وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:2 ] [ نصر ]

ناخدا هوشنگ صمدی کسی که رویایی تصرف یک روزه ی خرمشهر را برای عراقیان به کابوس تبدیل کرد . وی حدود چهل روز پس از بازنشستگی باشنیدن جو متشنج مرزی سریعا خود را به گردان تکاوران پایگاه دوم دریایی بوشهر رسانده و بلافاصله وارد نبرد خرمشهر میشود. پس از ورود تانکهای عراقی به شهر طرحی ارایه میدهد که تا چند ساعت قبل از سقوط خرمشهر هیچ تانکی جریت ورود به شهر را نکرد. وی دستور داد تعدادی از تکاوران نیروی دریایی، یگانهای زرهی عراق را از طریق کانال فاضلاب خرمشهر دور زده و از چند طرف تانکها را محاصره ، تصرف یا نابود کنند. شرایط خرمشهر به قدری سخت بود که یکی از گروهان های تکاور برای ورود به شهر بدستور ناخدا صمدی 11 ساعت سینه خیز حرکت کردند تا از تیر رس عراقی ها مصون باشند. ایشان همچنان در قید حیاتند و در خوزستان زندگی میکنند. خدا حفظشان کند.

متاسفانه در سریال کیمیا هیچ اشاره ای به مردان و تکاوران با غیرت نیروی دریایی و فرماندهان و دانشجویان شجاع دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در دفاع از خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ نشده است.


برچسب‌ها: سریال کیمیا خرمشهر ناخدا هوشنگ صمدی روزهای ابتدای جنگ ارتش
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 22:59 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:31 ] [ نصر ]
1. تسلط بر منطقه خاورمیانه و منابع انرژی کشورهایی که در آینده ممکن است رقیب اقتصادی آن شوند.
2. گسترش نفوذ خود در جهان.
3. حضور دائم نظامی و داشتن پایگاه در این منطقه استراتژیک.
4. افزایش تنش و درگیر کردن کشورهای منطقه با یکدیگر که منجر به خرج کردن درآمد های نفتی و خرید تسلیحات غربی می گردد.
5. پیاده سازی نقشه تقسیم بندی مجدد منطقه بر اساس طرح موسوم به نقشه راه یا نقشه برنارد لویس. به دلیل اینکه در زمان تقسیم بندی منطقه توسط انگلیس و فرانسه و توافق معروف به سایکس پیکو جایگاهی برای نفوذ ایالات متحده در نظر گرفته نشده و امروزه ایالات متحده متقاضی برهم زدن آن توافق بر اساس منافع خود است.
6. نفوذ در سرزمین هایی که به صورت سنتی وابسته به رقیب دیرینه خود یعنی روسیه بوده و در نهایت تضعیف روسیه با آموزش وتقویت نیروهای مخالف این کشور و تشویق آنها به شورش درون روسیه و در نهایت تجزیه این کشور.

برچسب‌ها: اهداف آمریکا از اشغالگری در سوریه، عراق و منطقه آمریکا سوریه عراق اشغالگری
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:25 ] [ نصر ]
1. انتقام دیرینه ترک‌ها از کشورهای عربی که در جنگ جهانی اول پشت عثمانی‌ها را خالی کرده و بر علیه آنها شورش نمودند.
2. حتی پس از ایجاد دولت نوین ترکیه این کشور نسبت به بخش هایی از خاک سرزمینی همسایگان خود طمع داشت و از قبرس گرفته تا شمال عراق (استان موصل) و سوریه (استانهای رقه؛ حلب و ادلبو همه مکان هایی که اقوام ترک‌تبار در آن زندگی می کنند را جزو سرزمین خود می‌دانست. به این مورد علایق نئوعثمانی حزب حاکم این کشور هم اضافه می‌شود تا روشن شود چرا ترکیه خود را به آب و آتش می زند و با همه همسایگان خود درگیر شود.
3. امید به احیای مجدد خلافت عثمانی بر اساس دیدگاه های اخوان المسلمین و مطرح کردن خود به عنوان رهبر جهان اسلام.
4. دسترسی به منابع انرژی نفت و گاز عراق و سوریه.
5. جلوگیری از خطر تشکیل یک کشور کرد که بخش هایی از سرزمین ترکیه را نیز در بر خواهد داشت.

برچسب‌ها: اهداف ترکیه از اشغال شمال عراق ترکیه عراق
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:23 ] [ نصر ]

پس از آنکه برخی اقدامات در داخل نشان دهنده برنامه ریزی یک جریان خاص برای انتخابات اسفند ماه بود، آمریکا نیز اعلام کرد، برای دخالت در این انتخابات برنامه ریزی کرده است. باب كوركرسناتور آمریکایی در نشست سنا گفت: من در حال دريافت اين حس قوي هستم كه دليل اين‌كه ما هيچ كاري در قبال آزمايش‌هاي موشكي ايران نمي‌كنيم آن است كه ما در حال تلاش براي اثر گذاشتن بر انتخابات داخلي اين كشور كه بهار امسال برگزار خواهد شد، هستيم.


برچسب‌ها: برنامه ریزی آمریکا برای انتخابات اسفند ماه در ایران انتخابات ایران آمریکا
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:22 ] [ نصر ]
پیام این دیوار ساده است: اگر نداری بردار و اگر نیاز نداری بذار. این شعاری است که روی چند رخت آویز و قلاب وصل شده روی دیوار نوشته شده است.کمپین "دیوار مهربانی" رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک سنت در سراسر کشور می شود و از سوی دیگر بازتاب رسانه ای جهانی پیدا کرده است. به گزارش عصر ایران در روزهای گذشته رسانه ها و خبرگزاری های مختلف جهانی از جمله بی بی سی ،سی ان ان و گاردین و... درباره گسترش "دیوار مهربانی" و کمپینی به نام "پایان کارتن خوابی" در ایران و بازتاب آن در فضای مجازی و تاثیرات آن در زمستان سرد ایران مطالبی منتشر کرده اند. سی ان ان با انتشار گزارشی در این باره نوشته است:در زمستان سرد ایران مردم این کشور ابتکاری جالب برای گرم کردن بی خانمان ها پیدا کرده اند."دیوار مهربانی" که مردم در آن می توانند لباس هایی را که نیاز ندارند با دیگران به اشتراک بگذارند، در حال گسترش در سراسر کشور است. پیام این دیوار ساده است: اگر نداری بردار و اگر نیاز نداری بذار. این شعاری است که روی چند رخت آویز و قلاب وصل شده روی دیوار نوشته شده است.
بازتاب دیوار های مهربانی ایران در جهان (+عکس) 

برچسب‌ها: بازتاب دیوارهای مهربانی ایران در جهان دیوار مهربانی نیاز داری بردار نیاز نداری بذار فرهنگی اجتماعی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:16 ] [ نصر ]
ثروتمندترين زن ايران هم ثبت نام كرد.این پدیده های انتخاباتی، از قضا هم سهم زنان را در لیست اصلاح طلبان بالا می برند و هم وزن اقتصادی آن را. فاطمه مقیمی ثروتمندترین زن بازرگان کشور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد تا لیست اصلاح طلبان مانند لیست آنان در شورای شهر، یک زن میلیاردر را نیز به خود ببیند.به گزارش گروه سیاسی صراط، به نظر می رسد برنامه ریزی اصلاح طلبان از سال 92 بدین صورت بوده که هر بار یک پدیده ویژه را در لیست خود بگنجانند تا از ویژگی های چندجانبه او نهایت استفاده را ببرند.
زنان ميلياردر در سبد اصلاح طلبان!/ آيا اين كانديداها از فرمول احمدی‌نژاد تبعيت می‌كنند؟
فاطمه مقیمی ثروتمندترین زن بازرگان ایران

این پدیده های انتخاباتی، از قضا هم سهم زنان را در لیست اصلاح طلبان بالا می برند و هم وزن اقتصادی آن را. اولین بار فاطمه دانشور یکی از ثروتمندترین زنان کشور در لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر قرار گرفت و به شورا راه یافت. این تجربه ظاهرا به مذاق اصلاح طلبان شیرین آمده که آنها برای انتخابات مجلس نیز به سراغ فاطمه مقیمی رفته اند. مقیمی بزرگترین بازرگان زن ایرانی و کارآفرین زن برتر جهان در شورای مرکزی حزب کارگزارن نیز عضویت دارد و احتمالا اگر از فیلتر شورای نگهبان عبور کند در لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت قرار خواهد گرفت. اینکه چرا اصلاح طلبان در سیاست های جدید انتخاباتی خود به سراغ "زنان ثروتمند" رفته اند خود جای پرسش دارد اما این ماجرا، یادآور خاطره ای از حسن روحالنی است که درباره احمدی نژاد ثبت کرده است. بر طبق این خاطره، محمود احمدی نژاد از روحانی خواسته بود تا کل بودجه آژانس را ایران پرداخت کند و در مقابل، آژانس پرونده هسته ای کشورمان را فیصله دهد. روحانی نوشته بود: "...بحث شد که آژانس تحت نفوذ غرب است. پرسیدند چرا آژانس تحت نفوذ آن‌هاست؟ گفتم برای اینکه هم بیشتر بودجه آژانس را آن‌ها می‌دهند و هم بر اکثر کشورهای عضو نفوذ دارند. [آقای احمدی‌نژاد] گفت: هزینه‌های آژانس در سال چقدر است؟ گفتم نمی‌دانم. مثلاً چند صد میلیون دلار. گفتند شما همین حالا به البرادعی زنگ بزنید و بگویید ما کل مخارج آژانس را پرداخت می‌کنیم." آن پیشنهاد احمدی نژاد البته عملی نشد اما ظاهرا ده سال بعد، همان تجربه به داد اصلاح طلبان رسیده است و آنها برای هر انتخاباتی، زنان ثروتمند را از در لیست خود از قلم نمی اندازند.


برچسب‌ها: فاطمه مقیمی ثروتمندترین زن بازرگان ایران انتخابات لیست اصلاح طلبان حزب کارگران سیاسی
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:13 ] [ نصر ]

صراط: اکبر هاشمی رفسنجانی هم با حضور در وزارت کشور، در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کرد تا مثلث او، روحانی و سید حسن خمینی تکمیل شود.
به گزارش صراط، پیش از این اخباری مبنی بر احتمال همراهی رییس جمهور با هاشمی برای ثبت نام در انتخابات به گوش می رسید اما ظاهرا هر سه نفر ترجیح دادند تا در زمان های مختلف به وزارت کشور بروند. بر این اساس، سید حسن خمینی صبح جمعه، به همراه دو برادر خود به وزارت کشور رفت با تاکید بر حضور "مستقل"، تلاش کرد تا نام خانوادگی خود را بیش از پیش برجسته کند.


حسن روحانی که سابقه نمایندگی سمنان در مجلس خبرگان را هم دارد بار دیگر از حوزه تهران نام نویسی کرد تا یک رقابت درونی و نامرئی میان او با هاشمی رفسنجانی و حسن خمینی شکل بگیرد.اکنون با ثبت نام این افراد، مثلث موردنظر هاشمی رفسنجانی در انتخابات شکل گرفته و به نظر می رسد میزان آرای این سه، در انتخابات گویای بسیاری از مسائل جاری کشور باشد. هرچند هنوز پیش از رای مردم، منتظر نظر شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت این سه بمانیم. حسن خمینی برای اولین بار است که در چنین رقابتی پا گذاشته و شاید به همین دلیل مقدمه چینی های لازم برای گذر او از فیلتر شورای نگهبان از چندی پیش توسط هاشمی رفسنجانی آغاز شده است. در این مدت او که 43 سال دارد از سوی هاشمی، "آیت الله" و "علامه" خوانده شده است. این در حالی است که خود رفسنجانی هم در آخرین انتخاباتی که حاضر بود – انتخابات ریاست جمهوری 92 - از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد.


برچسب‌ها: انتخابات هاشمی سید حسن خمینی حسن روحانی مثلث هاشمی سیاسی
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:9 ] [ نصر ]

AWT IMAGE

 ميلاد نور مبارک ولادت حضرت پيامبر اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع)

را برتمام مسلمين جهان تبريک عرض می نمائيم

 

ماه فرو ماند از جمال محمد         

                              سرو نباشد به اعتدال محمد

قدر فلک را کمال و منزلتی نيست

                                                                      در نظر قدر با کمال محمد

 


برچسب‌ها: میلاد پیامبر مهربانی تولد رئیس مذهب شیعه 17 ربیع الاول سال عم الفیل مذهبی
ادامه مطلب
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 18:3 ] [ نصر ]
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:59 ] [ نصر ]

فیلم سینمایی «پی 22» با موضوع حماسه به یادماندنی ناوچه قهرمان «جوشن» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی از امروز چهارشنبه دوم دی ماه در سینماهای کشور به اکران در می آید.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این فیلم که محصول مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران است؛ با نام قبلی "مروارید‌های خلیج فارس" داستان واقعی دوران جنگ تحمیلی را روایت می‌کند و حماسه ماندگار ناوچه قهرمان «جوشن» نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس را به تصویر می کشد. ناوچه جوشن در دوران دفاع مقدس مأموریت‌های خطیر و موفقیت‌آمیز زیادی را در دفاع از آب‌های سرزمینی و همچنین تأمین امنیت کشتی‌های نفت کش و تجاری جمهوری اسلامی ایران انجام داد و در روز ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ در نبردی نابرابر در دفاع از یکی از سکوهای مهم نفتی جاودانه شد و همه کارکنان آن جز یک نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. این فیلم روایت آن حماسه بزرگ و ماندگار از زبان هادی ساعی در نقش هادی، برای نوید (پسر فرمانده شهید ناوچه روشن) است. امین حیایی، نسیرین مقانلو، افسانه بایگان و الهه حصاری از دیگر بازیگران "پی 22" هستند.


برچسب‌ها: اکران فیلم سینمایی «پی 22» ناوچه قهرمان «جوشن» مروارید‌های خلیج فارس محصول مشترک ارتش و بنیاد شهید و امور ایثارگران
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:51 ] [ نصر ]

رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان در آب های خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در این رزمایش 11 فروند انواع شناور و 1200 نفر از کارکنان نیروی دریایی ارتش و سپاه، بنادر و دریانوردی و مرکز جست و جو و امداد و نجات دریایی سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان حضور دارند. فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دو فروند شناور عمانی هم در این رزمایش، امداد و نجات دریایی را تمرین می کنند. امیر دریادار دوم حسین آزاد افزود: فرض این رزمایش حادثه دیدن یک فروند کشتی تجاری در آب های خلیج فارس است. وی گفت: این شناور بصورت فرضی بر اثر آتش سوزی در حال غرق شدن است که نیروهای عملیاتی رزمایش متشکل از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان کشتی تجاری را از غرق شدن نجات می دهند. فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این رزمایش با هدف توسعه همکاری بین دو کشور و ارتقای همکاری ها در مواقع ضروری برگزار می شود. فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش تصریح کرد:تجربه یک دهه گذشته نشان داده تعامل کشورهای همسایه امنیت تردد و ایمنی دریانوردی وسلامت دریانوردان را تضمین می کند. امیردریاداردوم آزاد تاکید کرد:نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بهره گیری از تجربه هشت سال دفاع مقدس، به برقراری امنیت دریایی کمک قابل توجهی کرده و تنها نیروی دریایی ارتش جهان است که موفق شده در رویارویی با دزدان دریایی، بدون تلفات طرفین ،کشتی ها را از دست دزدان دریایی آزاد کرده و گروگان ها را نجات دهد. شایان ذکر است در رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی، ناو پشتیبانی رزمی لاوان، ناوشکن جمهوری اسلامی دماوند و بالگردهای نداجا به همراه شناورهای عمانی، توان امداد و نجات خود را در عملیات نجات دریایی در شرق تنگه هرمز در خلیج فارس به نمایش گذاشتند


برچسب‌ها: برگزاری رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان خلیج فارس نداجا نظامی
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:48 ] [ نصر ]

روسیه از روز 30 سپتامبر حملات هوایی علیه مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. این عملیات به درخواست مستقیم «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه انجام می‌شود.

 
 
 
 
 

برچسب‌ها: حملات هوایی روسیه علیه داعش مواضع داعش در سوریه بشار اسد سوریه تجهیزات جنگی
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:41 ] [ نصر ]
سردار اشتری

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آیا این مدعیان دروغین حقوق بشر از جنایات گروه‌های تروریستی در منطقه بی‌اطلاعند؟ آیا آمریکا و کشورهای هم‌پیمان با آن تجهیزات نظامی را برای داعش با هواپیما به دستشان نمی‌رسانند؟!


برچسب‌ها: مدعیان دروغین حقوق بشر رساندن تجهیزات با هواپیما به تروریست‌ها فرمانده نیروی انتظامی
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:38 ] [ نصر ]
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:37 ] [ نصر ]
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:36 ] [ نصر ]

طبق جدیدترین اطلاعات، طول کلی ناو آموزشی «خلیج فارس»، حدود یک و نیم برابر جماران یعنی حدود 150 متر و وزن آن در حدود 5 برابر جماران یعنی 6 هزار و 500 تن خواهد بود. همچنین این ناو توان پیمایش 8 هزار مایل دریایی را دارد که بیش از 14 هزار کیلومتر خواهد بود. 

  به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تبدیل شدن به یک «نیروی راهبردی» نیازمند به خدمت گرفتن تجهیزات جدیدی است که با شدت گرفتن تحریم همه جانبه نظامی، تنها با اتکا به توان داخلی امکان تأمین آنها را خواهد داشت. ثمره شیرین اتکا به توان داخلی، پیش از این در پروژه ساخت ناوشکن موج مشاهده شده بود که اولین نمونه آن با نام جماران، سی ام بهمن سال 88 رسما با حضور رهبر معظم انقلاب عملیاتی شد و به زودی وارد هفتمین سال خدمت خود خواهد شد، در حالی که چند نمونه دیگر از رده جماران و رده های بالاتر در حال ساخت است. یکی از نیازهای نیروی دریایی به عنوان یک نیروی تجهیزات محور، در اختیار داشتن ناو آموزشی-رزمی است که برای تکمیل آموزش‎های افسران مختلف خدمت کننده در شناورهای دریایی مورد نیاز است. تاکنون برای مأموریت‎های آموزشی از برخی ناوهای پشتیبانی نیروی دریایی استفاده می‎شده که با توجه به عدم طراحی آنها برای نقش آموزش، نیاز به ناوی با توانمندی مذکور به وجود می ‎آید. 

ناو
ناو خارک که بخش بزرگی از آموزش فرامنطقه ای پرسنل جوان نداجا را بر عهده دارد

برچسب‌ها: ناو آموزشی خلیج فارس ماکت بزرگ ناو خلیج فارس ناو جمران نداجا نظامی
ادامه مطلب
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:32 ] [ نصر ]

 به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خیلی ممنونیم از مسئولین ای که دست به قیچی می شن برای افتتاح پروژه ها، خیلی ممنونیم اگر شما نبودید ما خبرنگارها دیگه به چی باید گیر می دایدیم.

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

بازی نیمه نهایی جام حذفی که با صعود استقلال به فینال همراه بود.

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

ثبت نام برای داوطلبی نامزدی انتخابات، عکاسان همیشه حاضر در صحنه تصاویر کاملا فتوطنزی ثبت کردند.

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

این هفته مجلس شورای اسلامی هم کم تصویر فتو طنزی نداشت.

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

حال روز تیم والیبالمون، کلا فوتوطنزه!

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

با جنبه‌ ها وارد شوند +تصاویر

 


برچسب‌ها: تصاویر فتوطنز طنز دیدنی با جنبه ها وارد شوند
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:27 ] [ نصر ]
مرزهای غربی امن است/ گروه‌های تروریستی و تکفیری توانایی انجام هیچ تحرکی را ندارند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش درحاشیه مراسم افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان خانواده ارتش با اشاره به اینکه خدمت رسانی در بخش درمانی وظیفه نزاجا بوده، عنوان داشت: این بیمارستان از روز افتتاح کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده و از اواسط دیماه آماده خدمت‌رسانی است. وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره امنیت مرزهای غربی اظهار داشت: امنیت مرزهای غربی برعهده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و با اشراف اطلاعاتی که آنسوی مرزها وجود دارد، جای هیچ‌گونه نرگانی نیست . وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحرکات گروه‌های تروریستی و تکفیری و گروهک تروریستی پ.ک.ک یادآور شد: مرزهای غربی امن است و جای هیچ‌گونه تحرکی برای گروه‌های تروریستی و تکفیری وجود ندارد. فرمانده نزاجا درباره خرید تانک t90 نیز گفت: خرید تانک t90 در دستور کار قرار دارد و جلساتی در این باره با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم و نتیجه آن در آینده اعلام می‌شود.

برچسب‌ها: گروه‌های تروریستی و تکفیری نزاجا امیر پوردستان نظامی
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:24 ] [ نصر ]

 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران" در نبردهای تجهیزاتی توانسته  قدرت منطقه‌ای کشورمان را به نمایش بگذارد و ساخت موشک‌های "نازعات" و "زلزال" (توسط متخصصین نیروهای مسلح) در همین راستا است.

موشک

 

موشک

 


برچسب‌ها: موشک "نازعات" و "زلزال" برگ برنده نزاجا نبردهای آتی نزاجا نظامی
[ جمعه 4 دی 1394 ] [ 17:21 ] [ نصر ]

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توجه خاص به مناطق ساحلی جنوب خصوصا مکران، توسعه این منطقه را مدنظر نیروی دریایی دانست.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی، سیاری در این جلسه که با حضور سردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان تربیت بدنی   کشور برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توجه خاص به مناطق ساحلی جنوب خصوصا مکران، توسعه این منطقه مدنظر نیروی دریایی است و در این راه می‌توانیم با همکاری دوجانبه با فدراسیون قایقرانی به عنوان یکی از مهم ترین رشته‌های ورزشی در تربیت بدنی نیروی دریایی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. دریادار سیاری همچنین با تأکید بر حمایت نیروی دریایی از فدراسیون قایقرانی بر گسترش تعامل این دو نهاد تاکید کرد و افزود: در سواحل شمالی و جنوبی کشور در نقاط مختلفی همکاری‌هایی با فدراسیون داشته و داریم. از این پس هم اعلام می‌کنیم که کاملا از فعالیت‌های رشته قایقرانی حمایت خواهیم کرد چرا که معتقدیم توسعه این رشته کمک زیادی به ما در مجموعه نیروی دریایی می کند. وی با توجه به اهمیت قایقرانی در نیروی دریایی خاطرنشان کرد: معتقدیم در بین رشته های ورزشی و مسابقات نیروهای مسلح، همواره باید رتبه اول رشته قایقرانی متعلق به نیروی دریایی باشد. فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن یاد کردن از فدراسیون قایقرانی به عنوان یک فدراسیون مدال آور ادامه داد: امیدواریم که کمبودها در خصوص توسعه قایقرانی در مناطقی که نیروی دریایی فعالیت دارد جبران شود و با توجه به اینکه ایران کشور پُر سابقه در رشته‌های دریایی است، بتوانیم در سطوح مختلف در ورزش های آبی موفقیت های بزرگتری به دست بیاوریم. دریادار سیاری مهم ترین نکته حائز اهمیت در توسعه رشته های آبی را ایجاد فرهنگی سازی مناسب در استفاده از دریا به بهترین نحو دانست و تأکید کرد: هر گونه حمایتی که لازم باشد در شهرهای مختلف ساحلی که نیروی دریایی حضور فعال در آنها دارد انجام خواهیم داد. امیدوارم فرهنگ سازی استفاده بهینه از دریا در همه شهرهای ساحلی ایجاد شود و بتوانیم رشد و توسعه رشته های ورزشی آبی از جمله قایقرانی را در کشور شاهد باشیم. دبیرکل فدراسیون قایقرانی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‌های فدراسیون قایقرانی افزود: باتوجه به تأکیدهای مسئولان نظام در خصوص رشد و توسعه سواحل جنوب کشور، امیدواریم با همکاری نیروی دریایی برنامه‌های خوبی در مناطق دریایی شمال و جنوب کشور داشته باشیم. در ادامه رئیس فدراسیون قایقرانی با تقدیر از حضور فرمانده نیروی دریایی در فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: همواره ارتباط خوبی بین نیروی دریایی و فدراسیون قایقرانی وجود داشته است و تلاش می کنیم این همکاری به صورت مستمر ادامه داشته باشد. غلامرضا امینی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری نهادهای مختلف از جمله نیروی دریایی کارهای خوبی در حوزه قایقرانی انجام شده است که امیدواریم با ادامه این روند موفق به جذب جوانان بیشتری به این رشته شویم. در این مسیر نیز باید از حمایت های نیروی دریایی بهترین استفاده را داشته باشیم و مطمئن هستیم این نیرو مثل همیشه حامی و پشتیبان ما خواهد بود.


برچسب‌ها: رشد و توسعه رشته های ورزشی آبی رونق سواحل کشور امیر سیاری جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی
[ سه شنبه 1 دی 1394 ] [ 19:28 ] [ نصر ]
قلب پاک

 


همیشه شنیده‌ ایم که عده ای از خانم ها و آقایان بدحجاب‌، رشوه دهندگان و رشوه بگیرها، کاسب های محله و... می ‌گویند ما دلمان پاک است و با خدا بودن و مسلمان بودن به این نیست که چهار تار موی خود را بپوشانیم!!! یا لباس کوتاه و لباس های بدن نما نپوشیم یا یه کم پول آن هم به رضایت خود طرف از او نگیریم .. 


می‌ گویند: «دل آدم باید پاک باشه ، ظاهرت مهم نیست»

حال، آیا مگر می‌ شود فقط با دو کلمه «دل پاک» آن همه گناهان بی عفتی و بی حجابی، ربا و رشوه و بداخلاقی ها را خط زد و نادیده تلقی کرد؟!!!

شکی نیست که این توجیهی است شیطانی که آنان را با ابن توجیهات واهی به گناهان خود مشغول می ‌دارد و از نیل به سعادت باز می ‌دارد.

بقیه در ادامه مطلب ...


برچسب‌ها: دل آدم باید پاک باشه گناهان بی عفتی انسان مذهبی
ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 دی 1394 ] [ 19:20 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 1 دی 1394 ] [ 19:16 ] [ نصر ]
 
«سمیر قنطار» قدیمی‌ترین اسیر لبنانی در بند رژیم صهیونیستی که سال ۲۰۰۸ بعد از ۳۰ سال اسارت از سلول‌های دشمن صهیونیستی آزاد شده بود، شب گذشته در حمله موشکی دشمن دیرینه‌اش به دمشق، به شهادت رسید.
 
شهید «سمیر قنطار» سردار اسرای لبنانی، که بود؟
 
 

 «سمیر قنطار» قدیمی‌ترین اسیر لبنانی دربند رژیم صهیونیستی در 20 جولای 1962در روستای دروزی نشین «عیبه» از توابع استان «جبل» لبنان به دنیا آمده و  در سال 1978 میلادی طی یک عملیات ضد صهیونیستی در شهر صهیونیست نشین «نهاریا» به اسارت در آمد و در لبنان «سردار اسرا» لقب گرفت.


برچسب‌ها: سمیر قنطار قدیمی‌ترین اسیر لبنانی در بند رژیم صهیونیستی شهادت دمشق سردار اسرا
[ سه شنبه 1 دی 1394 ] [ 19:12 ] [ نصر ]

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه نخستین همایش ایده‌پردازان نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش رهاسازی گروگان و ضدتروریستی، اواخر دی ماه در منطقه علی آباد قم برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره رزمایش مبنی بر مبارزه با داعش اظهار داشت: تروریست‌های تکفیری در حدی نیستند که بخواهند تهدیدی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به حساب آیند این رزمایش صرفا برای بالا بردن توان دفاعی و رهاسازی گروگان صورت می‌گیرد.

امیرپوردستان در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: این رزمایش با همکاری یگان ویژه ناجا (نوپو) در منطقه علی آباد قم برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: رزمایش ضدتروریستی نزاجا نظامی امیر پوردستان
[ سه شنبه 1 دی 1394 ] [ 19:10 ] [ نصر ]

به گزارش صد خبر     امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو که صبح امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش بزرگ نداجا با هدف تمرین کمک رسانی به شناورهای حاضر در منطقه، اول و دوم دی‌ماه در منطقه شرق تنگه هرمز برگزار خواهد شد.

سیاری ضمن تاکید بر تعامل و همکاری با کشورهای حوزه خلیج فارس، اطراف دریای عمان و شمال اقیانوس هند تصریح کرد: رزمایش های ما نیز در جهت تقویت امنیت منطقه و در راستای همکاری و تعامل با همه این کشورهاست و بارها گفته ایم که می توانیم با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمک رسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شناورهای سایر کشورها اشاره کرد و گفت: ما تاکنون به 23 شناور کمک رسانی داشته ایم و نزدیک به 3هزار کشتی نیز توسط یگانهای نداجا اسکورت شده اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین از دیدار با هیات های نظامی عمان و هند در روزهای آینده خبرداد.


برچسب‌ها: رزمایش بزرگ نداجا شرق تنگه هرمز نداجا نظامی امیر سیاری
[ سه شنبه 1 دی 1394 ] [ 19:9 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 1 دی 1394 ] [ 19:8 ] [ نصر ]
[ سه شنبه 1 دی 1394 ] [ 19:6 ] [ نصر ]
[ جمعه 27 آذر 1394 ] [ 11:13 ] [ نصر ]
صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 ... 53 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب