وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

دوستی خياباني دختر و پسرهابه كجا ختم ميشود.؟؟؟؟

اكثر اوقات قصد ازدواج بهانه اي هست برای ایجاد رابطه!

والدين وجوانان بايد بدانند بي توجهي به مسائل اخلاقي  هزينه جبران نا پذير ي دارد.!!

همه ما داستان هایی از این قبیل را بارها و بارها در میان اطرافیان و نزدیکان خود دیده و شنیده ایم دخترانی که با پسرانی که در ظاهر تصمیم به ازدواج دارند، رابطه دوستی برقرار می کنند و در نهایت پسر مورد نظر هیچ گاه به خواستگاریشان نمی آید در این میان دختر اگر از لحاظ جسمی آسیب ندیده باشد، درد زخمی عمیق را تا اخر عمر بر قلبش خواهد داشت.

۹۰درصد از دوستی های دختر و پسر به ازدواج ختم نمی شود!!!!!!

دختران در حالی به امید ازدواج  تن به روابط دوستی می دهند که روانشناسان وجامعه شناسان بر این باورند، تنها  درصداندكي از ارتباطاتی که قبل از ازدواج در میان دختران و پسران وجود دارد به ازدواج منجر می شود و بيش از ۹۰ درصد این ارتباطات قطع خواهد شد.

پسران به خواستگاری دختری می روند که با او دوست نیستنديا سابق دوستي ندارد.


برچسب‌ها: روابط , دوستی , پسر , دختر , ازدواج ,
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 18:4 ] [ نصر ]

  *بازماندگان و عزيزان شهدا بايد همواره شكرگزار خداوند باشند.

     *پيام شهداى هفدهم شهريور حفظ اسلام، قرآن و حديث است.

     *خاطره‏ى شهدا را بايد در مقابل طوفان تبليغات دشمن زنده نگهداشت.

     *رسم شهادت و سنت الهى قتل فى‏سبيل‏اللَّه، با نظام اسلامى زنده شد.

     *زنده نگه داشتن ياد شهداى انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است.

     *شهادت، بالاترين پاداش و مزد جهاد فى‏سبيل‏اللَّه است.

     *شهادت، مرگ انسانهاى زيرك و هوشيار است.

     *شهادت، نشانه‏ى استوارى است.

     *شهادت، يعنى وارد شدن در حريم خلوت الهى.

     *شهداى ما مظهر عقلانيت دينى و مدافع حقانيت و عدالت بودند.

     * عزت امروز اسلام و مسلمين ثمره خون شهدا است.

     *عظمت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان اين ملت است.

     *ياد شهدا بايد هميشه در فضاى جامعه زنده باشد.

     *شهادت، مرگ تاجرانه است.


برچسب‌ها: شهادت , شهداء , امام خامنه ای , جملات زیبا , بصیرت ,
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 18:3 ] [ نصر ]

مرتضی پاشایی تو همیشه امپراطور قلب کوچک منی ...

ممنون که بودی ، خوندی ، و واسه اکثر ما مرهم شدی ...

هرچند زود رفتی ولی با شکوه رفتی ، با صلابت، مردانه ...

فراموشت نمیکنیم و دیر یا زود هممون میایم پیشت ...

روحت شاد امپراطور قلب ها ...

ypkc_28230375742631294767.jpg

 

دانلود آهنگ چند روز مرتضی پاشایی ...

در لینک زیر ...

 http://s5.picofile.com/file/8151716542/Morteza_Pashaei Chand Rooz128.mp3.htm


برچسب‌ها: تسلیت , مرگ , هنرمند , مرتضی پاشایی , نوا ,
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 18:2 ] [ نصر ]

انا لله وانا الیه راجعون...

بعد از کبوترتان که به آسمان سپردیدش، شما چه شوقی باید داشته باشید برای پرواز... اینجا از زمین با ذکر یک و بدرقه تان می کنیم... 

 
ب
افسران - مادرش...
 

شادی روح مادر عزیز شهید بابایی صلوات.


برچسب‌ها: شهداء , مرگ , شهید بابایی , صلوات , تسلیت ,
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 18:1 ] [ نصر ]
به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم،  مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه ایران جایگاه اول منطقه را در حوزه قدرت موشکی از آن خود کرده است به نقل از روزنامۀ الجزایری الشروق گفت: «مطالعات غرب نشان داده است که سامانۀ موشکی ایران قادر است در دقایق نخست درگیری، ناوگان دریایی آمریکا را در خلیج فارس متلاشی کند»

به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم،  مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه ایران جایگاه اول منطقه را در حوزه قدرت موشکی از آن خود کرده است به نقل از روزنامۀ الجزایری الشروق گفت: «مطالعات غرب نشان داده است که سامانۀ موشکی ایران قادر است در دقایق نخست درگیری، ناوگان دریایی آمریکا را در خلیج فارس متلاشی کند».

دکتر علی اکبر ولایتی اظهار کرد: همین روزنامه تأکید کرده که ایران امروزه قادر است به خوبی از خود دفاع کند و ضمنا بی باکانه به این واقعیت مهم اشاره نموده است که در زمان آزمایش موفقیت آمیز موشک عاشورا، در واشنگتن و تل آویو بلوایی برپا شد مبنی بر این که موشک جدید ایران از لحاظ تکنولو‍ژیکی قادر است به هر هدف [نظامی] آمریکایی در شرق اروپا و هر هدف صهیونیستی برخورد کند و در محل برخورد ویرانی گسترده ای را ایجاد نماید.

دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل

وی در پاسخ به پرسشی در باره ادعای دشمنان جمهوری اسلامی مبنی بر این که موشک های ایران تهدیدی برای کشورهای منطقه هستند گفت: ایران برای دفاع از خود به موشک هایی که اثر بازدارندگی در برابر کشورهایی که چشم طمع به داشته ها و منابع ملی ایران، اعم از سرمایه های مادی و داشته های فرهنگی، دوخته اند نیاز دارد. اما هیچ گاه امنیت دیگر کشورها را تهدید نمی کند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در باره تأثیر موشک های ایرانی بر توانمندی گروه ها و نهضت های مقاومت در منطقه و ایستادگی مقابل امریکا و رژیم صهیونیستی بیان کرد: در زمان جنگ اخیر غزه، وب سایت خبری امریکایی Daily Beast از قول وزیر امور اقتصادی رژیم صهیونیستی، نفتالی بِنِت Naftali Bennett نوشت: «جنگ در غزه برای اسرائیل در واقع جنگ با ایران است و ما به طور غیرمستقیم با ایران می جنگیم». یکی از تحلیلگران معروف دنیای عرب به نام عبدالباری عطوان دربارۀ کمک های نظامی ایران به مقاومت مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین در پایگاه خبری رای الیوم نوشت: «ایران همان کشوری بود که مقاومت فلسطین را با تجربۀ ساخت موشک همراهی کرد و آن را قادر ساخت صاحب موشک هایی شود که بتواند تل آویو، نتانیا، ایلات، و دیمونا را هدف قرار دهد و حدود 4 میلیون اسرائیلی را به پناهگاه بکشاند. افزون بر این، کمک ایران برای تجهیز مقاومت به موشک های ضدزره لیزری کورنیت مانع از ورود تانک های رژیم صهیونیستی به عمق نوار غزه شد».

وی افزود: این همان تسلیحاتی است که به گزارش شبکۀ تلویزیونی المیادین، «قدرت بی نظیر سیستم سلاح موشکی حماس را به نمایش گذاشت و سبب شد که رژیم صهیونیستی فلج شود و حتی شرکت های هواپیمایی بین المللی، فرودگاه بن گوریونِ تل آویو را ناامن تشخیص دهند و پروازهای خود به آنجا را لغو کنند. موشک هایی که مقاومت در پاسخ به تجاوزات بی امان رژیم صهیونیستی به کار گرفت، شامل خمپاره های موشکی و موشک های 107 برای هدف گرفتن شهرک های نزدیک به غزه و موشک های دوربُرد فجر 5، براق 70، براق 100، R160 و موشک های M75 و G80 بود. به ویژه، خمپاره های کوتاه بُرد و موشک های 107 مقاومت باتوجه به ناتوانی گنبد آهنین در رهیابی آن ها برای اسرائیل دردسرساز شد».

 

 

 


برچسب‌ها: موشک , دفاع موشکی , موشک های بالستیک , دکتر ولایتی , اسرائیل ,
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 18:0 ] [ نصر ]
چکیده
امضای دیجیتالی در جهان فناوری اطلاعات، همانند امضای واقعی، ابزاری مهم برای نیل به هدف تصدیق هویت وامنیت می باشد و موجب امنیت بیشتر در تبادل اطلاعات و از بین بردن محدودیت های رشد تجارت الکترونیک شده است. امضاهای دیجیتال در بسیاری از جنبه‌ها مشابه امضاهای سنتی دستی هستند؛ انجام امضاهای دیجیتال به شکل صحیح بسیار مشکلتر از یک امضای دستی است. طرح‌ها فایل امضای دیجیتال بر مبنای رمزنگاری نامتقارن هستند و می بایست به شکل صحیح صورت گیرد تا موثر واقع شود
در واقع استفاده از امضای دیجیتال سندیت و اعتبار ویژه‌ای به یک سند می بخشند. وقتی که هر فرد دارای یک کلید خصوصی در این سامانه است با استفاده از آن می‌تواند سند را امضا کرده و به آن ارزش و اعتبار داده و سپس آن را ارسال کند. اهمیت ایجاد اطمینان قطعی و محکم برای شخص دریافت کننده پیام دربارهٔ صحت ادعای فرستنده در برخی از انواع انتقال اطلاعات مانند داده‌های مالی به خوبی خود را نشان می‌دهد و اهمیت وجود امضای دیجیتال درست را بیش از پیش به نمایش می گذارد. واستفاده از امضای دیجیتال به عنوان روشی از رمز نگاری می‌تواند ضامن درستی و بی نقصی یک پیام در طی عملیات انتقال اطلاعات باشد

برچسب‌ها: فناوری , امضای دیجیتال ,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 17:59 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 17:59 ] [ نصر ]

untitled

مردی ازمیان مارفت نامش مرتضی و خداوند بیامرزتش….اما حرف من چیست؟؟؟؟

مرتضی با صدایش دل عده ای را گرم و یا شاد کرد او دیروز فوت کرد و من دیدم بسیار

پست ها و کامنت ها و حتی اعتراض که عده ای معتقد بودن برای او عزای عمومی

هم باید اعلام می شد.امابعد….

درعجبم یک موزیسین براثر بیماری مرد و این چنین برایش پست و پست گذاشتیم اما

جوانی کم سن تر

(شهید خلیلی) جان خود را داد تا حیا و عفاف ازبین نرود و تنها اندکی افراد تسلیت

کوچک گفتن، یا همین الان چه جوانهایی که برای آسایش مردم این مملکتشون

جونشون رومیدن….

شهدا شرمنده ایم…
   التماس دعای فرج…


برچسب‌ها: تسلیت , حیا , عفاف , پاشایی , خلیلی ,
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 17:58 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 17:58 ] [ نصر ]

امروزه زندگی ما انسان ها با رسانه ها گره زده شده بنحوی بدون آن چرخه زندگی بخوبی نمی چرخدبرای اینکه مقهور ومسحور تهاجمات رسانه نشویم لازم است مهارت و سواد رسانه ای فرا گیریم

در آموزش   سواد رسانه ای می توان به چهار مولفه توجه کرد: 

1.     بعد شناختی  2. بعد احساسی  3. بعد زیبایی شناختی  4. بعد اخلاقی

هرکدام از این چهار بعد بر دامنه متفاوتی از درک و احساس ما متمرکز است.

1.     بعد شناختی: فرد را ملزم می کند ساختار دانش خویش را گسترش دهد. کسب دانش لازم درباره یک موضوع از طریق منابع متعدد رسانه ای و دنیای واقعی باید صورت گیرد.

2.     بعد احساسی: کنترل عواطف و احساسات در برابر پیامهای رسانه ای اهمیت ویژه ای دارد.

3.    بعد زیبایی شناختی: کمک به داوری و قضاوت درباره پیام و نحوه تدوین، ویراستاری، نورپردازی، بازیگردانی، صفحه آرایی و ... است و افراد به نحوه دستکاری و ترفندهای هنری آگاهی می یابند.

4.    بعد اخلاقی: قضاوت درباره ارزشهاست. امروزه رسانه ها گاهی مرزهای اخلاقی را زایل و الگوهای جدیدی از کنش و رفتار ارائه می دهند. این بعد تمییز میان درستی و نا درستی هاست. از چنین منظری می توان گفت سواد رسانه ای مدیریت کاهش اثرات نامطلوب رسانه هاست.


برچسب‌ها: سواد , رسانه , اجتماعی ,
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 17:57 ] [ نصر ]


چرا به سواد رسانه‌ای نیاز داریم؟  

امروز در دنیایی زندگی می‌كنیم كه خواه ناخواه در شرایط اشباع رسانه‌ای قرار دارد، فضای پیرامون ما سرشار از اطلاعات است وقتی تلفن همراه ما به صدا درمی‌آید در اطلاعات موجود در فضا پل این ارتباط شده است، یا زمانی كه یك مودم ما را به جهان بی انتهای اینترنت می‌كشاند نشانه‌ای است بر حاكمیت اشباع رسانه‌ای و اینكه ما نیاز داریم كه در برابر چنین فضایی، یك رژیم مصرف رسانه‌ای اتخاذ كنیم و در انتخاب‌هایمان دقت كنیم ، درست مثل غذایی كه مراقب كلسترول، ویتامین و مواد دیگر  موجود در آن‌ها هستیم، در فضای رسانه‌ای هم باید دانست چه مقدار باید در معرض رسانه‌های مختلف اعم از دیداری، شنیداری و نوشتاری بود و چه چیزهایی از آن‌ها را برداشت.
به عنوان مثال زمانی كه در بزرگراه‌های اطلاعاتی حركت می‌كنیم، سواد رسانه‌ای می‌تواند به ما بگوید چه مقدار از وقتمان را در چه سایت‌هایی - اعم از شناخته شده و ناشناخته - و چه مقدار از آنرا فرضا در چت روم‌ها بگذرانیم. بنابراین می‌توان گفت كه هدف سواد رسانه‌ای تنظیم یك رابطه منطقی و مبتنی بر هزینه - فایده  است: در برابر رسانه‌ها چه چیزهایی را از دست می‌دهیم و چه چیزهایی را به دست می‌آوریم و  به عبارت بهتر؛ در مقابل زمان و هزینه‌ای كه صرف می‌كنیم چه منافعی در نهایت به دست می‌آوریم. شاید بتوان گفت اصلی‌ترین هدف سواد رسانه‌ای این است كه یك نوع استفاده مبتنی بر آگاهی و با فایده از سپهر اطلاعاتی اطراف داشته باشیم


برچسب‌ها: رسانه , سواد , اجتماعی ,
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 17:56 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 26 آبان 1393 ] [ 17:55 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:13 ] [ نصر ]

 

جهت دریافت سایز اصلی عکس اینجا کلیک کنید.

آخر ای منتقم آل عبا ادرکنی

طالب خون حسین ع و شهدا ادرکنی

تا نیایی سر شش ماهه به نی می بندند

سر عموی تو را هم ز جفا ادرکنی

جسم اکبر شده چاک از دم شمشیر و سنان

مادرش گریه کنان ... صاحب عزا ! ... ادرکنی

قاسم تازه جوان شاخه ی شمشاد حرم

شد چو بابش سپر تیر بلا ادرکنی

قد زینب  به اسیری شده خم ، مولا جان !

ای دلت سوخته ی طشت طلا ادرکنی

مادرت پشت در خانه کتک خورد ولی

در همان حال تو را کرد صدا ادرکنی

شیعه هر دم ز مرور غم هجران با آه

می کند شکوه ز غیبت به خدا ، ادرکنی

التماس دعای با اخلاص برای فرج

محمد محسن جعفریان


برچسب‌ها: پوستر , منتقم , محرم , مذهبی ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:12 ] [ نصر ]

یکی از جلوه‌های فناوری اطلاعات شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی است. اما آنچه مهم است محتوایی است که درون این شبکه ها جای می گیرد و فرصت‌ها و تهدیداتی را ایجاد می کند.موضوع تأثیر تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی جدید بر اقتصاد، سیاست، جامعه، فرهنگ و ... اخیراً حجم عظیمی از پژوهش‌ها و تحقیقات را به خود اختصاص داده است. انقلاب اطلاعات کنونی که حول تکنولوژی‌های اطلاعاتی به وقوع پیوسته، چهارمین انقلاب اطلاعاتی در تاریخ بشر است.انقلاب کنونی در تکنولوژی‌های اطلاعاتی، ارتباطات انسان را به سطح جدید ارتقا داده است.

تهدیدها

انواع تهدیدات ناشی از این شبکه‌ها را می‌توان در دسته‌بندی‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار داد در زمینه مسائل سیاسی مهمترین مسئله موجود به وجود آمده موجودیت‌های بدون سرزمین یا به عبارتی امپراتوری‌های بدون خاک است این دو در واقع به معنای تهدید و تضعیف مرزهای ملی و هویت‌های ملی و قومی است.

 


برچسب‌ها: اینترنت , فناوری , شبکه های اجتماعی , فرصت , تهدید ,
ادامه مطلب
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:11 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:10 ] [ نصر ]
 
یکی از علل محبوبیت شبکه های اجتماعی،‌ این است که به همه کاربران اجازه می دهد که حرف خودشان را بزنند. این شبکه ها انحصار اطلاع رسانی را شکسته و امکان آن را در اختیار عموم قرار داده است.عمومی که به راستگویی و صداقت، متعهد نیستند و آزادند که هر چه را که می خواهند بگویند. گویا آزادی بیان در حد اعلای خود، در این شبکه ها به تحقق پیوسته است و گویا قرار است مارپیچ سکوت برای همیشه از میان برداشته شود...

روزی که خانم نئومان، نظریه مارپیچ سکوت را مطرح کرد، رسانه ها تحت کنترل و اختیار دولت ها قرار داشتند. او معتقد بود که حاكمان این رسانه ها می توانند با حذف تدریجی مخالفان خود، هر روز تعداد بیشتری را به خاموشان جامعه اضافه كنند. اما آیا در شبکه های اجتماعی، جایی که بر حسب ظاهر، نقش حاکمان رسانه ای،‌ از میان رفته و شهروندان، بدون هیچ چارچوبی می توانند لب به سخن بگشایند و از همه چیز انتقاد کنند...، هیچ کس خاموش نمی شود و مارپیچ سکوت شکل نمی گیرد؟!


برچسب‌ها: اینترنت , فناوری , شبکه های اجتماعی , مارپیچ سکوت ,
ادامه مطلب
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:9 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:9 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:8 ] [ نصر ]
دکتر محمدسرافراز تاکنون معاونت برون‌مرزی رسانه ملی را برعهده داشته و با داشتن بیش از 20 سال تخصص و تجربه راهبردی در مدیریت ده‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی منطقه و جهانی، بعنوان چهره‌ای بین‌المللی در سازمان صداوسیما به حساب می‌آید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمدسرافراز که تاکنون معاونت برون‌مرزی رسانه ملی را برعهده داشته است و چهره بین‌المللی سازمان صداوسیما محسوب می‌شود. 
وی بیش از 20 سال تخصص و تجربه راهبردی در مدیریت ده‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی منطقه و جهانی داشته است. 
العالم، سحر، الکوثر از جمله شبکه‌های برون‌ مرزی صداوسیما هستند که در شرایط پیچیده منطقه وظیفه اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و تأمین دیگر نیازهای افکار عمومی را برعهده دارند. 
وی درسال 1384 در رابطه با اهداف کلی شبکه العالم بیان داشت: شبکه العالم هدف کلی‌اش آن است که مسلمانان جهان را که به زبان عربی آشنایی دارند را از حال و هوای همدیگر آگاه کند و وحدتی در بین کشورهای اسلامی ایجاد کند تا در مقابله توطئه‌ها و نقش‌های نظام سلطه جهانی که طراحی می‌کند بتواند در رابطه با آگاهی بخشی مثمر ثمر باشد.
راه‌اندازی چندین شبکه تلویزیونی دیگر از نقاط عطف کارنامه سرافراز به شمار می‌روند. 

برچسب‌ها: رسانه ملی , سرافراز , ایران , صداو سیما ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:7 ] [ نصر ]
سردار حاجی‌زاده: کارخانجات موشکی سوریه ساخت ایران است/ آقا فرمودند موشک‌ها را «نقطه‌زن» کنید. فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه غربی‌ها اگر کاری در توانشان باشد، اجازه نمی‌گیرند، گفت: آنها در این صورت ما را محدود می‌کنند و از دادن امتیازهای ساده و پیش پا افتاده هم پرهیز دارند بعد راجع به موشک می‌گویند بیایید مذاکره کنیم.
خبرگزاری فارس: سردار حاجی‌زاده: کارخانجات موشکی سوریه ساخت ایران است/ آقا فرمودند موشک‌ها را «نقطه‌زن» کنید

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- اگر روزگاری مجبور بودیم برای شروع کار، از لیبی موشک بخریم و در سوریه آموزش ببینیم، حالا حتی کارخانجات موشک سازی سوریه هم ایرانی شده است و همان کشورها از ایران موشک می‌خرند.این در حالیست که ایران در حوزه موشکی با سخت‌ترین تحریم‌های غرب مواجه بوده و هست.سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با ویژه‌نامه «قیام سجیل‌ها» (ویژه سی‌امین سال اقتدار موشکی) به سطح توانایی موشکی این روزهای ایران پرداخته است...

 

ادامه مطلب یادت نره


برچسب‌ها: موشک , توان , سپاه , ایران , نظامی ,
ادامه مطلب
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:6 ] [ نصر ]

    خبرگزاری تسنیم: "حالا با گذشت حدود ۶ ماه از آن رونمایی، نمونه تماما بومی آرکیو ۱۷۰ که طبق اعلام مسئولان نیروی هوافضا قرار است که تهاجمی هم باشد، به پرواز درآمده است و این یعنی جانور تماما بومی قندهار، حالا دیگر تبعه ایران شده است."

 

پهپاد آر کیو 170 ایرانی

ادامه مطلب را بخوانید و به این توانمندی ها افتخار کنید.


برچسب‌ها: پهباد , ایران , سپاه , نظامی ,
ادامه مطلب
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:5 ] [ نصر ]

معرفی 40 رادار زمین‌پایه ایرانی-

ادامه مطلب را بخوانید..


برچسب‌ها: پدافند , رادار , ارتش , ایران , نظامی ,
ادامه مطلب
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:2 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:1 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 19:0 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:59 ] [ نصر ]
از تکنیک‌هایی که داعش در جهت اشاعه و تنفیذ ترس به قلب مردم از آن استفاده می‌کند توئیت کردن اقدامات سبوعانه و ارسال اخبار حملاتشان در وب‌سایت توئیتر است. نگاهی خلاصه به پروپاگاندای اصحاب داعش در توئیتر ما را با وضعیت کنونی این شیاطین آشنا خواهد کرد.
فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

ماه‌ها از حمله گروهک تروریستی داعش به عراق می‌گذرد و در طول این مدت خون‌های بی‌گناه زیادی توسط این عده‌ اندک و البته سفاک ریخته شده است. گروهکی که با ادعای اشاعه اسلام در جهان دست به اسلحه برده‌اند و البته از ابتدا مشخص بود که از سوی غرب تغذیه شده‌اند و به سان سگی دست‌آموز به جان مسلمانان منطقه ما افتاده‌اند تا ضمن وارد آوردن آسیب‌هایی بر پیکر عراق و سوریه مظلوم، آتش فتنه و اختلاف‌افکنی میان مسلمانان را شعله‌ور کنند. آتشی که در سال ۶۱ هجری قمری یکبار توسط پدران آنان در کربلا روشن شد و اکنون اینان فرزندان خلف یزید و ابن زیاد و شمر هستند که حتی نام گردان‌ها و گروهان‌های تروریستی خود را با پدرانشان اسم‌گذاری کرده‌اند.

گروهک تروریستی داعش، به سرکردگی البغدادی، تا کنون از تاکتیک‌های زیادی در مواجهه با دشمنان خود رونمایی کرده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان استفاده از ارعاب و ترساندن مردم عادی کوچه و بازار دانست. تاکتیکی که شاید در مناطقی چون شمال عراق و بخش‌هایی از سوریه جواب داد اما در برابر مردمی چون مردم ایران، جز یک بازی کودکانه بیش نبود؛ و خود داعشیون این مهم را بهتر از هر کسی می‌دانند که باید با چه کسی درافتند.

از این رو یکی از تکنیک‌هایی که داعش در جهت اشاعه و تنفیذ ترس به قلب مردم از آن استفاده می‌کند توئیت کردن اقدامات سبوعانه و ارسال اخبار حملاتشان در وب‌سایت توئیتر است. نگاهی خلاصه به پروپاگاندای اصحاب داعش در توئیتر ما را با وضعیت کنونی این شیاطین آشنا خواهد کرد.

مدل نخست:

بررسی‌ها و مشاهدات انجام شده روی صفحات توئیتری یاران اینترنتی داعش نشان از نوعی تقسیم کار میان آنان دارد. به طوری که عده‌ای با استفاده از تصاویر و افکت‌های تصویری همراه با آیات قرآن و دیگر ابزارهای تحریک‌کننده به دنبال جذب نیرو برای داعشیون هستند. اقدام این دسته مانند قرآن سر نیزه کردن یاران معاویه در جنگ صفین است که فقط بی‌بصیرتان دور از ولایت، از این حیله شکست خواهند خورد:

مدل دوم:

این سه گروه تبلیغاتی که به‌سان شیپورچیان جنگی تروریست‌های داعشی عمل می‌کنند ابتدا به زبان انگلیسی و در حجمی بسیار کمتر از آن به زبان عربی اقدام به ارسال توئیت‌های خود می‌کنند و البته هر حساب کاربری توئیتر که در خدمت‌شان است مدتی به ارسال اخبار ادامه داده و سپس به صورتی ناگهانی از کار می‌افتد؛ در حالی که با پایان یافتن عمر یک حساب کاربری داعشی در توئیتر، یک حساب دیگر فعال می‌شود.

 


برچسب‌ها: تویتر , شبکه های اجتماعی , داعش , تروریست ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:59 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:58 ] [ نصر ]

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ?!

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻓﻮﺕ ﺷﺨﺺ ﺭﺷﺪ ﻣﻮﻫﺎﯾﺶ ﺗﺎ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﻣﺎﻩ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ .!

ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﻴﺪ ?!

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻓﻮﺕ ﺗﻨﻬﺎ ﻗﺴﻤﺖ ﭼﭗ ﻣﻐﺰ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯿﻤﺎﻧﺪ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﯾﮏ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﺮﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨﺪ ! ﻻ ﺣﻮﻝ ﻭﻻ ﻗﻮﺓ ﺇﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ .

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ?!

ﭘﺲ ﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﺗﻨﻬﺎ ﻋﻀﻮﯼ که ﺗﺎ 3 ﺭﻭﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮔﻮﺵ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻋﻠﺖ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻣﺮﮒ ﺗﻠﻘﯿﯿﻦ ﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ ! ﺳﺒﺤﺎﻥ ﺍﻟﻠﻪ .

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ! ؟

ﻣﻠﮏ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺰﺭﺍﺋﯿﻞ ؛ ﺩﺭ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ 360 ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﺪ؛ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﻣﺮ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻗﺒﺾ ﺭﻭﺣﺖ؛

ﭘﺲ ﺳﻌﯽ ﮐﻦ ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺗﺤﺖ ﻧﻈﺮ ﺩﺍﺭﺩ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﻣﻌﺼﯿﺖ ﻧﺸﻮﯼ؛ ﺩﺭ ﻏﯿﺮ ﺍﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﺗﻘﺎﺑﻞ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ !

 


برچسب‌ها: مرگ , دانستنی , بصیرت , گناه , معصیت ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:58 ] [ نصر ]

عاشورا درس میدهد که برای حفظ دین، باید فداکاری کرد. درس میدهد که در راه قرآن، از همه چیز باید گذشت. درس میدهد که در میدان نبرد حقّ و باطل، کوچک وبزرگ، زن ومرد، پیر و جوان، شریف و وضیع و امام و رعیّت، با هم‌در یک صف قرار میگیرند. درس میدهد که جبهه دشمن با همه تواناییهای ظاهری، بسیار آسیب پذیر است. (همچنان که جبهه بنیامیه، به‌وسیله کاروان اسیران عاشورا، در کوفه آسیب دید، در شام آسیب دید، در مدینه آسیب دید، و بالأخره هم این ماجرا، به فنای جبهه سفیانی منتهی شد.) درس میدهد که در ماجرای دفاع از دین، از همه چیزبیشتر، برای انسان، بصیرت لازم است. بیبصیرتها فریب میخورند. بیبصیرتهادرجبهه باطل قرار میگیرند؛ بدون این‌که خود بدانند. همچنان که در جبهه ابن‌زیاد، کسانی بودند که از فسّاق و فجّار نبودند، ولی از بیبصیرتها بودند. اینها درسهای عاشوراست. البته همین درسها کافی است که یک ملت را، از ذلّت به عزّت برساند. همین درسها میتواند جبهه کفر و استکبار را شکست دهد. درسهای زندگی سازی است. این، آن جهت اوّل.


برچسب‌ها: درس , عاشورا , محرم , امام خامنه ای , بصیرت ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:57 ] [ نصر ]

شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» در صدد بود اواخر ماه جاری میلادی هویت فردی که «بن لادن» رهبر القاعده را در ماه مه ۲۰۱۱ در پاکستان کشته بود را فاش کند اما «میل آنلاین» گزارشی را فاش کرده است که در آن «تام اونیل» پدر «راب اونیل» می گوید که پسرش که بعد از ۱۶ سال خدمت در ارتش، هم‌اکنون ارتش را ترک کرده است، فردی است که بن لادن را کشته است.

 


وی به میل آنلاین می‌گوید: «مردم از من می‌پرسند که آیا نگران نیستی که داعش بیاید و ما را اسیر کند زیرا راب در انظار عموم حاضر می‌شود. من می‌گویم من یک هدف بزرگ مقابل خانه‌ام قرار می‌دهم و روی آن خواهم نوشت که بیایید و مارا بگیرید.»
روبرت اونیل سرباز متخصص یگان «نیوی سیلز» بوده که قرارداد خود را زودتر از موعد مشخص فسخ کرده و به همین دلیل بازنشستگی و بیمه درمان خود را از دست داده است. این نکته منجر به این شد که او اطلاعات محرمانه خود را در اختیار فاکس نیوز بگذارد.
پایگاه دیلی میل نیز گزارش داده که روبرت اونیل، سرباز ۳۸ ساله آمریکایی گفته کسی که آخرین تیر را به سوی پیشانی بن لادن شلیک کرده، او بوده است.


برچسب‌ها: افشاء , بن لادن , سرباز , آمریکا , نظامی ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:56 ] [ نصر ]

صوت و کد صوتی ماه نیزه ها با صدای حاج عبدالرضا هلالی و حامد زمانی

صوت

----------------------------------------------------------------------------------------

کد صوتی

* هزینه دانلود یک صلوات *

متن این اثر زیبا در ادامه مطلب ...

 


برچسب‌ها: محرم , صوت , کد وبلاگ , نوا , هلالی ,
ادامه مطلب
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:55 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:54 ] [ نصر ]

 
در مکتب شیعه شخصیت و زیارت امام حسین علیه السلام از موقعیت ویژه ای برخوردار است و روایات بسیاری در مورد ایشان ذکر شده است. در این مطلب پانزده حدیث از اهل بیت علیهم السلام در مورد امام حسین علیه السلام می آوریم تا معرفت خود را نسبت به این بزرگوار هر چه بیشتر نماییم.
 
 1- حریم پاک:
 
عن النبى (ص) قال: … و هى اطهر بقاع الارض واعظمها حرمه و إنها لمن بطحاء الجنه.
پیامبر اسلام صلى الله علیه و آله در ضمن حدیث بلندى مى‏فرماید:
کربلا پاک ترین بقعه روى زمین و از نظر احترام بزرگترین بقعه‏ها است والحق که کربلا از بساط هاى بهشت است.

 2- سرزمین نجات:
 
قال رسول الله صلى الله علیه و آله: یقبر ابنى بأرض یقال لها کربلا هى البقعه التى کانت فیها قبه الاسلام نجا الله التى علیها المؤمنین الذین امنوا مع نوح فى الطوفان.
پیامبر خدا (ص) فرمود: پسرم حسین در سرزمینى به خاک سپرده مى‏شود که به آن کربلا گویند، زمین ممتازى که همواره گنبد اسلام بوده است، چنان که خدا یاران مومن حضرت نوح را در همانجا از طوفان نجات داد .

3- مسلخ عشق:
 
‏قال على علیه السلام: هذا… مصارع عشاق شهداء لا یسبقهم من کان قبلهم ولا یلحقهم من کان بعدهم.
حضرت على علیه السلام روزى گذرش از کربلا افتاد و فرمود: اینجا قربانگاه عاشقان و مشهد شهیدان است شهیدانى که نه شهداى گذشته و نه شهداى آینده به پاى آنها نمى‏رسند.

 4- عطر عشق:
 
‏قال على علیه السلام: واها لک ایتها التربه لیحشرن منک قوم یدخلون الجنه بغیر حساب.
امیرالمومنین علیه السلام خطاب به خاک کربلا فرمود: چه خوشبویى اى خاک! در روز قیامت قومى از تو به پا خیزند که بدون حساب و بى درنگ به بهشت روند.
5- ستاره سرخ محشر:
قال على بن الحسین علیه السلام: تزهر أرض کربلا یوم القیامه کالکوکب الدرى و تنادى انا ارض الله المقدسه الطیبه المبارکه التى تضمنت سیدالشهداء و سید شباب اهل الجنه.
امام سجاد علیه السلام فرمود: زمین کربلا در روز رستاخیز، چون ستاره مرواریدى مى‏درخشد و ندا مى‏دهد که من زمین مقدس خدایم، زمین پاک و مبارکى که پیشواى شهیدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است.

6- کربلا وبیت المقدس‏:
قال ابوعبدالله علیه السلام: الغاضریه من تربه بیت المقدس.
امام صادق علیه السلام فرمود: کربلا از خاک بیت المقدس است.

7- فرات و کربلا:
قال ابوعبدالله: ان أرض کربلا و ماء الفرات اول ارض و اول ماء قدس الله تبارک و تعالى…
امام صادق علیه السلام فرمود: سرزمین کربلا و آب فرات، اولین زمین و نخستین آبى بودند که خداوند متعال به آنها قداست و شرافت بخشید.

 8- کربلا کعبه انبیاء:
قال ابوعبدالله علیه السلام: لیس نبى فى السموات والارض و الا یسألون الله تبارک و تعالى ان یوذن لهم فى زیاره الحسین علیه السلام ففوج ینزل و فوج یعرج.
امام صادق علیه السلام فرمود: هیچ پیامبرى در آسمانها و زمین نیست مگر این که مى‏خواهند خداوند متعال به آنان رخصت دهد تا به زیارت امام حسین علیه السلام مشرف شوند، چنین است که گروهى به کربلا فرود آیند و گروهى از آنجا عروج کنند.

 9- کربلا، مطاف فرشتگان:
‏قال ابوعبدالله علیه السلام: لیس من ملک فى السموات والارض إلا یسألون الله تبارک و تعالى ان یوذن لهم فى زیاره الحسین علیه السلام ففوج ینزل و فوج یعرج.
امام صادق علیه السلام فرمود: هیچ فرشته‏اى در آسمانها و زمین نیست مگر این که مى‏خواهد خداوند متعال به او رخصت دهد تا به زیارت امام حسین علیه السلام مشرف شود، چنین است که همواره فوجى از فرشتگان به کربلا فرود آیند و فوجى دیگرعروج کنند و از آنجا اوج گیرند.
10- راه بهشت:
‏قال ابوعبدالله علیه السلام: موضع قبرالحسین علیه السلام ترعه من ترع الجنه.
امام صادق علیه السلام فرمود: جایگاه قبر امام حسین علیه السلام درى از درهاى بهشت است.

 11- کربلا حرم امن‏:
قال ابوعبدالله علیه السلام: ان الله اتخذ کربلا حرما آمنا مبارکا قبل ان یتخذ مکه حرماً.
امام صادق (ع) فرمود: به راستى که خدا کربلا را حرم امن و با برکت قرار داد پیش از آن که مکه را حرم قرار دهد.( شایان ذکر است منظور از این روایت درعالم بالا می باشد که قبل از مکه، کربلا حرم امن الهی قرار گرفت.)

 12- زیارت مداوم:
‏قال الصادق علیه السلام: زوروا کربلا ولا تقطعوه فان خیر أولاد الانبیاء ضمنته
امام صادق (ع) فرمود: کربلا را زیارت کنید و این کار را ادامه دهید، چرا که کربلا بهترین فرزندان پیامبران را در آغوش خویش گرفته است.

13- بارگاه مبارک:
‏قال الصادق علیه السلام: « شاطى‏ء الوادى الایمن» الذى ذکره الله فى القرآن،( قصص/30) هو الفرات و«البقعه المبارکه» هى کربلا.
امام صادق (ع) فرمود: آن « ساحل وادى ایمن» که خدا در قرآن یاد کرده فرات است و « بارگاه با برکت» نیز کربلا است.

14- شوق زیارت:
‏قال الامام باقرعلیه السلام: لو یعلم الناس ما فى زیاره قبرالحسین علیه السلام من الفضل، لماتوا شوقاً.
امام باقرعلیه السلام فرمود: اگر مردم مى‏دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مى‏مردند.

15- حج مقبول و ممتاز:
قال ابوجعفرعلیه السلام: زیاره قبر رسول الله صلى الله علیه و آله و زیاره قبور الشهداء، و زیاره قبرالحسین بن على علیهما السلام تعدل حجه مبروره مع رسول الله صلى الله علیه و آله.
امام باقر علیه السلام فرمودند: زیارت قبر رسول خدا (ص) و زیارت مزار شهیدان، و زیارت مرقد امام حسین علیه السلام معادل است با حج مقبولى که همراه رسول خدا (ص) بجا آورده شود.


برچسب‌ها: زیارت , محرم , کربلا , امام حسین , مذهبی ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:53 ] [ نصر ]

  خدایا …   بدون نوازشهای تو میان دستهای زندگی مچاله می شویم دست نوازشت را از ما نگیر و آفتاب مهربانی ات را از ما دریغ مکن.


برچسب‌ها: خدا , دعا , انسان , بصیرت ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:45 ] [ نصر ]

راست گفته اند عالم از چهار عنصر تشکیل شده :آب ،آتش ،خاک ،هوا

آبی که از تو دریغ کردند

آتشی که در خیمه گاهت افتاد

خاکی که شد سجده گاه و طبیب دردها

و هواییکه عمری ست افتاده در دل ها …

ترکیب این چهار عنصر می شود کـــــــــــــــربلا


برچسب‌ها: کربلا , محرم , آتش , آب , خاک ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:44 ] [ نصر ]

در مسجد المهدی واقع در فلکه اول تهران پارس پیر مردی بود بنام مسعود پیران که اهلی آنجا وی را حاجی صدا میزدند او از بنیان گذاران و هیئت امنا این مسجد و مکان مقدس بود ایشان در برگزاری  مراسم عزادار آقا امام حسین سر از پا نمشناخت مثل جوانان به سر و سینه میزد مثل پول دارها در مراسمها هزینه میکرد مثل میان سال ها به عزاداران آقا  امام حسین خدمت میکرد و تا پاسی از شب در مسجد برای شنیدن وحل مشلات مردم میماند او می گفت خدمت به مردم عبادت است خلاصه او برای رضایت خدا به مردم خدمت بی دریغ می کرد و مردم هم بیدریغ او را از جان و دل دوست داشتند اما در این گیر دار امام حسین و خدا  بزرگ هم عاشق اش شده بودند در  شب ضیافت هفتم محرم از او دعوت ویژه نمودند در حین عزاداری جان به جان آفرین تسلیم و تقدیم کرد و خود را در لیست عزاداران ابا عبدالله حسین ثبت و ضبط کرد البته او مسعود و مسرور رفت ولی اشک ماتم بر گونه های ما جاری ساخت و خواهد ماند و بعد از عروج  او فهمیدیم او رزمنده  هم بود و بیش از سی سال در کسوت سربازی از افسران نیروی هوایی ارتش بود و منشاء خدمات فراوانی در طول دفاع مقدس و بعد از آن بوده است. روحش شاد راه اش پر رهرو


برچسب‌ها: عزاداری , محرم , مرگ , سرباز ولایت , مسعود پیران ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:44 ] [ نصر ]

عکس و تصویر فرمانده کل قوا..

امروز ارتش یکى از مردمى‌ترین نهادهاى کشور ماست. بین نهادهاى گوناگونى که ساختار کشور و نظام را تشکیل داده‌اند، وقتى ارتش را نگاه میکنیم، مى‌بینیم یکى از نزدیکترین به آحاد مردم، به تمایلات مردم، به احساسات مردم، و یکى از نزدیکترین به کمک به حرکت عمومى مردم است.


برچسب‌ها: ارتش , نظامی , امام خامنه ای ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:43 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:42 ] [ نصر ]

 


برچسب‌ها: محرم , مذهبی ,
[ جمعه 23 آبان 1393 ] [ 18:42 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب