وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:26 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:22 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:17 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:16 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:14 ] [ نصر ]

افسران - ♥فرمانده....

 عراق و شام مقدمه بود تا ایران را زمین‌گیر کنند اما قدرت جمهوری اسلامی آنها را در همان‌جا زمین‌گیر کرد. کسی که به‌عنوان دفاع از اهل‌بیت(ع) می‌رود در واقع دارد از جامعه و شهرهای خود دفاع می‌کند؛ این دفاع از ایران است.

برچسب‌ها: حریم اهل بیت دفاع از ایران امام خامنه ای عراق و شام بصیرت
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:12 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:11 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:9 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:8 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:6 ] [ نصر ]
[ جمعه 15 مرداد 1395 ] [ 19:5 ] [ نصر ]

ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهدای بی شماری را تقدیم آرمان های مقدس نظام اسلامی کرده که در این میان شهید سرلشکر خلبان «عباس دوران» شهیدی است که آوازه شجاعت و دلاور مردی های آن به کابوس شب و روز صدام و مزدورانش تبدیل شد و بارها دل آنها را لرزانده بود.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=feff6edc-c90f-46e3-8900-a5361bac8fbd

"عباس دوران" سرآمد دوران 

""عباس دوران" در بیستم مهر ماه سال 1329 در شهر شیراز دیده به جهان گشود. دوران کودکی، نوجوانی و جوانی را در شیراز گذراند. وى پس از اخذ دیپلم در سال 1349 به دلیل علاقه ای که به یادگیری فن خلبانی و خدمت به میهن دارد وارد دانشکده خلبانى نیروى هوایى ارتش می شود. پس از طى نمودن دوره مقدماتى پرواز در ایران براى ادامه تحصیل و فراگیری دوره تکمیلى خلبانی به کشور آمریکا اعزام گردید. با توجه به استعداد فوق العادهف در کم ترین زمان موفق به اخذ نشان و گواهینامه خلبانى شده و در سال 1351 به ایران بازمی گردد و با درجه ستواندومی در پایگاه هوایی همدان مشغول به خدمت می شود. هنگامى که جنگ تحمیلى آغاز شد، وى در پست افسر خلبان شکارى و معاونت عملیات فرماندهى پایگاه سوم شکارى (شهید نوژه) انجام وظیفه مى‏کرد. عباس در 22 تیر سال 1358 با مهناز دلی روی ازدواج می کند که حاصل این ازدواج یک پسر بود با نام امیررضا که وقتی پدر رفت تنها 8 ماه داشت.

برای  دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید


برچسب‌ها: "عباس دوران" شهید عباس دوران شهداء نظامی بصیرت
[ جمعه 1 مرداد 1395 ] [ 14:9 ] [ نصر ]
[ جمعه 1 مرداد 1395 ] [ 13:59 ] [ نصر ]

فرمانده سپاه پاسداران گفت: حقوق‌های نجومی تنها دلیل بازداشت‌های اخیر نیست و پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است.

  

بازداشت‌های اخیر فقط به حقوق‌های نجومی مرتبط نیست/ حضور برخی سیاسیون در شبکه بزرگ فساد بانکی

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان و مسؤولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره دلیل جوسازی‌های اخیر علیه سپاه پاسداران گفت: دشمن، آمریکا و حتی مخالفان داخلی به دنبال استحاله انقلاب و ارزش‌های آن هستند تا حرکت انقلابی در جامعه ما کند و تضعیف شود و طبیعی است که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار حفظ ارزش‌ها، جوسازی‌ و با این نهاد مخالفت کنند. وی همچنین درپاسخ به سؤالی، مبنی بر چرایی بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: این تنها یکی از پروژه‌های اطلاعاتی است که سپاه در رابطه با مسائل امنیتی و موضوع نفوذ و فسادهای اقتصادی دنبال می‌کند، برخی فکر می‌کنند که فقط حقوق‌های نجومی دلیل این بازداشت‌هاست اما پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است. این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره رزمایش‌های پیش روی سپاه گفت: امسال رزمایش‌های زیادی داریم که عدد آن از دست من در رفته است. انشاءالله این رزمایش‌ها با هدف ارتقای آمادگی‌ها، آن هم آمادگی برای دفن دشمن در آب‌های خلیج فارس و انهدام آنها در خاک ایران انجام می‌شود. جعفری در خصوص تحرکات اخیر گروه‌های تکفیری در داخل کشور و دستگیری‌های صورت گرفته نیز گفت: همه داعشی نبودند. این گروه با توجه به شرایط کشور زمینه اقدام در ایران را ندارد. این موارد اخیر برخی‌هایشان ضد انقلاب‌های معمولی بودند که ماهانه به طور معمول در شرق و غرب کشور توسط سپاه با آنها مبارزه می‌شود. 

برچسب‌ها: حضور برخی سیاسیون در شبکه بزرگ فساد بانکی حقوق های نجومی سردار جعفری سیاسی
[ جمعه 1 مرداد 1395 ] [ 13:52 ] [ نصر ]

یکی را کم، یکی را بیش دادند یکی را خر، یکی را میش دادند!

یکی در برگه شد صفر و یکی را هزاران صفر در یک فیش دادند !!

 افسران - یکی را کم، یکی را بیش دادند یکی را خر، یکی را میش دادند!  یکی در برگه شد صفر و یکی را هزاران صفر در یک فیش دادند !!

برچسب‌ها: فیش حقوقی مدیران دولتی کارگر اجتماعی سیاسی بصیرت کاریکاتور
[ جمعه 1 مرداد 1395 ] [ 13:50 ] [ نصر ]

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: روند ارتقای توان موشکی ایران تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود.

 

روند ارتقای توان موشکی ایران تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود 

 به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تحویل دهی 8 فروند بالگرد به دستگاه های لشکری و کشوری، گفت: این اقدام جهادی که در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و مأموریت وزارت دفاع در پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح و همچنین بهره گیری از ظرفیت های بخش دفاع برای تأمین نیازمندی های بخش غیر نظامی کشور صورت گرفته نشان از توانمندی های بالای متخصصان افتخار آفرین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و عزم آنان برای تأمین نیازمندی های کشور با اتکاء به ظرفیت های بومی است.

 سردار دهقان گفت: به‌حمدالله این روند به طور مستمر و با جدیت در کلیه صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع در حوزه های دریایی، زمینی، هوایی، پدافند هوایی، فضایی، موشکی، الکترونیک و فناوری های نوین، با هدف ارتقاء روز افزون توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در جریان است و جنگ روانی و شانتاژ تبلیغاتی دشمنان تأثیری بر این روند پویا، زنده و رو به رشد نداشته و نخواهد داشت.

گفتنی است، در یکصدو بیست و دومین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، 8 فروند بالگرد که کار ساخت و تعمیرات اساسی آن در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شده است به دستگاه های لشکری و کشوری تحویل داده شد.
 بالگردهای نظامی و امدادی تحویل داده شده عبارتند از : 5 فروند بالگرد412EP منطبق با فناوری های روز دنیا برای بهره برداری در سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، تعمیر اساسی اولین فروند بالگرد میل 171 و تحویل آن به نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز اتمام ساخت 2 فروند بالگرد 206 و214 که با انجام مراحل تست پروازی آماده تحویل به نیروی زمینی سپاه پاسداران است.

برچسب‌ها: توان موشکی ایران وزیر دفاع سردار دهقان نظامی
[ جمعه 1 مرداد 1395 ] [ 13:48 ] [ نصر ]

پاسخ به ۸ پرسش درباره ارزیابی برجام و تجربه ملت ایران از آن

  به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آغاز مذاکرات هسته‌ای فرمودند: «من اعتماد ندارم، خوشبین نیستم به مذاکره، لکن میخواهند مذاکره کنند، بکنند؛ ما هم به اذن‌الله ضرری نمیکنیم. یک تجربه‌ای در اختیار ملّت ایران است، این تجربه ظرفیّت فکری ملّت ما را بالا خواهد برد.»۱۳۹۲/۰۸/۱۲

 

برچسب‌ها: پاسخ به ۸ پرسش درباره ارزیابی برجام و تجربه ملت ایران از آن امام خامنه ای برجام سیاسی
ادامه مطلب
[ جمعه 1 مرداد 1395 ] [ 13:45 ] [ نصر ]

عادل جبیر:آنکارا به سادگی نمی تواند به معارضان سوری خیانت کند/فروپاشی ترکیه در صورت کوچکترین اشتباه!

 یلدریم، نخست وزیر ترکیه پس از پایان تنش ترکیه با رژیم صهیونیستی و روسیه، ابراز اطمینان کرده بود که روابط کشورش با سوریه عادی خواهد شد. این اظهارات پرسش های زیادی را درباره علت تغییر موضع ترکیه ایجاد کرده است. 


برچسب‌ها: کودتا در ترکیه، اظهارات عادل الجبیر کودتا ترکیه عربستان
[ جمعه 1 مرداد 1395 ] [ 13:43 ] [ نصر ]
می توان چنین ادعا کرد که در حالی که ما در تهران از ناموفق بودن کودتا سخن می‌گویم هنوز بخش قابل توجهی از ملت ترکیه فکر می‌کنند که کودتا با موفقیت انجام شده است.

دو تحلیل عمده برای حوادثی که رخ داد وجود دارد که گذر زمان در مورد آنها قضاوت خواهد کرد:

1)  این کودتا توسط نیروهای جریان گولن در بدنه ارتش سازماندهی شده است. این کودتا پس از آن رخ داد که هفته گذشته برای اولین بار عملیات‌های امنیتی علیه شاخه نظامی این جریان انجام شد. در دو سال گذشته هیچ هفته‌ای بدون عملیات علیه نیروهای این جریان در ساختار قضایی و اطلاعاتی ترکیه وجود نداشته است و صدها نفر به جرم همکاری با جریانی زیرزمینی در درون دولت دستگیر شده بودند. اما برای نخستین بار در هفته گذشته تعدادی از افسران ارتش تحت بازداشت قرار گرفتند. این عملیات جریان را متوجه جدیت دولت در برخورد با خود کرد و جریان را بر آن داشت تا با پیش چشم گرفتن تمام ریسک‌های پیروزی یا شکست کودتای خود دست به کار شود. در واقع جریان نظامی گولن متوجه شده است که با کودتا یا بدون کودتا در هر حال سرکوب و ریشه کن خواهد شد. بنابراین طی یک اقدام متهورانه دست به کودتای این شب زدند. اگر در نظر داشته باشیم که تا چند روز دیگر شورای عالی نظامی در ستاد کلاً نیروهای مسلح قرار بود که تشکیل شود و در این شورا با توجه به تحرکات هفته گذشته بی شک علیه جریان کشف شده گولن در ارتش تصمیماتی قرار بود که اتخاذ شود. جریان گولن در ارتش  در شکل یک هسته مخفیانه با نام "کمیته صلح در جهان" در حال مدیریت اوضاع بود که بر اساس نظریه اول در مورد این کودتا توسط این هسته طراحی، مدیریت و اجرا شده است. مشکل اصلی این هسته پایین بودن درجات نظامی این افراد از سطح عالی ژنرالی بود که با توجه به این مساله بسیاری از کارشناسان نظامی و امنیتی معتقد بودند که در کوتاه مدت امکان کودتای فراگیر توسط گولنی‌ها در ارتش وجود ندارد و آنها در بدترین حالت می‌توانند خرابکاری انجام دهند. افرادی که این اقدامات را یک کودتای واقعی اما ناموفق – تا این مرحله – می‌دانند اقدام بسیار ماهرانه رسانه‌ای و روانی این گروه را دلیلی بر مدعای خود می‌دانند. تیم کودتا کننده در اولین اقدام تلویزیون دولتی را تسخیر کرده و از این طریق با ایجاد رعب در کشور وارد فاز مدیریت صحنه رد کشور شده است. در ادامه با در دست گرفتن ساختمان‌های مدیریت شبکه‌های خصوصی و پخش ماهواره‌ای شبکه‌های بخش قابل توجهی از کشور ار از مشاهده تلویزون محروم کرده و اینترنت را نیز قطع کرده است. در واقع می توان چنین ادعا کرد که در حالی که ما در تهران از ناموفق بودن کودتا سخن می‌گویم هنوز بخش قابل توجهی از ملت ترکیه فکر می‌کنند که کودتا با موفقیت انجام شده است. از سوی دیگر وقتی در نظر داشته باشیم که ژاندارمری شاخه دوم این کودتا در کل کشور آماده اجرای امر بوده است و نقطه مزیت این نیرو گستردگی آن در سراسر کشور و تسلط بر تمام جاده‌های بین شهرهای کشور  می‌توان این فرضیه را تقویت کرد. در مجموعه بنظر می رسد کودتا با هماهنگی آمریکا وعربستان  برای همسو سازی بیشتر اردغان در سوریه وعدم تمایل به روسیه طراحی وعملیاتی شد.

2)  دومین فرضیه بر آن است که این کودتا تنها یک تئاتر سخت و سنگین از سوی اردوغان بوده است تا با استفاده زا شرایط بحرانی ایجاد شده دست به تضعیف ارتش زده و امکان کودتاهای جدی‌ای که می‌توانست در آینده گریبانگیر او شود را از بین ببرد. این طیف اصلی‌ترین موید این نظریه را فراهم شدن امکان قدرت نمایی بیشتر برای اردوغان به عنوان یک رهبر وحدت بخش و بسیج‌گر اقشار مختلف مردم می‌دانند و معقدند که درخشانتر شدن چهره اردوغان در این مساله به عنوان یک قهرمان ملی نشان میدهد که همه ماجرا تحت نظرات او بوده است و این تنها یک بازی کثیف است.گرچه تنها گذر زمان و بررسی سوانح آینده نشان خواهد داد که چه دست‌هایی در پشت پرده این حادثه وجود داشته است اما با در نظر داشتن تجربه حوادث پارک گزی که اکنون پس از دو سال اسناد حمایت بنیاد سوروس از آن در دست است و می توان آن را یک کودتای رنگی علیه اردوغان ارزیابی کرد صرفِ فراهم شدن امکان خودنمایی برای اردوغان را در مورد اهداف طراحی آن مساله نمی توان کافی دانست. در واقع اگرچه در صورت موفقیت اردوغان و حزب حاکم توان اردوغان بیشتر از پیش خواهد شد اما میزان هزینه ای که اردوغان در قبال این مساله متحمل شده است بسیار بالا است. از سوی دیگر در ماه های اخیر اردوغان با طیف های مختلف ارتش وارد مراوده شده و نظر مساعد آنها برای همراهی با خود در مسایل مختلف کشور ار فراهم آورده بود و در میان مدت امکان وقوع کودتا علیه او ممتنع بود. همچنین اگر در نظر داشته باشیم که اصلی ترین نیروهای عامل در این کودتا نیروی هوایی و ژاندارمری (یعنی نیروهای تحت نفوذ گولن) بوده اند و نه نیروی زمینی که تا کنون همواره وظیفه اصلی کودتاها را برعهده داشته است احتمال صدق گزاره عاملیت جریان گولن بیشتر محتمل است.در صورت موفقیت کامل ارتش، امنیت و دولت در سرکوب این کودتا و دستگیری تمام عوامل آن می‌توان ادعا کرد که اردوغان در برابر یک خطر بزرگتر با یک خطر کوچک روبرو شد و به گفته خودش این حادثه یک لطف الهی بوده است.

آمار کشتگان و زخمی‌ها هر لحظه در حال افزایش است و نیروی های ضدکودتا که نیروهای زمینی و زرهی ارتش هستند وارد شهرها می‌شوند.  این کودتا ضربه‌ای سخت بر پیکره ملی ترکیه خواهد بود.

برچسب‌ها: کودتا در ترکیه کودتا ترکیه
[ جمعه 1 مرداد 1395 ] [ 13:40 ] [ نصر ]

برای فرستادن صلوات به صورت زیر می توانید عمل کنید:
1ـ به عدد حروف صلوات که 14 حرف است، می توانید صلوات بفرستید.
2ـ به عدد ابجدی صلوات که 557 می باشد، می توانید صلوات بفرستید.
3ـ اگر می خواهید به نام یکی از معصومین علیهم السلام صلوات بفرستید می توانید به عدد آن بزرگواران که در ذیل آمده، صلوات بفرستید.
4ـ صلوات فرستادن اگر برای برآورده شدن حوائج و رفع گرفتاری ها و غم ها باشد، چون تعداد مشخص نیست، باید به عدد نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم، 92 مرتبه یا به نام آقا علی مرتضی علیه السلام، 110 مرتبه صلوات فرستاده شود.
5ـ اگر برای حوائج شخصی باشد عدد نام حاجتمند انتخاب شود بهتر است و اگر برای شادی روح یکی از رفتگان باشد باید به عدد نام آن شخص (متوفی) فرستاده شود.


برچسب‌ها: صلوات ختم صلوات مذهبی بصیرت
[ پنج شنبه 24 تير 1395 ] [ 19:12 ] [ نصر ]
سخنگوی ناجا با اشاره به تصاویر منتشر شده از ورود پیکر سه سرباز شهید در درگیری با گروهک‌های تروریستی در جکیگور از کج سلیقگی‌صورت گرفته در انتقال پیکر این افراد عذرخواهی کرد.
 
اتاق خبر 24

سردار سعید منتظرالمهدی درباره کج سلیقگی صورت گرفت در انتقال پیکر سه سرباز مرزبانی که  در رگیری با اشرار به شهادت رسیده بودند، گفت: شهدا گرانسنگ ترین سرمایه های معنوی جامعه دینی و ایمانی ما هستند ولاجرم کنش و رفتار ما در برابر پیکر مطهر آنان باید از هر حیث بی نظیر باشد. وی با بیان اینکه  باید اذعان کنیم که متاسفانه گاهی از سر سهو و غفلت در انتقال پیکر شهدای عزیزمان کج سلیقگی هایی صورت می‌گیرد، گفت: به خاطر این کج سلیقگی‌ها از خانواده معظم شهدا پوزش می‌طلبم. سخنگوی ناجا با بیان اینکه همه ما درقبال شهدا مسئولیم و باید پاسخگوباشیم، گفت: از دیگر دستگاه‌های مرتبط نیز انتظار می‌رود نسبت به شهدای کشورشان بیش ازپیش مسولیت پذیر و یاری‌گر ما باشند. بر اساس تصاویر پخش شده از صدا و سیما، پیکر  این سه شهید به وسیله سبدهای انتقال بار، از محوطه باند فرودگاه خارج شده است.

 

عذرخواهی ناجا بابت این عکس

برچسب‌ها: عذرخواهی ناجا بابت این عکس شهدای مرزبانی شهداء
[ پنج شنبه 24 تير 1395 ] [ 19:9 ] [ نصر ]

Image result for ‫تخریب بقیع عاشورای دوم است‬‎

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌‌الله العظمی سبحانی در نوشتاری که از سوی دفتر این مرجع تقلید در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته تاکید کرده است: سالروز تخریب بارگاه ملکوتی اهل بیت نبوت، و هتک حرمت مراقد امامان معصومین در بقیع، عاشورای دوم است.

سالروز تخریب بارگاه ملکوتی اهل بیت نبوت، و هتک حرمت مراقد امامان معصومین در بقیع، عاشورای دوم است و باید مسلمانان جهان به ویژه شیعیان مراتب نفرت، انزجار خود را از عاملان این جنایت به گوش جهانیان برسانند. لشکر جهل و ظلالت، در چنین روزی، با بیل و کلنگ نصب و عداوت به حرم شریف ائمه چهارگانه و دیگر وابستگان خاندان رسالت در بقیع یورش برده و آنها را با خاک یکسان کردند.


برچسب‌ها: تخریب بقیع عاشورای دوم بقیع مذهبی بصیرت
[ پنج شنبه 24 تير 1395 ] [ 19:1 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 24 تير 1395 ] [ 19:0 ] [ نصر ]

rajavi

«ترکی الفیصل» رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس ، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

به گزارش العربیه، الفیصل خطاب به مریم رجوی از مسعود به عنوان «همسر مرحومتان» یاد کرد.

وی در این اجتماع  به اهداف شوم رژیم عربستان و همبستگی این رژیم با منافقین اعتراف کرد و گفت:من هم می‌خواهم که رژیم (ایران) سقوط کند.


برچسب‌ها: مرگ مسعود رجوی منافقین گروهک تروریستی
[ پنج شنبه 24 تير 1395 ] [ 18:57 ] [ نصر ]

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام های جداگانه ای انتصاب سردار سرلشکر غلامعلی رشید، امیر سرتیپ دکتر سید عبدالرحیم موسوی و سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی را تبریک گفت.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=d3bfd33c-47af-43f3-a14c-8daa397548da

به دنبال انتصاب سردار سرلشکر غلامعلی رشید به سِمَت فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ دکتر سید عبدالرحیم موسوی به عنوان جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی به سِمَت معاونت هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح؛ از سوی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیام های تبریک جداگانه ای صادر کرد.

متن پیام ها به این شرح است:   

سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید   

فرمانده محترم قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی را به فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) که نشان از اعتماد فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به جنابعالی و تجارب ارزشمندتان در طول سالها خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح دارد، تبریک می گویم.

ان شاءالله حضور جنابعالی در این مسئولیت خطیر موجب ارتقای توانمندی های نیروهای مسلح بشود.

از خداوند متعال توفیقات روز افزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) مسئلت می نمایم.

 

                                                 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

                                                                           سید محمد علی آل هاشم  

 

امیر سرتیپ دکتر سید عبدالرحیم موسوی     

جانشین محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی را که از رزمندگان دوران دفاع مقدس و ذخیره های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید، از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سِمَت جانشین ریاست ستاد کل نیروهای مسلح از سوی خود، روحانیون و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم.

امید است حضور جنابعالی در ستاد کل نیروهای مسلح با تجارب ارزشمند سال های دفاع مقدس و پس از آن منجر به ارتقای توانمندی های دفاعی و معنوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده و همچون گذشته کارنامه‌ای درخشان را برای حضرتعالی بعنوان یکی از سربازان ولایتمدار فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به همراه داشته باشد.

ان­شاءالله با بهره مندی از عنایات خاصه حق تعالی در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) موفق و موید باشید.

 

                                                                                  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

                                                                                                          سید محمد علی آل هاشم  

 

 سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی   

معاون محترم هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی را به سِمَت معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح از سوی فرماندهی معظم کل قوا که نشان از توانمندی و تجارب حضرتعالی در طول سالها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح است، صمیمانه تبریک می گویم.

امیدوارم با حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر، بیش از پیش شاهد ارتقای توانمندی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) باشیم.

از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله در مسئولیت جدید مسئلت دارم.

 

                                                 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

                                                                        سید محمد علی آل هاشم


برچسب‌ها: تبریک انتصاب ریاست عقیدتی سیاسی آجا نظامی انتصابات نیروهای مسلح
[ شنبه 19 تير 1395 ] [ 13:33 ] [ نصر ]

به گزارش صدخبر   ؛ اگرچه توسعه توان رزمی ایران در راستای حمایت از ملت های مظلوم منطقه که می خواهند در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی بایستند، موضوع جدید یا کتمان شده ای نیست اما طی ماههای اخیر، مصادیق دقیق تر و مقتدرانه تری از تحویل دستاوردهای نظامی کشورمان به ارتش های منطقه دیده و شنیده می شود تا در مقابل جریانات تکفیری - صهیونیستی، توان دفاع از مرزها و مردمانشان را داشته باشند.
یکی از این موارد مهم را می توان در انتشار تصاویری متعدد از حضور موشک ضد زره ایرانی در عراق دانست که نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق در حجم بالایی از آن بهره می برند. موشک توفان یکی از مشهورترین و مدرن ترین سلاح های ضدزره‌ای است که به دست متخصصین ایرانی در انواع مختلف به بهره برداری رسیده است.

برچسب‌ها: «توفان» ایرانی تاکتیک ویژه داعش در عراق نظامی آجا تجهیزات نظامی
ادامه مطلب
[ شنبه 19 تير 1395 ] [ 13:28 ] [ نصر ]
افسران - کاخ تباهی!
چون امام علی(ع) وارد کوفه شد، گفتندش: کجا فرود می‌آیی؟ آیا به قصر حکومتی می‌روی؟ فرمود: نه! ولی در رُحْبه (میدان شهر و توقفگاه عمومی) توقّفی خواهم داشت.
چون خستگی‌اش درآمد، به وی گفتند: در کدام قصر حکومتی اقامت می‌کنی؟
گفت: «قَصْرُ الْخَبَالِ لاَ تُنْزِلُونِیهِ.»
مرا در کاخ تباهی اقامت مدهید.
سپس در خانه [خواهرزاده‌اش] جَعْدة‌بن هُبَیْره مَخْزومی منزل کرد.


خوی کاخ نشینی مسئولین=سرطان بدخیم انقلاب! و این سرطان بدخیم از طریق رانت خواری های ویژه و فیشهای نجومی خودش را نمایان شده است هوشیاران انقلاب بهوش باشند بنظر می رسد بدلیل غفلت  بخشی از انقلاب در دست نا اهل افتاده است.

برچسب‌ها: کاخ تباهی امام علی احادیث مذهبی بصیرت
[ شنبه 19 تير 1395 ] [ 13:23 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 15 تير 1395 ] [ 23:51 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 15 تير 1395 ] [ 23:46 ] [ نصر ]

بیانات رهبر معظم انقلاب درباره وداع با ماه مبارک رمضان

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخی غروب رمضان نزدیک می‌شود و سفره ضیافت‌الهی یک یا دو روز دیگر بیشتر گسترده نخواهد بود. کم‌کم موعد خواندن دعای چهل‌و‌پنجم صحیفه‌ی سجادیه فرا می‌رسد و بهترین و شریفترین روزها و ساعات سال با حلول هلال ماه نو به پایان خواهد رسید.
 
در روزهای پایانی ماه رمضان و با نزدیک شدن به عید سعید فطر، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بخش‌هایی از یک بیانات قدیمی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره دعای وداع امام سجاد علیه‌السلام با ماه رمضان را برای اولین‌بار منتشر می‌نماید.
 
«السلام علیک یا شهرالله الاکبر» بدرود اى بزرگترین ماه خدا، و اى جشن اولیاء خدا. «السلام علیک یا اکرم مصحوب من الاوقات.» بدرود اى شریفترین و عزیزترین مصاحب، از وقتها و زمانها. و اى بهترین ماه از لحاظ روزها و ساعتها. «السّلام علیک من شهرٍ قربت فیه آلامال» بدرود اى ماهى که آرزوها در آن به ما نزدیک شد یعنى ما با تلاش خودمان، تلاش مضاعفان به آمال و آرزوهاى حقیقى و انسانى خودمان نزدیک شدیم، و به همین ترتیب با این جملات و کلمات این ماه مبارک را بدرود مى‌گوید امام سجاد و از لیلةالقدر و از دعا و از قرآن و از مغفرت در این ماه به گرمى و مشتاقانه حرف مى‌زند و بعد از خداى متعال درخواست مى‌کند؛ که خدایا آنچه را که در این ماه به ما رسیده این را براى ما نگه دار، و آنچه را که از این ماه ما به‌دست نیاوردیم این محرومیت ما را به عنوان یک نقص، به عنوان یک ضعف، مورد ترحم خودت قرار بده و براى ما جبران کن. و بعد هم آرزو مى‌کند امام سجاد که یکبار دیگر این ماه برگردد.
 
سخنرانی در روز ۲۹ رمضان در نهاد ریاست جمهوری(۱۳۶۶/۳/۷)

برچسب‌ها: امام خامنه ای بیانات رهبر معظم انقلاب درباره وداع با ماه مبارک رمضان بدرود ای ماه خوب خدا مذهبی
[ سه شنبه 15 تير 1395 ] [ 23:45 ] [ نصر ]
صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 53 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب