وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

سامانه‌های بومی نیاز ما را برآورده کرده/ سامانه‌های موشکی جدید پدافند هوایی عملیاتی شده‌اند

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع کارکنان این قرارگاه اظهار داشت: پدافند هوایی در حوزه کشف و شناسایی، راداری، تجهیزات شنود الکترونیکی و سامانه‌های شناسایی دوست از دشمن به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است. وی افزود: استقرار این سامانه‌های متعدد در ساختار پدافند هوایی کشور باعث شده است تا مرزهای هوایی تحت رصد دایمی و دقیقی قرار گیرد. اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: در بخش توانایی‌های دفاعی و پدافندی، سامانه‌های توپخانه‌ای و موشکی پدافند که به صورت بومی تولید شده‌اند نیاز ما را برای درگیری با اهداف هوایی متخاصم برآورده می‌کنند. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: سامانه‌های موشکی جدید هم پس آزمایش موفق عملیاتی در چرخه دفاعی پدافند هوایی کشور قرار گرفته‌اند و به انجام ماموریت می‌پردازند.

برچسب‌ها: سامانه‌های موشکی جدید چرخه دفاعی پدافند هوایی امیر اسماعیلی نظامی
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:18 ] [ نصر ]
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:16 ] [ نصر ]

بدون کارت ملی هم می توانید رای بدهید

 سیف اله ابوترابی؛ سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم بدانند برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری  نیازی به داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیست.
 وی افزود: فقط به همراه داشتن شماره کارت ملی و اصل شناسنامه الزامی است.
 سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: زمان صدور کارت ملی هوشمند را به حداقل یک ماه رسانده ایم اما بازهم با این وجود صدور کارت ملی هوشمند را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کرده ایم.

برچسب‌ها: انتخابات 96 کارت ملی رای سیاسی
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:14 ] [ نصر ]

سازمان نظام وظیفه عمومی شاهد اخباری از جمله فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خرداد بوده است.

از فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خرداد

 معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان متاهل به مراکز آموزشی مرزی اختصاص داده نشده و تنها در مراکز آموزشی که در شهر محل سکونت همسرشان دارای رده خدمتی باشد، بکارگیری می‌شوند.

 جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی، گفت: نخستین مرحله نام نویسی طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی روز شنبه(۱۶ اردیبهشت ماه) آغاز می شود.
 میرجاوه» قتلگاه سربازان شهیدی که سرشان رفت اما پای قول پاسداری از مرزهای وطن ایستادند.
 سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ را به خدمت سربازی فراخواند.

 سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولانی که تا پایان سال 96 بیش از 8 سال غیبت داشته باشند، تا 15 خرداد ماه امسال مهلت دارند که در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.

برچسب‌ها: آخرین اخبار معافیت سربازی معافیت سربازی نظامی مشمولان غایب
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:11 ] [ نصر ]

سرلشکر جعفری

  سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم دانش آموختگی  دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به پیروزی‌های پی در پی جبهه انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه، راهبرد کنونی دشمن علیه ملت را «فشار اقتصادی» دانست.


برچسب‌ها: شهرهای موشکی ضامن امنیت شهرک‌های صنعتی سردار جعفری نظامی
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 17:38 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 17:37 ] [ نصر ]

هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

در این مراسم، حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به عوامل اقتدار کشور و ملت ایران و علت مخالفت بدخواهان با این عوامل اقتدار، به تبیین «اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت» دشمنان نظام اسلامی پرداختند و با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش موجودِ کشور در منطقه پرآشوب، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که مورد هدف قدرت های استکباری نیز قرار دارد، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را به چند موضوع مهم از جمله «اعلام صریح و قاطعانه اینکه مسایل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنها است»، سفارش کردند و گفتند: امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.


برچسب‌ها: امام خامنه ای دانشگاه امام حسین امنیت کشور سیلی بصیرت
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 17:36 ] [ نصر ]

نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد

 سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین، اظهار داشت: ورود و کار در نیروی انتظامی اگر با نیت خالص و برای خدمت به کشور و ملت عزیز باشد عبادتی مهم و افتخاری بی‌بدیل است.

عضو شورای امنیت ملی با اشاره به توانمندی‌های ملت ایران و اقتدار نیروهای مسلح، گفت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان فرماندهی معظم کل قوا و خدمتگذاران ملت شریف ایران اقتدار و توانایی خود را در دفاع از میهن اسلامی، امنیت و منافع ملی به خوبی مدیریت کرده و آن را ارتقا می‌دهد. 

سرلشکر باقری با تأکید بر اینکه ما تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی خود را به رخ دشمن می‌کشیم، اظهار داشت: اصلا خوب نیست مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل شده و عامل بازدارندگی در برابر تهدیدات است را به مسئله کوچکی چون برجام ربط دهد.


برچسب‌ها: نمایش اقتدار موشکی ملت ایران برجام سردار باقری نظامی سیاسی
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 17:34 ] [ نصر ]

سردار حسین دهقان در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار لبنان با هشدار به ریاض تصریح کرد: تکبر موجب شده است تا سخنانی را به زبان بیاورند که خود آن را درک نمی کنند، همه کاری که آنان می توانند انجام دهند تحریک نتانیاهو علیه ایران است، حتی تحریک آنان علیه مردم بحرین نیز نتوانسته است این مردم را از پیگیری حقوق مشروعشان بازدارد، نه زندانبانان، نه جلادان و نه محاصره آیت الله عیسی قاسم از برجسته ترین چهره های این کشور، نتوانسته است در اراده این مردم خلل وارد کند.

وزیر دفاع کشورمان اعلام کرد، اگر عربستان حماقتی علیه ایران مرتکب شود، جز مکه و مدینه، دیگر مناطق این کشور را امن نخواهیم گذاشت.


برچسب‌ها: هشدار وزیر دفاع ایران در مورد حماقت سعودی‌ها ایران عربستان سیاسی نظامی
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 17:33 ] [ نصر ]

جمعی از معلمان و دانشجویان دانشگاه‌ فرهنگیان، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور، آموزش و پرورش را زیر ساخت اصلی علم و تحقیق در کشور دانستند و با تأکید بر لزوم اهتمام جدی مسئولان برای اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش،  گفتند: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی «با ایمان، با وفا، مسئولیت پذیر، دارای اعتماد به نفس، مبتکر، راستگو، شجاع، با حیا، اهل تفکر و اندیشه، عاشق کشور و نظام و مردم، و دوستدار مصالح کشور» است.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین انتخابات را موضوعی حیاتی و برآمده از اندیشه مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی دانستند و تأکید کردند: حضور همه مردم، با سلایق مختلف سیاسی، در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، ضامن حفظ اقتدار، اُبّهت و مصونیت کشور است و با چنین حضوری، دشمن هرگز نخواهد توانست هیچ غلطی در مقابل ملت ایران انجام دهد.

برچسب‌ها: امام خامنه ای سند ۲۰۳۰ یونسکو بصیرت
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 17:32 ] [ نصر ]
سپاه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در طول سالهای گذشته از تانک های مختلفی همچون تانک «تیام»، تانک «سبلان»، تانک «صمصام»، تانک «ذوالفقار» و تانک «مبارز» رونمایی کردند که هر کدام متناسب با الگوبرداری از نوع خاصی از تانک‌های غربی و شرقی با قابلیت‌هایی فراتر از طرح اولیه ساخته و وارد چرخه دفاعی کشور شده اند. 

4 تانک ایرانی را بشناسید/ از

برچسب‌ها: تانک ایرانی "تیام" قدرتمند "مبارز" چالاک نظامی
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 17:30 ] [ نصر ]

  به نقل از خبرگزاری رویترز، در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده به عربستان سعودی، دو کشور در حال مذاکره برای نهایی کردن قراردادهای ده‌ها میلیارد دلاری خرید تسلیحات هستند.

به نوشته رویترز به نقل از منابع آگاه، سامانه دفاع موشکی تاد؛ سامانه نرم افزاری C2BMC (که برای کنترل و فرماندهی و ارتباطات در جنگ به کار می رود) و همچنین یک بسته تجهیزات ماهواره ای، بخشی از تجهیزاتی است که به عربستان فروخته خواهد شد.

خودروی زرهی برادلی و تانک ام109 نیز بخشی دیگر از بسته مورد مذاکره را تشکیل می دهند.

برچسب‌ها: عربستان خریداری تسلیحات آمریکا نظامی
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 17:28 ] [ نصر ]
امیر موسوی

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح مستقیم از سوی ولی فقیه انتخاب می‌شوند و با چنین وضعیتی این سازمان و این نیرو باید الگوی جامعه قرار گیردنیروهای مسلح باید در پاکیزگی فردی و جمعی الگوی جامعه باشد.

             "نتیجه انتخابات" ثانویه است، بحث اولیه "حضور" است


برچسب‌ها: "نتیجه انتخابات" ثانویه است، بحث اولیه "حضور" است امیر موسوی بصیرت نظامی انتخابات96
[ جمعه 15 ارديبهشت 1396 ] [ 14:2 ] [ نصر ]
سردار جزایری معاون ستاد کل

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: قادریم با هر متجاوز نامتقارن برخورد پشیمان‌کننده داشته باشیم و مراقبت شود نامزدها از دخالت غیرتخصصی در عرصه نظامی خودداری کنند.  سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگویی پیرامون وضعیت جنگ و یا صلح میان ایران و آمریکا اظهار داشت: ما طی دهه جاری به لحاظ توان نظامی و دفاعی همواره در مرحله بازدارندگی فعال بوده‌ایم و به برکت حضور مردم آگاه و همیشه در صحنه و توانمندی و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سال‌هاست که کشورمان از دوره اقدام نظامی آمریکا عبور کرده است. 


برچسب‌ها: سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خودداری کاندیدا در مباحث نظامی
[ جمعه 15 ارديبهشت 1396 ] [ 14:1 ] [ نصر ]

سردار دهقان وزیر دفاع

سامانه «شبیه‌ساز میدان مین» با حضور وزیر دفاع و در حاشیه همایش روز جهانی «آگاهی از خطر مین» رونمایی شد.


برچسب‌ها: سامانه «شبیه‌ساز میدان مین» وزیر دفاع نظامی
[ جمعه 15 ارديبهشت 1396 ] [ 13:59 ] [ نصر ]
 
سردار دهقان و جهانگیری

وزیر دفاع اعلام کرده که بودجه تقویت بنیه دفاعی "تا ۲.۵برابر دولت قبل" در این دولت افزایش یافته است. پیش از این جهانگیری در برنامه تبلیغاتی خود این بودجه را ۴برابر اعلام کرده بود.

  سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز گذشته طی سخنانی در آیین گرامیداشت روز جانباز در مصلای قدس قم، با بیان میزان دقیق بودجه تقویت بنیه دفاعی، اظهارات اسحاق جهانگیری را تلویحاً تکذیب کرده است.


برچسب‌ها: سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودجه تقویت بنیه دفاعی انتخابات 96
[ جمعه 15 ارديبهشت 1396 ] [ 13:58 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 ارديبهشت 1396 ] [ 13:56 ] [ نصر ]

افسران - در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار

انتخابات، امنیت ملی را تأمین می کند 

حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین

رهبرانقلاب، امروز: عمده حرف بنده با مردم است. مردم عزیز ما باید بدانند که حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده است، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است؛ اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد بود.


برچسب‌ها: انتخابات 96 امنیت ملی حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده نه مسئولین بصیرت
[ جمعه 15 ارديبهشت 1396 ] [ 13:54 ] [ نصر ]

مارک تونر

به نقل از «آسوشیتدپرس»، «مارک تونر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، روز پنجشنبه در حاشیه نشستی در وین بر سر اجرای توافق هسته‌ای ایران، اذعان کرد که دیپلمات‌های آمریکایی در یکی از نشست‌هایی که با همتایان ایرانی خود داشته‌اند درباره آزادی آمریکایی‌های زندانی در ایران گفت‌و‌گو کرده‌اند. این نخستین بار از زمان ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» است که واشنگتن به طور علنی، گفت‌وگوی مستقیم با تهران را تایید می‌کند. مارک تونر به بازداشت «سیامک نمازی» بازرگان ایرانی-آمریکایی اشاره کرد. سیامک نمازی به جرم جاسوسی در ایران، در حال گذراندن 10 سال حبس خود است.


برچسب‌ها: درخواست آمریکا برای آزادی دو جاسوس در ایران ایران آمریکا
[ جمعه 15 ارديبهشت 1396 ] [ 13:52 ] [ نصر ]

ووتل

ژنرال جوزف ووتل، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در اظهاراتی با تکرار ادعاها علیه ایران گفت که تهران می‌خواهد قدرت مسلط در منطقه باشد. وی که در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان امریکا صحبت می‌کرد از افزایش تنش‌ها با ایران به عنوان چالشی یاد کرد که نیازمند توجه و تلاش آمریکا است.


برچسب‌ها: ژنرال آمریکایی برنامه موشکی قدرتمند ایران نگرانی آمریکا
[ جمعه 15 ارديبهشت 1396 ] [ 13:51 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 ارديبهشت 1396 ] [ 13:49 ] [ نصر ]
 
سردار دهقان

سردار دهقان در ادامه سفر به روسیه، با وزیر دفاع هند دیدار کرد.

  سردار حسین دهقان وزیر دفاع که برای شرکت در یک نشست دو روزه و برنامه های جانبی در راس یک هیات دفاعی به مسکو سفر کرده است، در دیدار با همتای هندی خود که با حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه برگزار شد، پیرامون مسائل منطقه‌ای و بین المللی مذاکره کردند.


برچسب‌ها: سردار دهقان سفر به روسیه دیدار با وزیر دفاع هند نظامی سیاسی وزیر دفاع ایران
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 ] [ 21:58 ] [ نصر ]

کاندیداها به مردم قول بدهند که برای بازکردن گره‌ها نگاهشان به بیرون از مرزها نباشد.

رهبر انقلاب

در عید پرشکوه مبعث پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(ص)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام، قشرهای مختلف مردم و سفیران کشورهای اسلامی، بعثت را برنامه ای نورانی، جاودانه و تحول آفرین برای همه جوامع بشری خواندند و با اشاره به ضرورت ایستادگی برگرفته از تعالیم اسلام در مقابل دشمنان و زورگویان جهانی، افزودند: ملت با حضور در انتخابات پیشِ رو، دشمنان اسلام و ایران را مأیوس خواهد کرد ضمن اینکه لازم است نامزدهای محترم به مردم قول دهند برای پیشرفت کشور و باز کردن گره ها، نگاهشان به خارج از مرزها نخواهد بود.


برچسب‌ها: دیدار با رهبر انقلاب امام خامنه ای بصیرت اخبار مهم انتخاباتی96
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 ] [ 21:55 ] [ نصر ]

 

مصاحبه با امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه پیشرفت‌های نیروهای مسلح بسیار خوب بوده و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، گفت: توانمندی در ساخت قطعات، نوسازی ناوگان دریایی، ساخت انواع ناوشکن و ناو موشک‌انداز قابل مقایسه با گذشته نیست.

  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران  در رشت با تبریک روز ارتش و با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی کل قوا اظهار داشت: حامل سلام گرم رهبری معظم انقلاب خطاب به کارکنان و خانواده‌های ارتش هستم.


برچسب‌ها: توانمندی ارتش در ساخت ناوشکن و ناو موشک‌انداز امیر سیاری نظامی
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 ] [ 21:53 ] [ نصر ]

 

جت کوثر

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از تحویل جت «کوثر» به نیروی هوایی ارتش ظرف سه سال آینده خبر داد. امیر «عبدالکریم بنی طرفی» مدیر عامل صنایع هوایی نیروهای مسلح اظهار داشت: جت آموزشی کوثر که اخیرا رونمایی شده است، بر مبنای نیاز آموزشی نیروی هوایی طراحی و ساخته شده است.وی با بیان این که تولید این محصولات نشانه توان و دانش بالای دانشمندان و متخصصین کشور در صنعت هوایی است، افزود: با تولید جت آموزشی کوثر، نیاز آموزشی نیروی هوایی ارتش به طور کامل برطرف خواهد شد و انشاءالله ظرف سه سال آینده به تعداد مورد نیاز از این هواپیما تولید و تحویل می‌شود.


برچسب‌ها: سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح تحویل جت «کوثر» نیروی هوایی ارتش نظامی
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 ] [ 21:52 ] [ نصر ]

 

وزیر دفاع

سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران با سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در مسکو دیدار می کند.  مهدی سنایی سفیر ایران در فدراسیون روسیه روز یکشنبه برنامه ملاقات وزیران دفاع دو کشور را در کانال تلگرامی خود اعلام کرد. بنا بر این گزارش ملاقات دهقان و شویگو هفته جاری در مسکو برگزار خواهد شد.خبرگزاری روسیا سگودنیا نیز از برنامه شرکت سردار دهقان در نشست بین المللی امنیتی مسکو خبر داده است.


برچسب‌ها: سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران دیدار وزیر دفاع روسیه نظامی سیاسی
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 ] [ 21:50 ] [ نصر ]

سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری انتخاباتی امن توسط نیروی انتظامی انجام شده است.


برچسب‌ها: اخبار مهم انتخابات 96
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 ] [ 21:50 ] [ نصر ]
 

شمخانی و لوموند

  علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی لوموند به بررسی مسایل منطقه و بین‌الملل پرداخت و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، حمله نظامی آمریکا به سوریه و تاثیر آن در تحولات منطقه، واکنش‌های ایران به بدعهدی آمریکا و کارشکنی در اجرای برجام، وضعیت روابط سیاسی ایران با همسایگان، موضع ایران در قبال استفاده تروریست‌ها از سلاح‌های ممنوعه، تاثیر روابط آمریکا و روسیه بر مناسبات ایران با مسکو و مذاکرات آستانه و تاثیر آن بر تحولات سوریه را تشریح کرد.

برچسب‌ها: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی مذاکرات آستانه و تأثیر آن بر تحولات سوریه
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 ] [ 21:47 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب