وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روشنایی: نشست مشترک اداره بهداشت، امداد و درمان آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت خدمات پزشکی ارتش عمان، صبح امروز (شنبه ۶ مرداد) در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

امیر‌ «مصطفی مداح» رییس اداره بهداشت و درمان ارتش در این نشست با بیان اینکه رفت و آمدهای هیات‌های پزشکی ارتش‌های کشورهای همسایه برای ایجاد همکاری‌های مشترک و کسب و تبادل تجربیات بسیار موثر است، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیاری در زمینه بهداشت و درمان نیروهای مسلح ایران وجود دارد و ما آماده هستیم که در همه‌ زمینه‌ها تجربیات خودمان را در اختیار کشور عمان قرار دهیم‌.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان دارای جایگاه جهانی و بالاترین درجه در ارائه خدمات پزشکی است.

رییس اداره بهداشت و درمان ارتش گفت: «افراد، خانواده‌ها و جامعه نظامی سالم»، «نیروی رزمی سالم و مجهز از نظر الزامات طب رزم»، «مراقبت از مصدومین، مجروحین و ارائه خدمات به کارکنان، خانواده‌ها و کمک‌های نوع‌دوستانه» از جمله ماموریت‌های حوزه بهداشت و درمان ارتش است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مجموعا دارای ۳۵ بیمارستان در سراسر کشور است که تعداد ۲۲ بیمارستان متعلق به نیروی زمینی، پنج بیمارستان متعلق به نیروی هوایی، شش بیمارستان متعلق به نیروی دریایی و ۲ بیمارستان متعلق ستاد آجاست.

رییس اداره بهداشت و درمان ارتش با بیان اینکه بیمه نیروهای مسلح که در وزارت دفاع مستقر است و برای نیروهای کادر و‌ خانواده‌های آنان شامل فرزندان، همسر و در صورت نیاز پدر و مادر، دفترچه‌ خدمات درمانی نیروهای مسلح صادر می‌شود، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گسترش، تنوع و پوشش خدمات بیمه در نیروهای مسلح چندین برابر افزوده شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های شهری ارتش با همه بیمه‌های کشوری قرارداد دارند، عنوان کرد: علاوه بر کارکنان و خانواده‌های نظامیان، ورود بیماران غیرنظامی نیز به مراکز بهداشتی و درمانی ارتش آزاد است.

امیر مداح در پایان با اشاره به سوال رییس هیئت عمانی درباره چگونگی ساخت بیمارستان صحرایی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در وزارت دفاع، صنعتی تحت عنوان صنعت «بعثت» وجود دارد که توانایی و ظرفیت ایجاد بیمارستان صحرایی بر اساس تقاضای هیئت عمانی را دارد.

در این نشست سردار «احمد عبداللهی» معاون بهداشت و درمان سپاه نیز حضور داشت.


برچسب‌ها: آمادگی ارتش تبادل تجربیات پزشکی با کشورهای همسایه نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:27 ] [ نصر ]
 
العبادیحیدرالعبادی ضمن عقب نشینی از اظهارات پیشین خود، گفت: در تحریم ها علیه ایران همراهی نمی کنیم بلکه دلار را از معادلات ارزی بین دو کشور حذف می کنیم.

نخست‌وزیر عراق روز گذشته با اعلام اینکه کشورش در مسئله ایران، تنها متعهد به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی است، عنوان کرد که از همه تحریم‌های آمریکا پیروی نمی‌کند. 

خبرگزاری رویترز به نقل از نخست‌وزیر عراق نوشته که دولت او تنها به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی با ایران متعهد است و نه به کل تحریم‌های آمریکا. 

 نخست‌وزیر عراق، در سخنانی که از تلویزیون این کشور پخش شد گفت: «در مسئله ایران، تعهد ما عدم استفاده از ارز دلار در مبادلات است، نه پایبندی به تحریم‌های آمریکا.»

العبادی هفته گذشته گفته بود: عراق با تحریم‌های آمریکا علیه ایران مخالف است، اما برای محافظت از منافع ملی خود از آنها پیروی خواهد کرد که این موضع گیری، انتقاد جریان‌های مختلف سیاسی از او در عراق را به همراه داشت.


برچسب‌ها: عقب نشینی عراق از مشارکت در تحریم ایران حذف دلار از مبادلات ایران و عراق ایران عراق سیاسی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:26 ] [ نصر ]

توانمندی‌های موشکی نیر‌وهای مسلح یکی از نقاط قوت کشورمان در نبرد‌های زمینی و هوایی است؛ تقریبا تمامی کارشناسان سیاسی و نظامی در دنیا،  توانمندی‌های موشکی کشورمان را عاملی بازدارنده در برابر تجاوزگری دشمنان این ملت می‌دانند.  ده‌ها نوع موشک با قابلیت‌های مختلف و با برد‌های گوناگون توسط جوانان این مرز و بوم ساخته شده و  قطعا رشد صنعت موشک کشورمان همچنان ادامه‌ خواهد داشت. 

فاتح مبین نام جدیدترین موشک ساخته شده توسط دانشمندان وزارت دفاع است که اگرچه برد آن رسما اعلام نشده است، با این وجود کارشناسان نظامی این موشک را در زمره موشک‌ها با قابلیت‌های بالا می‌دانند.

 

فاتح آسمان و زمین را بهتر بشناسیم

#ارتش ، وزارت دفاع - موشک فاتح مبین

 

فاتح آسمان و زمین را بهتر بشناسیم


برچسب‌ها: فاتح آسمان و زمین ارتش وزارت دفاع موشک فاتح مبین نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:23 ] [ نصر ]
 

رهبر انقلاب فرمودند: آحاد مردم مشکلات معیشتی امروز را احساس می‌کنند. یک بخشی از مردم واقعاً زیر فشارند و این گرانی مواد غذایی و مسکن و... روی مردم فشار می‌آورد.

کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی اقتصاد کشور است حضرت آیت الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشر‌های مردم از استان‌های مختلف در سخنان مهمی درباره اوضاع اقتصادی و معیشتی، شرارت‌های امریکا و پیشنهاد مذاکره و نیز ضرورت وحدت عمومی مردم و مسئولان خاطرنشان کردند: مشکلات اقتصادی و راه‌حل‌های آن معلوم است، هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و مسئولان در هر سه قوه باید با تلاش، کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان، مشکلات و فشار‌ها را از دوش مردم بردارند.

مردم زیر فشار مشکلات معیشتی هستند/


برچسب‌ها: رهبر معظم انقلاب دیدار با اقشار مختلف مردم فشار مشکلات معیشتی بصیرت
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:22 ] [ نصر ]
 

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی از هم وطنان آزاده ارامنه تجلیل خواهد کرد.

تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی دفاع مقدسبه مناسبت سالروز بازگشت سرافراز و پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، طی مراسمی با عنوان «الماس های درخشان» از آزادگان ارامنه تجلیل می شود.

این مراسم با مشارکت و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، جشنواره سینمایی عمار، موسسه پیام آزادگان و با همراهی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال در روز سه شنبه23 مردادماه از ساعت 17، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

# ارتش - انقلابی - قهرمان


برچسب‌ها: تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی دفاع مقدس ارتش نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:21 ] [ نصر ]

با عملیاتی شدن موشک کروز هوارپرتاب جدید سپاه در این زمینه بالاتر از کشور‌های صاحب فناوری و مهم نظامی دنیا خواهد ایستاد.

\موشک های کروز از جمله سلاح های استراتژیک در زرادخانه هر نیروی نظامی به حساب می آیند و تکنولوژِی های مربوط به توسعه آنها، تنها در اختیار کشورهای معدودی قرار دارد. این سلاح بر اساس موارد مختلفی مثل پلتفرم پرتاب، نوع سر جنگی، میزان سرعت و نوع ماموریت یا برد مورد دسته بندی قرار می گیرند.

 

رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان/ ایران چهارمین کشور دارای کروز هواپرتاب با برد ۱۵۰۰ کیلومتر +عکس

جنگنده های سوخو ۲۲ سپاه - حاملان آینده موشک کروز ۱۵۰۰ کیلومتری ایرانی

 

همه چیز درباره رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان


برچسب‌ها: رتبه ایران در میان دارندگان کروز جنگنده های سوخو ۲۲ سپاه سپاه نظامی موشک کروز ۱۵۰۰ کیلومتری ایرانی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:19 ] [ نصر ]

ایران قهرمان مسابقات غواصی ارتش‌های جهان شد

غواص‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران در پایان مراحل مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان توانست مقام نخست مسابقات را به دست بیاورد.

تیم غواصی ایران در هر هفت مرحله از این مسابقات رکورد‌های ماندگاری را از خود به جای گذاشت و نام خود را در تاریخ این مسابقات جاودانه کرد.

تیم‌های غواصی روسیه و ونزوئلا نیز به طور مشترک عنوان دوم مسابقات را کسب کردند و در سکوی دوم قرار گرفتند.

رتبه سوم این مسابقات هم به تیم ملی سوریه رسید تا پرونده این دوره از مسابقات با برگزاری آیین اختتامیه در شامگاه هجدهم مرداد بسته شود.

مسابقات نظامی روسیه ۲۰۱۸ در رشته غواصی عمق از تاریخ دهم تا هجدهم مرداد با حضور بیش از یکصد شرکت کننده به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و اداره بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار شد و بیش از یکصد نفر از کشور‌های مختلف به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: ایران قهرمان مسابقات غواصی ارتش‌های جهان ارتش های جهان مسابقات نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:18 ] [ نصر ]

خلبان ایرانی خلبان برتر مسابقات نظامی قزاقستان شد

 در پایان مسابقات بین المللی نظامی قزاقستان، تیم پهپاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان برترین تیم از نظر عملکرد حرفه‌ای، هماهنگی و سختکوشی انتخاب شد و سرگرد مهدی یعقوبی به عنوان برترین خلبان این دوره معرفی شد.

در رده بندی امتیازی این مسابقات تیم‌های قزاقستان، روسیه و بلاروس اول تا سوم شدند.

تیم پهپاد ایران که با پهپاد بومی و دست ساز سفیر الکتریکی در این مسابقات شرکت کرده بود، تمامی ماموریت‌ها ازجمله شناسایی اهداف در روز و شب تا عمق 40 کیلومتری، ارایه مختصات اهداف جهت هدایت آتش، هدایت ستون زرهی و خودرویی و ماموریت امداد و نجات را با موفقیت انجام داد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: خلبان ایرانی خلبان برتر مسابقات نظامی قزاقستان نظامی
[ جمعه 26 مرداد 1397 ] [ 14:16 ] [ نصر ]

ایران قهرمان مسابقات غواصی ارتش‌های جهان شد

غواص‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران در پایان مراحل مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان توانست مقام نخست مسابقات را به دست بیاورد.

تیم غواصی ایران در هر هفت مرحله از این مسابقات رکورد‌های ماندگاری را از خود به جای گذاشت و نام خود را در تاریخ این مسابقات جاودانه کرد.

تیم‌های غواصی روسیه و ونزوئلا نیز به طور مشترک عنوان دوم مسابقات را کسب کردند و در سکوی دوم قرار گرفتند.

رتبه سوم این مسابقات هم به تیم ملی سوریه رسید تا پرونده این دوره از مسابقات با برگزاری آیین اختتامیه در شامگاه هجدهم مرداد بسته شود.

مسابقات نظامی روسیه ۲۰۱۸ در رشته غواصی عمق از تاریخ دهم تا هجدهم مرداد با حضور بیش از یکصد شرکت کننده به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و اداره بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار شد و بیش از یکصد نفر از کشور‌های مختلف به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: ایران قهرمان مسابقات غواصی ارتش‌های جهان ارتش های جهان مسابقات نظامی
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:53 ] [ نصر ]

غبارروبی مضجع مطهر حضرت امام رضا (علیه‌السلام) با حضور رهبر انقلاب

 همزمان با ماه ذی‌القعده و ایام زیارت مخصوص رضوی، مراسم غبارروبی مضجع شریف ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، صبح روز (پنجشنبه) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

در مراسم غبارروبی صبح روز که با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد، مراجع تقلید آیات عظام مکارم شیرازی و وحیدخراسانی، و آیت‌الله مصباح یزدی، به همراه جمعی از علما، مسئولین و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان خراسان نیز حضور داشتند.


برچسب‌ها: غبارروبی مضجع مطهر حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب بصیرت
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:52 ] [ نصر ]
بازدید امیر سیاری از یگان‌های سامانه پدافندی تهران

 امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافندی تهران، گروه شهید حبیبی، سایت آزادی و مرکز عملیات منطقه‌ای شمال، مواضع و سامانه‌های پدافندی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.


برچسب‌ها: بازدید امیر سیاری از یگان‌های سامانه پدافندی تهران بازدید نظامی
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:46 ] [ نصر ]

وزیر دفاع گفت: دشمنان قسم خورده کشورمان همواره با شکل گیری، تثبیت و ادامه حیات انقلاب اسلامی مخالف بوده اند.

دشمن حیات انقلاب را برخلاف سیاست های شیطانی خود می داندجمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم امروز شنبه ۱۳ مردادماه با حضور در ستاد وزارت دفاع در فضایی بسیار صمیمانه میهمان امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودند.

در این نشست که با دعوت وزارت دفاع و در محل دفتر وزیر با حضور معاون منابع انسانی، مدیرکل ایثارگران وزارت دفاع و رئیس سازمان بهشت زهرا(س)برگزار شد، خانواده های معظم شهدا، رودررو با وزیر دفاع به گفت و گو نشسته و ضمن ارائه نظرات و دغدغه های خود، به بیان خاطراتی از شهدا و ایثارگری آنان پرداختند.

حیات انقلاب برخلاف سیاست های شیطانی دشمن است.


برچسب‌ها: حیات انقلاب سیاست های شیطانی وزیر دفاع امیر حاتمی نظامی
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:42 ] [ نصر ]

رزمایش دریایی ارتش آذرماه در آب‌های جنوب کشور برگزار می شود.

برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش در آذر ماهرزمایش بزرگ نیروی دریایی ارتش طبق سنوات گذشته، امسال نیز در آذرماه و در آب های جنوبی کشور و دریایی عمان برگزار می شود.

به گفته امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش مشترک نیروهای مسلح نیز در پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش در آذر ماه رزمایش آجا نظامی
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:38 ] [ نصر ]

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ناوشکن سهند به ناوگان نداجا در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

ناوشکن سهند در شهریور ماه به ناوگان نداجا ملحق می‌شود امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه 9 مردادماه اعلام کرد که امیدواریم ناوشکن سهند پس از انجام آخرین آزمایشات در شهریور ماه سال جاری به ناوگان نداجا ملحق شود.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: ناوشکن سهند ناوگان نداجانداجا نظامی
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:37 ] [ نصر ]

فرمانده نیروی دریایی ارتش از صنایع سازمان دریایی بازدید کرد

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه 8 مردادماه در بازدید از صنایع مستقر در شهر مقدس سازمان صنایع دریایی از نزدیک با توانمندی ها و دستاوردهای این سازمان آشنا شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از حوزه فعالیت های صنعت دریایی شامل رانش و پیشرانه های دریایی از قبیل سیستم رانش و ... بازدید کرد.

خانزادی در این بازدید با تقدیر از دستاوردهای سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع اظهار کرد: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در حوزه تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان رزم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را مصورف داشته و نیروی دریایی توانسته با همکاری صنعت دفاعی به رشد و پیشرفت چشمگیری دست یابد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از صنایع سازمان دریایی نداجا نظامی امیر خانزادی
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:34 ] [ نصر ]

مقررات جدید کسر خدمت‌ سربازی از چه زمانی اجرا می‌شود؟سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، درباره زمان اجرای مقررات جدید کسرخدمت‌های ناشی از رزمندگی، ایثارگری و آزادگی والدین مشمولان اظهارکرد:‌سال گذشته بود که قوانین مربوط به کسرخدمت‌های ناشی از ایثارگری، رزمندگی و آزادگی با نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تغییر کرد و بر این اساس تنها در هرسال ۲۰ هزار نفری که دارای بیشترین امتیاز بودند می‌توانستند از این کسر خدمت‌ها بهره‌مند شوند، موضوعی که مورد اعتراض بسیاری از مشمولان قرار گرفت و اتفاقا خود ما نیز موافق آن نبودیم؛ چرا که تنها افراد دارای ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه رزمندگی و آزادگی یا ۲۸ و ۲۹ درصد جانبازی توانستند از آن بهره‌مند شوند.

مقررات جدید کسر خدمت‌ سربازی


برچسب‌ها: مقررات جدید کسر خدمت‌ سربازی ناجا خدمت سربازی
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:33 ] [ نصر ]

در روستای هیچان شهرستان نیکشهر گونه جنگلی آفوربیا رویش دارد که از قابلیت تولید بنزین و نفت برخوردار است.

 

درختى عجیب در ایران


برچسب‌ها: درختى عجیب در ایران تولید نفت گونه جنگلی آفوربیا
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:30 ] [ نصر ]

ادامه انتقال انرژی از محدوده خلیج فارس منوط به تامین امنیت از سوی ایران است

امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامیخطاب به کشورهایی که برای توجیه حضور خود در خلیج فارس، تلاش برای برقراری امنیت در منطقه را عنوان می‌کنند، گفت: اعلام کرده‌ایم که حضور شما نه تنها باعث برقراری امنیت نمی‌شود، بلکه امنیت منطقه را به خطر انداخته است.

وی با بیان اینکه غربی ها با حضور در هر نقطه ای از دنیا ناامنی را همراه خود به ارمغان آوردند، تاکید کرد: اگر بیگانگان خلیج فارس را ترک کنند، امنیت آن برقرار می شود، همچنان که بارها اعلام کردیم برای برقراری امنیت در خلیج فارس نیازی به حضور دیگران نیست و ما امنیت منطقه خودمان را تامین می‌کنیم.

وی تاکید کرد: بهره مندی از منافع و دستاوردهای حاصل از تامین امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق آن، شمال اقیانوس هند و دریای عمان توسط ایران، شامل همه کشورها می‌شود.


برچسب‌ها: انتقال نفت از تنگه هرمز امنیت نظامی امیر سیاری آجا
[ جمعه 19 مرداد 1397 ] [ 15:29 ] [ نصر ]

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روشنایی: امیر «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرجا ناامنی باشد مطمئن باشید هوانیروز از تمام واحدهای رزمی پشتیبانی خواهد کرد، اظهار داشت: صد درصد به عنوان تیم‌های آلرت در مناطق مرزی آماده پشتیبانی از نیروها هستیم. وی افزود: در جریان ناآرامی‌های اخیر در مناطق مرزی احتیاجی به استفاده از بالگرد نبوده ولی ما کاملاً آماده پشتیبانی از نیروهایمان در مناطق مرزی هستیم.


برچسب‌ها: هوانیروز نظامی پشتیبانی از نیروهای مرزی امیر قربانی
[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 18:38 ] [ نصر ]

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روشنایی: کتاب «مجاهدت ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس» صبح امروز در ستاد ارتش رونمایی شد.

این کتاب که توسط انتشارات آتشبار منتشر شده، برگرفته از بیانات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص نقش آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس است.در مراسم رونمایی از این کتاب، امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر محمودی معاون اجرایی ارتش، سردار سه‌دهی رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح، امیر فهمیده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر گلفام جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سیفی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، سردار شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و امیر گرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس حضور داشتند.همچنین در پایان این مراسم از جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.


برچسب‌ها: رونمایی از کتاب «مجاهدت‌ ارتش در دفاع مقدس» آجا نقش آفرینی‌های ارتش در دوران دفاع مقدس
[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 18:35 ] [ نصر ]
 

اباصالح(عج) اباصالح(عج) اباصالح(عج) یااباصالح(عج)


دانلودکنید

برای شادی امام زمان(عج) حداقل یک صلوات بفرستید.


برچسب‌ها: دانلود سرود اباصالح عج
ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 18:31 ] [ نصر ]

هر نوع تهدیدی را در همان سطح پاسخ قاطع خواهیم دادمراسم افتتاح خط تولید موشک هوا به هوای فکور امروز دوشنبه 1 مردادماه  با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: خداوند منان را شاکریم که به حول و قوه الهی متخصصان و دانشمندان متعهد و انقلابی سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح توانستند با وجود تحریم ها، پس از اتمام طراحی، ساخت و آزمون شلیک موفق  موشک فکور در سال 96، اینک خط تولید آن را با استفاده از توانایی ها و ظرفیت های بومی راه اندازی کنند.

قاطعانه به هر نوع تهدیدی پاسخ خواهیم داد


برچسب‌ها: پاسخ قاطعانه به هر نوع تهدیدی وزیر دفاع موشک هوا به هوا فکور امیر حاتمی
[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 18:28 ] [ نصر ]

امن‌ترین مرز‌های دنیا، مرز‌های ایران است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم ترحیم پدر سیدوحید حقانیان که عصر امروز یکشنبه 31 تیرماه برگزار شد، با اشاره به وضعیت امنیت مرز‌های کشور گفت: مرز‌های ما الحمدلله امن‌ترین مرز‌های دنیا هستند.

وی افزود: شرارت‌های مرزی در همه کشور‌ها کم و بیش وجود دارد و در نواحی مرزی کشور ما نیز اشرار و معاندین وجود دارند، ولی صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح ما آنقدر هست که آن‌ها قدرت نفس کشیدن نداشته باشند.

فرمانده نزاجا ادامه داد: گاهی اوقات شرارت مذبوحانه‌ای از ناحیه این معاندین ظاهر می‌شود، اما این شرارت‌ها در اقتدار نیرو‌های مسلح ما ذره‌ای خلل وارد نمی‌کند. ما به جرات می‌گوییم که امن‌ترین مرز‌های دنیا، مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین با بیان اینکه هشدار امروز آقای روحانی به آمریکا هشدار جدیدی نبود، خاطرنشان کرد: ملت و نیرو‌های مسلح ما از سال‌ها پیش همین حرف‌های امروز رییس جمهور را زده‌اند و همچنان نیز خواهند زد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: امن‌ترین مرز‌های دنیا مرز‌های ایران امیر حیدری نزاجا
[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 18:26 ] [ نصر ]

شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان برگزار شد.

کارت رزمندگی رونمایی شد شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان صبح امروز با حضور  سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر موسوی فرمانده ارتش، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه، امیر حاتمی وزیر دفاع، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی، منصور غلامی وزیر علوم، علیرضا آوایی وزیر دادگستری در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار و از کارت رزمندگی رونمایی شد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: رونمایی از کارت رزمندگی کارت رزمندگی سردار باقری نظامی
[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 18:25 ] [ نصر ]

بزرگترین زرادخانه موشکی جهان در کدام کشور است؟+ اینفوگرافی

 وب‌سایت مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی «‌CSIS» با انتتشار تصاویر اینفوگرافی موشکهای روسیه نوشت مسکو بزرگترین زرادخانه موشکی جهان را در اختیار دارد.

این وب‌سایت تحلیلی با اشاره به اینکه روسیه کنونی وارث زرادخانه عظیم موشکی اتحاد جماهیر شوروی سابق است نوشت:‌ مسکو همچنان بزرگترین قدرت در توسعه انواع موشکها در جهان است و نیروهای راهبردی راکتی روسیه اصلی‌ترین عنصر تشکیل‌دهنده استراتژی نظامی مسکو هستند.

نویسنده این گزارش در ادامه با انتشار تصویر اینفوگرافی انواع موشکهای بالستیک و کروز روسیه و همچنین بیان مشخصات فنی آنها افزود: برنامه نوسازی گسترده روسیه همچنان ادامه دارد و تاکنون انواع مختلف موشکهای بالستیک و کروز با قابلیتهای خیره‌کننده در این کشور ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه روسیه در زمینه تولید موشکهای کروز نقطه‌زن و هدایت‌شونده هم پیشرفتهای چشمگیری داشته است نوشت:‌ مسکو در حال حاضر بزرگترین زرادخانه موشکی جهان را در اختیار دارد.


برچسب‌ها: بزرگترین زرادخانه موشکی جهان روسیه مسکو نظامی
[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 18:23 ] [ نصر ]

عربستان پیامرسان گپ را فیلتر کرد

 بنا به اظهارات مهدی انجیدنی مدیر پیامرسان داخلی گپ، بر اساس توافقی که بین پیام‌رسان گپ و سازمان حج و زیارت کشورمان صورت گرفته بود، قرار بود این پیام‌رسان بومی خدمات متنوعی را برای حجاج ایرانی در مراسم حج امسال فراهم کند اما با کارشکنی‌ و سنگ‌اندازی دولت عربستان رو به رو و از روز گذشته در این کشور از دسترس خارج شد.

مهدی انجیدنی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

"پیام‌رسان گپ با توافقی که با سازمان حج انجام داده است، در حج97 خدمات متنوعی را برای حجاج عزیز کشورمان فراهم نموده است. متاسفانه عربستان جهت سنگ‌اندازی در مسیر خدمت‌رسانی به حجاج ایرانی، از دیروز پیام رسان گپ را فیلتر کرده است."  

Ú¯Ù¾


برچسب‌ها: عربستان پیام‌رسان گپ فیلتر سازمان حج و زیارت ایران
[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 18:21 ] [ نصر ]

سردار مهماندار گفت: ضروری است که رانندگان برای دریافت پیامک تخلفات رانندگی شماره تلفن خود را به روز اعلام کنند.

سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: چند ماهی است بحث جریمه و اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی و همچنین خودرو‌هایی که در سن فرسودگی قرار گرفته اند، به وسیله دوربین‌های مکانیزه مطرح است که طبیعی است باید این جرائم از طریق پیامک به مالکان این گونه خودرو‌ها اعلام شود.  وی افزود: برخی از رانندگان شماره تلفنی در هنگام شماره گذاری ثبت نکرده اند و یا شماره تلفن آن‌ها عوض شده است، بنابراین در صورت ارتکاب تخلف پیامکی به آن‌ها ارسال نمی‌شود و پس از مراجعه به اجرائیات و دریافت برگه خلافی با جریمه‌هایی روبرو می‌شوند که این جریمه‌ها، مبالغ قابل توجهی می‌شود و مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رانندگانی که شماره تلفن در پرونده شان ثبت نشده است، می‌توانند با مراجه به دفاتر پلیس + ۱۰ تلفن خود را اعلام کنند تا در سیستم ثبت شود، زیرا پل ارتباطی بین پلیس و مردم، همان شماره تلفن آن‌ها است.

وی درخصوص موضوع معاینه فنی خودرو‌ها تصریح کرد: خودرو‌های تولیدی تا ۴ سال نیاز به معاینه فنی ندارند و از سال پنجم باید حتما معاینه فنی دریافت کنند.

سردار مهماندار گفت: ملاک معاینه فنی سال تولید است نه ماه مثلا اگر خودرویی در سال ۹۲ تولید شده است تا سال ۹۵ نیاز به معاینه فنی ندارد، اما باید از سال ۹۶ به بعد معاینه فنی دریافت کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص سن فرسودگی خودرو‌ها گفت: براساس مصوبه هیات دولت، سن فرسودگی برای خودرو‌های سواری شخصی ۲۰ سال، کامیون و کشنده ۲۵ سال، وانت، مینی بوس و اتوبوس بین شهری ۱۵ سال و تاکسی، اتوبوس درون شهری و موتورسیکلت ۱۰ سال است که در صورت تردد خودرو‌های فرسوده روزانه این خودرو‌ها ۴۵ هزار تومان جریمه می‌شوند و نباید خودرو‌های فرسوده در شهر تردد کنند.

وی افزود: رانندگان در صورت نداشتن معاینه فنی از طریق تمامی دوربین‌های سطح شهر ثبت تخلف می‌شوند و جریمه آن ۵۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: جریمه‌هایخودرو سردار مهماندار معاینه فنی ناجا
[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 18:19 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب