وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
 

حسنات قلب را نورانی می کند

 

یادخدا :حسنه، نیکی کردن و خوب بودن، هم قلب و ضمیر ما را روشن می کند و هم در صورت انسان نور ایجاد می کند.


برچسب‌ها: حسنات نیکی قلب انسان
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 10:9 ] [ نصر ]

لذت دعا

 

یادخدا :یکی از چیزهایی که لذت دعا را خیلی بالا می‌برد، این است که تو دائماً از خدا طلبکار می‌شوی. یعنی خدا خودش، خود را بدهکار کرده وگرنه ما که از خدا طلبکار نیستیم. تمام هستی و وجودمان از خداست، در ذات خودمان هیچ چیز نداریم که بخواهیم از خدا طلبکار شویم. کسی حقی گردن خدا ندارد، اما خدا می‌گوید: من چون کریمم، شما هر چی از من بخواهید، از من طلبکارید. پس یکی از چیزهایی که لذت ذکر و دعا را بالا می برد، این است که شما دائماً در حال دریافت هستید؛ دریافت هایی که یا می‌بینید و لمسش می‌کنید و در زمان حال به شما می‌رسد و یا برایتان ذخیره می‌شود. خستگی در دعا معنا ندارد، مگر آدم نادان، بی‌اعتقاد و بی‌معرفت باشد. برای همین در روایت داریم، با معرفت ترین انسانها، نسبت به خدا کسی است که بیشتر دعا می‌کند و دستش بالاست. هر چقدر سطح معرفت انسان بیشتر باشد، از غیب و بی‌نهایت دریافت بیشتری می‌کند.

* التماس دعا *


برچسب‌ها: دعا لذت دعا
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 10:8 ] [ نصر ]

انسان با آمرزش پاک می شود

 

یادخدا :یکی از کارکردهای استغفار این است که انسان با آن پاک می شود. استغفار خرابکاریها و گناهانی را که گرفتاری هایی در رحم دنیا برای انسان پیش می آورد و مانع تولد سالم انسان به برزخ می‌شود، از بین می‌برد. استغفار علاوه بر آن که مانع تولد ناقص یا بیمار ما به آخرت می شود، تأمین کننده ی دنیای ما هم است.


برچسب‌ها: انسان آمرزش انسان پاک
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 10:7 ] [ نصر ]
 

باطن انسانی

 

 

یادخدا : از امام صادق (علیه السلام) نقل است که خداوند حیوانات را از خُلق انسان آفریده است. یعنی انسان زمانی تعادل دارد که انسان باشد. تعادل هم زمانی است که سه عشق در رأس سایر عشق های انسان باشد: عشق به «الله، اهل بیت و جهاد در راه خدا». اگر این سه عشق بر قلب انسان حاکم باشد، باطن انسانی دارد. اما به محض این که یکی از این سه عشق یا هر سه جابجا شد یا در رتبه های بعدی نیازهای انسان قرار گرفت، فرد از حالت انسانی در می آید که اصطلاح قرآنی آن «فسق» نامیده می شود.

«فسق» یعنی انسان از حالت طبیعی خارج شده و انواع و اقسام صورت های حیوانات را پیدا می کند. مثلا بعضی ها مار هستند، بعضی ها عقرب اند، بعضی ها گرگ، بعضی ها خوک و بعضی ها سگ اند.

در روایت نقل است علت این که بعضی ها روباه محشور می شوند، این است که آدم های کلک بازی هستند، حقه بازند و در زندگی شان خدعه دارند. دائما بر سر دیگران کلاه می گذارند.

 علت این که انسان خوک محشور می شود، این است که بی حیا و بی غیرت هستند و غیرت ناموسی ندارد. بعضی ها هم به صورت سگ و گرگ محشور می شوند. چون درندگی دارند. بعضی ها هم صورت میمون پیدا می کنند، چون لجبازند. پس صراط مستقیم، آن حالتی است که انسان دارای باطن انسانی باشد. این مسئله، خیلی حساس و مهم است. چون شکل انسانی از دست می رود.


برچسب‌ها: باطن انسانی عشق به خدا
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 10:7 ] [ نصر ]
 
 

برچسب‌ها: نفوذ
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 10:6 ] [ نصر ]
 
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه راهبرد جدید دشمنان، ایجاد فضای پیچیده است، گفت: نباید گذاشت تمرکز نیروهای مسلح در این فضای پیچیده از دست برود.

امیر حاتمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ حاتمی امروز در جمع مسئولان و مدیران طرح و برنامه نیروهای مسلح با اشاره به رفتار و تحرکات زشت آمریکا در خصوص برجام و مقابله آمریکا در رفع تحریم ها علیه ایران گفت: بررسی این رفتار ها نشان می دهد که دشمنان می خواهند جمهوری اسلامی ایران را در شرایط خاص و پیچیده ای قرار دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در ماه های گذشته آمریکا نشان داد که در خصوص جمهوری اسلامی ایران این استراتژی را به کار گرفته است که این راهبرد نشان از عمق خصومت علیه ایران اسلامی و  انقلاب اسلامی دارد.

امیر حاتمی افزود: استراتژی به این مفهوم است که کار جدی منسجم و مطالعه شده پشت آن است و اگر بخواهیم در مورد اینکه چه کسی با چه روحیه ای می خواهد این استراتژی آمریکا را اجرایی کند جای بحث بسیار دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد: راهبرد آمریکا در مقابله با ایران ایجاد فضای پیچیده علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در فضای پیچیده نظم به هم می ریزد و نمی توان به درستی تصمیم گرفت.

وزیر دفاع تصریح کرد: اگر آنها بتوانند علیه ایران اسلامی فضای پیچیده ای را فراهم کنند در راهبرد خیانت کارانه خود موفق شده اند اما تاکنون  کشور ما تحت تدابیر روشنگرانه مقام معظم رهبری و متکی بر ملتی بصیر و هوشیار، ایران از این شرایط سخت گذشته و اجازه نداده است که فضای پیچیده ای که استکبار جهانی به دنبال آن است محقق شود.


برچسب‌ها: ایجاد فضای پیچیده، راهبرد جدید آمریکا علیه ایران وزیر دفاع امیر حاتمی
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 10:4 ] [ نصر ]
 


برچسب‌ها: دعا برای پدر و مادر
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:57 ] [ نصر ]

شهید ستاری را می توان بی تردید پدر فرماندهی و کنترل هوایی ایران نامید

مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر منصور ستاری با حضور حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فرماندهان، مسئولین و خانواده معظم شهید ستاری در مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان برگزار شد.
این مراسم با اهدای تندیس و لوح یاد بود به خانواده شهید ستاری و تعدادی از خانواده های شهیدان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) پایان یافت.

برچسب‌ها: شهید ستاری پدر فرماندهی و کنترل هوایی ایران نهاجا
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:57 ] [ نصر ]

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر سفر نکنی،

اگر کتابی نخوانی،

اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،

اگر از خودت قدردانی نکنی.

به آرامی آغاز به مردن می کنی

زمانی که خود باوری را در خودت بکشی،

وقتی نگذاری دیگران به تو کمک کنند.

به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر برده‏ عادات خود شوی،

اگر همیشه از یک راه تکراری بروی،

اگر روزمرّگی را تغییر ندهی،

اگر رنگ های متفاوت به تن نکنی،

یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی.

تو به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر از شور و حرارت،

از احساسات سرکش،

و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وا می دارند،

و ضربان قلبت را تندتر می کنند، دوری کنی.

تو به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر هنگامی که با شغلت‌ یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،

اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،

اگر ورای رویاها نروی،

اگر به خودت اجازه ندهی،

که حداقل یک بار در تمام زندگیت

ورای مصلحت ‌اندیشی بروی.

امروز زندگی را آغاز کن!

امروز مخاطره کن!

امروز کاری کن!

نگذار که به آرامی بمیری!

شادی را فراموش نکن

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩


برچسب‌ها: جملات زیبا
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:55 ] [ نصر ]
 

 تیم فوتبالپرسپولیس در رویایی ترین وضعیت خود قرار دارد. این تیم بدون رقیب در لیگ برتر یکه تازی می کند.

سرخپوشان پایتخت 11 بازی تا پایان فصل  دارند و اگر آنها در 7 بازی به پیروزی دست یابند در آن صورت قهرمانی زود هنگام خود را 4 هفته به پایان بازی ها جشن می گیرند.

 این اتفاق برای برانکو اهمیت زیادی دارد چرا که پروفسور می تواند با قطعی کردن قهرمانی تیم خود خیالش را از ترافیک بازی های پایان فصل که همزمان با بازی های لیگ قهرمانان آسیا است راحت کند.

فشردگی بازی ها در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و اردوهای تیم ملی در سال گذشته نفس پرسپولیس را گرفته بود اما برانکو در فصل جاری با کسب تجربه از سال گذشته می خواهد قبل از موعد مقرر قهرمانی در لیگ برتر را به هواداران تقدیم کند و تیم خود را با خیال راحت برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

اختلاف 11 امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول حاشیه امنیت برای برانکو و هواداران این تیم ایجاد کرده است. همین موضوع باعث می شود سرخپوشان پایتخت بدون ترس و با شجاعت در مسابقات فوتبال حاضر شوند و با ارائه بازی های منطقی و حساب شده همه رکوردها را ثبت کردند.

تیم پرسپولیس در وضعیتی قرار دارد که این تیم را باید قهرمان زود هنگام لیگ برتر قلمداد کنیم. قهرمانی پرسپولیس امکان پذیر است  در صورتی که این تیم درگیر مسائل حاشیه ای نشود.

سرخپوشان پایتخت با قهرمانی در لیگ هفدهم می تواند جزء معدود تیم هایی شود که قهرمانی در 2 فصل پیاپی را تجربه می کند.

قهرمانی در 2 فصل پیاپی در لیگ برتر و موفقیت در آسیا از برانکو یک چهره محبوب می سازد و به طور حتم منتقدان هم از این مربی حمایت می کنند.

موفقیت ها و افتخارات برای برانکو پشتوانه خوبی است و او می تواند بعد از جدایی کی روش، خود را اصلی ترین گزینه روی نیمکت تیم ملی معرفی کند.

برانکو با وجود اتفاقات و مسائل حاشیه ای، تیم پرسپولیس را به رویایی ترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران تبدیل کرده است و به طور حتم خدمات ارزنده پروفسور در ذهن هواداران این تیم خواهد ماند.

هوادارانی که باید در 7 بازی پیش رو از تیم خود حمایت کنند تا یک قهرمانی دیگر در کارنامه ارتش سرخ ثبت شود. همچنین پرسپولیس باید 7 بازی خود را فینال زود هنگام تصور کند و روی تک تک امتیازات این دیدارها حساب کند تا در ابتدای سال جدید و ترافیک بازی ها ، جام قهرمانی را بدست آورد.

7 بازی مهم پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر

پرسپولیس- گسترش فولاد

پیکان-پرسپولیس

پرسپولیس-سپاهان

صنعت نفت آبادان-پرسپولیس

پرسپولیس- استقلال خوزستان

استقلال- پرسپولیس

پرسپولیس- سایپا

انتهای پیام/


برچسب‌ها: ۷ فینال تا قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر ورزشی
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:53 ] [ نصر ]

 امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع در دیدار با رانا تنویر حسین وزیر تولیدات دفاعی پاکستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان صرف نظر از مرزهای مشترک، از اشتراکات تاریخی، فرهنگی و دینی عمیقی برخوردارند، اظهار داشت: پاکستان جایگاه ویژه‌­ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارد.

 

وزیر دفاع: آمریکا و رژیم­ صهیونیستی خطرناک­ترین حامی تروریسم هستند

 

 

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط با کشور دوست و برادر پاکستان در تمامی عرصه­‌های روابط دوجانبه و منطقه­‌ای تاکید دارد، افزود: دیدارهای متقابل مقامات دفاعی و نظامی دو کشور زمینه ساز توسعه روابط دو جانبه و تحکیم ثبات و امنیت در منطقه خواهد بود.

ادامه مطلب

http://javaninews.ir 


برچسب‌ها: وزیر دفاع آمریکا رژیم­ صهیونیستی خطرناک­ترین حامی تروریسم نظامی
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:51 ] [ نصر ]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به مناسبت جان باختن دریانوردان سانچی، با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کرد.

سرلشکر باقری جان باختن دریانوردان نفتکش سانچی را تسلیت گفت

 

 

 

 

 

 

 

 

در پی جان باختن 32 تن از هموطنان در سانحه‌ تصادم، آتش سوزی و غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در آب‌های چین، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انّا لله و انّا الیه راجعون

جان باختن 32 تن از کارکنان دریادل و فداکار کشتی نفتکش سانچی در سانحه دلخراش تصادم، آتش‌سوزی و غرق شدن در حین مأموریت و تلاش برای خدمت و پیشرفت ایران اسلامی در سرزمین‌های دوردست و آب‌های چین، موجب تأثر و تألم فراوان گردید. 

اینجانب این مصیبت عظیم را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و مغفرت دریانوردان جانباخته و صبر و شکیبایی بازماندگان معزز را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: سرلشکر باقری جان باختن دریانوردان نفتکش سانچی تسلیت
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:49 ] [ نصر ]
 

  بنابر جلسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت برای سال آینده بین ۱۰ تا ۱۸ درصد به تناوب و بر اساس میزان دریافتی سال ۱۳۹۶ به تصویب رسید که بازه حقوقی بین ۱.۵ تا ۵ میلیون تومان را در بر می‌گیرد.

 

بر اساس این مصوبه که پس از بررسی و تصویب در صحن مجلس، مستلزم تایید شورای نکهبان نیز می‌باشد به قرار زیر است:

   میزان دریافتی بین ۱.۵ تا ۲میلیون تومان معادل ۱۸درصد

   میزان دریافتی بین ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان معادل ۱۷ درصد

   میزان دریافتی بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان معادل ۱۶ درصد

   میزان دریافتی بین ۳ تا ۳.۵ میلیون تومان معادل ۱۵درصد

  میزان دریافتی بین ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان معادل ۱۴ درصد

   میزان دریافتی بین ۴ تا ۴.۵ میلیون تومان معادل ۱۳ درصد

  میزان دریافتی بین ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان معادل ۱۲ درصد

  میزان دریافتی بالاتر از ۵ میلیون تومان تا ۱۰ درصد


برچسب‌ها: میزان افزایش #حقوق‌ها در سال آینده اقتصادی
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:47 ] [ نصر ]
 

  امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروزی زمینی ارتش با حضور در تیپ 228 متحرک هجومی از این تیپ بازدید به عمل آورد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از دستاوردها، نوآوری‌ها وآمادگی رزمی تیپ 228 بازدید و در ادامه با حضور در کوی سازمانی شهید هاشمی سقز باشگاه فرهنگی ورزشی این تیپ را افتتاح کرد.

امیر حیدری با حضور در حسنیه پادگان در جمع کارکنان پایور به بیان طرح‌های 23 گانه لبیک پرداخت و گفت: نیروی زمینی باید ولایتمدارانه اداره شود و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشد.

در ادامه فرمانده نیروی زمینی ارتش از تعدادی از فرماندهان و کارکنان نمونه تیپ 228 متحرک هجومی تقدیر کرد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش تیپ 228 متحرک هجومی نزاجا نظامی
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:46 ] [ نصر ]
 

اورهال جنگنده سوخو 24 در پایگاه شهید دوران

  متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات اورهال (بازآماد) یک فروند هواپیمای سوخو24 را در پایگاه شهید دوران شیراز به اتمام رساندند.

متخصصان و کارکنان فنی گردان اورهال پایگاه هوایی شهید دوران با صرف بیش از 35 هزار نفر ساعت کار و تلاش مستمر، توانستند جنگنده راهبردی سوخو24 را پس از سالها زمین گیری باز آماد کنند.

این هواپیما پس از انجام پروازهای آموزشی، صبح امروز پس از تست نهایی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.


برچسب‌ها: اورهال جنگنده سوخو 24 نهاجا در پایگاه شهید دوران نظامی جنگنده نهاجا
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:45 ] [ نصر ]

سلاح ترموباریک توده‌ ای از مواد آتش‌ زا در شعاع انفجاری خود ایجاد می‌ کند بطوریکه تمام منطقه آتش گرفته شده را نابود می کند.

رونمایی از مهمات ایرانی برای خون آشام روسی/ ویژگی‌های مهم تولید «RPG-۲۹» بومی با سرجنگی ترموباریک +عکس

 

ttp://javaninews.ir


برچسب‌ها: رونمایی از مهمات ایرانی برای خون آشام روسی نظامی
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:45 ] [ نصر ]

امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش و در جمع خبرنگاران درباره استفاده از توپ ۱۵۵ میلیمتری عاشورا اظهار کرد: این تصمیم را داریم تا در اولین رزمایش نیروی زمینی ارتش از توپ ۱۵۵ میلیمتری عاشورا بهره‌برداری کنیم.

بهره‌برداری از توپ عاشورا در اولین رزمایش

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ابتدا این توپ به صورت کششی بود و جابه‌جا کردن آن در میدان نبرد زمان زیادی را طلب می‌کرد اما امروز که به این حالت درآمده نیاز عملیاتی روز را برطرف کرده است.

وی تصریح کرد: این توپ مصداق بارز پاسخ به نیاز روز نیروی زمینی ارتش است و انشاالله در اولین عملیات از آن بهره‌برداری می‌کنیم.


برچسب‌ها: بهره‌برداری از توپ عاشورا در اولین رزمایش امیر نعمتی نزاجا نظامی
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:43 ] [ نصر ]

امیرآبادی

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حقوق کارکنان دولت نسبت به دریافتی شان افزایش یابد،به طوری که کارمندان با دریافتی ۱۱میلیون ریال ۲۰ تا ۳۰ درصد و با دریافتی ۴۰ تا ۵۰میلیون ریال، بین یک تا ۲ درصد افزایش می یابد.

http://javaninews.ir/


برچسب‌ها: حقوق کارمندان اقتصادی
[ پنج شنبه 28 دی 1396 ] [ 9:42 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب