وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید.

 نامه مهم رهبر انقلاب به جوانان در کشورهای غربی 

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، حوادث تلخ تروریستی فرانسه را زمینه‌ای برای همفکری خواندند و با بر شمردن نمونه‌های دردناکی از «آثار تروریسم مورد حمایت برخی قدرتهای بزرگ در دنیای اسلام، پشتیبانی از تروریسم دولتی اسرائیل و لشکرکشی‌های خسارت‌آفرین سالهای اخیر به دنیای اسلام»، خطاب به جوانان خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید.

برچسب‌ها: نامه رهبری به عموم جوانان جهان امام خامنه ای معرفی اسلام ناب محمدی برملا ساختن پشت پرده حوادث پاریس
ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:11 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:10 ] [ نصر ]

مدیریت و نیروی انسانی خوب معجزه می‌کند/ دستیابی به جایگاه متناسب با شأن ایران اسلامی در امر دریا مسئولیت بزرگ نیروی دریایی است

مدیریت و نیروی انسانی خوب معجزه می‌کند/ دستیابی به جایگاه متناسب با شأن ایران اسلامی در امر دریا مسئولیت بزرگ نیروی دریایی است

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت دریا و پیشرفتهای بزرگ نیروی دریایی در بهره بردن از مزایا و فرصتهای دریا، بر تداوم پیشرفت‌ها و ساخت عمقی نیروی دریایی ارتش تأکید و خاطرنشان کردند: «نیروی انسانی صالح، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح» در کنار «ایستادگی، عزم راسخ، توکل به خدا و امید به آینده»، راهگشا‌ترین عناصر در رساندن ایران اسلامی به جایگاه بزرگ، تاریخی و متناسب با شأن آن هستند.

برچسب‌ها: روز نیروی دریایی نداجا آجا دیدار با رهبری نیروی انسانی صالح
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:8 ] [ نصر ]
 

نیروی دریایی ارتش به موشک کروز دریایی قدیر مجهز شد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، به مناسبت 7 آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، انبوهی از موشک های کروز دریایی قدیر به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل گردید.

برچسب‌ها: موشک دریایی کروز قدیر نداجا آجا نظامی
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:6 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 9 آذر 1394 ] [ 19:4 ] [ نصر ]
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:53 ] [ نصر ]

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رسانه های ترکیه اعلام کردند آنکارا کلیه پرواز های نیروی هوایی خود را بر فراز سوریه به تعلیق در آورده است. 
در پی سرنگونی یک فروند هواپیمای جت سوخوی روسی بر فراز سوریه، روزنامه حریت در شماره امروز جمعه با درج گزارشی در این باره به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: ترکیه کلیه پروازهای نیروی هوایی خود را بر فراز سوریه در چارچوب عملیات ائتلاف تحت رهبری آمریکا بر ضد داعش معلق کرده است.

برچسب‌ها: تعلیق پروازهای نیروی هوایی ترکیه بر فراز سوریه ترکیه سوریه ائتلاف ضد داعش
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:46 ] [ نصر ]
رسانه های روسی با عبارت" هیچ وقت سربه سر پوتین نگذارید" تصویری را منتشر کرده اند که در آن پوتین حق اردوغان را که سربه سر او گذاشته کف دستش می گذارد .
 اوج عصبانیت پوتین از اردوغان + عکس

 


برچسب‌ها: اوج عصبانیت پوتین از اردوغان تصویر دیدنی پوتین اردوغان
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:45 ] [ نصر ]

برای دیدن تصاویر فتوطنزی لازم است فقط با جنبه ها وارد شوند.

 

این هفته سری زدیم به خیابان سی تیر، ساختمان وزارت امور خارجه و کمی شوخی با وزیر امور خارجه لوکزامبرگ داشتیم بعد از اون هم راهی استادیوم شدیم تا نمک نمکدان فتو طنزی رو برسر ورزشکارن هم بریزیم، البته جهت رفت و آمد گفتیم از مترو استفاده کنیم تا دود خودروی شخصی مان به چشم طبیعت نرود که در ازای آن دود مصرف شیشه در مترو به چشم خودمان رفت.

برچسب‌ها: تصاویر فتوطنز طنز دیدنی
ادامه مطلب
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:40 ] [ نصر ]

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الدیار، دیوید فیلیپس -- مشاور ارشد سابق وزارت خارجه آمریکا -- در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه تصریح کرد: "ترکیه آشکارا از گروه تروریستی داعش حمایت می‌کند تا دولت بشار اسد -- رئیس‌ جمهور سوریه -- را سرنگون کند." فیلیپس گفت: "بین آنکارا و داعش ارتباط ایدئولوژیکی وجود دارد و آن دشمنی با بشار اسد رئیس‌ جمهور سوریه است.  
این مقام سابق آمریکایی که در حال حاضر مدیر برنامه حقوق و صلح در دانشگاه کلمبیاست در واکنش به اظهارات الکساندر اورلوف -- سفیر روسیه در فرانسه -- که روز چهارشنبه گفته بود ترکیه نقش مبهمی در مبارزه علیه داعش ایفا می‌کند به اسپوتنیک گفت: "نقش ترکیه مبهم نیست. زیرا این کشور آشکارا از داعش حمایت می‌کند. این کشور از داعش به صورت لجستیکی، مالی، تسلیحاتی، امکانات حمل و نقل و ارائه خدمات درمانی به جنگجویان داعش حمایت می ‌کند." مشاور سابق وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد: "ترکیه برای کنار زدن بشار اسد از قدرت، از داعش حمایت می‌کند. زیرا یک پیوند معنوی بین دولت ترکیه و داعش وجود دارد.  فیلیپس افزود: "وقتی معاون نخست‌ وزیر ترکیه می‌گوید زنان نباید در ملاء ‌عام لبخند بزنند یا بخندند زیرا توجهات را به سمت خود جلب می‌ کنند، سخنانی است که انتظار می رود از ابوبکر بغدادی -- سرکرده داعش – شنیده شود."

برچسب‌ها: ترکیه شریک داعش حمله به کردها در سوریه و عراق ترکیه داعش
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:36 ] [ نصر ]

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از منابع خبری اعلام کردند جنگندهای روسیه یک کاروان ترکیه ای را که در حال حرکت به سمت داخل خاک روسیه بودند، هدف قرار داد.بر اساس گزارش ها، در این حملات 100 کامیون ترکیه منهدم شد و 7 نفر کشته شدند.
دو فروند جنگنده اف۱۶ ترکیه روز سه‌شنبه یک فروند جنگنده سوخوی ۲۴ روسیه را  نزدیک مرز سوریه و ترکیه سرنگون کردند.
ترکیه می‌گوید دو هواپیمای روسیه بدون توجه به هشدارها، حریم هوایی ترکیه را نقض کردند؛ اما روسیه این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید جنگنده روس نزدیکی مرز ترکیه در خاک سوریه هدف قرار گرفته است.

برچسب‌ها: روسیه ترکیه سوریه جنگنده سوخوی24 کاروان ترکیه ای
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:33 ] [ نصر ]

برادر مرحوم رکن‌آبادی پیرامون شناسایی پیکر این مرحوم و نحوه انتقال وی به کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

"مرتضی رکن‌آبادی" در گفت‌وگو با خبرنگارسیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه پیکر مرحوم غضنفر رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان شناسایی شده است، اظهارکرد: طی سفر برادران بنده به عربستان سعودی پیکر دیپلمات کشورمان را شناسایی کرده و بزودی به کشور منتقل می‌شود.


برچسب‌ها: ورود پیکر رکن‌آبادی به کشور از طریق عمان سفیر سابق ایران در لبنانعربستان ایران
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:29 ] [ نصر ]

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دستیار امور همکاری‌های نظامی رئیس‌جمهور روسیه از آغاز تحویل سامانه موشکی اس 300 خبر داد. مسکو و تهران در سال 2007 (1386) قراردادی به مبلغ 800 میلیون دلار امضاء کردند که به موجب آن روسیه باید 5 سامانه موشکی اس 300 به ایران تحویل می‌داد. روسیه در سال 2010 این قرار داد را به حالت تعلیق درآورد؛ اما ایران در سال 2011 به دادگاه ژنو در این خصوص شکایت کرد. در سال 2015، ولادیمیر پوتین ممنوعیت تحویل این سامانه موشکی را به ایران پس از توافق هسته‌ای این کشور با گروه 5+1 لغو کرد. در 9 نوامبر (18 آبان) میان تهران و مسکو قرارداد دیگری برای تحویل 300 سامانه موشکی اس 300 امضاء شد.

برچسب‌ها: سامانه موشکی اس300 روسیه ایران نظامی
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:27 ] [ نصر ]

پوتین: از آمریکایی‌ها می‌خواهیم دهان سگ هارشان را در ترکیه ببندند

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد خبرگزاری تاس به نقل از " ولادیمیر پوتین،" رئیس‌جمهور روسیه گزارش داد: از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در ترکیه ببندند. رئیس جمهور روسیه بر گرفتن انتقام اقدام ترکیه در سرنگون کردن هواپیمای نظامی روسیه تاکید کرد. پوتین گفت: انتقام پاسخی است که دیکتاتور ترکیه دریافت خواهد کرد. وی افزود: برای حل سیاسی بحران سوریه تلاش بسیاری کردیم، ولی برخی طرف های بین المللی از جمله ترکیه به دنبال آتش افروزی هستند. ترک ها با اقدامشان در سرنگون کردن جنگنده ما، علیه ما اعلام جنگ کرده‌اند. صبرمان از دست اردوغان و حزب جنایتکارتش که در تمامی تجاوزات گروه تروریستی داعش دست داشته، به سر آمده است.


برچسب‌ها: پوتین آمریکا ترکیه داعش
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:24 ] [ نصر ]
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:23 ] [ نصر ]
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:22 ] [ نصر ]
این جناب مارمولک خان خسته هستند لطفا براشون چایی بیارید.
وقتی حصیر ماهواره میشه/ برای جناب مارمولک چایی بیارید!/  بفرمائید نیمروی چشمی!

برچسب‌ها: مارمولک چای تصاویر دیدنی
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:20 ] [ نصر ]

 مهمترین نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب در دیدار با آقای پوتین فرمودند این بود که ایران خواهان روابط بلندمدت و همه‌جانبه و باثبات با کشور روسیه است.

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در گفت‌وگوی تلفنی با خبر 21 شبکه یک سیما درباره مهمترین نکات مطرح شده میان رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور روسیه، اظهار داشت: مهمترین نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب در دیدار با آقای پوتین فرمودند این بود که جمهوری اسلامی ایران خواهان روابط بلندمدت، همه‌جانبه و با ثبات با کشور روسیه است. وی ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند که هر تصمیمی اتخاذ می‌شود، باید عملیاتی شود؛ یعنی تصمیمات اتخاذ شده در سطح سران دو کشور روسیه و ایران کاملا قاطع است، اما در رده‌های اجرایی بر عملیاتی شدن تصمیمات دو رئیس‌جمهور باید کاملا تاکید شود و این اطمینان متقابل بین دو کشور وجود دارد که از مرحله حرف به عمل درآید و ظرفیت بسیار گسترده به فعل تبدیل شود. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پاسخ به این پرسش که با توجه به عکس‌العمل رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به دیدار آقای پوتین و رهبر انقلاب و به ویژه اینکه رئیس‌جمهور روسیه مستقیما از فرودگاه به دیدار رهبر انقلاب رفتند، نظر شما چیست؟ گفت: انتخاب چنین زمانی که خوشبختانه با اجلاس روسای تولیدکننده گاز در جهان مصادف شد، انتخاب مناسبی بود، زیرا همکاری میان ایران و روسیه در سوریه مصداق کامل همکاری راهبردی بین دو کشور است که شکل عملیاتی به خود گرفته و نتایج ارزشمندی را به بار آورده و عملا موازنه را به نفع خط مقاومت تغییر داده است. ولایتی تاکید کرد: اینکه آقای پوتین در این سفر اولویت‌بندی کرده و اولویت نخست خود را دیدار با مقام معظم رهبری گذاشت، حکایت از این دارد که وی کاملا حساب شده برنامه سفر را طراحی کرده و بدون هرگونه تشریفاتی مستقیم از فرودگاه به دفتر رهبری آمد و به حضور ایشان رسید و 2 ساعت این گفت‌وگو به درازا کشید. وی تصریح کرد: این اتفاق نشان می‌دهد که از نظر آقای پوتین رابطه بین ایران و روسیه باید رابطه راهبردی باشد و در سطح بالاترین مقامات دو کشور مورد بحث قرار گیرد، چرا که قریب دو ساعت این گفت‌وگو طول کشید و این مدت زمان یعنی اینکه دیدار تشریفاتی نبود و دیداری کاملا کاری بود. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه در دیدار رهبری با آقای پوتین درباره روابط دوجانبه، همکاری منطقه‌ای و هماهنگی‌های بین‌المللی مطالب ارزشمندی رد و بدل شد، گفت: رئیس‌جمهور روسیه به صراحت اعلام کرد که خواستار روابط راهبردی همه‌جانبه با ایران است.ولایتی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در این دیدار متقابلا بر عزم ایران برای روابط دوستانه بین دو کشور مهم منطقه تاکید کردند و اینکه روابط دوجانبه بین دو کشور براساس احترام متقابل و به نفع دو کشور است. وی با اشاره به تاریخ روابط ایران و روسیه، خاطرنشان کرد: در تاریخ ایران و روسیه بعد از زمانی که بین ایوان چهارم و شاه‌طهماسب صفوی رابطه قدرتمندانه بین دو کشور بود تا به حال این رابطه سابقه نداشته است.مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس‌جمهور روسیه، تصریح کرد: چنین دیداری با چنین کیفیت و کمیت دو ساعته و خارج از تشریفات در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بوده و حکایت از اهمیت این روابط می‌کند.


برچسب‌ها: دیدار پوتین به رهبری امام خامنه ایایران روسیه
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:17 ] [ نصر ]

کذابی به نام احمد الحسن که خود را یمانی آل محمد می خواند و همانند فرقه ضاله شیرازی،مورد حمایت مستقیم انگلستان است،به منظور ایجاد تفرقه بین شیعه و کم اثر کردن مراسم بیست میلیونی اربعین،تبلیغات وسیعی را در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی،همچنین در مسیرهای راهپیمایی اربعین براه انداخته است.
اخیرا در کانالی که در تلگرام به زبان فارسی افتتاح شده است از ایشان بعنوان قائم آل محمد احمد الحسن یاد می کنند.
در تبلیغات این فرقه ضاله،دشمنی و تخطئه مراجع عظام تقلید،دشمنی با نظام اسلامی و شخص رهبری انقلاب،موج می زند.
آنها مراجع تقلید را تا زمانی محترم می شمارند که در مقابل احمد الحسن نایستاده اند،در غیر اینصورت بعنوان محارب با امام زمان محسوب می شوند.
آین فرقه ضاله احمد الحسن را دارای قدرتهای عالیه و ما فوق بشری معرفی می کنند و در مقابل مراجع را افراد ضعیف النفسی می دانند که در مقابل یک سرماخوردگی ساده عاجز بوده و تسلیم می شوند.
مریدان قلم به مزد این عامل انگلستان، فقط در فضای مجازی با داعش مبارزه می کنند و حتی یکنفرشان حاضر نیست به دفاع از حرم اهل بیت به مبارزه مسلحانه با داعش بپردازند.


برچسب‌ها: کذاب فرقه ضاله احمد الحسن داعش کم رنگ کردن اربعین حسینی انگلستان فضای مجازی
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:13 ] [ نصر ]

هفته بسیج تمام شدنی نیست

 

نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.» و «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند. بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضا نمودند.» این واژه ها و تعبیرهای بی نظیر و ملکوتی، اوصافی است که مراد و مرشد بسیجیان، امام خمینی (رحمت الله علیه) در آخرین پیام خود به مناسبت هفته بسیج ( ۲/۹/۱۳۶۷) صادر فرموده اند؛ امامی که دوست و دشمن صداقت او در گفتار و دوری اش از مداهنه و مبالغه را تصدیق کرده و می کنند و این همه نشان از آن دارد که هیچ نهادی والاتر و عزیز تر از بسیج در نگاه آن پیر روشن ضمیر نبوده است. حق هم همین است؛ به ویژه آنگاه که دشوارترین شب ها و روزهای پر خطر هشت سال دفاع مقدس را به یاد آوریم و نقش بسیج و بسیجی ها را در خلق حماسی ترین صحنه های تاریخ ایران و جهان مرور کنیم. در آن صورت است که ما نیز همگام با رهبر سفر کرده این امت، می پرسیم: «حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارایه دهیم ، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهد بود؟!» نوجوانان، جوانان و پیران جوانمردی که داوطلبانه و بی هیچ ادعا روزهای سخت جنگ را مردانه پشت سر نهادند و بدون درخواست پاداش و سپاس، فقط برای ادای تکلیف، در برابر بی رحم ترین دشمنان این آیین و سرزمین سینه سپر کردند و البته«فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر.»هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی آن روزها و روزهای پس از آن است ؛ روزهایی که بسیجیان بازمانده که نه،بازگشته از معراج، نه تنها قدر ندیدند وبر صدر ننشستند، که گاه طعنه هم شنیدند و به حاشیه نیز رانده شدند. اما این فرزند و جانشین فرزانه امام بود که بسیجی را همیشه حاضر در میدان می خواست و می خواهد. بسیجی گرچه مرد میدان های خطر و فداکاری است، اما فقط برای آن روزها نیست. هر روز و هر هفته از آن بسیج است و راه نجات نیز حضور جانانه آنان در میدان . باور باید کرد که تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه ها است؛ چرا که «اگر بر کشوری نوای دل نشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.» تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت است، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است. بسیجیان نیازی به احترام و تجلیل ما ندارند. ما هستیم که به آنان وبه حضور فعالشان برای همیشه نیازمندیم. جنگ آزمون خوبی برای جدا شدن صف مدعیان و مردان حقیقت بود.شعار امروز اگر پشتوانه و سابقه ای دردیروز نداشته است، بسان همه شعارها است و نیازمند امتحان در روز مبادا.خدا را سپاس که رویش های بسیج همچنان پر ثمر و برکت خیز است، اما مباد که نام آوران روزهای سخت از یاد بروند و در گرد و خاک بازی های روزگار دیده نشوند؛چه رسد به آنکه خدای ناکرده کم لطفی و جفا ببینند.امام در پایان همان پیام فرمودند:«من دست یکایک شما پیشگامان رهایی رامی بوسم ومی دانم که اگر مسوولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.»سلام و صلوات خدا بر شهیدان بسیج و درود و برکات او بر زنان و مردانی که سنگر آنان را همچنان پاس داشته اند. این روزها بر همه آنان و بر رهبر بسیجیان جهان مبارک باد.

 
یا لیتنی کنت معهم فافوز فوزا عظیما

برچسب‌ها: هفته بسیج بسیج بسیج لشکر مخلص خدا نظامی اجتماعی
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 20:13 ] [ نصر ]

تعدادی از دستاوردهای جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش صبح امروز (دوشنبه 94/9/2) با حضور امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو رونمایی شد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=a745d5a3-1f8c-4e1b-a47b-49b4c41cbc8c

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، شبکه‌سازی رادارهای مناطق عملیاتی، سامانه الکترونیکی نمایش نقشه‌ها و مدیریت اطلاعات، پروژه شهید مهرپور (شبیه‌ساز خروج غواص از زیردریایی کلاس غدیر)، رادارهای باند اس و ایکس، پروژه استبلایزر و مدلاتور (مربوط به فایر کنترل شناورهای کلاس پیکان)، تست گرم موتور اژدر، فرستنده و گیرنده رادار کنترل آتش دریاپایه، و پایدارساز دو محوره جهت آنتن‌های رادار سامانه کنترل آتش محصولاتی هستند که امروز و در آستانه 7 آذر (روز نیروی دریایی ارتش) در تهران و برخی پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش به بهره برداری رسیدند. امیر دریادار سیاری در حاشیه  این مراسم با اشاره به اینکه ناوگروه سی‌وششم نیروی دریایی هم اکنون در خلیج عدن در حال انجام ماموریت است، اظهار کرد: ناوگروه سی‌وهفتم نیروی دریایی نیز دهم آذر به این منطقه اعزام می‌شود.  وی با بیان اینکه نیروی دریایی برای حضور در آب‌های بین‌المللی و آزاد به تجهیزات مدرن و بروز نیاز دارد،‌ گفت: اکنون ما با استفاده از دانش بومی توانسته‌ایم تجهیزات خود را متناسب با فناوری روز دنیا بسازیم که نتیجه آن اشراف اطلاعاتی نیروی دریایی است. فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز ما با همکاری وزارت دفاع و دانشگاه‌ها تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به ما توصیه کرده است که نیروی دریایی‌ متناسب با شأن ملت ایران باشد. رهبری گفته‌اند شأن ملت ایران بالاست پس نیروی دریایی هم باید با این شأن مطابقت کند. ما هم به دنبال تحقق این رهنمود نورانی فرماندهی معظم کل قوا هستیم. همچنین امیر دریادار علی غلامزاده، رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: ما در راه تولید دستاوردهای خود در نداجا شهید داده‌ایم. وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که جزو دستاوردهای مهم نداجاست، پروژه «شبیه‌ساز شهید مهرپور» است؛ که امروز در منطقه منجیل عملیاتی شد. رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ما در سال گذشته قول دادیم که رادارهای رونمایی شده را عملیاتی کنیم، عنوان کرد: به همت کارشناسان نیروی دریایی ارتش امروز این رادارها قابلیت شبکه‌ شدن را دارند و قادرند اطلاعات لازم را به مرکز فرماندهی ارسال و قدرت تصمیم‌گیری را ارتقا بخشند. امیر غلامزاده همچنین از ساخت آزمایشگاه پیشرفته‌ موتورهای اژدر توسط متخصصان نداجا خبر داد.


برچسب‌ها: دستاوردهای نیروی دریایی آجا نداجا جهاد خود کفایی نظامی
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 20:7 ] [ نصر ]
http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=31427c59-4a1d-41da-9aa7-d2b636b670d7
 
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بیانیه آمده است:  تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) درپنجم آذر ماه 1358 اعتباری دو چندان به واژه مقاومت بخشید و روحیه انقلابی، ایثار، گذشت و ساده زیستی را در کنار تقوای الهی در قالب بسیج باز تعریف نمود. در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به تعبیر امام راحل(ره) در مورد بسیج که فرمودند: بسیج لشگر مخلص خداست تصریح شده است: اکنون پس از گذشت ۳۶ سال از فرمان تشکیل این نهاد ارزشمند و در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی، نامگذاری شده است بیش از پیش نیاز به حضور این نیروی مخلص و کارآمد و تفکر بسیجی برای حفظ آرمان های انقلاب به ویژه درحوزه فرهنگ احساس می شود. ارتش در بیانیه خود با تأکید بر این نکته که بسیجی محدود به زمان و مکان نیست تصریح کرده است : بسیج و هسته مقاومت امروز در سراسر جهان به عنوان نسخه نجات بخش اسلام، بهترین معبر عبور از فتنه ها، چالش‌ها و بحران‌های خودساخته نظام سلطه و صهیونیسم است. این بیانیه افزوده است: امروز تفکر و فرهنگ بسیج با عبور از مرزهای جغرافیایی و تشکیل هسته های مقاومت در منطقه، راهبرد غرب و متحدانش را در برابر مقاومت به بن بست کشانده و به سایر ملت‌ها آموخته است که چگونه می توان با تکیه بر اراده و قدرت ایمان در برابر ظلم و بی‌عدالتی قد علم کرد.ارتش در پایان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان بی ادعا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن،  بر ضرورت توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و فراهم‌سازی بسترهای مناسب به منظور نقش‌آفرینی‌ بیشتر و موثرتر این نهاد مردمی در عرصه های گوناگون دفاع از آرمان های انقلاب تآکید کرده است.

برچسب‌ها: تبریک هفته بسیج ارتش بسیج نظامی ترویج تفکر بسیجی
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 20:5 ] [ نصر ]

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: برخی از داخلی ها می‌گویند دشمن با این همه ماهواره و تجهیزات شناسایی همه اطلاعات و محل رادارهای ما را می داند چرا پافشاری می‌کنید، ولی بدانید که آنها هیچ اطلاعات و اشرافی ندارند و هیچوقت هم نخواهند داشت.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=e1b16b2b-6cd6-4fa3-a705-2b3cb9aadc57

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) طی سخنانی در همایش «خط مقدم» که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به سوابق دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: امام(ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و این آمریکا همیشه شیطان بزرگ خواهد بود. اسماعیلی افزود: من خودم یک سرباز رزمی هستم و می‌دانم دشمن چطور به جوانان چشم دوخته تا آنها را ناامید کند چون توان مقابله با علم آنها را ندارد. وی با بیان اینکه هیچگاه حرف جمهوری اسلامی دو تا نشده است، گفت: دشمن بعد از 12 سال مجبور به ادامه مذاکرات و تفاهم با ایران شد و البته به قول رییس جمهور یک گل خوردیم و دوتا زدیم. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاطرنشان کرد: آنها وقتی دیدند از ادامه مذاکرات ضرر خواهند کرد، بحث های موشکی و بازدید از مراکز نظامی را مطرح کردند. اسماعیلی گفت: برخی از داخلی ها می‌گویند دشمن با این همه ماهواره و تجهیزات شناسایی همه اطلاعات و محل رادارهای ما را می دانند چرا پافشاری می‌کنید، ولی بدانید که آنها هیچ اطلاعات و اشرافی ندارند و هیچوقت هم نخواهند داشت. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: قبول داریم که معیشت در عرصه اقتصادی سخت است. ما 37 سال در تحریم به سر بردیم اما مردمان ایران زمین بهترین مردمان جهان هستند. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: 37 سال است که ما تحریم هستیم اما کسی اجازه تعدی به کشور ما را نداشته است. در دنیا دیدیم کسانی که با دستهای چدنی امریکا دست می‌دادند، چگونه سربازان آمریکایی با آنها برخورد کردند. اسماعیلی با بیان اینکه پدافند هوایی همیشه دست به ماشه است، اظهار داشت: دوره بزن و در رو تمام شده و آمادگی ما به حدی است که دشمنان سعی می کنند از مرزهای ما دور ‌شوند. وی تصریح کرد:  امروز هیچ گلوگاه فنی در حوزه پدافند هوایی نداریم و نیازمند خرید فکر از خارج نیستیم. امروز رادار 3هزار کیلومتری را متخصصین ما به تنهایی ساخته اند و جزو 6کشور سازنده آن در دنیا هستیم. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: جوانان سازنده این رادار تنها خواسته شان دیدار با حضرت آقا بود که آنها را بردیم و ایشان هم لطف زیادی کردند. این فرمانده عالیرتبه نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: امروز مهم ترین تهدید در حوزه فرهنگی است و خاکریز دشمن هم در موبایل ها و بالای پشت بام هاست. اسماعیلی اضافه کرد: بایستی امروز در جامعه همه بسیج شوند تا با شبیخون فرهنگی دشمن مقابله کنند. وی اقتدار موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی را مدیون خدا و امام و شهدا و ملتی دانست که شجاعانه پشت رهبری شجاع ایستاده و دانشمندانی چون طهرانی مقدم ها تربیت کرده است و افزود: یکی از علل بازدارندگی امروز ما ناشی از تفکرات شهید مقدم است. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پایان گفت: ما به همراه نیروی هوافضای سپاه، هرجا رهبری لب تر کنند، آسمان را برای دشمن جهنم می کنیم


برچسب‌ها: همایش خط مقدم دانشگاه امیرکبیر توان نظامی ایران امیر اسماعیلی نظامی آجا قرارگاه پدافند هوایی
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 20:1 ] [ نصر ]
 
در صورتی که هادی عملاً فرماندهی حمله به تعز را در دست داشته باشد، شکست در این عملیات راه را برای ائتلاف سعودی جهت مقصر جلوه دادن هادی و معرفی کردن وی به عنوان عامل شکست هموار می کند، در چنین حالتی احتمال حذف هادی که به نظر می رسد، مهره ای سوخته برای سعودی ها شمرده می شود، از معادله یمن به راحتی فراهم می شود.
چرا سعودی‌ها تصمیم گرفتند، «هادی» را به «عدن» باز گردانند
گروه بین‌الملل مشرق -«عبدربه منصور هادی»، رئیس جمهوری فراری یمن هفته گذشته به خواست عربستان سعودی، وارد شهر «عدن» شد، در حالی که ائتلاف متجاوز سعودی هنوز نتوانسته اند، امنیت این شهر را برقرار کنند.
اوضاع میدانی یمن همزمان با ورود هادی به عدن
هادی در حالی دوباره به عدن بازگشت که طی دو ماه گذشته نه تنها تحولات میدانی به نفع ائتلاف متجاوز سعودی نیست، بلکه نیروهای یمنی پیشروی های قابل توجهی را در برخی محورهای عملیاتی جنوب یمن محقق کردند که از جمله آن در دست گرفتن کنترل شهر «دمت» میان دو استان «إب» و «ضالع» اواسط آبان ماه بود، شهری که از سمت ضالع دروازه ورود به عدن شمرده می شود.

برچسب‌ها: منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن امنیتی عربستان یمن
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 19:59 ] [ نصر ]

رزمایش ولایت 94 بهمن‌ماه برگزار می‌شود/ تمامی تحرکات را با دقت تمام رصد می‌کنیم

دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‎وگو اختصاصی با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد آخرین وضعیت دزدان دریایی گفت: در این فصل از سال بادی به‌نام "باد مونسون" باعث تلاطم آبها می‌شود که کشتی‌های کوچک توان ماندن در این آبها را ندارند.  وی با اشاره به اینکه در سال 2015 درصد دزدی‌های دریایی بیشتر شده است،‌ تصریح کرد:  در هفته‌ای که گذشت سه مورد درگیری با دزدان دریایی داشتیم که هیچ رسانه‌ای آن‌ را منعکس نکرد. ما به‌خوبی امنیت کشتی‌ها را تأمین کرده‌ایم. جوانان ما در عرصه دریاهای آزاد و به فاصله 4 هزار کیلومتری از وطن خود به انجام وظیفه مشغولند. فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سوالی مبنی بر تاریخ انجام رزمایش این نیرو پاسخ داد: رزمایش ولایت 94 بهمن ماه امسال و در وسعت منطقه مدار 10 درجه برگزار می‌شود. این رزمایش پیامی جز صلح و دوستی ندارد. دریادار سیاری در پایان خاطرنشان کرد: ناوگروه 37 (ناو الوند و تنب) نیروی دریایی در دی ماه به محل مأموریت خود اعزام می‌شود و ما تمامی تحرکات را با دقت تمام رصد می‌کنیم.

برچسب‌ها: رزمایش ولایت 94 آجا نداجا نظامی امیر سیاری برگزاری رزمایش
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 19:51 ] [ نصر ]

رسانه‌های غربی گزارش دادند این تانک جزو سلاح های پیشرفته ای قرار می‌گیرد که ایران مایل است پس از لغو تحریم ها از روسیه خریداری کند.

تانک T90 محبوب ایرانی‌ها


برچسب‌ها: تانک T90 غول بی‌رحم روس‌ها ارتش روسیه نظامی قصد خرید تانک تی 90
ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 19:47 ] [ نصر ]

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع روسیه روز گذشته فیلم های متعددی از عملیات هوایی و دریایی مسکو علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه منتشر کرد. در یکی از این فیلم ها، جنگنده "اف-14" ایران، بمب افکن های "توپولف-95" روسیه را به سمت سوریه اسکورت می کند. این بمب افکن ها و جنگنده ها برای نابودی عناصر داعش به سمت سوریه در حرکت هستند.


برچسب‌ها: اسکورت بمب افکن های روسیه جنگنده اف 14 ایران عملیات هوایی علیه داعش نظامی سوریه
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 19:44 ] [ نصر ]
به گزارش صد خبر ، رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس بسیج با حضور 120 گردان از بسیجیان کشور در یکی از مناطق اطراف قم درحال برگزاریست. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس، با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج در ابعاد مختلف از جمله ساختاری و سازماندهی در مقایسه با قبل تغییر کرده است،‌ گفت: اکنون در استان‌های مختلف کشور 500 گردان امام حسین (ع) و 1500 گردان بیت‌المقدس تشکیل و سازماندهی شده است. سردار جعفری گفت: کشورهای مختلف حسرت داشتن چنین نیرویی را می‌خورند. وی با اشاره به کارکرد بسیج در حوزه‌های امنیتی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و جنگ نرم و کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد وضعیت مناسب اجتماعی گفت: یکی از پیام‌های این رزمایش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و این اولین رزمایش مشترکی است که یگان‌های بیت‌المقدس تحت فرماندهی واحد انجام می‌دهند. سرلشکر جعفری با اشاره به ایجاد ناامنی به وسیله تحریک دشمنان در کشورهای منطقه و اروپا، حوادث پاریس را اوج این ناامنی‌ها دانست و تصریح کرد:‌ دشمن تلاش زیادی کرد تا کشور ما را نیز ناامن کند اما با اقتدار و تلاش نیروهای امنیتی همه این توطئه‌ها خنثی شد. وی اظهار داشت: این ناامنی‌ها امروز از منطقه فراتر رفته اما باید توجه داشت که هدف اصلی آنها، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است ولی دشمن امروز فهمیده است که نمی‌توان با زبان زور با جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و به اینکه ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت منطقه‌ای است اذعان دارند. وی یکی دیگر از دستاورد های بسیج را گره خوردن نیروهای مردمی و مدافع انقلاب به یکدیگر در ایران، سوریه و عراق و یمن دانست و گفت: همه این نیروها با هم وحدت دارند که به معنای تشکیل امت واحده اسلامی است و این وحدت و همدلی ان‌شاءالله تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت. وی در پایان تصریح کرد: از آنجا که تهدیدات علیه امت اسلامی در حال تغییر است، ما نیز باید توان خود را به روز کنیم و رزمایش امروز تمرینی برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی علیه کشورمان است.

برچسب‌ها: فرمانده کل سپاه پاسداران سرلشکر جعفری سازماندهی ۲ هزار گردان امام حسین و بیت‌المقدس نظامیسپاه
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 19:42 ] [ نصر ]
به گزارش صدخبر؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری کارکنان نداجا که در رواق دارالهدایه در جمع خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: مهمترین مأموریت نیروی دریایی حفظ مرزهای آبی و حفظ منافع کشور در دریاها است.
 وی افزود: وقتی دزدان دریایی ناامنی ایجاد می‌کنند موظف هستیم مقابل آنها بایستیم تا آسیبی به کشورمان وارد نشود و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از مرزهای آبی کشور دفاع می‌کنند.
 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد صورت گرفته در بحث مقابله با دزدان دریایی خاطرنشان کرد: طی 7 سال گذشته 2500 کشتی سالم عبور کردند و به دنبال دستگیری دزدان دریایی نیستیم بلکه تنها هدفمان دور کردن آنها از مرزهای آبی کشور و مزاحمت‌هایشان است.
 سیاری تصریح کرد: آخرین ناوشکن‌ها پیشرفت‌های خوبی از 10 تا 90 درصد داشتند که بالاترین آن مربوط به ناوشکن سهند بوده است.

برچسب‌ها: ناوشکن سهند نداجا امیر سیاری دزدان دریایی آجا نظامی
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 19:40 ] [ نصر ]

برنارد باژوله،‌ رئیس سرویس اطلاعات خارجی فرانسه، در کنفرانس امنیتی دانشگاه جرج واشنگتن (۲۷ اکتبر ۲۰۱۵)، که دو هفته قبل از حادثه ۱۳ نوامبر پاریس برگزار شد، گفت:
«خاورمیانه هیچ‌وقت از وضع کنونی به وضع سابق بازنخواهد گشت. سوریه و عراق هیچ‌گاه وضعیت و فرهنگ ماقبل کنونی را نمی‌توانند اعاده کنند. سوریه هم‌اکنون تقسیم شده. رژیم سوریه فقط بخش کوچکی از سوریه را اداره می‌کند. شاید کمتر از یک سومی کشوری که پس از جنگ جهانی دوم ایجاد شد. شمال در کنترل کردها است. و «ما» بخش مرکزی را داریم تحت کنترل داعش. وضع عراق هم همین‌طور است.»
بخش مرکزی سوریه که برنارد باژوله اعلام کرده تحت کنترل آنهاست، منطقه ای از سوریه است که هم اکنون تحت تسلط داعش به شمار می رود.
این اظهار نظر رییس سرویس فرانسه حاشیه ساز شده است.


برچسب‌ها: گاف گاف رییس سرویس اطلاعاتی فرانسه ارتباط با داعش،حملات تروریستی پاریس
[ دو شنبه 2 آذر 1394 ] [ 19:36 ] [ نصر ]
صفحه قبل 1 ... 30 31 32 33 34 ... 53 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب