وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمد خلفان الصوافی" در مطلبی در روزنامه اماراتی "الاتحاد" نوشت: وقتی موقعیت جغرافیایی ما را مجبور کرده که نزدیک ایران باشیم، این امر به معنای آن نیست که دولت‌های عربی مطالب مطرح شده از سوی رسانه‌های ایران را بپذیرند. 
وی خاطرنشان کرد که شماری از اندیشمندان عرب اعتقاد دارند که باید دولت‌های عربی کانال‌هایی را به زبان فارسی راه اندازی و حمایت مالی کنند و این یکی از راهکارهای امکان‌پذیر برای مقابله با ایران است. 
این نویسنده اماراتی مدعی شد که با این کار، سیاست‌های کنونی ایران تغییر خواهد کرد!

برچسب‌ها: جنگ رسانه ای اعراب علیه ایران شبکه العالم
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 12:3 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 12:2 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 12:1 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 12:0 ] [ نصر ]

قاتلان آسمان

در گزارش زیر با مشخصات و کاربرد بی‎رحم‎ترین بالگردهای جنگی آشنا خواهید شد.

 به گزارش شریان نیوز ،بالگرد در دنیای امروز از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین وسایل جنگی به شمار می‌آید. این وسیله قدرت حرکت در سه محور را دارد. خلبانِ بالگرد باید از دو دست و دو پای خود برای خلبانی استفاده کند تا به نتیجه برسد. در این گزارش به بررسی تعدادی از  بی‌رحم‌ترین بالگردهای جنگی می‌پردازیم.
 
آپاچی (آمریکا)
 
ای‌اچ-۶۴ آپاچی محصول شرکت بوئینگ و یک بالگرد تهاجمی چهار پره و دو موتوره با ارابه فرود چرخ زیر دم و یک کابین برای دو خدمه‌ است.آپاچی بعنوان مدل ۷۷ توسط شرکت بالگردسازی هیوز و در قالب برنامه بالگردهای تهاجمی پیشرفته ارتش ایالات متحده آمریکا و جهت جایگزینی هلیکوپتر ای‌اچ-۱ کبرا طراحی شد. آپاچی که نخستین بار در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۵ به پرواز درآمد دارای یک حسگر نصب شده در دماغه بالگرد است که نقش جستجو برای یافتن اهداف و سیستم‌های دید در شب را ایفا می‌کند.

برچسب‌ها: بالگرد بالگرد جنگی بی رحمانه ترین بالگرد جنگی دنیا نظامی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:58 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:56 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:55 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:54 ] [ نصر ]

نتیجه تصویری برای جملات ناب


برچسب‌ها: جملات زیبا زندگی
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:53 ] [ نصر ]
رهبر معظم انقلاب اسلامی در در دیدار وزیر امور خارجه و سفرا و کارداران جمهوری اسلامی:
وزیر امورخارجه و مدیران این وزارتخانه، سفیران و مسئولان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
وزیر امورخارجه، سفیران و مسئولان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار وزیر امور خارجه و سفرا و کارداران جمهوری اسلامی، با تبیین «اصول و راهبردهای ثابت و پایدار سیاست خارجی در قانون اساسی و الزامات ناشی از این اصول و سیاست‌ها»، راه حلهای منطقی و مستحکم ایران درباره مسائل مهم منطقه از جمله سوریه، یمن و بحرین را تشریح و تأکید کردند: اهداف امریکا در منطقه، ۱۸۰ درجه با اهداف ایران، متفاوت است. حضرت آیت الله خامنه‌ای، سیاست خارجی کشور را‌‌ همان سیاست خارجی نظام در قانون اساسی خواندند و خاطرنشان کردند: این سیاست خارجی متخذ از اسلام و منبعث از اهداف و آرمانهای انقلاب است و مسئولان وزارت خارجه و سفرا و کارداران در حقیقت «نمایندگان، سربازان و خدمتگزاران این اصول و آرمان‌ها» هستند. ایشان در همین زمینه افزودند: سیاست خارجی کشور مانند همه کشورهای جهان بر منافع بلند مدت و اصول و ارزش‌ها استواراست و با رفت و آمد دولت‌ها با سلایق سیاسی گوناگون، تغییر نمی‌کند، دولت‌ها فقط در تاکتیک‌ها و ابتکارات اجراییِ راهبردهای سیاست خارجی تأثیرگذار و دخیلند. رهبر انقلاب افزودند: همه تاکتیکهای دیپلماسی در دولتهای مختلف باید در خدمت پیشبرد اصول سیاست خارجی در قانون اساسی باشد و نمایندگان سیاسی ایران در خارج، خود را نماینده و مدافع جدی و منطقی سیاستهای نظام بدانند.

برچسب‌ها: بی معنی بودن مذاکر با آمریکا مغایرت اهداف ایران با آمریکا امام خامنه ای دیدار وزارت خارجه با رهبری
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:50 ] [ نصر ]
امیر ا پوردستان،  گفت: این رزمایش بسیار خوب برگزار شد و یگان‌های نیروی زمینی ارتش نشان دادند که از قابلیت‌های بسیار بالا و انعطاف پذیری برخوردار هستند و اکثر نیروهای شرکت کننده در رزمایش محرم یگان های واکنش سریع بودند که مورد ارزیابی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به هماهنگی‌های بین یگان‌های واکنش سریع، زرهی و توپخانه اشاره کرد و گفت: در این رزمایش هماهنگی بین آتش های پشتیبانی توپخانه، هوانیروز و سایر یگان‌ها در سطح بسیار خوب و قابل قبولی بود. همچنین هوانیروز در پشتیبانی آتش و تخلیه مجروح در سریع ترین زمان ممکن، موفق عمل کرد. وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در رزمایش مشترک محرم، در حوزه تهدیدات در فضای ناهمطراز و جنگ های نیابتی توانسته است با عملکرد خوب و آمادگی رزمی بالای یگان های شرکت کننده به تمامی اهدافی که مورد نظر بود، برسد. امیر پوردستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درحال حاضر فقط 5 یگان در سطح نیروی زمینی ارتش به عنوان نیروی‌های واکنش سریع شناخته می شوند، گفت: این ها بخشی از یگان‌های نیروی زمینی هستند که تحت عنوان واکنش  سریع عملیاتی شده‌اند، در حال حاضر ما در تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش نیروهای واکنش سریع را داریم و اینها از قابلیت بسیار خوبی برخوردار هستند و تمامی آیین نامه‌ها، سلاح‌ها، تکنیک ها و تاکتیک های عملیاتی را برای آن ها متناسب با تهدیدات مهیا ساخته ایم. فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی برای حضور در عرصه فضای جنگ های نیابتی آمادگی لازم را دارد و یگان های نیروی زمینی ارتش نشان دادند که از قابلیت بسیار بالا و انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند.


برچسب‌ها: نیروی واکنش سریع آجا امیر پوردستان نزاجا نظامی
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:47 ] [ نصر ]
 انار و دانه‌های یاقوتی آن هزاران سال است، که بعنوان دارو استفاده می‌شود.

انار فواید کم نظیر انار

به گزارش سرویس علمی جام نیـوز، خواص و فواید انار می‌توان به اثرات درمانی و بهبود دهنده آن در بیماریهای قلبی، فشارخون بالا و بعضی از انواع سرطان همچون سرطان پروستات اشاره کرد.  


برچسب‌ها: انار خواص دارویی انار پزشکی سلامت
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:43 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:41 ] [ نصر ]
 پلیس فدرال عراق  8 دستگاه پیشرفته مخابراتی پیشرفته و اطلاعات مهم از تحرکات این گروهک را در بیجی کشف کرد. 

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پلیس فدرال این کشور چهارشنبه 29 مهر94 توانست 8 دستگاه پیشرفته مخابراتی حاوی اطلاعات مهم از گروه تروریستی داعش و دوربین های پیشرفته به همراه لوح های فشرده حاوی اطلاعات مهم از داعش را در عملیات پاکسازی منطقه البرکه و پالایشگاه نفت بیجی در 40 کیلومتری تکریت، به دست آورد. 

'دستگاههای به دست آمده از داعش حاوی اطلاعات درباره شمار تروریست های داعش و تحرکات آنها در منطقه است.'


برچسب‌ها: داعش تجهیزات مخابراتی پیشرفته
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 11:39 ] [ نصر ]
خوردن سماق تازه باعث مسمومیت می شود. بنابراین فقط باید خشک آن را مصرف نمود. هربلور سماق دارای سی هزار اتم است که هر اتم باعث ساخت گلبول قرمز خونی می شود. رنگ قرمز سوخته سماق از وجود دازیتنینوزن است که باعث از بین بردن هر نوع سلول سرطانی می شود. مصرف سماق با غذا باعث جلوگیری از جذب چربی ها می شود. سماق باعث رفع آلزامی به دلیل وجود اندوسیتوز در آن است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها: دانستنی های علمی سماق پزشکی
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:43 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:41 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:40 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:39 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:38 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:37 ] [ نصر ]
افسران - اعدام آیت الله؛ خودکشی سیاسی آل سعود

...آل سعود تصور می کنند که این اقدام، نشانگر قدرت آنهاست و پایگاه مردمی، اجتماعی و سیاسی این رژیم نامشروع و غیر مردمی و غیر دموکراتیک در داخل سعودی را تحکیم و تقویت خواهد کرد؛ اما ارزیابی های کارشناسان و تحلیلگران اوضاع، کاملا عکس این برداشت را نشان می دهد و تاکید می کند که اعدام آیت الله، یک اشتباه تاریخی خواهد بود که جبران آن، از عهده سران بی تدبیر و خودرأی و استبدادپیشه کنونی سعودی خارج خواهد بود...


برچسب‌ها: اعدام شیخ نمر نابودی آل سعود
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:36 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:34 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:34 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:33 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:32 ] [ نصر ]

 

افسران - قابل توجه ، پوست سگ با دباغی پاک نمیشود اهل دلاش فهمیدن منظورمو
 
حالا برخی هرچقدر از آمریکا تعریف کنید بازم آمریکا آمریکاست و تعریف و تمجید شما باعث نمیشه ازخباثتش کم کنه ، به قول معروف پوست سگ با دباغی پاک نمیشود یعنی هرچقدر هم پوست سگ رو دباغی کنید باز هم ذات نجسی دارد

برچسب‌ها: گرگ دباغی پوست سگ آمریکا کاریکاتور
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:30 ] [ نصر ]
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:28 ] [ نصر ]

 

وال استریت ژورنال نوشت:رهبر ایران می‌داند که دولت آمریکا چگونه است و هم‌اکنون به‌دنبال این است که امتیازاتی را که پیشتر کسب کرده، قبضه کند و ما را کمی بیشتر به ریشخند بگیرد.

 


برچسب‌ها: امام خامنه ای دولت و رئیس جمهوری آمریکا ایران
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:28 ] [ نصر ]

کاریکاتور/ ریش تراش روسی!!!


برچسب‌ها: کاریکاتور
[ جمعه 8 آبان 1394 ] [ 14:27 ] [ نصر ]
این عکس زیبا، صفوف به هم فشرده نمازگزاران عزاداران حسینی را در شب عاشورای 94 به تصویر کشیده است. لذت نمازجماعت در بین دو حرم ملکوتی تجربه ای است که وصفش غیرممکن است.
عکس/ نماز شب عاشورا در بین الحرمین

برچسب‌ها: نماز عاشورا بین الحرمین امام حسین محرم
[ یک شنبه 3 آبان 1394 ] [ 19:1 ] [ نصر ]
صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 ... 53 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب