وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
- امروز عکسی از رهبر معظم انقلاب در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که ایشان را در لباس نظامی نشان می دهد. در اين عکس که مربوط به دوران دفاع مقدس است شهيد کاظمي در حال ارائه توضيحاتي به مقام معظم رهبري است.

رهبر انقلاب


برچسب‌ها: عکس نظامی مقام معظم رهبری شبکه های اجتماعی
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 23:3 ] [ نصر ]
یکی از نزدیکان بیت امام راحل عکسی از برادر بزرگتر امام در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
گروه فضای مجازی مشرق- مرتضی اشراقی همچنین درخصوص تفاوت فامیلی امام و برادرش توضیحاتی را داده بود که در ادامه به آن پرداخته ایم.

عكس كمتر ديده‌شده از برادر بزرگ امام خمينى(ره)

اشراقی در اینستا پست خود نوشت:

سید نورالدین - که در خانه به نورالله مشهور بود- در سحرگاه اول اسفند 1276 خورشیدی در همان خانه ای که 5 سال بعد امام خمینی به دنیا آمد چشم به جهان گشود. هر چند ابتدا به تحصیل حوزوی پرداخت ولی بعد علاقه ای نشان نداد و به کشاورزی مشغول شد. در عین حال به کسب معلومات قضایی نیز می پرداخت.

پس از کودتای سوم اسفند 1299 و تاسیس تشکیلات جدید اداری به خصوص ادارات قضایی به خاطر معلومات و سر شناسی ،آقا نورالدین به ریاست دادگستری خمین برگزیده شد. البته در رسیدگی به امور قضایی خمین تنها نبود بلکه پسر عمه اش - میرزا علی محمد امام جمعه - نیز به عنوان فقیه دادگستری مددیار او بود.

بعدها به دلیل ارتباط نزدیک با بختیاری ها مغضوب رضا خان سردار سپه شد و مورد پیگرد قرار گرفت به گونه ای که در سال 1303 از سوی نظمیه بازداشت شد. در پی آن سید نورالدین ناچار از ترک اداره دادگستری شد و به عنوان وکیل دادگستری مشغول کار شد و تا آخر نیز در این شغل باقی ماند.

آقا نورالله به رسم آن زمان از هنگام شروع به تحصیل از 5 سالگی و پس از شهادت پدر گراميشان ، عبا و عمامه استفاده می کرد و در دوره کار دادگستری خمین و وکالت نیز با همین لباس فعالیت داشت اما در سال 1313 از زمانی که قانون پوشیدن لباس های متحد الشکل برای مردان تصویب و اجباری شد و برای لباس روحانیت هم مجوز و حکم اجتهاد می خواستند چون مجوز معمم بودن نداشت ناگزیر از کنار گذاشتن عبا و عمامه شد و تا آخر عمر نیز لباس رسمی - کت وشلوار - بر تن داشت.

ایشان در نهایت در 79 سالگی در تیرماه 1355 درگذشت و در قم (آرامستان باغ بهشت - رو به روی گلزار شهدای قم) به خاک سپرده شد.

علت تفاوت نام خانوادگی برادران (مصطفوی، پسندیده و هندی) این بود که به موجب قانون اولیه ثبت احوال در هر شهر نباید نام خانوادگی اشخاص تکراری می شد. لذا آقا روح الله نام خانوادگی مصطفوی (برگرفته از نام پدر) و سید مرتضی و سید نورالدین به رغم منع قانونی هر دو نامهاى خانوادگی پسنديده و هندى را برمی گزينند.

ساواک بعدها درصدد برآمد از نام خانوادگی «هندی» علیه امام سوء استفاده کند اما به نتیجه مورد نظر دست نیافتند.

گفتنی است؛ مرتضی اشراقی متولد ۱۳۵۶، فرزند آخر شهاب‌الدین اشراقی و صدیقه مصطفوی و نوه دختری سید روح الله خمینی است. وی در دبستان و راهنمایی را در مدرسه نیکان تهران و دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهید مطهری تحصیل کرد گذراند و سال ۷۴ وارد قم شد و دوره مقدمات حوزوی را در مدرسه علمیه عترت آل محمد، و دوره سطح را نزد استادی، بیگدلی و حسینی بوشهری گذراند.

برچسب‌ها: برادر امام خمینی(ره) عکس
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 23:2 ] [ نصر ]
ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: تمرکز بر راهبرد بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های دفاعی در دستور کار قرار داشته و مجموعه سازمان‌های نظامی و دفاعی لحظه‌ای از اندیشیدن و عمل به آن درنگ نخواهند کرد.
 
به گزارش پایتخت،ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت 31 مردادماه روز صنعت دفاعی،‌تمرکز نظام سلطه و استکبار بر محدودسازی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دفاعی کشور را بیانگر موفقیت و تأثیر راهبردی این عرصه در ناکام‌سازی سناریوهای تهدید و جنگ طلبی جبهه دشمن دانست.
در بخشی از این بیانیه آمده است: عرصه صنعت دفاعی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و عبور از عصر وابستگی و عقب‌ماندگی‌های تاریخی ناشی از حاکمیت رژیم پهلوی و استیلایی ایالات متحده آمریکا بر تمامی مقدرات دفاعی و نظامی ایران، در پرتو رویکرد امام راحل(ره) و اندیشه‌ةای ناب دفاعی خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌آی عزیز عرصه صنعت دفاعی کشور با بهره‌گیری از سرمایه انسانی خلاق و دارای اعتماد به نفس کم نظیر و اندیشمندان و متخصصین متعهد به مرحله‌ای ورود پیدا کرده است که این عرصه را نمایشگاهی از عظمت،‌پویایی، چابکی و ورزیدگی برای رفع نیازهای نیروهای مسلح و مدافع ایران اسلامی قرار داده است.

برچسب‌ها: بیانیه ستادکل روز صنعت دفاعی
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 23:1 ] [ نصر ]
صفحه اینستاگرام KHAMENEI.IR طرح زیر را در پست اخیر خود منتشر کرد.
پیام اينستاگرام رهبری: نگذاريد دو دستگی بشود

برچسب‌ها: پیام اينستاگرامی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای بصیرتشبکه های اجتماعی
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 22:56 ] [ نصر ]
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال اذعان کرد: «انتقال این سامانه دفاعی به ایران بر اساس قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ممنوع نیست.»
ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: انتقال سامانه اس-۳۰۰ به ایران بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل ممنوع نیست، اما با ارسال این سامانه موشکی به تهران نگران است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آمریکا بار دیگر از تحویل سامانه دفاع موشکی اس-300 روسیه به ایران ابراز نگرانی کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال اذعان کرد: «انتقال این سامانه دفاعی به ایران بر اساس قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ممنوع نیست.»

جان کربی با تکرار ادعاها و اتهامات کاخ سفید درباره آنچه حمایت ایران از تروریسم خواند افزود: با این وجود، آمریکا با ارسال سامانه موشکی زمین به هوا به تهران مخالف است.

مقامات ایرانی دیروز اعلام کردند: روسیه احتمالا توافق تحویل سامانه دفاع موشکی اس-300 را در چند روز آینده نهایی خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در ماه آوریل گذشته و مدت کوتاهی بعد از توافق هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 ممنوعیت فروش سامانه موشکی اس-300 به ایران را لغو کرد.
 

برچسب‌ها: اس300 جنگنده ایران روسیه نظامی واکنش آمریکا
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 22:55 ] [ نصر ]

ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاو برادر گرامیشان و آغاز دهه مبارک و میمون کرامت بر همگان مبارک باد. دهه کرامت،دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد.این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است. مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است. مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد. دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.  تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است. دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند. دهه کرامت یادآور زهرا و زینب (علیهما‌السلام) است. تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است. دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌هاست. و یادآور جمال انسانی است. اکنون اطلاعاتمان را در باره ی این بزرگواران بالا می بریم

امام صادق(ع)پیش از ولادت كریمه آل محمد(ص) فرمود:

خدا را حرمى است و آن مكه است،امیرمؤمنان را حرمى است و آن كوفه است،و ما اهل بیت را حرمى است و آن قم است.بزودى بانویى به نام فاطمه از تبار من در آن جا دفن شود كه هر كس به زیارتش بشتابد،بهشت بر او واجب مى گردد.

بارگاه حضرت معصومه(س) تجلیگاه حضرت زهرا(س)

بر اساس رویاى صادقه‏اى كه مرحوم آیت الله مرعشى نجفى(ره) از پدر بزرگوارش مرحوم حاج سیدمحمود مرعشى (متوفاى 1338 ه .)نقل مى‏كردند، قبر شریف حضرت معصومه(س)جلوه‏گاه قبر گم شده مادر بزرگوارش حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها مى‏باشد.آن مرحوم در صدد بود كه به هر وسیله‏اى كه ممكن باشد، محل دفن‏حضرت زهرا سلام الله علیها را به دست آورد، به این منظور ختم مجربى را آغاز مى‏كند و چهل شب آن را ادامه مى‏دهد، تا درشب چهلم به خدمت‏حضرت باقر و یا حضرت صادق(علیهماالسلام)شرفیاب مى‏شود، امام(ع) به ایشان مى‏فرماید: «علیك بكریمه اهل البیت‏» «به دامن كریمه اهلبیت پناه ‏ببرید.» عرض مى‏كند: بلى من هم این ختم را براى این منظور گرفته‏ام كه قبر شریف ‏بى‏بى را دقیقا بدانم و به زیارتش بروم.

امام(ع) فرمود: منظور من قبر شریف حضرت معصومه در قم مى‏باشد.سپس ادامه داد: براى مصالحى خداوند اراده فرموده كه محل دفن حضرت فاطمه‏سلام الله علیها همواره مخفى بماند و لذا قبر حضرت معصومه را تجلیگاه قبر آن حضرت قرار داده است.هر جلال و جبروتى كه براى‏ قبر شریف حضرت زهرا مقدر بود خداوند متعال همان جلال و جبروت‏را بر قبر مطهر حضرت معصومه(س) قرار داده است.

 


برچسب‌ها: مذهبی تبریک
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 22:52 ] [ نصر ]

خبرگزاری فارس: مقام آمریکایی: سامانه‌ «اس ۳۰۰» می‌تواند جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل را سرنگون کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از مقامات نظامی آمریکا که به سامانه‌های تسلیحاتی روسیه آشنا است به شبکه «فاکس‌نیوز» در توصیف قابلیت سامانه دفاع هوایی «اس 300» روسیه گفت: «این یک سامانه تسلیحاتی بسیار توانمند است که قادر است جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل را سرنگون کند».این مقام نظامی آمریکا در حالی درباره قابلیت سامانه‌های اس 300 اظهارنظر کرد که «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی درباره تحویل این سامانه‌های روسی به ایران گفت: «گرچه فروش اس-300 به ایران، ذیل مفاد قطعنامه‌های تحریمی شورای امنیت سازمان ملل نیست ولی با فروش هرگونه سامانه موشکی به ایران، شدیداً مخالفیم.»وی درباره دلیل «مخالفت شدید» آمریکا در اینباره گفت: «این یک سامانه دفاعی است ولی به هرحال توان نظامی ایران را به صورت چشمگیری ارتقاء می‌دهد.»وی افزود: «ممکن است این موشک زمین به هوا در دستان هر کسی قرار بگیرد پس ما حق داریم نگران باشیم.»


برچسب‌ها: اس300 جنگنده ایران روسیه نظامی
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 22:49 ] [ نصر ]
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 22:48 ] [ نصر ]

 

نمایندگان در جلسه علنی 4 اسفند 93 مجلس، تبصره 21 لایحه بودجه سال 1394 کل کشور را مورد بررسی و به تصویب رساندند. بر اساس این مصوبه درآمد حاصل از اجرای مفاد مواد 1 (افزایش قیمت حامل‌های انرژی) و 3 ( افزایش قیمت آب و کارمزد جمع‌آوری و دفع فاضلاب) قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال 94 تا مبلغ 48 هزار میلیارد تومان تعیین می‌شود./ بررسی‌ها نشان می‌دهد پیش بینی نمایندگان مجلس در اسفند ماه 93 مبنی بر درآمد 48 هزار میلیارد تومانی دولت از هدفمندی یارانه‌ها در سال 94 تحقق نیافته و دولت برای تامین منابع مالی جهت پرداخت یارانه ها به مشکل جدی بر خورده است!


برچسب‌ها: یارانه مصیبت عظما اقتصادی
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 22:47 ] [ نصر ]
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 22:46 ] [ نصر ]


برچسب‌ها: دخترای ایرونی
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 22:45 ] [ نصر ]
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394 ] [ 22:44 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 11:27 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 11:25 ] [ نصر ]

توان موشکی

طاهری به تسنیم خبر داد:

نامه نمایندگان مجلس به سرلشکر فیروزآبادی برای برگزاری رزمایش موشکی

خبرگزاری تسنیم: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار از سرگیری آزمایشات موشکی ایران در مقابل تهدیدات دشمنان نظام شدند. 

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حمایت از برنامه‌های موشکی ایران خبر داد و گفت: جمع زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به سرلشکر فیروزآبادی خواسته‌اند که برگزاری رزمایش‌های موشکی به منظور مقابله با تهدیدات دشمنان نظام از سر گرفته شود. وی افزود: هم‌اکنون این نامه در صحن علنی مجلس بین نمایندگان برای جمع‌آوری امضا دست به دست می‌شود که احتمالا قرار است یا در قالب بیانیه در صحن علنی قرائت شده و یا به دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارسال شود.


برچسب‌ها: درخواست نمایندگان مجلس رزمایش موشکی نیروهای مسلح
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 11:20 ] [ نصر ]
همزمان با پایان یافتن مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با استفاده از ۱۴ سخنرانی رهبر انقلاب از سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴ به تبیین اهداف مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی از نگاه رهبر انقلاب پرداخت.

به گزارش  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با پایان یافتن مذاکرات هسته‌ای ایران با مجموعه‌ی موسوم به 1+5 و به‌صورت مشخص نمایندگان دولت آمریکا، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای، با استفاده از 14 سخنرانی مقام معظم رهبری از سال‌های 1386 تا 1394 به تبیین منطق و اهداف مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی از نگاه رهبر انقلاب اسلامی پرداخت.


برچسب‌ها: تبیین منطق و اهداف مذاکرات هسته ای امام خامنه ایبصیرت
ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 11:16 ] [ نصر ]

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفاف: خبرهای واصله حاکی از آن است که جانیان داعش در نزدیکی پایگاه های استراتژیک منافقین همکاری گسترده با این تروریست ها را آغاز کرده اند. تجربیات جنایت ، آدمکشی و تروریستی گروهک منافقین برای داعش مفید فایده خواهد بود و این موضوع برای امنیت داخلی کشور عراق مضر است. 
 
گروهکی که در طی گذشت روزگار و تغییرات ایدئولوژیکی و استراتژیکی، و به قولی ایجاد شکاف و انحراف بین اعضا تبدیل به گروهک منافقین شدند. گروهکی که ابتدا برخاسته از دل مردم  ایران بودند کم کم تبدیل به دشمنان خونی نظام و فرزندانش شدند. خوارجی که با عمق انحراف خود، هم از زمره مردم خارج شدند، و هم ناگزیر خروج از خاک وطن شدند.

گروهکی که در طی گذشت روزگار و تغییرات ایدئولوژیکی و استراتژیکی، و به قولی ایجاد شکاف و انحراف بین اعضا تبدیل به گروهک منافقین شدند. گروهکی که ابتدا برخاسته از دل مردم  ایران بودند کم کم تبدیل به دشمنان خونی نظام و فرزندانش شدند. خوارجی که با عمق انحراف خود، هم از زمره مردم خارج شدند، و هم ناگزیر خروج از خاک وطن شدند. 
    
" گروهک منافقین " که تقریبا حدود سی و پنج سال از تاسیس نا مشروع آن با هدف مخالفت با انقلاب اسلامی مردم ایران می گذرد، تقویت و امتداد حیات خودش را مرهون حمایت های بی دریغ صدام و حزب بعث بود. در واقع وقتی گروهک منافقین با درگیری های فراوان و مبانی اختلافی ای که با نظام جمهوری اسلامی داشت و در پی آن دست به ترور سران ارزشمند نظام و دشمنی های علنی زده بود، از ترس جان اعضای خود دست به فرار از کشور زد و تنها پناه گاه برای این گروهک مناطق در دست حزب بعث شد. 
 
اسناد و مدارکی در دست وجود دارد که حمایت های فراوانی را از جانب سرویس های اطلاعاتی و امنیتی بین المللی برای گروهک منافقین را افشا می سازد. 
 
 شهرک نظامی امنیتی اشرف که خود از نظر تجهیزات و امکانات شهره ی عام خاص است و مناطق مهم و استراتژیک دیگری که کم هم نبودند از جمله امکاناتی بوده است که این گروهک فقط در کشور عراق از آن برخوردار بوده است. در حال حاضر هم با تمام فشارها و کم شدن حمایت های خارجی به گروهک منافقین، پایگاه اصلی و مقر فرماندهی این گروهک در اردوگاهی مجهز به نام لیبرتی و در نزدیکی فرودگاه بغداد می باشد که این خود مزیتی ویژه برای انتقال لوازم و تجهیزات امنیتی و نظامی مورد نیاز از طریق خطوط هوایی خواهد بود و حتی به نوعی کمک به اشراف اطلاعاتی  این گروهک بر پایتخت عراق را شامل گردیده است. 
 
گروهک تروریستی داعش در خلال حملات تروریستی خود به کشور عراق ، حتی تا فاصله 20 کیلومتری پایگاه های استقرار منافقین هم رسیده بودند. معنای این امر این است که اگر می توانستند خود را به این پایگاه های استراتژیک و فرودگاه بغداد برسانند، قطعا درگیری های جدی تری در عراق رخ می داد و داعش با استفاده از همان تجربه ی ته مانده و تفاله های گروهک منافقین، از توان بیشتری برخوردار می شد. 
 
از حدود یکسال پیش، منافقین در عراق به بن‌بست رسیدند و دولت عراق به صراحت آنها را تروریست برشمرده و خواسته تا به سرعت عراق را ترک کنند. همچنین مردم عراق منافقین را نمی‌پذیرند و آنها را از پادگان اشرف نیز بیرون کردند لذا منافقین کور دل حالا حتی در کشور عراق نیز بستر استقرار بدون دردسرشان از دست دادند. 
 
با این شرایط سران منافقین هم از پیوستن به داعش سود میبرند و به نوعی ممکن است توهم بازسازی دوباره خود را درگرو این همکاری کثیف بدانند. 
 
اخبار واصله حاکی از آن است که گروهک منافقین در شناسایی  و معرفی مسئولان و فرماندهانی که در عراق مشغول مبارزه با داعش هستند با این گروهک تروریستی در حال همکاری گسترده و وسیع است و سعی در برنامه ریزی برای ترور آن ها دارد. 
 
به گزارش ریشه، فصل جدیدی از جنایات منافقین در حال رقم خوردن است ، ریختن خون مردم حالا عطش جنایات این جانینان را به همکاری با داعش خونخوار ترین گروه تروریستی دنیا کشانده است. 


برچسب‌ها: مریم رجویداعشسیاسی
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 11:12 ] [ نصر ]

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ روزنامه ایندیپندنت با انتشار گزارشی به اعترافات یک تروریست آلمانی تونسی الاصل پرداخت.
 وی گفت با وعده تروریستهای داعش درخصوص خرید خودروی لوکس و گران قیمت و همچنین ازدواج با چهار همسر ترغیب شد برای پیوستن به این گروه تروریستی اقدام کند.
طبق اعترافات این تروریست که روزنامه ایندیپندنت نام وی را ابراهیم اعلام کرده است، وی به محض ورود به سوریه و در حالی که سودای اتومبیل گران قیمت و چهار همسر را در سر می پروراند، به وسیله تروریستهای داعش به جرم جاسوسی دستگیر شد و به زندان افتاد. 
این تروریست 26 ساله تصریح کرد در زندان داعش که پیوسته آلوده به خون زندانیان بود، روزهای سختی را سپری کرده و مجبور بود صدای افرادی را که به دست تروریستهای داعش سر بریده می شدند، بشنود. وی که موفق شده بود پس از مدت اندکی از زندان داعش گریخته و به آلمان بازگردد، گفت ترجیح می دهد در این کشور زندانی شود تا اینکه در سوریه آزاد باشد. ابراهیم  که هم اکنون در زندانهای آلمان به سر می برد گفت در دادگاه حاضر خواهد شد تا به جهانیان بگوید داعش نیرنگی بیش نیست.

برچسب‌ها: داعشوعده های دروغین
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 11:9 ] [ نصر ]

 

السعودیة اسرائیل

مرکز مطالعات امنیت داخلی اسرائیل فاش کرد

اسرائیل و عربستان بیش از هر زمانی به هم نزدیک شده‌‌اند/ تلاش مشترک برای مقابله با ایران

خبرگزاری تسنیم: مرکز مطالعات امنیت داخلی اسرائیل در تازه‌ترین پژوهش خود به نزدیکی بین ریاض و تل‌آویو با هدف آنچه جلوگیری ایران از تبدیل شدن به قدرت بزرگ جهانی خوانده، اشاره کرد.  

 


برچسب‌ها: عربستاناسرائیلایرانهمکاری مشترک مقابله با ایران
ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 11:6 ] [ نصر ]
داعش که مدت ها مورد حمایت ترکیه قرار داشت ، حالا بعنوان خطری برای این کشور محسوب می‌شود.
گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داعش این روزها صنعت توریستی ترکیه را تهدید کرده و از طرف دیگر اردوغان با مشکل قدرت یافتن «پ ک ک» دست و پنجه نرم می‌کند.
 
تهدید ترکیه از سوی داعش

برچسب‌ها: داعشترکیه
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 11:2 ] [ نصر ]

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عقیق ؛ هر گاه یکى از شما خواست که آنچه را از پروردگارش درخواست مى ‏کند، به او بدهد، باید از همه مردم چشم امید برکَند و به غیر خدا هرگز امیدى نداشته باشد. پس هرگاه این از قلب او بر خدا عیان شد، هر چه را از وى بخواهد، به او مى ‏دهد.
عقیق:پیامبر(ص):
اِذا اَرادَ صاحِبُکُم اَن لا یَسْاَ لَ رَبَّهُ اِلاّ اَعْطاهُ، فَلْیَیاَس مِنَ النّاسِ کُلِّهِمْ، ولا یَکونَنَّ لَهُ رَجاءٌ عِنْدَ غَیْرِ اللّه‏ِ فَاِذا عَلِمَ اللّه‏ُ ذالِکَ مِنْ قَلْبِهِ لَمْ یَسْاَ لْهُ شَیْئا اِلاّ اَعْطاهُ
هر گاه یکى از شما خواست که آنچه را از پروردگارش درخواست مى ‏کند، به او بدهد، باید از همه مردم چشم امید برکَند و به غیر خدا هرگز امیدى نداشته باشد. پس هرگاه این از قلب او بر خدا عیان شد، هر چه را از وى بخواهد، به او مى ‏دهد.


برچسب‌ها: خداانسانبرآورده شدن حاجاتمذهبی
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 10:59 ] [ نصر ]

افتتاح مرکز کنترل فرماندهی پیامبر اعظم و رادار راهبردی هزار کیلومتری در دهم شهریور

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در مراسم گرامیداشت شهدای سایت راداری سوباشی که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد اظهار داشت: در دهم شهریور ماه در طبس رادار راهبردی با برد هزار کیلومتر و پروژه پیامبر اعظم در یک ارتفاع راهبردی رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه پیامبر اعظم(ص) با عنوان مرکز فرماندهی و کنترل مشترکا به دست وزارت دفاع و متخصصین پدافند هوایی به ثبت رسیده و در یک نقطه راهبردی و در یک ارتفاع راهبردی افتتاح خواهد شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حمله ترکیه به داعش و اینکه چگونه پدافند هوایی این موضوع را رصد می‌کند عنوان داشت: پدافند هوایی 24 ساعته تحولات را رصد می‌کند و دست ماشه است و ایکائو مطرح کرده آسمان جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین آسمان غرب آسیاست و دشمنانی که قصد چنگ و دندان نشان دادن دارند پدافند هوایی جهنمی در آسمان برای مرزها ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه گروهک ملموس و منفور و حیوان منش داعش ارزش ندارد که جمهوری اسلامی به آن فکر کند خاطر نشان کرد: مردم عراق و سوریه در مقابل آنها پیروز خواهند شد و نیاز به کمک و دخالت هیچ کشور خارجی نیست.

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در پایان با برشمردن خصوصیات شهدای سایت راداری سوباشی خاطر نشان کرد: آنها جوانمردانه ایستادگی کردند و در مقابل دشمن بعثی که ناجوانمردانه بمباران می‌کرد به شهادت رسیدند.

 


برچسب‌ها: پدافند آجانظام رادار راهبردی
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 10:57 ] [ نصر ]
گفتم: خدایا سوالی دارم؟
 
گفت:بپرس!
 
گفتم: چرا وقتی شادم همه با من می خندند! ولی وقتی ناراحتم کسی با من نمی گرید؟!!
 
پاسخ آمد:شادی را برای جمع کردن "دوست" آفریدم! ولی غم را برای انتخاب "بهترین دوست"....!!!
 
 

برچسب‌ها: دانستنی غمشادیدوست بصیرت
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 10:55 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 20 مرداد 1394 ] [ 10:53 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب