وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

سپاه

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ‌دقایقی قبل اعلام کرد:‌عصر دیروز (شنبه)‌ یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس های جاسوسی بیگانه از داخل خاک کشور پاکستان با سلاح های منحنی زن و سبک به سمت مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه سراوان شلیک کردند.

این گزارش می افزاید:‌ اقدام تروریست ها با عکس العمل متقابل رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مواجه و منجر به هلاکت یک تن از تروریست ها و زخمی شدن دو تن دیگر از آنان شد.

این گزارش با اشاره به متواری شدن مابقی تروریست ها به عمق خاک کشور پاکستان آورده است:‌ در این اقدام تروریستی دو تن از کارگران بومی که در حال کار در منطقه بودند به شهادت رسیدند.


برچسب‌ها: حمله تروریست‌ها به مرزهای شرق کشور قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نظامی
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:20 ] [ نصر ]

به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، ستوان سوم سید مهدی جودی ثانی از رزمندگان نیروی زمینی ارتش در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

هشتمین شهید مدافع حرم ارتش در حلب به شهادت رسید

ستوان جودی ثانی که هشتمین شهیدمدافع حرم ارتش است. پیش از این در تیپ 377 نیروی زمینی ارتش در قوچان و در رسته توپخانه خدمت می‌کرد که صبح روز گذشته (سه‌شنبه 20تیر) در حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار صبح جمعه(23 تیر) پس از برگزاری مراسم دعای ندبه از مقابل مهدیه شهر قوچان برگزار خواهد شد.


برچسب‌ها: شهادت هشتمین شهید مدافع حرم ارتش در حلب نظامی آجا
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:18 ] [ نصر ]

به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل؛ یک زن اسپانیایی عضو داعش اعلام کرد مهریه اش برای ازدواج با یکی از خطرناکترین تروریست‌های این گروه فقط یک «کمربند انتحاری» بوده است.

این زن که به «آ. آ. ال» (حروف اول نامش) شناخته می‌شود در مارس ۲۰۱۴ از اسپانیا به سوریه سفر کرد و در آنجا با یک تروریست مراکشی به نام «محمد همدوش» ازدواج کرد و حدود ۷ ماه پیش در مرز ترکیه و سوریه دستگیر شد. او در بازجویی‌های اولیه اذعان کرد مهریه اش برای ازدواج با این تروریست مراکشی یک کمربند انتحاری حاوی مواد منفجره بود.

مهریه عجیب زن اسپانیایی که به داعش پیوست+عکسمهریه عجیب زن اسپانیایی که به داعش پیوست+عکس

مقامات ترکیه، این زن را در دسامبر سال ۲۰۱۶ به همراه یک زن اسپانیایی دیگر بازداشت کرده و به دولت اسپانیا تحویل دادند. هر دو زن با تروریست‌های مراکشی ازدواج کرده و به عضویت در گروه تروریستی داعش اعتراف کردند.

سخنگوی وزارت کشور اسپانیا امروز گفت: این دو زن پس از پیوستن به گروه تروریستی داعش تحت تعقیب بودند. آن‌ها حدود دو سال در گروه تروریستی داعش عضو بودند و در جنایات آن‌ها شرکت داشته‌اند. وحشیگری، عقاید افراطی و پیوستن داوطلبانه آن‌ها به داعش کافی است تا نام آن‌ها در لیست سیاه تهدیدکننده‌های امنیت ملی اسپانیا قرار بگیرد.


برچسب‌ها: مهریه زن داعشی, اخبار بین الملل, جهاد نکاح, ازدواج تروریست های داعش
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:17 ] [ نصر ]

دریادار موسوی

دریادار دوم موسوی گفت: مراحل ارزیابی کلی فالانکس به پایان نرسیده و پس از پایان این مراحل،‌ فالانکس عملیاتی می‌شود.

دریادار دوم محمود موسوی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت‌  درباره تست و آزمایش سامانه‌های جدید،‌ مانند فالانکس ایرانی،‌ عنوان کرد:‌ تمام سامانه‌های جدیدی را که تحویل نداجا شده است به‌کارگیری می‌کنیم اما درباره سامانه دفاع نقطه‌ای مانند فالانکس مراحل ارزیابی و تحویل کلی آن به پایان نرسیده است.


برچسب‌ها: آخرین وضعیت "فالانکس ایرانی نظامی نداجا
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:14 ] [ نصر ]

 

اس 300

امیر اسماعیلی امروز برای اولین بار اعلام کرده که S۳۰۰ در ایران استقرار یافته است؛ این یعنی از این پس، انگشت پدافند هوایی برای شکار پرنده‌های متخاصم "روی ماشه اس۳۰۰" هم خواهد رفت.


برچسب‌ها: انگشت ایران روی ماشه اس۳۰۰ نظامی ایران
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:11 ] [ نصر ]

اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان بخشیده شد

 سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون موضوع اضافه خدمت کارکنان وظیفه اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه‌ی در حال خدمت، بخشیده شد.

وی همچنین از بخشیده شدن اضافه خدمت مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن سال ۹۶ خود را جهت انجام خدمت دوره سربازی معرفی کنند خبر داد.

سردار کمالی افزود: علاوه بر اضافه خدمت سنواتی، معظم‌له با بخشش اضافه خدمت انضباطی کارکنان وظیفه در حال خدمت نیز موافقت کرده اند.

وی بیان کرد: این بهترین فرصت برای مشمولان غایب است که با اخذ دفترچه آماده به خدمت خود را جهت انجام خدمت سربازی معرفی کنند.

سردار کمالی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح باید با اولویت قرار دادن کسانی که در حال انجام اضافه خدمت هستند، ابتدا آن‌ها را از خدمت ترخیص کنند.


برچسب‌ها: بخشیده شدن اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان نظامی مشمولین غایب
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:51 ] [ نصر ]

سلاح انفرادی جدید ذوالفقار

مدیر مؤسسه مصاف با اشاره به تست سرد سلاح انفرادی ذوالفقار در حضور وزیر دفاع، گفت: سردار دهقان اسلحه را دید و از آن استقبال کرده و دستوراتی برای پیگیری کارهای مربوطه داد.به گزارش مشرق، بطور معمول کار طراحی و ساخت سلاح در ایران بر عهده نهادهای نظامی است که مجموعه‌هایی نظیر وزارت دفاع و سازمان‌های جهاد خودکفایی نیروهای مسلح این وظیفه را بر عهده دارند، اما این بار یک موسسه فرهنگی هنری به همت جوانان متخصص اقدام به طراحی یک سلاح انفرادی کرده است. موسسه فرهنگی «مصاف ایرانیان» در روز قدس از یک سلاح انفرادی با نام «ذوالفقار» رونمایی کرد که مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت. این موسسه با مدیریت علی‌اکبر رائفی‌پور از سال 1391 بطور رسمی فعالیت خود را در زمینه دشمن شناسی و مهدویت و با هدف زمینه سازی ظهور آغاز کرده و تا کنون در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته است.


برچسب‌ها: تست سرد «ذوالفقار» درحضور وزیر دفاع تولید سلاح مدرن با ۲ میلیون تومان سلاح رائفی پور نظامی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:50 ] [ نصر ]

ناخدا یکم عرشه احمدرضا باقری فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتشطی گفت‌وگویی درباره روز سوم رزمایش نداجا اظهار داشت: در سومین روز از رزمایش امنیت پایدار و اقتدار دریایی 96 نیروی دریایی ارتشعملیات چریک و ضد چریک و عملیات نفوذ به ساحل توسط تکاوران نداجا با موفقیت انجام شد. لازم به ذکر است رزمایش امنیت پایدار و اقتدار دریایی 96 نیروی دریایی ارتش، از 11 تیرماه به مدت 5 روز در دریای خزر آغاز شده است.

 

اجرای عملیات نفوذ به ساحل توسط تکاوران نداجا در رزمایش اقتدار ۹۶ + تصاویر 

در ادامه می‌توانید تصاویر روز سوم این رزمایش را ببینید.


ادامه مطلب


برچسب‌ها: اجرای عملیات نفوذ ساحل تکاوران نداجا رزمایش اقتدار ۹۶ تصاویر نظامی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:46 ] [ نصر ]

جنگنده فانتوم اف 4

معاون عملیات نداجا از حضور جنگنده‌های اف-۴ نیروی هوایی ارتش در رزمایش نداجا خبر داد.

 

برچسب‌ها: فانتوم‌ها رزمایش نداجا نظامی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:44 ] [ نصر ]

عضو پارلمان سوریه در گفت‌وگو با تسنیم: حمله موشکی سپاه در دل داعش و حامیان آن هراس انداخت/آمریکا تمایلی به نابودی داعش ندارد

کاریکاتور/ هراس موشک‌های سپاه در دل داعش

برچسب‌ها: کاریکاتور هراس از موشک‌های‌سپاه در دل‌ داعش ایران داعش موشک نظامی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:43 ] [ نصر ]

یکی از اعضای ارشد کنست مدعی شد که تلاش های جاری ایران برای تجهیز خود به مرگبارترین و دقیق ترین تسلیحات یک خطر برای اسرائیل به حساب می آید و اسرائیل باید برای مقابله با این خطر در درگیری های آتی با جمهوری اسلامی ایران و شاخه های منطقه ای آن برنامه ریزی کند.

کاریکاتور/ترس رژیم‌صهیونیستی‌ از توان‌نظامی‌ ایران

برچسب‌ها: کاریکاتور ترس‌رژیم‌صهیونیستی‌ از توان‌نظامی‌ ایران نظامی سیاسی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:42 ] [ نصر ]

باید در نظر داشت، قرار دادن بن نایف در بازداشت خانگی می تواند تصویر «برادرانه» ای که بین دو محمد ترسیم شد، خدشه دار و بلکه کاملا از بین ببرد آن هم در حالی که محمد بن سلمان روز بیعت برای بوسیدن پای بن نایف به سمت او خم شد.

کاریکاتور/ بازداشت بن نایف در کاخ !!!

برچسب‌ها: کاریکاتور/ بازداشت بن نایف در کاخ عربستان سیاسی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:41 ] [ نصر ]

تلفیق ایرانی کلاشینکف و ژ-۳ آمد +عکس

این سلاح می تواند با تغییر لوله در سه کالیبر ۵۱*۷.۶۲ ، ۳۹*۷.۶۲ و ۵.۵۶ میلی متری مورد استفاده قرار بگیرد. وزن ذوالفقار بین ۳.۵ الی ۳.۸ کیلوگرم است که به نسبت ژ-۳ کاهش چشمگیری را شاهد هستیم.

ذوالفقار؛ اولین سلاح هجومی ایران با قابلیت تغییر کالیبر/ تلفیق ایرانی کلاشینکف و ژ-۳ آمد +عکس


برچسب‌ها: ذوالفقار؛ اولین سلاح هجومی ایران با قابلیت تغییر کالیبر نظامی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:35 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب