریت های مهم خارجی پشت سر گذاشتند تا آزموده تر و مقتدرتر از گذشته، منتظر اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا باشند. اگرچه برخی از این اتفاقات، در ظاهر تلخ و برخی دیگر شیرین جلوه می کردند اما در نهایت، برآیند و معدل این اقدامات و راهبردها، افزایش کمی و کیفی توان دفاعی و تهاجمی کشورمان برای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت بود.


برچسب‌ها: دستاوردهای ارتش در سال 95 نظامی آجا «یورو» در میهمانی نداجا، «بک فایر» در پایگاه نهاجا و «اس 300» در دستان پدافند
[ دو شنبه 14 فروردين 1396 ] [ 17:32 ] [ نصر ]

در این مجموعه عکس، تصاویری از زیباترین نقاط گردشگری جهان را برای شما گردآوری کرده ایم.

تصاویری خیره کننده از مناطق گردشگری جهان

ادامه تصاویر در ادامه مطلب


برچسب‌ها: تصاویر دیدنی مناطق زیبای گردشگری در جهان طبیعت زیبا و بکر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 فروردين 1396 ] [ 17:29 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب