وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:58 ] [ نصر ]
 



مقام معظم رهبری میفرمایند:

جنگ نرم یک عرصه‌ی بسیار وسیعی است و روزبه‌روز هم با گسترش این فضای مجازی دارد گسترده‌تر میشود و خیلی هم خطرناک‌تر از جنگ سخت است.یعنی در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند، ولی روحها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ امّا در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، ولی روحها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.

 

امروز دشمن اگر هم به فرض، یک کار نظامی را انجام میدهد، با هدف تصرّف فضای فکری و روحی کشور است؛ اگرکار اقتصادی، کار امنیّتی و کار روانی میکنند، از فضای مجازی، از ماهواره، از رادیوها و تلویزیون‌ها و از مبلّغان دهان‌به‌مزد و سخن‌به‌مزد در اطراف دنیا استفاده میکنند، همه با این هدف است.

 

امروز از همه طرف با انگیزه‌ی دینی مردم دارد دشمنی میشود؛ برای اینکه ایمانها را اوّل در جوانها و بعد در طبقات گوناگون دیگر به عناوین مختلف، به اَشکال مختلف از بین ببرند.

 

پایگاه‌هاى اینترنتىِ فراوانى وجود دارد که هدفشان این است که عفّت و حیای جوان مسلمان را از بین ببرند.


برچسب‌ها: تغییر باورها و اعتقادات در جنگ نرم جنگ نرم
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:54 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:51 ] [ نصر ]

كالاها و خدماتي كه با اهداف معيعن توليد شده‌اند و به بازار مبادله عرضه شده اند، براي مصرف و تأمين نيازهاي جسمي و روحي آماده مي‌شوند. كالاهاي عمومي و خاص، خدمات اجتماعي، امتيازات و اعتبارات اجتماعي و غيره در اين بازار ظهور نموده است.

آنچه در اين حوزه، اقتضاي عدالت اقتصادي است، توزيع عادلانه كالاها و خدمات است. تنظيم شبكه‌هاي توزيع كالا به نحوي كه بتواند به طور يكسان حداقل نيازهاي مصرفي آحاد جامعه را تأمين نمايد و در مراتب بالاتر، سطح معيشتي و رفاه عمومي را به طور يكسان همگاني نمايد، نشانه‌اي از عدالت اقتصادي است.

 براي تحقق عدالت در اين زمينه، الگوي مصرف بسيار تعيين‌كننده است و مباحثي از قبيل الگوي مسكن، انرژي، تغذيه و ساير نيازها و مجموعه سياست‌هاي اقتصادي متأثر از آن خواهد بود. از آثار مثبت الگوي مصرف، كنترل تقاضاست. به هر حال، لازمه عدالت توليدي و مصرفي، ايجاد توازن ميان الگوي مصرف و اولويت‌هاي توليد است و لازمه تداوم حركت عادلانه در نظام اقتصادي برقراري ثبات و توازن است.

نيازها در الگوي مصرف بايد طوري طبقه‌بندي شوند كه تعالي و تكامل فرد و جامعه به صورت متوازن و همه‌جانبه صورت پذيرد. 

برچسب‌ها: ديدگاه امام رضا عليه السلام درباره مصرف مصرف درست الگوی مصرف زندگی زیبا
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:47 ] [ نصر ]

جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای پس از پیروزی انقلاب در تمامی سطوح کار برای پیشرفت که تا آن زمان بر زمین مانده بود را شروع کرد که یکی از این ابعاد پیشرفت در زمینه نظامی و ساخت تجهیزات دفاعی بود.

ایران با وجود این که از آغاز تا امروز با مسائلی چون «جنگ تحمیلی» و «تحریم» رو به رو بود اما جوانان متعد آن هیچگاه دست از تلاش برنداشتند و کشور را هر روز در مسیر پیشرفت حرکت دادند که نتیجه آن تولید تجهیزات هوایی، دریایی و زمینی شده که به اذعان برترین کارشناسان امور نظامی به کابوسی برای دشمنان بدل شده است.

سلاح‌های ایرانی رباینده خواب از چشم دشمنان + تصاویر


برچسب‌ها: سلاح های ایرانی آجا سپاه نیروهای مسلح ایران
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:39 ] [ نصر ]

 امیر المومنین حضرت علی ع

العلم فی صغر کالنقش فی حجر

کسب علم در کودکی مانند نقش بر روی سنگ میماند که هر گز پاک نمیشود 

بر روی سنگ قبر کشیشی در کلیسای وست مینستر چنین نوشته شده است:

” کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم.

بزرگتر که شدم، متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است، من باید کشورم را تغییر دهم.

بعدها کشورم را نیز بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم.

در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول سازم.

و اینک که درآستانه ی مرگ هستم، فهمیدم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم،

شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 

 


برچسب‌ها: کسب علم در کودکی امام علی (ع) سخنان زیبا کلام زیبا
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:37 ] [ نصر ]

بدنه و ظاهر کلی موشک صیاد۳ شبیه خانواده استاندارد و باله‌های انتهایی شبیه به موشک‌های پاتریوت است اما از نظر ارتفاع درگیری، این موشک هم طراز خانواده اس ۳۰۰ محسوب می‌شود.

«صیاد ۳»؛ تلفیقی از پاتریوت و استاندارد اما هم‌طراز «اس ۳۰۰»/ اولین موشک بردبلند ایرانی که به جنگ بالستیک‌ها می‌رود +عکس

برچسب‌ها: «صیاد ۳»؛ تلفیقی از پاتریوت و استاندارد اما هم‌طراز «اس ۳۰۰» نظامی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 مرداد 1396 ] [ 20:34 ] [ نصر ]

سپاه

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ‌دقایقی قبل اعلام کرد:‌عصر دیروز (شنبه)‌ یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس های جاسوسی بیگانه از داخل خاک کشور پاکستان با سلاح های منحنی زن و سبک به سمت مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه سراوان شلیک کردند.

این گزارش می افزاید:‌ اقدام تروریست ها با عکس العمل متقابل رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مواجه و منجر به هلاکت یک تن از تروریست ها و زخمی شدن دو تن دیگر از آنان شد.

این گزارش با اشاره به متواری شدن مابقی تروریست ها به عمق خاک کشور پاکستان آورده است:‌ در این اقدام تروریستی دو تن از کارگران بومی که در حال کار در منطقه بودند به شهادت رسیدند.


برچسب‌ها: حمله تروریست‌ها به مرزهای شرق کشور قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نظامی
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:20 ] [ نصر ]

به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، ستوان سوم سید مهدی جودی ثانی از رزمندگان نیروی زمینی ارتش در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

هشتمین شهید مدافع حرم ارتش در حلب به شهادت رسید

ستوان جودی ثانی که هشتمین شهیدمدافع حرم ارتش است. پیش از این در تیپ 377 نیروی زمینی ارتش در قوچان و در رسته توپخانه خدمت می‌کرد که صبح روز گذشته (سه‌شنبه 20تیر) در حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار صبح جمعه(23 تیر) پس از برگزاری مراسم دعای ندبه از مقابل مهدیه شهر قوچان برگزار خواهد شد.


برچسب‌ها: شهادت هشتمین شهید مدافع حرم ارتش در حلب نظامی آجا
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:18 ] [ نصر ]

به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل؛ یک زن اسپانیایی عضو داعش اعلام کرد مهریه اش برای ازدواج با یکی از خطرناکترین تروریست‌های این گروه فقط یک «کمربند انتحاری» بوده است.

این زن که به «آ. آ. ال» (حروف اول نامش) شناخته می‌شود در مارس ۲۰۱۴ از اسپانیا به سوریه سفر کرد و در آنجا با یک تروریست مراکشی به نام «محمد همدوش» ازدواج کرد و حدود ۷ ماه پیش در مرز ترکیه و سوریه دستگیر شد. او در بازجویی‌های اولیه اذعان کرد مهریه اش برای ازدواج با این تروریست مراکشی یک کمربند انتحاری حاوی مواد منفجره بود.

مهریه عجیب زن اسپانیایی که به داعش پیوست+عکسمهریه عجیب زن اسپانیایی که به داعش پیوست+عکس

مقامات ترکیه، این زن را در دسامبر سال ۲۰۱۶ به همراه یک زن اسپانیایی دیگر بازداشت کرده و به دولت اسپانیا تحویل دادند. هر دو زن با تروریست‌های مراکشی ازدواج کرده و به عضویت در گروه تروریستی داعش اعتراف کردند.

سخنگوی وزارت کشور اسپانیا امروز گفت: این دو زن پس از پیوستن به گروه تروریستی داعش تحت تعقیب بودند. آن‌ها حدود دو سال در گروه تروریستی داعش عضو بودند و در جنایات آن‌ها شرکت داشته‌اند. وحشیگری، عقاید افراطی و پیوستن داوطلبانه آن‌ها به داعش کافی است تا نام آن‌ها در لیست سیاه تهدیدکننده‌های امنیت ملی اسپانیا قرار بگیرد.


برچسب‌ها: مهریه زن داعشی, اخبار بین الملل, جهاد نکاح, ازدواج تروریست های داعش
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:17 ] [ نصر ]

دریادار موسوی

دریادار دوم موسوی گفت: مراحل ارزیابی کلی فالانکس به پایان نرسیده و پس از پایان این مراحل،‌ فالانکس عملیاتی می‌شود.

دریادار دوم محمود موسوی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت‌  درباره تست و آزمایش سامانه‌های جدید،‌ مانند فالانکس ایرانی،‌ عنوان کرد:‌ تمام سامانه‌های جدیدی را که تحویل نداجا شده است به‌کارگیری می‌کنیم اما درباره سامانه دفاع نقطه‌ای مانند فالانکس مراحل ارزیابی و تحویل کلی آن به پایان نرسیده است.


برچسب‌ها: آخرین وضعیت "فالانکس ایرانی نظامی نداجا
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:14 ] [ نصر ]

 

اس 300

امیر اسماعیلی امروز برای اولین بار اعلام کرده که S۳۰۰ در ایران استقرار یافته است؛ این یعنی از این پس، انگشت پدافند هوایی برای شکار پرنده‌های متخاصم "روی ماشه اس۳۰۰" هم خواهد رفت.


برچسب‌ها: انگشت ایران روی ماشه اس۳۰۰ نظامی ایران
[ یک شنبه 25 تير 1396 ] [ 22:11 ] [ نصر ]

اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان بخشیده شد

 سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون موضوع اضافه خدمت کارکنان وظیفه اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه‌ی در حال خدمت، بخشیده شد.

وی همچنین از بخشیده شدن اضافه خدمت مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن سال ۹۶ خود را جهت انجام خدمت دوره سربازی معرفی کنند خبر داد.

سردار کمالی افزود: علاوه بر اضافه خدمت سنواتی، معظم‌له با بخشش اضافه خدمت انضباطی کارکنان وظیفه در حال خدمت نیز موافقت کرده اند.

وی بیان کرد: این بهترین فرصت برای مشمولان غایب است که با اخذ دفترچه آماده به خدمت خود را جهت انجام خدمت سربازی معرفی کنند.

سردار کمالی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح باید با اولویت قرار دادن کسانی که در حال انجام اضافه خدمت هستند، ابتدا آن‌ها را از خدمت ترخیص کنند.


برچسب‌ها: بخشیده شدن اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان نظامی مشمولین غایب
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:51 ] [ نصر ]

سلاح انفرادی جدید ذوالفقار

مدیر مؤسسه مصاف با اشاره به تست سرد سلاح انفرادی ذوالفقار در حضور وزیر دفاع، گفت: سردار دهقان اسلحه را دید و از آن استقبال کرده و دستوراتی برای پیگیری کارهای مربوطه داد.به گزارش مشرق، بطور معمول کار طراحی و ساخت سلاح در ایران بر عهده نهادهای نظامی است که مجموعه‌هایی نظیر وزارت دفاع و سازمان‌های جهاد خودکفایی نیروهای مسلح این وظیفه را بر عهده دارند، اما این بار یک موسسه فرهنگی هنری به همت جوانان متخصص اقدام به طراحی یک سلاح انفرادی کرده است. موسسه فرهنگی «مصاف ایرانیان» در روز قدس از یک سلاح انفرادی با نام «ذوالفقار» رونمایی کرد که مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت. این موسسه با مدیریت علی‌اکبر رائفی‌پور از سال 1391 بطور رسمی فعالیت خود را در زمینه دشمن شناسی و مهدویت و با هدف زمینه سازی ظهور آغاز کرده و تا کنون در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته است.


برچسب‌ها: تست سرد «ذوالفقار» درحضور وزیر دفاع تولید سلاح مدرن با ۲ میلیون تومان سلاح رائفی پور نظامی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:50 ] [ نصر ]

ناخدا یکم عرشه احمدرضا باقری فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتشطی گفت‌وگویی درباره روز سوم رزمایش نداجا اظهار داشت: در سومین روز از رزمایش امنیت پایدار و اقتدار دریایی 96 نیروی دریایی ارتشعملیات چریک و ضد چریک و عملیات نفوذ به ساحل توسط تکاوران نداجا با موفقیت انجام شد. لازم به ذکر است رزمایش امنیت پایدار و اقتدار دریایی 96 نیروی دریایی ارتش، از 11 تیرماه به مدت 5 روز در دریای خزر آغاز شده است.

 

اجرای عملیات نفوذ به ساحل توسط تکاوران نداجا در رزمایش اقتدار ۹۶ + تصاویر 

در ادامه می‌توانید تصاویر روز سوم این رزمایش را ببینید.


ادامه مطلب


برچسب‌ها: اجرای عملیات نفوذ ساحل تکاوران نداجا رزمایش اقتدار ۹۶ تصاویر نظامی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:46 ] [ نصر ]

جنگنده فانتوم اف 4

معاون عملیات نداجا از حضور جنگنده‌های اف-۴ نیروی هوایی ارتش در رزمایش نداجا خبر داد.

 

برچسب‌ها: فانتوم‌ها رزمایش نداجا نظامی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:44 ] [ نصر ]

عضو پارلمان سوریه در گفت‌وگو با تسنیم: حمله موشکی سپاه در دل داعش و حامیان آن هراس انداخت/آمریکا تمایلی به نابودی داعش ندارد

کاریکاتور/ هراس موشک‌های سپاه در دل داعش

برچسب‌ها: کاریکاتور هراس از موشک‌های‌سپاه در دل‌ داعش ایران داعش موشک نظامی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:43 ] [ نصر ]

یکی از اعضای ارشد کنست مدعی شد که تلاش های جاری ایران برای تجهیز خود به مرگبارترین و دقیق ترین تسلیحات یک خطر برای اسرائیل به حساب می آید و اسرائیل باید برای مقابله با این خطر در درگیری های آتی با جمهوری اسلامی ایران و شاخه های منطقه ای آن برنامه ریزی کند.

کاریکاتور/ترس رژیم‌صهیونیستی‌ از توان‌نظامی‌ ایران

برچسب‌ها: کاریکاتور ترس‌رژیم‌صهیونیستی‌ از توان‌نظامی‌ ایران نظامی سیاسی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:42 ] [ نصر ]

باید در نظر داشت، قرار دادن بن نایف در بازداشت خانگی می تواند تصویر «برادرانه» ای که بین دو محمد ترسیم شد، خدشه دار و بلکه کاملا از بین ببرد آن هم در حالی که محمد بن سلمان روز بیعت برای بوسیدن پای بن نایف به سمت او خم شد.

کاریکاتور/ بازداشت بن نایف در کاخ !!!

برچسب‌ها: کاریکاتور/ بازداشت بن نایف در کاخ عربستان سیاسی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:41 ] [ نصر ]

تلفیق ایرانی کلاشینکف و ژ-۳ آمد +عکس

این سلاح می تواند با تغییر لوله در سه کالیبر ۵۱*۷.۶۲ ، ۳۹*۷.۶۲ و ۵.۵۶ میلی متری مورد استفاده قرار بگیرد. وزن ذوالفقار بین ۳.۵ الی ۳.۸ کیلوگرم است که به نسبت ژ-۳ کاهش چشمگیری را شاهد هستیم.

ذوالفقار؛ اولین سلاح هجومی ایران با قابلیت تغییر کالیبر/ تلفیق ایرانی کلاشینکف و ژ-۳ آمد +عکس


برچسب‌ها: ذوالفقار؛ اولین سلاح هجومی ایران با قابلیت تغییر کالیبر نظامی
[ پنج شنبه 15 تير 1396 ] [ 11:35 ] [ نصر ]

دیدار تیم های ایران و ازبکستان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر پایان یافت و با این نتیجه ایران با اقتدار به جام جهانی 2018 روسیه راه یافت.

ایران یک - ازبکستان صفر/آغاز جدال ایران برای به دست آوردن بلیط روسیه
 

برچسب‌ها: صعود ایران به جام جهانی، مقتدرتر از همیشه ورزشی ایران
[ جمعه 26 خرداد 1396 ] [ 22:55 ] [ نصر ]

سالن شبیهساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) رونمایی شد

 به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، عصر امروز امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش سالن شبیه ساز تیراندازی که توسط گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شده بود را افتتاح و برای بهره برداری به تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول (ص) تحویل داد.
 
امیر دریادار دوم فیلیه فرمانده تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول(ص) در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شعار سال نیروی دریایی راهبردی ارتش مبنی بر لزوم ارتقا سطح آموزش کارکنان که توسط امیر دریادار سیاری به تمامی یگان‌های تحت امر ابلاغ کرده‌اند, سالن شبیه‌ساز تیراندازی به ابعاد 15 در 20 متر مربع با حمایت‌ها و پشتیبانی سلسله مراتب فرماندهی و به اهتمام  گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شد.
 
وی افزود: خط آتش این سالن قابلیت تمرین تیراندازی با انواع سلاح ها اعم از آر پی جی 7, ژ 3, تیربار گرینوف, دوشکا و اسلحه تندر را دارد.

برچسب‌ها: رونمایی سالن شبیه‌ساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) امیر سیاری
[ جمعه 26 خرداد 1396 ] [ 22:54 ] [ نصر ]
2030

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه باید ابعاد گوناگون سند ۲۰۳۰ بررسی شود گفت: سند ۲۰۳۰ مغایر قانون اساسی‌ست.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه باید سند 2030 از لحاظ حقوقی نیز با دقت بررسی شود، گفت: آیا این سند تعهد است و یا توصیه؟ برخی از موافقان این سند معتقدند که این سند توصیه است، اما در 17 جای سند بحث تعهد مطرح شده و همچنین 150 مورد در این سند کلمه تضمین آمده، آیا با وجود 150 بار تکرار کلمه تضمین و 17 بار تکرار کلمه تعهد، آیا این سند واقعا یک توصیه است؟

 


برچسب‌ها: سند2030 سیاسی بصیرت
[ جمعه 26 خرداد 1396 ] [ 22:52 ] [ نصر ]

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما آمادگی بسیار خوبی دارند

  احمدرضا  پوردستان در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران  با اشاره به اینکه حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد اظهار داشت: ترور روز چهارشنبه به لحاظ نظامی، کیفیت و قابلیت عملیاتی نداشت.
وی با اشاره به اینکه داعش از سال 93 بنا داشت کشور را در یک مقیاس گسترده درگیر کند، گفت: درخرداد و تیر سال 93 داعش در یک زمان کوتاه از استان های غربی عراق یعنی استان انبار به استان های شرقی یعنی به استان دیاله در نزدیکی مرز مهران و دهلران وارد شد و قصد داشت دریک مقیاس گسترده ما را درگیر کند. 
وی افزود: این گروه یک احساس باطلی هم مثل منافقین داشتند که فکر می‌کردند استان های مرزی ما با آنها همراهی می کنند. 
پوردستان گفت: اما ظرفیت عملیاتی نیروهای مسلح ما جلو آنها را گرفتند و آنها ناامید شدند و به همین خاطر تلاش کردند که در یک مقیاس دیگری وارد شوند ومن مطمئن هستم که در هیچ حوزه ای به موفقیت لازم نخواهند رسید.

برچسب‌ها: آمادگی و اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی امیرپوردستان
[ جمعه 26 خرداد 1396 ] [ 22:51 ] [ نصر ]
 

رهبری

دشمن، سه هدفِ کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را در دستور کار خود قرار داده است که هدف کوتاه‌مدت آن‌ها «برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه» است.


برچسب‌ها: هدف کوتاه‌مدت دشمنان «برهم زدن امنیت کشور» امام خامنه ای بصیرت
[ جمعه 19 خرداد 1396 ] [ 18:39 ] [ نصر ]

علاء الدین بروجردی

 علاءالدین بروجردی در گفت‌وگوی ویژه خبری سیما با اشاره به دو حادثه تروریستی در تهران گفت: یکی از این حوادث تروریستی مربوط به حرم مطهر بود. با توجه به اینکه مراسم ارتحال امام(ره) به‌تازگی سپری شده است و جمعیت در حرم حضور دارند تروریست‌ها طراحی‌هایی کرده بودند که با هدایت خدا و هوشمندی، نیروها به این تروریست‌ها مشکوک شده و ایست می‌دهند.

وی ادامه داد: آنها شروع به تیراندازی می‌کنند که در نهایت هر دو مهاجم به درک واصل می‌شوند. یک زن زنده دستگیر می‌شود و در اختیار نیروهای اطلاعاتی است که بازجویی‌های لازم صورت گیرد تا عوامل و اطلاعات کافی نسبت به ماهیت آنها به دست آید.


برچسب‌ها: حادثه تروریستی تهران دستگیری یک زن
[ جمعه 19 خرداد 1396 ] [ 18:38 ] [ نصر ]
[ جمعه 19 خرداد 1396 ] [ 18:37 ] [ نصر ]
[ جمعه 19 خرداد 1396 ] [ 18:37 ] [ نصر ]

خرداد، ماه اشک و زخم است. اشکی که همیشه بر گونه هایمان جاری است و زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت. خرداد، ماه ماتم و غم است. ماتم درعزای والامردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است. خرداد، ماه اشک و آه است. در وداع مردی که با آمدنش شب های تاریک و بی ترانه ما را به صبح دل انگیز و سپید رهایی مبدّل ساخت. آری او، مرد تنهای صحنه های آتش و خون، پاکمردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

امام خمینی در روز بیستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهریـور 1281 هجرى شمسى ( 24 سپتامپر 1902 میلادى) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزى ایران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد پـاى بـر خـاکدان طبیعت نهاد و در 14 خرداد سال 1368 هجری شمسی به ملکوت اعی پیوست.


برچسب‌ها: خرداد، ماه اشک و آه امام خمینی (ره)
[ جمعه 19 خرداد 1396 ] [ 18:36 ] [ نصر ]
 

انتصاب آل‌هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

 در پی درخواست کناره‌گیری جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجتهد شبستری از امامت جمعه تبریز پس از سالها خدمات مجاهدت‌ آمیز، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، حجت‌الاسلام سیّد محمّدعلی آل‌هاشم را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌ جمعه تبریز منصوب کردند.

برچسب‌ها: حجت الاسلام آل‌هاشم امام جمعه تبریز سیاسی نماینده ولی فقیه
[ جمعه 19 خرداد 1396 ] [ 18:34 ] [ نصر ]
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 53 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب