وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

ارتش در تدین نمونه است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین و روسای عقیدتی سیاسی مقیم تهران و پیشکسوتان ارتش گفت: ما نباید از دشمن تبعیت کنیم بلکه باید در برابر حرف زور و یاوه گویی چنین دشمنانی ایستادگی نماییم و برخلاف میل آنها حرکت کرده و در پیشبرد اهداف اسلامی خود کاملا هوشیار و آگاهانه عمل کنیم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما باید اصلی ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم اظهار داشت: "هیهات منا الذله" پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل های آینده به یادگار گذاشت. با رصد تاریخ متوجه خواهیم شد که در دوره های گذشته با تبعیت از دشمنان تمام اختیارات کشور در دست دشمنان قرار داشت. اما ما با الگوبرداری از کلام و پیام امام حسین(ع)، تدابیر حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) در عدم تبعیت از دشمن  مقابل آن هاایستادگی خواهیم کرد.

برچسب‌ها: ارتش در تدین نمونه است نظامی عقیدتی امیر پوردستان نظامی آجا
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:36 ] [ نصر ]

امیر سرتبپ خلبان روز خوش با اظهار رضایت از عملکرد خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم . به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش سخنگوی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش ضمن اعلام پایان مرحله عملیاتی این رزمایش گفت: پایان کامل رزمایش زمانی خواهد بود که همه جنگنده بمب افکن ها و هواپیماهای ترابری و سوخت رسان به پایگاه های اصلی خود برگردند . وی با اشاره به دستاوردهای این رزمایش گفت: آموزشهای داده شده به خلبانان که توسط اساتید پیشکسوت نهاجا در سالهای گذشته انجام شده بسیار مثبت ارزیابی شد و این ارزیابی در خصوص کارکنان آمادی و نگهداری وتعمیر هواپیما هم همین منوال بود. امیر زوزخوش افزود: ما در این رزمایش با موفقیت موشک ها، بمب ها و تسلیحات کاملا بومب و بهینه شده را تست عملیاتی کردیم.


برچسب‌ها: رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش نظامی آجا
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:34 ] [ نصر ]
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای هر استان کشور ویژگی‌های خاصی دارند و شهیدان استان خراسان شمالی از غیرت و جوانمردی بالایی برخوردار بودند که باعث شد حماسه های بزرگ‌ آفریده شود که آثار آنها امروزه هم در کشور و هم در منطقه دیده می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار ملی و شکوه انقلاب و محور اصلی ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستند که این ایستادگی خود حماسه‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده‌ است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اطلاعات کاملی داریم که نشان می‌دهد سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل با یکدیگر همکاری دارند، یادآور شد: آنها به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در ایران هستند که البته می‌بینیم که امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

برچسب‌ها: همکاری سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل ضربه به ایران سیاسی نظامی
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:32 ] [ نصر ]

30 فروند جنگنده امروز به پرواز درخواهند آمد/ استفاده از بمب‌های نقطه زن بومی در رزمایش نهاجاامیرسرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش سخنگوی رزمایش  فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سازوکار رزمایش در دو روز آینده عنوان داشت: ما طبق برآوردهایی که از صحنه عملیات داشتیم امروز بالغ بر 30 فروند هواپیما در منطقه رزمایش به پرواز در خواهند آمد. وی افزود: این هواپیماها با استفاده از تسلیحات مشقی اهداف فرضی را مورد اصابت قرار می‌دهند.
سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه پس از ارزیابی از انجام عملیات امروز، چهارشنبه از تسلیحات اصلی با حجم آتش سنگین استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: همچنین از بمب‌های لیزری ساخت متخصصین بومی نیز  بهره خواهیم برد.
امیر روز خوش در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در رزمایش فداییان حریم ولایت از بمب‌های نقطه زن بومی نیز استفاده خواهیم کرد.


برچسب‌ها: پرواز بیش از 30 فروند جنگنده رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش نظامی آجا
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:30 ] [ نصر ]
جنگنده اف 18 آمریکایی با رنگ استتار روسیه و حتی حک کردن ستاره سرخ ارتش روسیه در سوریه دیده شد. به گفته کارشناسان این استتار اف 18 در لباس سوخو برای تدارک عملیات اشتباهی علیه ارتش سوریه و مقاومت و انداختن این اشتباه به گردن ارتش روسیه است.
 
اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس + عکس

برچسب‌ها: اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس جنگنده روسیه آمریکا نظامی
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:28 ] [ نصر ]
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  موشک بالستیک "عماد" بعد از موشک سوخت جامد و دو مرحله‌ای  سجیل  و موشک سوخت مایع  قدر، دوربردترین موشک زمین به زمین ایران است. موشک "عماد"  قابلیت پیشی گرفتن بر سامانه دفاع موشکی پیکان 3 رژیم صهیونیستی  را دارد. وبگاه امور دفاعی، موشکی اسرائیل نوشت: ایران موفق شده موشک جدید بومی خود که بردی متوسط داشته و «عماد» نام دارد را با موفقیت شلیک نماید. آنطور که سردارحسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرده است، موشک عماد را می‌توان تا اصابت به هدف هدایت و کنترل نمود. 
بر اساس تخمین تحلیلگران، این موشک جدید سال آینده عملیاتی خواهد شد. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران اینک دارای موشک‌های سطح به سطح با برد حدود  2000 کلیومتر است و می‌تواند پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل را در منطقه هدف قرار دهد.
فلج شدن پایگاه‌های رژیم صهیونیستی با عماد/ نقطه زنی موشک ایرانی به اهداف دشمن+ تصاویر///در حال تکمیل.......

برچسب‌ها: فلج شدن پایگاه‌های رژیم صهیونیستی موشک عماد ایران نظامی
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:27 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:26 ] [ نصر ]
"ذوالفقار" یکی از دقیق‌ترین موشک‌های ساخت ایران است که از این پس به جمع موشک‌های بالستیک ایران اضافه شده است.
برخی پایگاه های نظامی آمریکا همچون "شیخ عیسی"، "ملک خالد"، "پرینس سلطان"، "العدید"، "الخلید الصابر"  و ... در فاصله کمتر از 700 کیلوتری مرزهای ایران قرار دارند که می‌تواند در صورت اقدام اشتباه آمریکا با پاسخ این موشک راهبردی مواجه شوند. 


برچسب‌ها: "ذوالفقار" موشک‌های بالستیک ایران نظامی ایران آمریکا
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:25 ] [ نصر ]

هلال سفید در پایین ناخن نشانه  چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ساینس هایر، ساختار ناخن بسیار با اهمیت است. سفیدی ریشه ناخن که به لانولا(lunula) و یا هلال ته ناخن معروف است مسئول حفاظت از رگ‌های خونی واقع در پنجمین لایه پوستی است.
 آسیب ندیدن هلال ناخن بسیار مهم بوده و اختلال در این مکان موجب بد فرمی‌های ناخن و رشد ناهماهنگ آن خواهد شد.
 براساس یافته‌های جدید این قسمت بدن ویژگی‌های خاصی دارد و حاکی از سلامت فرد است. در طب چینی هلال ناخن بیانگر سلامت فعلی شخص است و اگر در این قسمت قرمزی ایجاد شود فرد مذکور به نوعی به بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلاست.
همچنین هلالی نبودن ناخن حاکی از بیماری کم‌خونی و دیابت است و حالت چروکیده در این قسمت ناخن حاکی از میزان سم درون بدن و کاهش متابولیسم است.
 طب سنتی چینی می‌گوید هلال ناخن میزان سطوح انرژی دریافتی شما را تعیین می‌کند. اگر این قسمت بزرگ و برجسته باشد شما به قدر کافی انرژی دریافت می‌کنید، اما اگر این قسمت کاملا از بین رفته باشد شما انرژی کمی دریافت کرده و دچار سوءتغذیه هستید.
 هر شخص سالمی هشت تا 10 lunula که غالبا سفید رنگ هستند در دو دست خود دارد. به علاوه اگر فقط شست شما دارای lunula است شما انرژی جسمی کمی دارید و بیشتر اوقات بیمار هستید.

برچسب‌ها: هلال سفید در پایین ناخن دانستنی پزشکی سلامت
[ پنج شنبه 29 مهر 1395 ] [ 11:21 ] [ نصر ]

به همت متخصصان جوان در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سیستم اکسیژن جنگنده میراژ در نیروی هوایی آجا تعمیر شد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=726fd9e2-f909-454f-955b-1a58768dc8af

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نوآوری و شکوفایی تولیدات داخلی و قطع وابستگی خارجی، سیستم اکسیژن هواپیما میراژ در نیروی هوایی ارتش تعمیر شد. به گزارش روابط عمومی  ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی هوایی، سیستم اکسیژن میراژ یکی از بخش های حساس هواپیما است که وظیفه تنظیم اکسیژن تنفسی خلبان در ارتفاعات متفاوت را بر عهده دارد. این پروژه برای اولین بار و با تلاش های شبانه روزی متخصصان و کارکنان تیم تخصصی مرکز تعمیرات هواپیمای فرماندهی و پشتیبانی هوایی نیروی هوایی ارتش به انجام رسیده است. گفتنی است با توجه به اینکه نشریه فنی و تعمیراتی این قطعه در کشور موجود نیست، جوانان و متخصصان نیروی هوایی ارتش با تجزیه و بررسی ریز قطعات این بخش از هواپیما به این مهم دست یافتند. همچنین با تهیه تصاویر، ترسیم مهندسی قطعات و تدوین نشریه تعمیراتی سامانه مورد نظر، انجام تعمیرات این قطعه بومی شده و در آینده نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

برچسب‌ها: نیروی هوایی ارتش توان تعمیر سیستم اکسیژن جنگنده میراژ نظامی آجا
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:43 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:42 ] [ نصر ]
انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری پیش افتاده، سنت خردادی،‌ به اردیبهشت رسیده،‌ انگار همین هم باعث شده رقابت‌های انتخاباتی جلو بیفتد. از بهار امسال،‌ اظهار نظر درباره حضور و غیبت شخصیت‌های سیاسی در انتخابات سال آینده پربسامد بوده و با نزدیک شدن به انتخابات، تعداد این اظهار نظرها بیشتر هم می‌شود.
انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری پیش افتاده، سنت خردادی،‌ به اردیبهشت رسیده،‌ انگار همین هم باعث شده رقابت‌های انتخاباتی جلو بیفتد. از بهار امسال،‌ اظهار نظر درباره حضور و غیبت شخصیت‌های سیاسی در انتخابات سال آینده پربسامد بوده و با نزدیک شدن به انتخابات، تعداد این اظهار نظرها بیشتر هم می‌شود. 
 
ظاهرا قرار است پاسخ به سوال « چه کسانی کاندیدا خواهند شد»  از راه «حذف گزینه‌ها» پیدا شود. 

تصاویر/ این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! 
اولین فردی که در مورد انتخابات سال آینده اظهار نظر کرد،‌ محمد غرضی بود،‌ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92،‌ در اسفند سال گذشته اعلام کرد که « من در دو انتخابات گذشته خود را در معرض رای مردم قرار دادم و فکر نکنم با توجه به نظر مردم دوباره در انتخابات شرکت کنم. اگر کسانی از من دعوت کنند شاید حضور پیدا کنم اما دیگر به صورت شخصی خودم را در معرض رای مردم قرار نخواهم داد.» آقای غرضی در مورد علت این تصمیم تازه هم گفت که تبلیغات برای انتخابات هزینه‌های زیادی دارد و او به عنوان یک بازنشسته نمی‌تواند این هزینه‌ها را بپردازد. 

تصاویر/ این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! 
خرداد سال جاری،‌ «محمدرضا باهنر» هم که بعد از کناره‌گیری از انتخابات مجلس دهم،‌ خیلی‌ها در مورد احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات آینده اظهارنظر می‌کردند اعلام کرد که نیتی برای رییس جمهور شدن ندارد،‌ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره ضمنی به این که عده‌ای به او توصیه می‌کنند که برای انتخابات آینده کاندیدا شود،‌ گفته است: «خواب‌های زیادی برای ما دیده‌اند که هیچ‌کدام تعبیر نمی‌شود؛ به عبارتی من برای انتخابات سال آینده نامزد نمی‌شوم، ضمن اینکه من بازنشسته شده‌ام و دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی هم نیستم.» 

 تصاویر/ این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! 

«محسن رضایی» هم قبلا اعلام کرده است که تمایلی به شرکت دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  که لباس نظامی‌اش را هم دوباره به تن کرده ،‌ در پاسخ به احتمالاتی که در مورد حضور دوباره‌اش در انتخابات مطرح شده، گفته است: « من به سپاه برگشتم، در حال حاضر بنده در اختیار رهبر انقلاب هستم که هر مأموریتی بدهند، اجرا می‌کنم. دیگر کاندید ریاست جمهوری نمی‌شوم.» 

تصاویر/ این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! 
نفر بعدی که احتمال کاندیداتوری‌اش را رد کرده «علی لاریجانی» رییس فعلی مجلس است که خیلی‌ها او را در قد و قامت رقابت با حسن روحانی می‌دانند،‌ با این حال او در حاشیه سفر به کهکیلویه و بویراحمد در پاسخ به خبرنگارانی که از او در مورد احتمال حضورش در انتخابات آینده پرسیده بودند، ‌تصریح کرد که در انتخابات آینده کاندیدا نخواهد شد. 

تصاویر/ این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! 
حجت‌الاسلام دعایی،‌ مدیر مسوول و نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات،‌ هم در سال جاری به عنوان گزینه محتمل برای ریاست‌جمهوری مطرح شده بود. او در اردیبهشت سال جاری در مصاحبه‌ای تاکید کرد که هیچ انگیزه‌ای برای وارد شدن به رقابت‌های انتخابی ندارد. « به روح امام قسم می‌خورم که هیچ انگیزه‌ و آمادگی برای کاندیدا شدن از سوی هیچ جریانی را ندارم.» 

تصاویر/ این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! 
در میان اعضای دولت فعلی هم گمانه‌زنی‌هایی برای پیدا کردن کاندیداهای آینده انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح می‌شود. یکی از مطرح‌ترین گزینه‌ها از بعد از حصول توافق بین ایران و گروه 5+1 «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه محبوب دولت بوده که البته بارها با قاطعیت حتی احتمال تلاش برای حضور در جایگاه ریاست‌جمهوری را هم رد و در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق اعلام کرده است که قصدی برای ریاست‌جمهوری ندارد. «از خدا می‌خواهم به من در همین مسئولیت و جایگاهی که هستم کمک کند تا بخشی از محبت‌های مردم را پاسخ بگویم. فعلا تمام تلاش من و همکارانم در همین زمینه است.

تصاویر/ این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! 
«قاضی‌زاده هاشمی» وزیر بهداشت دولت روحانی هم تا به حال بارها به عنوان گزینه‌ای برای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری مطرح شده است؛ اما حتی او هم احتمال کاندیداتوری‌اش را رد کرده است. او در خرداد سال جاری در مصاحبه‌ای در مورد آینده سیاسی‌اش گفته است: «برای من همین وزارت هم زیاد است و خودم را لایق این کاری که انجام می‌دهم هم نمی‌دانم. من پزشک هستم و تخصصم نیز در زمینه چشم‌پزشکی است. این کارم را هم خیلی خوب بلد هستم؛ بنابراین فکر نکنم به درد کارهای دیگری بخورم. علاوه به آن معتقد هستم که در کشور تنها روحانیان می‌توانند رییس جمهور موفقی شوند، من خودم را از جنس سیاست نمی‌دانم و علاقه‌ای هم به قدرت ندارم. تصمیم دارم بعد از این دوره چهار ساله وزارت سر کار تخصصی پزشکی که به آن علاقه دارم برگردم.» 

تصاویر/ این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند!
 
سردار «قاسم سلیمانی» که مدت‌هاست مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است، از ماه‌ها قبل توسط برخی به عنوان گزینه مناسب برای رویارویی با روحانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری مطرح می‌شد، ‌اما در نهایت با انتشار نامه‌ای آب پاکی را روی دست همه ریخت و تصریح کرد که ترجیح می‌دهد «سرباز» باقی بماند و وارد عرصه سیاست نشود. او در نامه خود که خطاب به رهبری نوشته شده آورده است:‌ « حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و ان‌شاء‌الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه "سربازی" خواهم بود. از همه برادران و خواهران عزیزم خواهشمندم با بی‌اعتنایی به اظهارات فریبکارانه و تفرقه‌افکنانه دشمنان اجازه ندهند وقت ارزشمند خدمتگزاران این ملت صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان گردد.» 

تصاویر/ این آقایان رییس‌جمهور بعدی ایران نمی‌شوند! 
اما پر سر و صداترین کناره‌گیری از رقابت انتخابی آینده ‌در سال 96،‌ کناره‌گیری محمود احمدی‌نژاد بوده است.
 جنجالی‌ترین کناره‌گیری از انتخابات ریاست‌جمهوری آینده هم به نام محمود احمدی‌نژاد رقم خورده است، ‌او که از مدت‌ها قبل کفش آهنی به پا در استان‌های مختلف می‌گشت و سخنرانی می‌کرد، بعد از این که مستقیما از شرکت در انتخابات آینده نهی شد، نامه‌ای خطاب به رهبری منتشر و اعلام کرد که برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابت سال 96 ندارد. 
 او در نامه خود نوشت: «همان‌گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریور ماه سال جاری، اینجانب برنامه‌های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم. 
 ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می‌رسانم که در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم.» 
 اگر این اظهار نظرها را نهایی تلقی کنیم و احتمالا فراموش شدن آن‌ها را نادیده بگیریم، تا این جا تعدادی از گزینه‌های بالقوه کاندیداتوری از چرخه حذف شده‌اند، اما برای مشخص شدن این که بالاخره رقابت انتخاباتی دور بعد بین چه کسانی خواهد بود به نظر می‌رسد باید منتظر ماند تا نور به بخش‌های دیگر صحنه بتابد.

برچسب‌ها: انتخابات رییس جمهوری سیاسی بصیرت
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:35 ] [ نصر ]

 

دوگین: اگر از اصول انقلاب‌تان دفاع کنید در نهایت پیروز خواهید شد و ظهور حضرت مهدی(عج) فرا خواهد رسید

 رئیس جنبش اورآسیا گفت: معتقدم اگر شما قدرتمند باشید و از اصول انقلاب خود دفاع کنید، در نهایت پیروز خواهید شد و به آنچه در انتظار آن به سر می‌برید یعنی دنیای عادلانه و معنوی با ظهور حضرت "مهدی"(عج) خواهید رسید.


برچسب‌ها: ظهور فیلسوف روس ظهور حضرت مهدی (عج)
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:33 ] [ نصر ]

معمولا چگونه عطسه می‌کنید؛ بلند یا کوتاه؟ دکتر «پاتی‌وود» یکی از برترین متخصصان زبان بدن جزییات جالبی در مورد نحوه عطسه کردن اظهار کرده‌است.این متخصص برای اثبات این نظریه خود مطالعه‌ای را انجام داد؛ مطالعه‌ای که در آن 547 فرد داوطلب شرکت کردند و نتایج آن نشان داد، شخصیت‌های مختلف به شکل‌های مختلفی عطسه می‌کنند.

 

 

خیلی ملایم عطسه می‌کنید

  • گرم و دوست‌داشتنی هستید: شما شخصیتی گرم و دوست‌داشتنی دارید و سعی می‌کنید با همه در حالت صلح باشید تا آرامش‌تان به هم نخورد. مهم‌ترین چیز در زندگی شما ارتباطاتی است که با اطرافیانتان دارید.
  • از بحث و جدل بیزارید: حاضرید هر کاری بکنید که با اطرافیان دچار تضاد نشوید، زیرا ارتباط را دوست دارید، حتی بعضی اوقات حاضرید از حق خود بگذرید تا همچنان آرامش را حفظ کنید.
  • شخصیت وابسته‌ای دارید: بسیار وفادارید و همیشه آرام هستید .همه اطرافیانتان می‌گویند شما شنونده خوبی هستید با این حال گاهی فکر می‌کنید که از همه جدا افتاده‌اید و احساس بیگانگی دارید. 

افرادی که بلند عطسه می‌کنند

  • فرمانده‌های پرانرژی؛ معمولا جوری عطسه می‌کنید که جلب توجه می‌شود، مثلا بلند یا چند تا پشت هم
  • روی همه تاثیر می‌گذارید: شما یک رهبر کاریزماتیک هستید یعنی اطرافیانتان از صمیم قلب دوست دارند فرمان‌های شما را اجرا کنند. در واقع شما آنقدر می‌توانید روی دیگران تاثیر بگذارید که به طور ناخودآگاه، آنها همان‌طور برخورد می‌کنند که شما دوست دارید. از طرف دیگر به شدت شخصیتی خلاق دارید و همیشه ذهنتان پر از ایده‌های ناب و غیرتکراری است.
  • به همه انگیزه می‌دهید: اطرافیان شما را به عنوان یک فرد با بصیرت می‌شناسند کسی که پر از الهام است و می‌تواند انگیزه بخش دیگران باشد زیرا آنقدر پر از فکر‌های تازه و انرژی است که هر کسی را به فعالیت ترغیب می‌کند.
  • رابطه‌ها برایتان مهم است: به رابطه‌هایتان اهمیت زیادی می‌دهید و سعی می‌کنید همیشه آنها را به عنوان یک بخش مهم از زندگی خود حفظ کنید، از آشنایی با افراد جدید استقبال می‌کنید و همیشه به دنبال فرصت‌های نو می‌گردید، برایتان مهم است که زندگی‌تان حالت تکراری پیدا نکند.
  • خوش‌بین هستید: در زندگی خوش‌بین هستید و خیلی اوقات تصمیم می‌گیرید کاری را شروع کنید که خیلی‌ها انجام آن را درست نمی‌دانند، زیرا به هر صورت یک کار جدید می‌تواند در زندگی یکنواخت شما تغییراتی به وجود آورد، اما کسی نمی‌تواند شما را ترغیب به انجام چنین کارهایی کند.
  • وقتی خوشحالید همه می‌فهمند: از آن دسته آدم‌هایی هستید که تمام احساساتشان در چهره‌شان نمایان است و همه می‌توانند بفهمند که خوشحالید یا ناراحت ، متعجب‌ هستید یا هیجان‌زده یا... شما روراست هستید و همه می‌توانند به راحتی به شما اعتماد کنند.

جلوی عطسه خود را می‌گیرید

  • محافظه‌کاران تنها و قانونگرا؛ هنگام عطسه، بیشتر از دیگر گروه‌ها جلوی دهان خود را می‌گیرید
  • دقیق و محتاطید: شما فرد دقیق و محتاطی هستید، از آن دسته از افرادی که همیشه سعی می‌کنند قبل از اینکه سخنی به زبان بیاورند خوب فکر می‌کنند تا مبادا پشیمان شوند یا حرفی بزنند که حساب شده نباشد.به همه جزئیات توجه می‌کنید، حواستان را جمع می‌کنید و می‌توانید اشتباهات کوچک دیگران را پیدا کنید.
  • تنهایی را ترجیح می‌دهید: کتاب‌های سطحی را دوست ندارید و بیشتر کتاب‌هایی برایتان جذابیت دارد که شما را به فکر وادارد و بتوانید از آنها چیزی بیرون بکشید و ساعت‌ها مغزتان را مشغول کند. شما را می‌توان از آن دسته افرادی دانست که بسیار با اندیشه هستند و می‌توان روی نظر آنها حساب کرد.
  • پایبند قانون‌ هستید: این افراد کاملا پایبند قانون هستند و کم پیش می‌آید که آنها را بی‌اعتنا به قانون و مقررات ببینید.
  • مایه قوت قلب هستند: در حوزه اجتماعی و در جمع دوستان حضورشان همیشه مایه قوت قلب است

ریز وسریع عطسه می کنید

  • مدیران سریع ؛ جلوی عطسه خود را می‌گیرید اما گاهی هم عطسه‌های بلندی می‌کنید
  • سریع تصمیم می‌گیرید: شما سرعت عمل بالایی دارید و می‌توانید به سرعت و بجا تصمیم بگیرید، البته انتظار دارید دیگران هم مثل شما باشند و اگر فردی از اطرافیانتان نتواند به‌راحتی تصمیم بگیرد، برایتان قابل درک نخواهد بود. ازطرف دیگر، سعی می‌کنید کارهایتان را جوری برنامه‌ریزی کنید که بیشترین کارایی و بازدهی را داشته‌ باشید، بدون اینکه خیلی پیچیده شود.از نظر شما کسی در زندگی موفق است که تنها تکیه‌اش به خودش باشد.
  • مدیر خوبی هستید:  شما اعتقاد دارید تا تمام شدن یک کار همه باید با همکاری هم به سرعت کار کنند، از نیمه‌کاره رها کردن متنفرید.نیروهای نیرومند برایتان قابل تحسین هستند و همه جا به دنبال چنین مواردی می‌گردید. از اینکه به کسی ظلم کنید متنفرید و سعی می‌کنید همیشه عدالت را رعایت کنید .

برچسب‌ها: شخصیت شناسی عطسه کردن
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:29 ] [ نصر ]
 
بی‌بی‌سی فارسی با تدبیر رهبر انقلاب یکی از سوژه‌های خود (کاندیداتوری احمدی‌نژاد) را برای حرکت جامعه به سمت دوقطبی شدن از دست داد و حالا تلاش می‌کند رهبری را مخالف مردم‌سالاری جلوه دهد.

- ایران انتخابات دیگری در پیش رو دارد و رسانه وابسته به دولت انگلیس یعنی بی‌بی‌سی فارسی نیز طبق روال گذشته، رویه اثرگذاری و دخالت در انتخابات جمهوری اسلامی را کلید زده تا بتواند با مهندسی افکار عمومی، آن‌گونه که منطق بر سیاست‌های دولت انگلیس است، به انتخابات بپردازد.

در ایامی که فضای رسانه‌ای کشور مشغول موضوعاتی مانند مسائل اقتصادی و برجام و همچنین کاندیدا شدن رئیس جمهور سابق دولت‌های نهم و دهم و جلسه وی با رهبر انقلاب جهت مشورت برای حضور در این عرصه است، بی‌بی‌سی فارسی فرصت را مغتنم شمرده و شبیه انتخابات سال 94 و سال 88 حرکت به سمت دوقطبی کردن فضای جامعه را آغاز کرده است.

 
بی‌بی‌سی فارسی بعد از انتشار خبر نصیحت رهبر انقلاب مبنی بر نهی ورود رئیس جمهور سابق از شرکت در انتخابات، فرصت را مغتنم شمرده و شبیه انتخابات سال 94 و سال 88 حرکت به سمت دوقطبی کردن فضای جامعه را آغاز کرده است 

محمود احمدی‌نژاد که از سال 84 تا 92 ریاست جمهوری ایران را برعهده داشت، نهم شهریورماه سال جاری به دیدار مقام معظم رهبری می‌رود و ایشان در نصیحتی، آقای احمدی‌نژاد را از ورود به میدان انتخابات نهی می‌کنند؛ این نهی نیز به دلیل جلوگیری از دوقطبی شدن فضای جامعه بوده که این اتفاق در صورت وقوع برای کشور مضرّ خواهد بود.

حال پس از رسانه‌ای شدن این جلسه توسط رهبر انقلاب در درس خارج فقه خود، بی‌بی‌سی فارسی که یکی از سوژه‌های خود (کاندیداتوری احمدی‌نژاد) را برای حرکت جامعه به سمت دوقطبی شدن و ایجاد زمینه های شعله‌ور شدن از دست رفته می‌بیند، و دیگر نمی‌تواند دوقطبی‌های دیگر مثل دوقطبی دولت غرب‌زده دولت کریمه، دوقطبی دولت آمریکایی دولت اسلامی، دوقطبی دولت کدخدا دولت امام زمان (عج) را پیاده کند، به دنبال دوقطبی کردن "رهبری - مردم" رفته تا این‌گونه با دخالت خود زمینه آسیب و آشوب به کشور را فراهم کند.


 
بی‌بی‌سی فارسی که یکی از سوژه‌های خود (کاندیداتوری احمدی‌نژاد) را برای حرکت جامعه به سمت دوقطبی شدن از دست رفته می‌بیند، به دنبال دوقطبی کردن "رهبری - مردم" رفته تا این‌گونه با دخالت خود زمینه آسیب و آشوب به کشور را فراهم کند

بی‌بی‌سی در واقع از تلاش رهبر انقلاب برای جلوگیری از دو قطبی شدن کشور عصبانی است و می‌خواهد همه توان خود را برای دوقطبی کردن فضا نظیر آنچه در سال 88 انجام داد را به صحنه انتخابات 96 بیاورد.

بی‌بی‌سی فارسی با اینکه همیشه اعلام می‌کند که «این شبکه در انتخابات کاملا بی‌طرف عمل می‌کند»، اما هر دوره از انتخابات سعی می‌کند به شیوه‌ای دخالت کند تا ابتدا نتیجه انتخابات را تحت تاثیر منافع انگلیس قرار دهد و در گام دوم هزینه برگزاری هر انتخابات را بعد از اعلام نتیجه آن با مهندسی و تحریک افکار عمومی برای جمهوری اسلامی افزایش دهد.

 
بی‌بی‌سی سعی در دیکتاتوری نشان دادن فضای حکومتی ایران دارد تا با تحریک مردم برای اعتراض به بهانه گرفتن حق خود از حاکمیت، یک فضای دو قطبی "رهبری - مردم" ایجاد کند 

ب


برچسب‌ها: انتخابات بعدی امام خامنه ای بی بی سی مخالفت رهبری با احمدی نژاد سیاسی بصیرت
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:23 ] [ نصر ]
 
در این مطلب قصد داریم به بررسی تاثیر مواد غذایی بر ژن‌های انسان بپردازیم. شما می‌توانید به سادگی با اعمال چند تغییر کوچک در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود به سلامتی دست یابید.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، راز «رژیم لاغری شکم صفر» ۱۴ راهکار برای آب کردن شکم در ۱۴ روز
در علم ژنتیک نهفته است؛ در این مطلب قصد داریم به بررسی تاثیر مواد غذایی بر ژن‌های انسان بپردازیم. شما می‌توانید به سادگی با اعمال چند تغییر کوچک در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود به سلامتی دست یابید. برای شروع، کافی است ژن چربی خود را خاموش کرده و با نخوردن چربی، شکم‌تان را آب کنید. 
 

برچسب‌ها: ۱۴ راهکار برای آب کردن شکم در ۱۴ روز سلامتی پزشکی
ادامه مطلب
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:17 ] [ نصر ]

شمخانی: آمریکا در تجاوز عربستان به یمن سهیم است و باید پاسخگو باشدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روز یکشنبه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تجاوز هوایی اخیر عربستان سعودی به یمن تصریح کرد: اقدام ارتش یمن در حمله به ناو اماراتی دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی یمن و علیه یک تجاوزگر بوده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: اقدام عربستان در بمباران مراسم سوگواری در یمن، با سلاح ارسالی آمریکا که در اختیار ارتش تجاوزگر عربستان قرار گرفته، صورت گرفته است و آمریکا در این جنایت سهیم است و باید پاسخگو باشد.

وی در این بیانیه با تاکید بر این که افکار عمومی غرب باید بدانند که دولتهایشان چه نقشی در تداوم این جنگ دارند، تصریح کرد: فروش تسلیحات به عربستان و امارات، نقش محوری در تجاوز نظامی به یمن و کشتار مردم بیگناه یمن را دارند که باید از سوی غرب متوقف شود.


برچسب‌ها: شمخانی آمریکا تجاوز عربستان یمن سهیم است نظامی
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:15 ] [ نصر ]
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:13 ] [ نصر ]

با این ترفندها صاحب دوقلو شوید

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تحقیقات جدید پژوهشگران نشان داده است  خانم هایی که قبل ازدوران بارداری از اسید فولیک به عنوان یک مکمل درمانی برای رفع مشکل کم خونی خود استفاده کرده اند با درصد بالایی بیش از 40 درصد ، شانس بدنیا آوردن دوقلو دارند. محققان استرالیایی در یک مطالعه دانشگاهی، یک رابطه مستقیم بین مصرف اسید فولیک و بدنیا آوردن دوقلو را در زوج ها شناسایی کرده اند.
مصرف اسید فولیک در صورت وجود کم خونی در بدن مادر قبل از بارداری، می تواند باعث افزایش شانس بارداری سالم و جلوگیری از بروز خطراتی چون سقط جنین زودهنگام، بروز نقایص مادرزادی و نیز کم هوشی نوزاد شود. 
در مطالعاتی همسو که در مجله زنان و زایمان در سال 2005 به چاپ رسیده است، محققان دریافتند زنانی که دارای اضافه وزن هستند با درصد بالایی شانس بدنیا آوردن دوقلو دارند، همچنین زنان قد بلند بیشتر اززنان کوتاه قد صاحب فرزند دوقلو می شوند. اگر به راستی آرزو دارید کالسکه نوزادان دوقلو را در خیابان هل بدهید و لباس های یکرنگ به کودکان خود بپوشانید می توانید از لبنیات نیز کمک بگیرید. محققان اثبات کرده اند بانوانی که در رژیم غذایی روزانه خود، مصرف لبنیات را قرار داده اند ، 5 برابر بیشتر ازسایر بانوان یا  زنانی که گیاهخوار هستند، صاحب فرزند دوقلو می شوند. کارشناسان علت را در هورمون های موجود در شیر گاو می دانند که باعث تغییرات در نطفه و تقسیم آن به دو جنین می شود، همچنین بانوانی که در دوران نوزادی توسط شیر مادر تغذیه شده اند بیشتر صاحب نوزادان دوقلو می شوند تا بانوانی که به دلایل مختلف با شیر خشک درکودکی تغذیه شده اند.

برچسب‌ها: پزشکی سلامت دوقلو دانستنی
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:11 ] [ نصر ]

ویتامین همه فن حریف  علیه ام اس!

پیام فرحبخش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متاسفانه بیش از دو سوم مردم ایران از کمبود ویتامین D رنج می برند. وی در ادامه افزود: مقدار مورد نیاز این ویتامین در کودکان 400 واحد در روز است که با افزایش سن نیاز به آن بیشتر می شود. میزان مورد نیاز ویتامین D درافراد کهنسال 800 واحد است. فرحبخش با تاکید بر اینکه ویتامین D در تمام سیستم بدن نقش اساسی دارد بیان کرد: امروزه برای ویتامین D درعلوم تغذیه نقش های متعددی تعریف شده است. در گذشته باور بر این بود که کمبود این ویتامین تنها منجر به پوکی استخوان می شود اما امروزه تاثیر موثر آن بر سیستم قلبی و عروقی و درمان بسیاری از سرطان ها اثبات شده است. این متخصص تغذیه ابراز داشت: ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی است که در کنار ویتامین های A، E و K ویتامین های محلول در چربی را تشکیل می دهند. وی در خصوص عوارض کمبود ویتامین D در بدن تصریح کرد: کاهش این ویتامین در بدن احتمال ابتلا به بیماری های ام اس و اعصاب و روان را افزایش می دهد. فرحبخش اظهار داشت: متاسفانه منبع غذایی مناسبی برای تامین ویتامین D وجود ندارید، مرغ و زرده تخم مرغ بسیار ناچیز از این ویتامین را دارند و عملا از طریق مواد غذایی نمی توان این ویتامین را تامین کرد بهترین راه برای دریافت ویتامینD قرار گرفتن روزانه بیست تا سی دقیقه در معرض نور آفتاب است. این متخصص تغذیه ابراز داشت: درصورت کمبود ویتامین D به صورت حاد تنها باید از طریق مکمل، قرص و آمپول های حاوی این ویتامین است. وی بیان کرد: توصیه می شود همه افراد سطح ویتامین D بدن خود را به طور دوره ای مورد بررسی قرار داده و کمبود آن را از طریق مکمل ها جبران کنند، همچنین استفاده بی رویه و خودسرانه این ویتامین مضراتی به همراه دارد.

برچسب‌ها: ویتامین d سلامتی پزشکی منابع غذایی
[ جمعه 23 مهر 1395 ] [ 12:8 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 15 مهر 1395 ] [ 11:52 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 15 مهر 1395 ] [ 11:51 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 15 مهر 1395 ] [ 11:45 ] [ نصر ]

یک تکاور ارتشی در تیپ ۳۵ نیرو مخصوص نزاجا کرمانشاه، کیف حاوی سه میلیارد تومان را به صاحبش پس داد.

 تکاور درستکار کیف 3000000000 تومانی را به صاحبش پس داد + عکس 
چه فرقی میکنه، حافظ جان امنیت مردم، حافظ مال شون هم هست


برچسب‌ها: تکاور نظامی نظامی حافظ مال حافظ جان و امنیت آجا
[ پنج شنبه 15 مهر 1395 ] [ 11:44 ] [ نصر ]
 رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینکه ما مجلس عزاداری و مدح سیّدالشهدا را که عظمت او به خاطر شهادت است، عظمت او به خاطر فداکاری در راه خدا است، عظمت او به خاطر گذشت است؛ گذشت از همه چیز، از همه ی خواسته ها، از همه ی مطلوب ها تبدیل کنیم به یک نقطه ی سبک، به یک جایی که یک تعدادی جوان لخت بشوند، بپرند هوا، بپرند پایین و ندانند چه میگویند، درست است؟ این شکر این نعمت است که خدا به شما داده؟

برچسب‌ها: محرم امام خامنه ای لخت شدن در محرم بصیرت مذهبی
[ پنج شنبه 15 مهر 1395 ] [ 11:42 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 15 مهر 1395 ] [ 11:41 ] [ نصر ]

بخـنــد  هــرچـنــد  غـمـگینــی

   بـبخــش  هــرچـنـد   مـسکینـــی

 فـرامـوش کــن هــرچـنــد    دلــگیــــری

زیستــن اینــگــونـــه زیـبـاسـت   ...

 بخنـــد  ببخــش و فرامـوش کـــن

  هــرچـنــد میدانم ...  آســـان نــیســـت.


برچسب‌ها: بخنـــد ببخــش و فرامـوش کـــن بصیرت
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:57 ] [ نصر ]

 گوشي‌هاي رجيستر نشده كه به طور قاچاق وارد كشور مي‌شود، معمولا در حين استفاده مشكل‌ساز خواهد بود؛ هنگ مي‌كند، به‌روز نمي‌شود، با بعضي برنامه‌ها بخصوص فارسي‌سازها مشكل دارد.

 براي اطمينان از اصل بودن گوشي، مي‌توان به اين راه‌ها متوسل شد:
1- كد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#06#*) را شماره‌گيري كنيد. سريال مادربرد گوشي يا IMEI روي نمايشگر ظاهر مي‌شود. اگر اين سريال با باركد روي كارتن يا باتري مطابقت داشت، احتمالاً گوشي مورد نظر اصل است (برخي قاچاقچيان باركدهاي تقلبي روي كارتن مي‌چسبانند. اين گوشي‌ها به «چنج» يا تغييريافته مشهور است و به همين سبب نمي‌توان چنين كاري را راهي مطمئن براي تشخيص اصالت گوشي دانست).
2- با اتصال به اينترنت، سپس رجوع به وبگاه نمايندگي برند يا مارك گوشي مورد نظر، از اصل يا قاچاق بودن آن مطلع شويد.
3- هر كشوري باركد خاصي دارد. به عنوان مثال باركد اجناس چيني با اعداد 690 يا 691 يا 692 شروع مي‌شود. باركد محصولات ايراني با 626، تايواني با 471، ژاپني با 45 يا 49، و... (فهرست كامل باركدهاي مربوط به هر كشور را مي‌توانيد با سرچ در گوگل به دست آوريد). اگر باركد گوشي با نام كشور سازنده (كه معمولا زير محل قرار گرفتن باتري برچسب يا حك شده) هماهنگ است، احتمالاً گوشي شما اصل است (كاري كه قاچاقچيان با برچسب روي كارتن مي‌كنند، با برچسب يا حك كردن زير باتري هم شدني‌ است!)
4- مستقيماً به سايت‌هاي تحليل و تشخيص جهاني در وب برويد. به عنوان نمونه، نشاني اينترنتي يكي از اين سايت‌ها www.numberingplans.com است. در اين وبگاه، با كليك روي عبارت «ابزار تجزيه و تحليل شماره» يا Number analysis tools و ورود به صفحه بعدي، شماره سريالي را كه از طريق شماره‌گيري كد #06#* روي نمايشگر گوشي ظاهر شده، در قسمت IMEI number analysis وارد كنيد. مشخصات گوشي از جمله كشور سازنده، كارخانه، مدل و... برابر ديدگانتان خواهد بود. اگر اين مشخصات با گوشي مورد نظر همخواني داشت، مطمئن باشيد يك گوشي اصلي، چنج يا قاچاق‌ نشده را در دست داريد.


برچسب‌ها: روشهای شناسایی گوشی همراه اصل فناوری سخت افزار و نرم افزار گوشی همراه
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:52 ] [ نصر ]
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:47 ] [ نصر ]

کری انتقال منافقین به اروپا را «دستاورد دیپلماتیک آمریکا» توصیف کرد

کاریکاتور/ دیپلماسی در خدمت تروریسم!


برچسب‌ها: دیپلماسی در خدمت تروریسم! منافقین جان کری سیاسی
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:43 ] [ نصر ]
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:42 ] [ نصر ]

صیاد 2

اولین سامانه موشکی تلاش در آینده نزدیک در مرکز ایران مستقر شده و وظیفه دفاع پدافندی از آسمان مرکز ایران را عهده‌دار خواهد شد.


برچسب‌ها: استقرار اولین سامانه موشکی تلاش با موشک‌های صیاد ۲ و ۳ در مرکز ایران نظامی موشک
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:42 ] [ نصر ]

به گزارش مشرق، وبگاه صهیونیستی«دبکا فایل» نزدیک به محافل امنیتی تل‌آویو به نقل از منابع نظامی خود مدعی شد که ایران از طریق ایتالیا و سوریه به پایگاه‌های دریایی در مدیترانه دست می‌یابد.

بر اساس این گزارش، ایران مذاکراتی را با طرف ایتالیایی در زمینه تبادلات دریایی و حضور کشتی‌های جنگی‌اش در بنادر آن کشور با هدف حکمرانی در آب‌های راهبردی منطقه انجام داده است.

 به نوشته دبکا فایل، در همین زمینه پنتاگون و روسای نیروی دریایی آمریکا مجددا به اسرائیل تاکید کردند تا ناوگان جنگی خود را بروزرسانی و گسترش دهد.

دبکا فایل با بیان این ادعا که نیروی دریایی ایران در برهه کنونی در برابر ناوهای «میسترال» مصر یا زیر دریایی «دلفین» اسرائیل ساخت آلمان ناتوان است نوشت: به همین دلیل ایران نزدیک شدن ایران به ایتالیا برای افزایش ظرفیت نیروی دریایی و برد عملیاتی‌اش  را در نظر گرفته است.

این گزارش می‌افزاید ایران پول و اراده لازم برای سرمایه گذاری در خرید کشتی‌های جدید را دارد در حالی‌که ایتالیا نیز اراده برای ساخت چنین کشتی‌هایی را برای ناوگان دریایی ایران دارد. ایتالیایی‌ها نیز اجازه می دهند ناوگان ایران از پایگاه مدیترانه‌ای آن‌ها استفاده کرده و مخالفتی با این موضوع ندارند .

 
منبع: فارس

برچسب‌ها: دستیابی نیروی دریایی ایران به پایگاه‌های مهم دریایی در ایتالیا و سوریه نداجا نظامی امیر سیاری
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:40 ] [ نصر ]

ملت ایران در سایه اتحاد و انسجام ملی در برابر دشمنان نقش آفرینی می‌کند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز (یکشنبه، 4 مهر ماه) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به نمایندگان خانه ملت اظهار کرد: درآستانه روز پنجم مهرماه روز عملیات ثامن‌الائمه هستیم، عملیاتی که به عنوان یک نقطه آغاز و نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس ملت عزیزمان است.

وی ادامه داد: در زمان انجام این عملیات، ما عملیات موفقی به جز عملیات محدود فرماندهی کل قوا نداشتیم و بیشتر همت رزمندگان برای سلب آسایش و امنیت نیروهای متجاوزی بود که تلاش داشتند مناطقی که مورد هدفشان بود را اشغال کنند، صرف می‌شد.

سردار دهقان ادامه داد: تا پایان سال جاری سه موشک تولید خواهد شد که عبارتند از موشک قدیر با سوخت جامد برای بردهای بلند و موشک سجیل نیز با برد بلند و قدرت اصابت بالا تولید خواهد شد و همچنین موشک خرمشهر را با دقت اصابت بالا و برد بلند نیز تولید خواهد شد.


برچسب‌ها: تولید سه موشک با برد بلند قدیر، سجیل و خرمشهر تا پایان سال سردار دهقان نظامی
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:39 ] [ نصر ]

به گزارش مشرق، امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به جنگ 8 ساله ایران و عراق و بیان این سوال که چرا جنگ برما تحمیل شد، گفت: جنگ علیه ایران یک علت اصلی و یک سری عوامل تشدید کننده و تسریع کننده داشت. 
 
وی افزود: علت اصلی ماهیت نظام سلطه و تقابل آن با انقلاب اسلامی بود. چرا که انقلاب اسلامی با ماهیت الگوسازی، ‌آرمانگرایی و عدم اطاعت از مستکبرین و ایجاد تمدن نوین اسلامی به پیروزی رسیده بود و نظام استکبار نیز به سرکردگی آمریکا جهانخوار تمامیت خواهی خود را از دست رفته دیده بود و لذا در تقابل انقلاب اسلامی برآمد. 
 
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: علت تسریع کننده این جنگ نیز این بود که اردوی استکبار طی برآورد غلط و اشتباه خود انقلاب اسلامی را فاقد قدرت دفاعی ارزیابی کرده بود و به این واسطه حیوان دست آموز خود یعنی صدام را به جنگ علیه ایران واداشتند. 
 

برچسب‌ها: امیر موسوی پاسخی غیرمنتظره به دشمنان انقلاب نظامی
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:38 ] [ نصر ]

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی در مراسم گرامیداشت شهدای 8 سال دفاع مقدس، با تقدیر از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان کشورمان در 8 سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: آنچه امنیت کشورمان را در آسمان و فضا و زمین تضمین کرده، ترس دشمنان از موشک‌ها و سلاح‌های ما نیست، بلکه هراس این دشمنان خدعه‌گر از دل‌های شجاع مردم مومن ایران است. 
 
وی با تقدیر از رشادت‌های شهدای مدافع حرم افزود: نکته جالب اینجا است که اغلب این شهیدان مدافع حرم، حتی امام خمینی را نیز به چشم ندیده بودند و برخی از آن‌ها نیز حتی در زمان جنگ به دنیا نیامده بودنده ولی پای ایمان و آرمان‌های انقلاب و کشورمان ایستادند و در برابر داعش و تروریست‌هایی که شقاوت‌ آن‌ها در تاریخ کم نظیر است مردانه ایستادگی کردند. 

فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا با انتقاد از حقوق‌های نجومی گفت: برخی‌ سیاسیون معتقدند برای رضایت دشمنان، باید به آن‌ها لبخند بزنیم غافل از آنکه نمی‌دانند ما احتیاجی به رضایت آنها نداریم.


برچسب‌ها: امیر اسماعیلی دفاع مقدس دشمن سیاست نظامی آجا
[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 18:36 ] [ نصر ]

رئیس ستادکل نیروهای مسلح هرگونه تلاش برای تضعیف توان نظامی کشور را بازی در زمین دشمن دانست و گفت: تمام تحرکات دشمن در منطقه تحت رصد دقیق نیروهای مسلح کشورمان قرار دارد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=47a5c41a-fc02-4c0c-94e0-884def20dc4f

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم آغاز رژه نیروهای مسلح کشورمان در تهران اظهار داشت: به گواهی تاریخ در طی چندین قرن گذشته هیچ‌گاه ملت ایران آغازگر جنگ و تنشی نبوده و تجاوزی به هیچ کشوری نداشته است و این نشان می‌دهد که ملت ایران ملتی صلح‌جو هستند و تجاوز ددمنشانه رژیم بعثی عراق به ملت انقلاب کرده ایران اسلامی، خود یکی از بارزترین آن‌هاست.وی ادامه داد: دفاع مقدس که آیینه تمام‌نمای صلح رزمندگان با حمایت شرق و غرب به جنگ فرزندان روح‌الله آمدند؛ اما نتیجه‌ای جز شکست عایدشان نشد. این حادثه بزرگ در تاریخ این کشور ثبت شد و شهدا، جانبازان، رزمندگان، آزادگان، ایثارگران و تک تک ملت ایران ساخت این تاریخ را برعهده گرفتند.رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: دفاع مقدس ملت ایران باید عبرت کسانی باشد که از صدام و رژیم بعثی عراق با پول و سلاح حمایت کردند و حق همسایگی ما را بجا نیاورند؛ هرچند مورد رأفت قرار گرفتند، اما باید این توصیه را جدی بگیرند که هیچ‌گاه چه خود و چه به نیابت از آمریکا وارد مجادله با ایران نشوند.سرلشکر باقری افزود: ما برای کسانی که زیر چتر آمریکا و با پشت‌گرمی و همکاری رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی در پی ایجاد ناامنی و ناپایداری در ایران و منطقه‌مان هستند، آینده‌ای بهتر از صدام پیش‌بینی نمی‌کنیم. دشمنان ملت ایران جنگ تحمیلی هشت ساله‌ای را علیه ملت ایران طراحی و اجرا کردند؛ اما این دفاع مقدس به نقطه شکوفایی و درخشندگی خوداتکایی و اعتماد به نفس و حتی الگویی برای کشورهای دیگر تبدیل شد.وی ادامه داد: دفاع مقدس موجب شکل‌گیری مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی در منطقه راهبردی غرب آسیا شد؛ در واقع جنگی که با یک غافلگیری و تجاوز ناجوانمردانه موجودیت انقلاب را نشانه گرفته بود، به یک فرصت راهبردی برای نمایش پایمردی‌ها و توانمندی‌های نظام و ملت ایران در دفاع از استقلال و  تمامیت ارضی و آرمان‌های بلند اسلامی تبدیل شد.رئیس کل ستاد نیروی مسلح تأکید کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس نه ‌تنها با ارابه‌ جنگی کشوری به نام عراق می‌جنگیدند، بلکه با یک ائتلاف بین‌المللی از شرق و غرب جنگیدند؛ ما در مقابل پول و اطلاعات آمریکایی‌ها، میراژ فرانسوی، تانک انگلیسی، سلاح شیمیایی آلمانی، پول و دلار سعودی و اماراتی و سربازان مزدور مراکشی، اردنی و مصری جنگیدیم. دفاع مقدس نمونه کم‌نظیر تقابل حق علیه باطل و مقابله‌ مظلوم با ظالم بود.سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه هر تلاشی برای تضعیف توان نظامی کشور «نادانی» و «بازی در زمین دشمن» است، عنوان کرد: تمام تحرکات دشمن در منطقه تحت رصد دقیق نیروهای مسلح کشورمان قرار دارد و قادر هستیم باتحلیل فعالیت‌های‌شان، اقدامات آنها را قبل از هرگونه اقدامی خنثی سازیم.شایان ذکر است در مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد مطهر حضرت امام (ره)، فرماندهان عالی رتبه نیروهای نظامی و انتظامی، وابستگان نظامی سفارتخانه ها در جمهوری اسلامی ایران و دیگر شخصیت ها حضور دارند.در این مراسم، علاوه بر رژه یکان های نمونه پیاده، آخرین ادوات و تجهیزات نظامی و انتظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

برچسب‌ها: سرلشکر باقری رژه نیروهای مسلح رصد تحرکات دشمن در منطقه نظامی هفته دفاع مقدس
[ پنج شنبه 1 مهر 1395 ] [ 15:34 ] [ نصر ]

ادامه رزمایش‌ها در جنوب کشور/رونمایی از نسل جدید ناوشکن جماران در آینده نزدیک

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه رزمایش بزرگ نیروهای مسلح که صبح امروز در خلیج فارس برگزار شد، هدف از این رژه را نشان دادن اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در خلیج فارس عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح ما در دفاع از مرزهای خود جدی هستند و ما طبق قوانین بین‌المللی و به دستور رهبر معظم انقلاب آماده دفاع همه جانبه از کشورمان هستیم.
 
وی افزود: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب رزمایش‌ها در جنوب کشور ادامه داشته و ما تمام تحرکات را رصد می‌کنیم.
 
سیاری با بیان اینکه ما انواع سامانه‌ها از موشک‌ها گرفته تا شناورها را خودمان می‌سازیم، افزود: در آینده نزدیک علاوه بر شناور سهند، یک ناوشکن دیگر در کلاس جماران نیز رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها: رونمایی از نسل جدید ناوشکن جماران در آینده نزدیک امیر سیاری نظامی آجا
[ پنج شنبه 1 مهر 1395 ] [ 15:32 ] [ نصر ]

خط تولید موشک ذوالفقار افتتاح می‌شود

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، خط تولید موشک ذوالفقار که توسط محققان و متخصصان وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است، در هفته دفاع مقدس و با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به طور رسمی افتتاح می‌شود.
 
گفتنی است؛ «موشک ذوالفقار» نخستین موشک سوخت جامد با برد 700 کیلومتر است که قادر است اهداف مورد نظر را به صورت نقطه ای منهدم نماید.
 
شایان ذکر است؛ موشک ذوالفقار در رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت 31 شهریور سالروز آغاز هفته دفاع مقدس در بندر عباس برگزار گردید رونمایی شد.

برچسب‌ها: افتتاح خط تولید موشک ذوالفقار هفته دفاع مقدس نظامی
[ پنج شنبه 1 مهر 1395 ] [ 15:31 ] [ نصر ]

نمایش اقتدار بیش از 500  شناور، تجهیزات و سامانه های رزمی و دفاعی  در آب های خلیج فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  رژه 170 فروند شناور موشک انداز های برد بلند ، متوسط ، راکت انداز ها و شناورهای پشیبان نیروی دریایی سپاه پاسداران ، 42 فروند شناورهای سنگین رزمی و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،25 فروند شناور دریابانی و نیروی انتظامی  از مهمترین برنامه های این رزمایش است.
 
وی  پرواز 42 فروند بالگرد ، بال ثابت و جنگنده های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، هوا فضاهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوا دریا نیروی دریایی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برنامه های رژه بزرگ در بندرعباس بر شمرد.
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژه 60 دستگاه از خودرو های محمول سپاه پاسداران، موشک ها، تجهیزات جدید ساخته شده در وزارت دفاع موشک های برد بالا ، کوتاه و متوسط ، موشک های بالاستیک و موشک های کروز پرواز و 50 دستگاه از یگان های محمول از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ، نهاجا و پدافند هوایی  از دیگر توانمندی های نیرو های مسلح  است.
 
رژه و نمایش اقتدار یگان های نمونه سپاه، ارتش ،بسیج و نیروی انتظامی از دیگر برنامه ها در ساحل بندرعباس بود.

برچسب‌ها: نمایش اقتدار بیش از 500 شناور، تجهیزات و سامانه های رزمی و دفاعی خلیج فارس هفته دفاع مقدس نظامی
[ پنج شنبه 1 مهر 1395 ] [ 15:30 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب