وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه توسط "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا ابلاغ شد که در آن معظم‌له توجه ویژه‌ای به امور نظامی و دفاعی داشتند.

 
افزایش توان دفاعی با بودجه 12 هزار میلیاردی

برچسب‌ها: توسعه توان موشکی کلید اقتدار در منطقه و دنیا سیاست های کلی برنامه ششم توسعه امام خامنه ای
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 14:29 ] [ نصر ]

به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که عصر امروز برگزار شد که برخی مهمترین محورهای بیانات ایشان به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سؤال یک دانشجو درباره‌ «تکلیف استکبارستیزی بعد از مذاکرات» فرمودند: مگر مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار است؟ این از مبانی انقلاب است. اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم.

* آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است، خودتان را آماده کنید برای ادامه‌ مبارزه با استکبار.
* به‌هیچ‌وجه نگذارید افرادی که کلیدهای کار دستشان است به تشکل‌های انقلابی دانشجویی فشار وارد کنند.
* اینکه برای ایجاد نشاط در دانشگاه، کنسرت و اردوی مختلط برگزار شود کار غلطی است. هر دو وزیر محترم مورد اعتماد ما هستند ولی مراقب زیردستان خود باشند.‌


برچسب‌ها: حفظ آمادگی برای مقابله با استکبار آمریکا اتم مصادیق استکبار امام خامنه ای
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 14:26 ] [ نصر ]

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ پهپاد‌های انتحاری نیروی زمینی ارتش، دست بلند نزاجا در سرکوب دشمنانی هستند که قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را دارند.

پهپاد انتحاری


برچسب‌ها: پهبادهای انتحاری رزم هوایی ارتش نزاجا ایران
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 14:22 ] [ نصر ]
سعودی‌لیکس؛«ارتش سایبری یمن» فاش کرد
۷ راهکار عربستان برای ضربه به امنیت ملی ایران+ سند

طبق سندی از اسناد سعودی، سفارت عربستان در تهران، در نامه‌ای به وزیر وقت خارجه این کشور، ۷ گزینه ممکن را برای ضربه زدن به ایران برمی‌شمارد.

خبرگزاری فارس: ۷ راهکار عربستان برای ضربه به امنیت ملی ایران+سند
 

برچسب‌ها: عربستان ایران راهکارهای عربستان برای ضربه به امنیت ملی ایران
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 14:15 ] [ نصر ]

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه اسرائیلی هاآرتص امروز و در حالی که مذاکرات ایران و 1+5 به روزهای حساس خود نزدیک می‎شود، کاریکاتوری را منتشر کرده که تعجب افکار عمومی را برانگیخته است.

کاریکاتور عجیب روزنامه هاآرتص در روزهای پایانی مذاکرات


برچسب‌ها: کاریکاتور مذاکرات هسته ای روزهای پایانی مذاکرات سیاسی
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 14:10 ] [ نصر ]

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی پادگان "تیپ 31 زرهی" را که بزرگترین پادگان مزدوران حکومت سعودی در عدن به شمار می رود،پس گرفتند. منابع نظامی یمنی روز جمعه اعلام کردند: این پادگان یکی از بزرگترین مراکز نظامی عناصر القاعده و مزدوران سعودی به شمارمی رفت، به گونه ای که بیش از 95 دستگاه تانک و سلاح های سنگین و نمیه سنگین در آن وجود داشت و چهار تیپ نظامی را در خود جای داده بود. این پادگان قبلا به پادگان "خالد بن ولید" معروف بود و در منطقه "بیر احمد" عدن قرار داد. به گفته منابع یمنی، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی باادامه پیشروی در منطقه بیر احمد، تعدادی از مراکز القاعده و ساختمانهای محل استقرار آنها را پاکسازی کرده اند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی همچنین در ادامه پیشروی در منطقه الکراع و بیرون راندن عناصر القاعده و مزدوران ریاض ، اکثر ساختمان های محل استقرار این عناصر را بازپس گرفته و امنیت منطقه را برقرار کرده اند. این نیروها در منطقه البستاتین نیز توانستند امنیت ساختمان‌ها و مدارس دولتی را که القاعده در آنها مستقر بود، تامین کنند. به گفته منابع نظامی یاد شده، عناصر القاعده و مزدوران ریاض با دشوارترین شرایط روبرو هستند و صفوف آن‌ها از هم پاشیده و به صورت بی‌سابقه فرار می کنند.

برچسب‌ها: سقوط بزرگترین پادگان عربستان سعودی یمن نظامی
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 14:6 ] [ نصر ]

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ خبرگزاری النخیل عراق در گزارشی تحلیلی به بهانه برخی از اسناد منتشر شده در پایگاه افشاگر ویکیلیکس، به سیاست های عربستان برای ایجاد بی ثباتی در ایران اشاره کرد. در این گزارش آمده است: جنون تنها کلمه ای است که می تواند بیانگر نوع نگاه نظام سیاسی عربستان به ایران باشد. سیاست های این کشور به طور کامل با مفهوم جنون سازگار است و آن را نمی توان با مفهوم سیاست خارجی در ارتباط دانست. اسنادی در ویکیلیکس منتشر شد که در آنها به مواردی از سیاستهای عربستان در پرداخت پول با هدف تلاش برای خرید جایگاه و وجهه برای عربستان در محافل خارجی و همچنین سیاستی که می توان آن را له له زدن عربستان در پشت سر ایران دانست اشاره شده است؛ اما پیگیری همین اسناد نشان می دهد جنون حاکم بر عربستان با نوعی ترس و نگرانی از تهران همراه است. در این مطلب آمده است: آل سعود جرات ندارند به سیاستمداران ایرانی که در کشور عربستان حضور دارند و یا به رسانه های ایرانی پول بپردازند و آنان را بخرند؛ اما این ترس مانع از آن نشده است تا در مسیر بی ثبات کردن شرایط داخلی در ایران بیکار بنشینند. در این گزارش آمده است:" گزارشی از سفارت عربستان در تهران است که در ردیف بسیار محرمانه دسته بندی شده است و در آن برای ایجاد فتنه مذهبی در ایران پیشنهاد شده است. " این گزارش، که تا حدودی در تهیه آن سعودالفیصل وزیر امور خارجه وقت عربستان نیز دست داشت، پس از تکمیل به دیوان پادشاهی عربستان ارسال شده بود تا برای اجرایی شدنش تصمیم گیری شود. در این پیشنهاد به چگونگی رسیدن به این هدف اشاره شد و آمده است می توان در این مسیر از رسانه های فارسی زبان سود برد تا چهره نظام سیاسی ایران را مخدوش و مشکلات و سیاست های اشتباه نظام ایران در برخورد با مردم را بزرگ جلوه داد... ضمن اینکه می توان در پی وحدت و هماهنگی بیشتر کشورهای عربی منطقه به ویژه کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) بود، تا از این طریق مانع از تاثیر روز افزون ایران بر تحولات منطقه شد.
 

برچسب‌ها: عربستان ایران جنون عربستان بی ثباتی در ایران
[ یک شنبه 21 تير 1394 ] [ 14:0 ] [ نصر ]

 


برچسب‌ها: مذهبی
[ پنج شنبه 18 تير 1394 ] [ 19:20 ] [ نصر ]

 

[ پنج شنبه 18 تير 1394 ] [ 19:14 ] [ نصر ]
[ جمعه 12 تير 1394 ] [ 12:15 ] [ نصر ]

رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ کردند

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای به آقای روحانی رئیس جمهور، سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ کردند.

این سیاست های کلی بر پایه‌ی محورهای سه‌گانه‌ی «اقتصاد مقاومتی»، «پیشتازی در عرصه علم و فناوری» و «تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی» و با در نظر گرفتن واقعیتهای موجود در صحنه داخلی و خارجی تنظیم شده است تا با تحقق اهداف برنامه ششم، به ارائه الگوی برآمده از تفکر اسلامی در زمینه پیشرفت که بکلّی مستقل از نظام سرمایه‌داری جهانی است، کمک کند.

سیاستهای کلی برنامه ششم توسعه دارای 80 بند و شامل سرفصلهای امور: «اقتصادی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «اجتماعی»، «دفاعی و امنیتی»، «سیاست خارجی»، «حقوقی و قضایی»، «فرهنگی» و «علم، فناوری و نوآوری» است. متن ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس جمهور که همزمان برای مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شده، به این شرح است:


برچسب‌ها: سیاست های کلی برنامه ششم توسعه امام خامنه ای ایران
ادامه مطلب
[ جمعه 12 تير 1394 ] [ 12:8 ] [ نصر ]

  به نقل از قدس آنلاین؛ ترکیبات موجود در آلو خشک تقریبا مشابه آلو است با این تفاوت که مقدار قند بیشتری دارد. مزیت حالت خشک این است که در تمام فصول سال قابل مصرف است. آلو خشک سرشار از ریز مغذی هایی است که از جمله عبارتند از: فیبرها  و ویتامین های B2، B3 ، B6، ‍C و Kسوربیتول موجود در آن به تنظیم متابولیسم قند خون کمک می کند و کیسه صفرا و عملکرد روده ها را تحریک می کند. باید خاطر نشان کرد که آلو خشک یکی از معدود گیاهان حاوی این ترکیب است.پتاسیم (خواص ادرار آوری دارد) آنتی اکسیدان ها: فلاونوئیدها و اسیدهای فنولیکآهن و مسمنیزیوم و منگنزجالب است بدانید که آلو خشک یکی از پنج میوه سرشار از آنتی اکسیدان است. خواص آلو خشک بر سلامتی توصیه می شود آلو و آلو خشک حتما در برنامه غذایی گنجانده شود زیرا خواص آن بر سلامتی کاملا تایید شده است. با این حال افرادی که از سندروم روده تحریک پذیر و سندروم آلرژی دهان رنج می برند بهتر است پیش از مصرف با پزشک مشورت نمایند. از جمله این تاثیرات مثبت می توان به موارد زیر اشاره کرد:آنتی اکسیدان قوی: آلو خشک به مقابله با پیری سلول ها در نتیجه تاثیر رادیکال های آزاد و استرس اکسایشی کمک می کند.ملین: از تاثیر بی نظیر آلو خشک بر عملکرد سیستم گوارش و روده ها نباید غافل شد.این میوه همچنین مانع از ایجاد یبوست می شود. کاهش کلسترول بدن خون (LDL) و پیشگیری از افزایش آننقش مؤثر در مقابله با بیماری های قلبی عروقیمحافظت از تراکم توده استخوان و پیشگیری از پوکی استخوانهمچنین باید اشاره کرد که آلو در برابر خطر بعضی از سرطان ها مفید است زیرا بر اساس تحقیقات آزمایشگاهی مانع از تکثیر سلول های سرطانی می شود. آلو خشک می تواند خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را نیز کاهش دهد.


برچسب‌ها: میوه بی نظیر بریس سلامت دستگاه گوارش پزشکی سلامت
[ جمعه 12 تير 1394 ] [ 12:5 ] [ نصر ]
موشک های نیروی زمینی از قدرت تخریب و برد بسیار خوبی برخوردار است/ قدرت پهپادی نیروی زمینی دشمن را مهار می کند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه همایش هوانیروز مردم همدلی و همزبانی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران درباره قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: موشک های نیروی زمینی ارتش از قدرت تخریب و دقت بالایی برخودارند و پس از ارزیابی آن ها در رزمایش جنوب کشور به قدرت آن ها پی بردیم. وی خاطر نشان کرد: قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران دست بلند نیروی زمینی برای مقابله با دشمنان است و مطمئن باشید اجازه نخواهیم داد پای هیچ دشمنی به کشور باز شود.

برچسب‌ها: نظامی نزاجا موشک ارتش
[ جمعه 12 تير 1394 ] [ 12:3 ] [ نصر ]
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ ماه حساس ژوئن زمانی بوده که سرنوشت مذاکرات تعیین می‌شود و این در حالی است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تاکتیک مرعوب سازی جمهوری اسلامی ایران را وادار به توافق هسته‌ای کنند و در این پروسه از راهبرد  شانتاژ رسانه‌ای سود می‌برند.  
 حمله آمریکا به تاسیسات
   

 

برچسب‌ها: ادعای حمله آمریکا به ایران ایران آمریکا نظامی
ادامه مطلب
[ جمعه 5 تير 1394 ] [ 12:9 ] [ نصر ]
 
 
 
کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت و از او پرسید:می گویند فردا شما مرا به زمین می فرستیداما من به این کوچکی وبدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟
خداوند پاسخ داد: در میان تعداد بسیاری از فرشتگان من یکی را برای تو در نظر گرفته ام، او از تو نگهداری خواهد کرد اما کودک هنوز اطمینان نداشت که می خواهد برود یا نه گفت: اما اینجا در بهشت، من هیچ کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم و این ها برای شادی من کافی هستند.
خداوند لبخند زد:فرشته تو برایت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخند خواهد زد تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود کودک ادامه داد: من چگونه می توانم بفهمم مردم چه میگویند وقتی زبان آنها را نمی دانم؟
خداوند او را نوازش کرد و گفت: فرشتهّ تو، زیباترین و شیرینترین واژه هایی را که ممکن است بشنوی در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی.
کودک با ناراحتی گفت: وقتی می خواهم با شما صحبت کنم ،چه کنم؟
اما خدا برای این سوال هم پاسخی داشت: فرشته ات دست هایت را در کنار هم قرار خواهد داد و به تو یاد می دهد که چگونه دعا کنی.
کودک سرش را برگرداند و پرسید:شنیده ام که در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند،چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟ فرشته ات از تو مواظبت خواهد کرد ،حتی اگر به قیمت جانش تمام شود.
کودک با نگرانی ادامه داد: اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمی توانم شما را ببینم ناراحت خواهم بود.
خداوند لبخند زد و گفت: فرشته ات همیشه دربارهّ من با تو صحبت خواهد کرد و به تو راه بازگشت نزد من را خواهد آموخت گر چه من همیشه در کنار تو خواهم بود در آن هنگام بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین شنیده می شد.
کودک فهمید که به زودی باید سفرش را آغاز کند. او به آرامی یک سوال دیگر از خداوند پرسید: خدایا ! اگر من باید همین حالا بروم پس لطفآ نام فرشته ام را به من بگویید. خداوند شانهّ او را نوازش کرد و پاسخ داد:
نام فرشته ات اهمیتی ندارد، می توانی او را ...  *** مـادر***  صدا کنی.
 

برچسب‌ها: فرشته ای به نام مادر مادر
[ جمعه 5 تير 1394 ] [ 12:4 ] [ نصر ]

یک روز سوراخ کوچکی در یک پیله ظاهر شد. 

عکس هایی دیدنی از زیباترین پروانه های کمیاب
شخصی نشست و چند ساعت به جدال پروانه برای خارج شدن از سوراخ کوچک ایجاد شده درپیله نگاه کرد. سپس فعالیت پروانه متوقف شد و به نظر رسید تمام تلاش خود را انجام داده و نمی تواند ادامه دهد. آن شخص تصمیم گرفت به پروانه کمک کند و با قیچی پیله را باز کرد. پروانه به راحتی از پیله خارج شد؛ اما بدنش ضعیف و بال هایش چروک بود. آن شخص باز هم به تماشای پروانه ادامه داد. چون انتظار داشت که بال های پروانه باز، گسترده و محکم شوند و از بدن پروانه محافظت کنند. هیچ اتفاقی نیفتاد! در واقع پروانه بقیه عمرش به خزیدن مشغول بود و هرگز نتوانست پرواز کند. چیزی که آن شخص با همه مهربانیش نمی دانست این بود که محدودیت پیله و تلاش لازم برای خروج از سوراخ آن راهی بود که خدا برای ترشح مایعاتی از بدن پروانه به بال هایش قرار داده بود تا پروانه بعد از خروج از پیله بتواند پرواز کند. 
آموزه های داستان
- گاهی اوقات تلاش تنها چیزی است که در زندگی نیاز داریم. 
- اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم ،فلج می شدیم ، به اندازه کافی قوی نبودیم و هرگز نمی توانستیم پرواز کنیم. 
- من قدرت خواستم و خدا مشکلاتی در سر راهم قرار داد تا قوی شوم. 
- من دانایی خواستم و خدا به من مسایلی داد تا حل کنم. 
- من سعادت و ترقی خواستم و خدا به من قدرت تفکر و قوت ماهیچه داد تا کار کنم. 
- من جرات خواستم و خدا موانعی سر راهم قرار داد تا بر آن ها غلبه کنم. 
- من عشق خواستم و خدا افرادی به من نشان داد که نیازمند کمک بودند. 
- من محبت خواستم و خدا به من فرصت هایی برای محبت داد. 
- من به هر چه که خواستم نرسیدم ...اما به هر چه که نیاز داشتم، دست یافتم. 
- بدون ترس زندگی کن، با همه مشکلات مبارزه کن و بدان که می توانی بر تمام آن ها غلبه کنی.


برچسب‌ها: داستان پند بصیرت
[ جمعه 5 تير 1394 ] [ 11:59 ] [ نصر ]

به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه محفل انس با قرآن این قرارگاه که در گروه پدافند هوایی ucf اصفهان برگزار شد، گفت: تجهیزات راداری، شنود الکترونیکی، موشکی، توپخانه‌ای و دیدبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در سال‌های پس از تفکیک گسترش زیادی پیدا کرده است و ما سعی می‌کنیم این گسترش را از ۳۶۰۰ نقطه به ۵۰۰۰ نقطه افزایش دهیم. وی اظهار داشت: اولویت دفاعی کشور دفاع از هوا و فضای جمهوری اسلامی ایران بوده و افزایش سامانه‌های پدافند هوایی همواره پیام صلح و دوستی داشته است. همانگونه که اسلام واقعی پیامی جز پیام دوستی و محبت ندارد. سرتیپ اسماعیلی گفت: فضای ایران یک فضای با قداست است و ورود و خروج از این فضا باید با هماهنگی و اجازه باشد همانگونه که این حق برای همه کشورهای تابع قوانین هوانوردی وجود دارد و این اقتدار در جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها وجود دارد. ما توانستیم تمامی سامانه‌های مورد نیاز خود را به صورت بومی تولید کنیم و همانگونه که رزمندگان و شهدای این کشور در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و این امنیت را فراهم کردند به یاری خداوند پدافند هوایی و سربازان آن هم در راه حفظ امنیت و اقتدار کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.


برچسب‌ها: هوا فضا اولویت دفاعی ایران نظامی پدافند هوایی خاتم الانبیا
[ جمعه 5 تير 1394 ] [ 11:56 ] [ نصر ]

بعد از برد شیرین تیم ملی والیبال ایران در مقابل آمریکا کاربران ایرانی حاضر در ورزشگاه مجازی دست به سوت و قلم با پایان ست سوم تب طنزشان دوباره گل کرد و با عکس و پست و متن های جالب در این شادی با سروقامتان والیبال همراه شدند.

 
سوت طنزهای والیبالی در اینستاگرام زده شد + عکس (در حال کار)
 

برچسب‌ها: تصاویر طنز والیبالی ورزشی اینستاگرام
ادامه مطلب
[ جمعه 5 تير 1394 ] [ 11:54 ] [ نصر ]

 خاکشیر از جمله خوراکی‌های پرخاصیت است که در درمان و پیشگیری از امراض گوناگون کاربرد دارد مصرف این دانه‌های طلایی و پرخاصیت از دیرباز تاکنون مورد توصیه متخصصان و اطبا سنتی واقع شده است دانه‌هایی که قادرند به راحتی سلامت و کیفیت زندگی افراد را ارتقاء داده و نجات بخش جان افراد از سونامی سرطان باشد. نکته بسیار مهم این است که افراد باید پیش از مصرف، خاکشیر را در آب سرد خیس کرده و خوب شست‌وشو دهند.
افطار تا سحر را با این نوشیدنی سر کنید
دکتر مرتضی صفوی متخصص تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از جمله خواص بارز خاکشیر رفع تشنگی و عطش بوده که با توجه به فصل روزه‌داری این روزها افراد می‌توانند توسط این گیاه با تشنگی خود مقابله کنند. وی افزود: خاکشیر خواص عجیبی در تقویت معده و تحریک اشتها دارد و به افراد لاغر به خصوص دختران بسیار توصیه می‌شود همچنین این گیاه قادر است تب را درمان کند، مشکلی که در تابستان به ویژه در کودکان بسیار شایع است.
 برای درمان بیماری‌هایتان این ترکیبات را درست کنید
این متخصص تغذیه اظهار داشت: ترکیب خاکشیر با عسل از خواص معجزه‌آسایی برخوردار بوده و در زمان دل ضعفه و اسهال بسیار نقش دارد. همچنین مخلوطی از این دانه‌های گیاهی و شیر به هنگام صبح و ناشتا در درمان لاغری بسیار مؤثر است.صفوی توصیه داشت: خاکشیر می‌تواند رنگ پوست افراد را نیز روشن کند، لذا ترکیبی از این دانه‌ها و ترنجبین به راحتی لکه‌های پوستی صورت را از بین برده و در درمان سنگ کلیه بسیار مناسب است.
 در راه خوانندگی مصرف این گیاه را فراموش نکنید
این متخصص تغذیه با اشاره به دیگر خواص خاکشیر گفت: با درست کردن معجونی به همراه عرق‌های کاسنی، شاطره، بیدمشک و 2 قاشق غذاخوری خاکشیر می‌توان گرفتگی صدا را رفع کرد، که این مخلوط برای خوانندگان و سخنرانان گزینه بسیار خوبی است.

برچسب‌ها: افطار سحری ماه مبارک رمضان دانه های طلایی
[ جمعه 5 تير 1394 ] [ 11:52 ] [ نصر ]

پایگاه هوایی شهید دوران مرکز ثقل پایگاه های کشور است

   امیر سرتیپ خلبان شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم سی و یکمین جشن فارغ التحصیلی خلبانان pc6  پایگاه هوایی شهید دوران گفت: پایگاه هوایی شهید دوران مرکز ثقل پایگاه‌های کشور است و این پایگاه همواره خلبانان برجسته‌ای داشته و مردم هیچگاه رشادت‌های خلبانان این پایگاه در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم که با حضور فرماندهان و معاونین این نیرو، خانواده معظم شهدا و خلبانان برگزار شد، خطاب به خلبانان تازه فارغ التحصیل شده، گفت: شما مراحل مختلفی را در طول خدمت پشت سر خواهید گذاشت که این مراحل معمولاً با کسب آموزش های تکمیلی برای پرواز و مشاغل کلیدی در نیروی هوایی همراه است. وی افزود: همواره باید مراقب دام هایی باشید که در طول مسیر برای شما گسترانده خواهد شد و عدم توجه و مراقبت باعث می‌شود از مسیر اصلی خارج و چه بسا وارد مسیرهای کج  و گاه بسیار خطرناک شوید. فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه خطاب به خلبانان فارغ التحصیل گفت: در تمام مرحل زندگی و شغلی، اسلام و پیامبراکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.
  وی اظهار داشت: ما حساب ویژه‌ای بر روی پایگاه هوایی شهید دوران که مرکز ثقل پایگاه‌های کشور است داریم و این پایگاه همواره خلبانان برجسته‌ای داشته است و مردم هیچگاه  رشادت‌های خلبانان و  کارکنان فنی این پایگاه در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد. فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خانواده معظم آنها را از افتخارات نیروی هوایی دانست. شایان ذکر است در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران گزارشی از نحوه آموزش خلبانان ارائه کرد و در ادامه فارغ التحصیلان به دریافت درجه و نشان خلبانی مفتخر شدند.

برچسب‌ها: ارتش نظامی نیروی هوایی پایگاه هوایی شهید دوران
[ جمعه 5 تير 1394 ] [ 11:49 ] [ نصر ]
 معمولا تصاویری که از ارتش و ارتشی ها در ذهن عموم مردم وجود دارد، افرادی بسیار قوی، خشن و سفت و سخت است که تحمل هرگونه سختی را دارند.
 
اما خب بالاخره ارتشی ها هم آدم هستند!
 
آنها هم خسته می شوند، فشارشان می افتد و یا در اثر زیاد ایستادن زیر تابش مستقیم خورشید، حالشان بد می شود و غش می کنند! اتفاقی که شاید در بعضی اوقات، جالب و خنده دار هم بنظر برسد.
 
ببینید، لذت ببرید اما غش نکنید!
 
 
تصاویری جالب و خنده دار از غشی های ارتشی
 

برچسب‌ها: ارتشی غش کردن
ادامه مطلب
[ جمعه 5 تير 1394 ] [ 11:41 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب